- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Krijgen wij Zweden of Griekenland als we vandaag winnen en dat moet te doen zijn. Sta je alweer in de halve als het een beetje meezit 
Griekenland zeker niet. Beslissing zal waarschijnlijk vallen in laatste poulewedstrijd. Rusland Zweden. Ik denk toch Guus. Dus kwartfinale wordt dan Nederland - Rusland. Altijd leuk.
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Jullie hoeven met zo'n klassespelers dat gevoel naar ons toe helemaal niet te hebben. Moest de Belgische ploeg nu tegen de Nederlanders spelen, het werd een monsterscore én eerichtingsvoetbal. 

Ja, het zou 7-0 worden voor oranje, denk ik. Zelfs met jullie reserveploeg zouden jullie winnen tegen België. Ik hoop bij de loting voor de wereldbeker dat België uitkomt tegen Holland, dan kunnen we nog eens goed lachen. 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Belgie, dan denk ik meestal aan het Goede Doel. Hehe.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Wie niet? Bert Maalderink 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Op dit ogenblik aan zeer slecht voetbal. 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Op dit ogenblik aan zeer slecht voetbal. 
ach belgie heeft nog altijd vlaanderens mooiste.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
[ach belgie heeft nog altijd vlaanderens mooiste. 
België kan mij echt niet veel schelen, maar Vlaanderen, da's wat anders. Binnenkort misschien een Vlaamse ploeg. Alhoewel.... 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En Tom Boonen. 
Hij gaat gesponsord worden door 'Le Coke Sportif'.
snif snif 
Ach, hij volgde maar gewoon de witte lijn.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Kroatie - Duitsland...nooit gedacht dat Duitsland zou verliezen (lacht in vuistje) 
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Polen - Oostenrijk
Leuk voor Oostenrijk die Penalty!!!
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Eens met Phoenix hierboven. Die hosanna-stemming gaat ons nog opbreken. Eén goede wedstrijd en we denken dat we er al zijn.
Dat denk ik helemaal niet. Spanje en ook Italie kunnen Nederland nog makkelijk de voet naar de finale dwarszetten, en Portugal en Duitsland heb ik minstens even hoog.
Maar Frankrijk, jongens toch, dat wordt een veegpartij. Nog maar eens 3-0, voor minder hoef je het toch niet te doen?
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1834 stemmen
Hij gaat gesponsord worden door 'Le Coke Sportif'.
. Zin in de wedstrijden van vanavond overigens!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Wie niet? Bert Maalderink 
Ik vind Maalderink eigenlijk wel een bijzonder goede verslaggever. Niet dat eeuwige geslijm en na de mond gepraat.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ik vind Maalderink eigenlijk wel een bijzonder goede verslaggever. Niet dat eeuwige geslijm en na de mond gepraat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mee eens maar van dat soort verslaggevers houdt meneertje van Basten niet.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Mee eens maar van dat soort verslaggevers houdt meneertje van Basten niet.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Domencech (de grootste mafkees van het internationale voetbal) heeft voor vanavond wel een betere opstelling dan de vorige wedstrijd tegen Roemenië, vergeet dat niet! Tegen Roemenië speelde Makelele en Toulalan centraal op het middenveld, die beide de creativiteit miste om iets te forceren tegen het Roemeense blok. Daarbij had Piturca de zijkanten goed dicht gezet waardoor Ribery en Malouda niks konden uitbrengen (zij hadden sowieso hun dag al niet). Vanavond echter zal de tactiek worden aangepast en komt waarschijnlijk deze 4-2-3-1 het veld op:
Coupet
Sagnol Thuram Gallas Evra
Makelele Viera
Govou Ribery Malouda
Henry
Ik denk dat ze hiermee zowel offensief als defensief vooruit gaan. Evra is verdedigend beter dan Abidal waardoor kuyt minder ruimte zal krijgen dan tegen Italië (waar hij de offensieve Zambrotta tegen had). Voor de verdediging komt het blok Makelele Viera die wanneer ze in goede doen zijn, bij de top van de wereld horen. Van Viera verwacht ik niet dat hij dat niveau nog aankan, en ik denk wanneer Sneijder dicht op hem gaat voetballen (zoals Pienaar 5 jaar geleden in de CL), Viera elke hoek van het stadion te zien krijgt. Makelele is echter nog wel altijd een topper waardoor ik denk dat Nederland vooral weer over de zijkanten zal komen om zo het centrale blok van de Franse te vermijden, offensief hoef je voor Makele niet bang te zijn want daar bakt hij helemaal niks van.
