- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Knisper
-
- 13054 berichten
- 1289 stemmen
Je vergeet dat het ook kwaliteit vergt om op die positie te staan bij een kans. Van Nistelrooij heeft daar een beter gevoel voor.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Je vergeet dat het ook kwaliteit vergt om op die positie te staan bij een kans. Van Nistelrooij heeft daar een beter gevoel voor.
Ja want Huntelaar heeft geen neusje voor de goal he...
In alles wat hij tot nu toe heeft gespeeld, van 1e divisie tot eredivisie tot beker tot CL tot voorr. CL tot UC tot interlands heeft hij aan de lopende band gescoord...
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Huntelaar scoort inderdaad (aanzienlijk) meer dan Van Nistelooij. En dat is volgens mij het enige objectieve argument, de rest is allemaal subjectief.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ruud speelt ook tegen verdedigers als Milito, Pablo Ibanez, Marquez, Marchena etc. Is wel iets anders dan van der Struyk en co.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Van Nistelrooy is gewoon vet goed, Huntelaar veel minder maar dat kan misschien nog wel uitpakken tegen Roemenie. Want ik denk niet dat hij er morgen in staat tegen Frankrijk vanwege zijn blessure.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Huntelaar ook tegen goede verdedigers....PSV, Feyenoord, Heerenveen, Twente, AZ, Groningen etc.
Beetje jammer dat mensen als Naomi Watts altijd alles verdraaien dat bepaalde zaken voor bepaalde clubs en spelers er altijd goed en bij anderen altijd slecht uitkomen.
Ik vind Ruud overigens echt geweldig. Prima gast, geweldige spits maar ik word moe van dat Huntelaar gejammer hier. Een meer dan uitstekende spits die overal waar hij gespeeld heeft aangetoond heeft een doelpuntenkanon te zijn. 7 op 12 in Oranje om eens wat te noemen. 1/2 in de CL en ook in de UC een pak goals. Dat is verre van slecht maar sommigen doen net alsof we hier te maken hebben met een subtoppertje uit de eredivisie ipv een spits die bijna elke topclub nu wilt.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ruud speelt ook tegen verdedigers als Milito, Pablo Ibanez, Marquez, Marchena etc. Is wel iets anders dan van der Struyk en co.
Ook toen Ruud nog in Nederland speelde scoorde hij minder dan Huntelaar nu. Huntelaar zit op zo'n 0,75, VN op zo'n 0,6 goals per wedstrijd (ook toen hij nog in Nederlands speelde). En Huntelaaer heeft nog nooit de kans gehad op hoger niveau, dus dat is ook geen eerlijk argument om te gebruiken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ruud speelt al langer in dienst van het Nederlands elftal natuurlijk. Dan is zo'n gemiddelden atuurlijk veel bewonderenswaardiger.
kos
-
- 46837 berichten
- 8965 stemmen
Haha kom op, meen je niet serieus toch? Duidelijk dat Gio als LB veel meer waarde in Oranje heeft want als controleur mist ie de hardheid.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Ik vind ook wel dat iedereen goed met elkaar overspeelde afgelopen wedstrijd tegen Italie. Echt héél erg goed teamwork. Van Nistelrooy is echt een diepe spits en veel ballen gingen er dan ook naar hem toe. De pasen waren echt prachtig en echt niemand vond ik nou tegenvallen. Mijn evaluatie qua beste spelers: Van Bronkhorst was duidelijk de beste maar ook Van der Vaart, Sneijder, Van Nistelrooy, Van der Sar, Kuyt etc...waren echt geweldig. De verdediging stond opzich ook wel sterk maar over het middenveld was ik het beste te spreken. Hopelijk is het weer net zo goed geregeld tegen Frankrijk en ten slotte ook tegen de Roemenen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Elke mening is subjectief, ik vind Van Gol ook veel en veel beter dan Huntelaar.
in goede doen is hij iets beter dan de hunter, men vergist zich waarschijnlijk wat voor druk er voor een spits is die bij ajax speelt, en hij knalt hij blijft ze er gewoon in knallen en dan wil ik het nog niet eens hebben over het europees jeugd kampioenschap waar hij het weer bewijst + de oefen interlands en die keer dat ajax zich plaatste voor de champions leauqe en ook gewon zijn doelpunten mee pakte.
Jawel hoor..
nee hoor.
Is beweeglijker, balvaster en technisch veel beter.
hij is wel bewegelijker mischien, iniedergeval wel tegen de italianen.
Ja, als.. als..
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Mwa, gaat wel, liever Heitinga
Heitinga en De Jong zijn beide goed en liggen voor mij op dezelfde lijn. Het maakt niet uit voor mij wie er in gaat al moeten we onthouden dat De Jong al een gele kaart aan zijn broek heeft. 
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Ruud speelt al langer in dienst van het Nederlands elftal natuurlijk. Dan is zo'n gemiddelden atuurlijk veel bewonderenswaardiger.
