• 17.827 nieuwsartikelen
  • 183.811 films
  • 12.734 series
  • 35.171 seizoenen
  • 658.868 acteurs
  • 200.898 gebruikers
  • 9.505.073 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Knisper

• 13054 berichten
  • 1289 stemmen

Dat is ook geen mooi gezicht. als je hebt gewonnen kan ik me er wat bij voorstellen, maar als je feest wil vieren, ga je maar lekker in het cafe staan.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

het word gewoon vaak overdreven voor de rest gun ik iedereen zijn feestje.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

combi schreef:

(quote)

4 jaar.

Ouderdom slaat toe

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Knisper schreef:

Dat is ook geen mooi gezicht. als je hebt gewonnen kan ik me er wat bij voorstellen, maar als je feest wil vieren, ga je maar lekker in het cafe staan.

Iedereen heeft z'n eigen manier.

Met nieuwjaar staat ook niet iedereen buiten z'n handen te verfikken.

Knisper

• 13054 berichten
  • 1289 stemmen

Ja, maar ik kreeg sterk de idee dat de meerderheid het niet 'viert' of blij is dat de wedstrijd is gewonnen, maar dat ze de kans aangrijpen om dingen te kunnen doen die anders verboden zijn.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Naomi Watts schreef:

In Spanje staan Nederlandse toeristen ook erg slecht bekend. Zal niet alleen daar zijn denk ik.

Daar vrees ik ook voor.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Knisper schreef:

Ja, maar ik kreeg sterk de idee dat de meerderheid het niet 'viert' of blij is dat de wedstrijd is gewonnen, maar dat ze de kans aangrijpen om dingen te kunnen doen die anders verboden zijn.

maar dat geldt ook voor competitie wedstrijden, zijn meestal 0.001% van de mensen die het verpesten voor de rest.

kan me nog herinneren, ajax wint in 1995 de europa cup 1 ik na het leidse plein 10 minuten later was het de traangas plein geworden omdat een stelletje idioten zo nodig etalage ruiten moesten ingooien.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Knisper schreef:

Ik garandeer je dat zulke mensen er ook bij zitten ja.

Maar zolang het bij toeteren blijft heb ik er vrede mee, woon namelijk ver van drukke wegen en volgens mij bezitten we dubbelglas

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Goed nieuws trouwens.

Robben is weer volledig fit verklaart, en zou evt al tegen Frankrijk kunnen starten indien Marco hem opstelt. Of dat slim is betwijfel ik.

Never change a winning team lijkt me hier het beste motto.

Hij zou trouwens tegenover Evra komen te staan waarschijnlijk.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3323 stemmen

Gewoon met dezelfde elf starten als tegen Italië, dat ging best goed. Alleen heeft Van Basten volgens mij al aangegeven het elftal op een aantal plaatsen te wijzigen, al kon dat ook geschuif met posities van dezelfde elf spelers betekenen.

Stephan

• 7926 berichten
  • 1396 stemmen

Met de 'bijna penalty' van Van Gol komen we iig geval in aanmerking voor de Fair Play award. Met Robben is die hoop in ieder geval verloren.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

BoordAppel schreef:

Gewoon met dezelfde elf starten als tegen Italië, dat ging best goed. Alleen heeft Van Basten volgens mij al aangegeven het elftal op een aantal plaatsen te wijzigen, al kon dat ook geschuif met posities van dezelfde elf spelers betekenen.

Heitinga ipv de Jong of Mathijsen en ik ben tevree. Wat extra bikkel kan geen kwaad tegen Vieira, Makelele en Henry.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Als ie maar van Kuyt afblijft, anders wordt het weer zo onevenwichtig.

Gaat toch v.Persie erin voor Kuyt dan verliest Nl. op het middenveld.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Ik zou ook de basiself van Italie behouden. Never change a winning team. Zelfs Mathijsen zou ik maar laten staan.

kos

• 46837 berichten
  • 8964 stemmen

Heitinga voor De Jong.

De Cler linksback, Gio voor Engelaar.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kan mijn het bommen wie erin staat als ze maar net zo veel beleving en inzet tonen als tegen die ijdeltuiten komt het allemaal goed.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3323 stemmen

Stephan schreef:

Met de 'bijna penalty' van Van Gol komen we iig geval in aanmerking voor de Fair Play award. Met Robben is die hoop in ieder geval verloren.

Robben heeft flink wat bijgeleerd, hij valt bijna nooit meer vrijwillig. Al zal dat misschien wel anders zijn als hij niet lekker in een wedstrijd zit. Van Nistelrooij toonde in ieder geval karakter door niet neer te gaan.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8584 stemmen

kos schreef:

Heitinga voor De Jong.

Zowel de Jong als Engelaar deden het prima. Lekker laten staan dus de winning elf .