Vooral op links liggen er mogelijkheden voor Nederland. Rechtsback Sagnol is al jaren geen top meer, en mist de snelheid ik denk dat er over linkerkant makkelijk doorgestoten kan worden. In tegenstelling tot de rechterkant die door linksback Evra goed bewaakt zal worden.
Opbouwend staat er door het wegvallen van Abidal (een back notabene!) weinig soeps. Waardoor het me duidelijk lijkt druk te zetten op de Franse helft. Zolang de wegen naar Ribery dichtzitten krijgen de Fransen weer hun offensiefe probleem. Waar je voor moet opletten is het naar binnenkomen van Malouda. Het is zaak Henry zo te dekken dat hij met de rug naar Van der Sar staat zodat hij geen gebruik kan maken van zijn snelheid.
Aldus mijn boodschap aan Marco,
Overigens is Nederland zo goed als zeker verder met een gelijkspel wanneer Italië Roemenië verslaat.
kos
-
- 46843 berichten
- 8968 stemmen
Mijn bescheiden mening is: je zit er flink naast
Toulalan is juist op creatief gebied veel beter dan balafpakker Vieira.
Sagnol is misschien wat ouder, maar nog altijd een stuk beter en sneller dan onze rechtsback. Dus als je zegt daar liggen mogelijkheden voor ons, liggen die er voor hen nog meer.
Wat ik nu juist niet zo'n gevaarlijke speler vind is Malouda. Veel te weinig dynamisch.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik vind zijn manier van vragen stellen en z'n reportages bijzonder irritant. Dat toontje... Hij stelt niet eens vragen, hij spreekt een stelling uit (alsof het een vraag is) en laat daar dan iemand op reageren. Heel irritant. Een journalist moet gewoon directe open vragen stellen. Kritisch zijn mag wel, daar gaat het me niet om, het gaat me om de manier van vragen stellen en dat toontje vooral. Ik zou gewoon niet eens antwoord geven als hij weer een zin uitspreekt waar geen vraagteken achter hoort en dan doet alsof dat een vraag is.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
7-1
Heb er zo'n ongelovelijk vervelend veel zin in.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2281 stemmen
7-1
Ik verklaar jou heilig, mag dit gebeuren.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Toulalan is juist op creatief gebied veel beter dan balafpakker Vieira.
100% mee eens, maar Toulalan kon geest vuist maken tegen Roemenië en gaat eruit. Domenech kiest voor een systeem waardoor er een middenveld komt met Makele Viera defensief in gesteld. En aanvallend Ribery Govou en Malouda ik denk dat nu zowel de defensieve kracht als de offensieve kracht van Frankrijk toeneemt.
Voor hen is onze achterhoede ook de grootste mogelijkheid. Maar ik schat Sagnol wel veel lager in dan jou. Sagnol is niet snel en ook niet beter als ik hem zo inschat. Een dynamische buitenspeler kan hem zoek spelen, ook omdat Sagnol niet gewend is daar tegen te voetballen
Wat ik nu juist niet zo'n gevaarlijke speler vind is Malouda. Veel te weinig dynamisch.
Niet dynamisch inderdaad en vrij voorspelbaar, maar dat is ook tegelijkertijd zijn kracht denk ik. Eén onoplettendheidje en hij is binnendoor er langs en zijn uithaal dan is dodelijk. Vooral ook omdat wij geen snelle rechtsback hebben vrees ik Malouda enigzins.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Nederland - Frankrijk 0-4
Ben jij een Nederlander?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.