Daar heb je een punt!
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik bedoel in de Nederlandse competitie, daar heeft Huntelaar veel meer gescoord, zowel totaal als percentage.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
maar goed, als van gol een blessure krijgt, hoop het van niet hebben we met de hunter een vette goeie stand in.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
maar goed, als van gol een blessure krijgt, hoop het van niet hebben we met de hunter een vette goeie stand in.
Huntelaar heeft eerst even genoeg aan zichzelf want hij heeft ook een kuitblessure opgelopen tijdens de oefentraining.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
nee niks als, weet het wel bijna zeker.
Heeft weinig zin om dit soort hypothetische situaties te gaan voorschotelen. Zo is het nou eenmaal niet. Ik kan ook wel gaan uitkramen dat Spanje met Butragueno 8-0 had gewonnen van Rusland. Totale onzin die hypothetische stellingen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik bedoel in de Nederlandse competitie, daar heeft Huntelaar veel meer gescoord, zowel totaal als percentage.
Ik las er overheen. Point well taken.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Heeft weinig zin om dit soort hypothetische situaties te gaan voorschotelen. Zo is het nou eenmaal niet. Ik kan ook wel gaan uitkramen dat Spanje met Butragueno 8-0 had gewonnen van Rusland. Totale onzin die hypothetische stellingen.
maar wat zeur ik van gol pikt zijn goaltje mee en we winnen met 3-0 van de wereld kampioen. 
kos
-
- 46837 berichten
- 8965 stemmen
Daarna 13 goals bij Heerenveen (Huntelaar 16) en toen bij PSV beter dan 1 op 1)Huntelaar iets minder dan 1 op1).
Nog even buiten beschouwing latend dat Ruud een vele malen groter aantal zelf gecreerde goals heeft ipv gewoon klaar te staan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
maar ik word moe van dat Huntelaar gejammer hier.
Als het over Ruud gaat moet jij altijd weer met Huntelaar op de proppen komen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Huntelaar heeft eerst even genoeg aan zichzelf want hij heeft ook een kuitblessure opgelopen tijdens de oefentraining.
kos
-
- 46837 berichten
- 8965 stemmen
]mee eens, maar huntelaar had ze er gewoon in gepegeld
. echt hilarisch dit.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
. echt hilarisch dit.

nee hoor gewoon de waarheid of zal ik nu ook even de hilarische stukjes eruit halen. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Gewoon de 11 van maandag laten staan. Al zie ik nog steeds liever Heitinga dan Mathijssen. Ook kuijt lekker laten staan, die man zal afgelopen dinsdag pas om 7 uur s'avonds zijn wakker geworden ofzo na zoveel arbeid.
Hopen dat ze gewoon winnen morgen, dan mogen de wissels ook hun wedstrijdje spelen tegen Roemenie
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik denk dat het frustratie bij enkele niet Ajacieden hier is....Huntelaar maakt er toch elke jaar meer dan 25. Soms meer dan 30 zelfs...en hij lijkt te blijven komend jaar. Tsja...balen.
kos
-
- 46837 berichten
- 8965 stemmen
nee hoor gewoon de waarheid
De waarheid in dat jij denkt dat hij ze er in zou schieten, eventueel?
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Nog even buiten beschouwing latend dat Ruud een vele malen groter aantal zelf gecreerde goals heeft ipv gewoon klaar te staan.
Ja, dat lijkt misschien zo, maar dat komt omdat hij vooral goed presteert als er iemand naast hem staat die ruimte voor hem creeert (zoals Raul). Dar zit ook het verschil tussen de twee. Ik denk dat het verschil in kwaliteit klein is, maar dat Huntelaar beter is in de kleine ruimte en VN vooral goed is met wat meer ruimte voor zich (en dat komt beter uit de verf met een tweede spits ernaast). Aangezien Nederland maar met één spits speelt, zou het logischer zijn Huntelaar op te stellen, vooral tegen verdedigende tegenstanders (Roemnie bijvoorbeeld).
Het valt me verder op dat mensen die hier zo negatief over Huntelaar doen dezelfde zijn die altijd op Ajax lopen te zeuren...
kos
-
- 46837 berichten
- 8965 stemmen
Ik denk dat het frustratie bij enkele niet Ajacieden hier is....Huntelaar maakt er toch elke jaar meer dan 25. Soms meer dan 30 zelfs...en hij lijkt te blijven komend jaar. Tsja...balen.
Dat hij dat in NL doet is knap, maar blijft de NL-competitie. Niet te vergelijken met een topper als Ruud.
Dan kun je zeggen: 'hij heeft zich nog niet kunnen bewijzen'. Prima, maar dan kun je dus ook nooit zeggen dat hij het goed zal doen. Even wachten maar tot hij naar het buitenland gaat voor men hem uberhaupt in de same league als Ruud durft te scharen.
Daar moet hij zich nog minimaal 3 jaar lang op internationaal topniveau voor bewijzen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.