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Heitinga voor De Jong.

Haha kom op, meen je niet serieus toch? Duidelijk dat Gio als LB veel meer waarde in Oranje heeft want als controleur mist ie de hardheid. De Jong deed het echt heel goed, Engelaar nog beter dus lekker laten staan. Enige wissel die ik zou doen is Heitinga voor Mathijsen. Ook de media gaven aan in statistieken dat Joris toch de zwakste van de 11 was. Al is een cijfer tussen de 6,5 en 7 niet slecht, zeker niet voor hem. Maar Heitinga is beter.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Centraal niet hoor.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Heitinga heeft een goed jaar gedraaid bij Ajax, centraal. Net als vorig jaar.

Denk dat hij sterker is dan Mathijsen achterin. Ik zou het middenveld zo laten. Waarom iets wijzigen wat geweldig heeft gewerkt. De verdediging vond ik bepaalde momenten wel matig nog. Maarja, eigenlijk verdienen zij meer krediet. Als Italie 0x tegen je kan scoren...

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Heitinga heeft een goed jaar gedraaid bij Ajax, centraal. Net als vorig jaar.

Denk dat hij sterker is dan Mathijsen achterin. Ik zou het middenveld zo laten. Waarom iets wijzigen wat geweldig heeft gewerkt. De verdediging vond ik bepaalde momenten wel matig nog. Maarja, eigenlijk verdienen zij meer krediet. Als Italie 0x tegen je kan scoren...

Ik zou Heitinga er ook niet inzetten.

Overigens heb ik ook gehoord dat Huntelaar gebleseerd was, jammer voor hem maar ik vind toch Van Nistelrooy 10 × beter.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

kos schreef:

Heitinga voor De Jong.

De Jong vond ik nog geeneens zo slecht maar je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat hij als enige van het Nederlands eftal een gele kaart heeft. Dus Heitinga voor De Jong zou inderdaad nog geeneens zo gek zijn.

De Cler is ook erg goed. Alleen Engelaar zou ik er nooit uithalen...Tenminste, ik vind dat hij gewoon in de basis moet staan.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

10x is zo lekker subjectief denken....

Nistelrooij is beter, maar niet veel beter. Hij heeft meer routine en misschien uitstraling. En zich bewezen op topniveau overal, maar dat kan en mag je Huntelaar niet verwijten. Misschien als hij tegen Italie had gespeeld dat hij wel vlak voor rust die 3e had gemaakt...weet je niet.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Van Persie zei overigens in een intervieuw dat hij banger is voor Frankrijk als voor Italie, dit vind ik vrij logisch! Ook ik schrok meer dat NL in de poul van Frankrijk zat. Ik vind Italie erg goed maar vergeet niet dat Frankrijk ook eigenlijk de kampioen is van de vorige keer omdat Italie maar met strafschoppen gewonnen heeft...dus eigenlijk is Frankrijk ook een beetje een kampioen en kunnen ze denk ik nog aardig goed uit de hoek komen! Want Frankrijk moet deze winnen of gelijk spelen willen ze winnen.

Poul C ziet er geloof ik zo uit:

1) Nederland - met 3 punten.

2) Frankrijk - met 1 puntje

2) Roemenie - met 1 puntje

3) Italie - 0 punten

Vrijdag speelt Roemenie tegen Italie, ik ga er vanuit dat Italie wint...Dan heeft Italie 3 punten. Als Frankrijk gelijk speelt met Nederland hebben ze 2 punten en is het nog niet zeker of ze uitgeschakeld zijn want de volgende wedstrijd is dan weer tegen Italie.

Kunnen jullie het nog volgen.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nistelrooij is beter, maar niet veel beter. Hij heeft meer routine en misschien uitstraling. En zich bewezen op topniveau overal, maar dat kan en mag je Huntelaar niet verwijten. Misschien als hij tegen Italie had gespeeld dat hij wel vlak voor rust die 3e had gemaakt...weet je niet.

Ik blijf bij mijn mening dat Van NIselrooy beter is en gewoon veel meer ervaring heeft. Huntelaar is ook goed maar ik vind dat hij te veel schoffelt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Elke mening is subjectief, ik vind Van Gol ook veel en veel beter dan Huntelaar.

Nistelrooij is beter, maar niet veel beter.

Jawel hoor..

Hij heeft meer routine en misschien uitstraling.

Is beweeglijker, balvaster en technisch veel beter.

Misschien als hij tegen Italie had gespeeld dat hij wel vlak voor rust die 3e had gemaakt...weet je niet.

Ja, als.. als..

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Haha nee Ruud is een faire speler...die heeft ook zat spelers wat aangedaan...

Verder nuanceer je je mening nu al.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Balvast en technisch? Hebben we het over dezelfde Van Nistelrooij? Kom op zeg...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.