- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Had wel wat meer verwacht van Altintop, die bij Bayern normaal goed speelt, maar goed, was dus niet zijn wedstrijd.
Altintop speelt in het Turkse elftal als rechtsback omdat er geen goede alternatieven zijn voor die positie. Bij Bayern speelt hij of achter de spits of als rechtsbuiten en aanvallend komt Altintop veel beter tot zijn recht. Hij kan aardig verdedigen maar aanvallend is hij veel beter.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen Zuzuu, we zien wel. 
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Ik zie een herhaling van 2000 al weer helemaal aankomen, als Nederland en Italie zich plaatsen komen ze elkaar in de halve finale weer tegen. 0-0, strafschoppen, ...
Heel waarschijnlijk wordt het dan een finale : Duitsland-Italië, de 2 sluwste ploegen.
De match : Tjechië-Turkije wordt ook interessant. Bij een gelijkspel nà negentig minuten volgen er direct penalties (punten, aantal doelpunten en doelsaldo gelijk)
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Ik denk dat de finale word..........
Duitsland - Italie
Maar Nederland groeit ook heel erg goed hoor! Ik wil niet zeggen dat NL in de finale komt maar we komen wel in de kwartfinale's (denk ik).
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
De enige echte geduchte concurrent die Duitsland kan krijgen voor de finale in Wenen is Portugal. Terwijl de overige titelkandidaten elkaar afmaken in poul C & D, en vervolgens kwart en halve finale is iets waar de duitsers zich kapot om lachen.
Zou Nederland Wenen bereiken, hebben ze intussen wel al 3 finales gespeeld tegen Spanje, Italie & Frankrijk
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
De enige echte geduchte concurrent die Duitsland kan krijgen voor de finale in Wenen is Portugal. Terwijl de overige titelkandidaten elkaar afmaken in poul C & D, en vervolgens kwart en halve finale is iets waar de duitsers zich kapot om lachen.
Zou Nederland Wenen bereiken, hebben ze intussen wel al 3 finales gespeeld tegen Spanje, Italie & Frankrijk
Volgens De Mos, die commentaar geeft op VT4 is Spanje geen topploeg.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De Mos praat alleen maar onzin. Ik weet niet of je dit seizoen wel eens de wedstrijden gezien hebt? Grapjas eerste klas die de Mos.
Alleen in Vlaanderen schijnen ze de man serieus te nemen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Volgens De Mos, die commentaar geeft op VT4 is Spanje geen topploeg.
Ik heb het ook gehoord en volgens mij bedoelde hij ermee dat Spanje geen toernooiploeg is. En daar geef ik hem gelijk in.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Aad de Mos op z'n best.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Volgens De Mos

Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Verschrikkelijk.
Zo zou je zeggen: geslaagd voetballer, vader van 2, in de bloei van z'n leven. Wat geeft hem een reden.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Onbegijpelijk, lijkt wel een broodje aap verhaal.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
]Ah ok, dat vind ik best oneerlijk voor Turkije, hoewel het wel logisch klinkt.
Huh? Ik vond het nog haast onlogischer dan loten.
Maareh, leuk, pingels. Als Nederland niet meedoet een potentieel spannend toetje.
Respekked
-
- 6288 berichten
- 1239 stemmen
Heerlijk die vreugde van de Turken, heel het Keizer Karel plein stond gisteren muurvast om kwart voor 11.
kos
-
- 46837 berichten
- 8964 stemmen
Ik zag de shoarmatenten aan de Molenstraat ook al aardig vol zitten voorafgaand.
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind het anders een flinke domper. Hier een aaneenschakeling van provocaties, heel veel lawaai en vechtpartijen. Altijd hetzelfde liedje.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
ik kan me nog herinneren ek 2004 nederland wint van zweden na strafschoppen, ik in mijn auto stappen met een paar gabbers, toeteren en uit het raam hangen, boete 150,- euro wegens geluids overlast. 
Knisper
-
- 13054 berichten
- 1289 stemmen
Het is toch ook te debiel voor worden, dat getoeter. Gewoon weer een excuus om herrie te schoppen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het is toch ook te debiel voor worden, dat getoeter. Gewoon weer een excuus om herrie te schoppen.
Hoort er gewoon bij.
Alleen sommige vinden het nodig na iedere overwinning, daar zie ik het punt niet van in.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
ik kan me nog herinneren turkije haalt halve finale wk 2002, honderden auto,s toeteren en uit het raam hangen, politie staat gewoon mee te juichen. 
Knisper
-
- 13054 berichten
- 1289 stemmen
Hoort er gewoon bij.
Alleen sommige vinden het nodig na iedere overwinning, daar zie ik het punt niet van in.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vind ik niet. Elf uur beginnen en om half twee nog bezig zijn. Rij dan lekker naar Istanbul en ga het daar doen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
kan me nog herinneren ek 88 nederland wint de finale in munchen(ik was er bij
) wij na afloop in de auto toeteren van muchen tot amsterdam, 1 groot feest zonder gezeik of gezanik. 
kos
-
- 46837 berichten
- 8964 stemmen
Precies, maar als Turken het doen is het opeens heel fout.
Moet je eens zien wat voor herrie Nederlanders in het buitenland maken op vakantie.
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar valt inderdaad ook wat voor te zeggen.
In Spanje staan Nederlandse toeristen ook erg slecht bekend. Zal niet alleen daar zijn denk ik. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vind ik niet. Elf uur beginnen en om half twee nog bezig zijn. .
Dat gaat inderdaad te ver.
Mensen die maandag al rond gingen toeren, daar zie ik ook het nut niet van in. Maar na de wedstrijd tegen zweden 2 jaar terug toen was er toch reden toe.
Tientallen auto's, volgehangen met oranje prullaria die 50x over de grote rottonde toeterend en schreeuwend het feest vierde. Dat is toch een mooi gezicht.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Maar na de wedstrijd tegen zweden 2 jaar terug
4 jaar. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.