• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.937 films
  • 12.740 series
  • 35.187 seizoenen
  • 658.721 acteurs
  • 200.925 gebruikers
  • 9.506.216 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

In theorie wel. Maar mijn hart ligt bij mijn Spaanse roots.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zei het al eerder.

Als Nederland wint, met een klein verschil.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nederland - Frankrijk 0-4

zweden-spanje

10-0

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

combi schreef:

(quote)
zweden-spanje

10-0

3-1

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Nederland - Frankrijk: 2-2

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Op ekpoule.nl heb ik ook 2-2 staan maar ik denk dat het toch 2-1 voor Nederland gaat worden. '28 Van der Vaart / '55 Van Nistelrooij / '80 Ribery

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3469 stemmen

Ik heb 1-1 maar denk dat NL toch gaat winnen.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Wie niet? Bert Maalderink

Kan me wel in vinden, vooral toen ie Heitinga liep af te zeiken, wat een slappe zak zeg O ja zometeen wordt het 2-0, Vaart en Vaart

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2377 stemmen

Zijn er nog mensen die vanavond in Utrecht in de kroeg gaan kijken?

Demoniac

• 413 berichten
  • 1462 stemmen

vast wel

Mijn voorspelling in de ek-poule is 2-0 en dat denk ik nog steeds. Ik moet eens wat puntjes halen, want het gaat niet zo goed.

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Het zit Italië niet echt mee. Tegen Nederland krijgen ze een buitenspeldoelpunt tegen en hier wordt er een afgekeurd terwijl het zelfs geen buitenspel was

Grindhouse

• 828 berichten
  • 1686 stemmen

Dat doelpunt van Van Nistelrooy was geen buitenspel. Er lag nog een Italiaan achter het doel...

Knisper

• 13054 berichten
  • 1289 stemmen

Metalfist schreef:

Tegen Nederland krijgen ze een buitenspeldoelpunt tegen

Dat was geen buitenspel.

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Er is nochtans door de scheidsrechtersbond in België gezegd dat het duidelijk buitenspel was. De Italiaan lag ook buiten het veld en deed niet mee maar soit wat gebeurd is, is gebeurd. Ik denk dat Italië straks nog wel een goal maakt (ik hoop het in ieder geval)

Knisper

• 13054 berichten
  • 1289 stemmen

Metalfist schreef:

Er is nochtans door de scheidsrechtersbond in België gezegd dat het duidelijk buitenspel was.

Maar de UEFA beweerde het tegenovergestelde. En aangezien het een toernooi is dat zij organiseren...

En het was ook logisch buitenspel als je er over nadenkt. Stel dat Buffon Panucci een klap geeft en hij binnen het veld blijft liggen. Dan is het geen buitenspel. Ligt hij buiten het veld, is het wel buitenspel. Dat is ontzettend arbitrair, aangezien Panucci er dan baat bij heeft om buiten het veld terecht te komen, ook als hij niet echt geblesseerd is.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

De UEFA heeft gezegd dat het geen buitenspel was.

Overigens is Italië nu wel genaaid, zuiver doelpunt afgekeurd. Als die Roemenen de 0 houden deze wedstrijd...

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Kan zijn maar het gaat nu over Italië - Roemenië en niet Italië - Nederland zoals ik al zei: wat gebeurd is, is gebeurd...

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Was inderdaad geen buitenspel van Toni. Leuke eerste helft trouwens.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Metalfist schreef:

Kan zijn maar het gaat nu over Italië - Roemenië en niet Italië - Nederland

Je blijft er toch zelf over doorgaan?

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

otherfool schreef:

Maar Frankrijk, jongens toch, dat wordt een veegpartij. Nog maar eens 3-0, voor minder hoef je het toch niet te doen?

Als we zo spelen als maandag is het mogelijk dat we relatief eenvoudig winnen. Maar ik ga er niet van uit dat we nog een keer een dag hebben waarin werkelijk alles naadloos in elkaar past en alles precies loopt zoals je alleen maar kunt dromen. Had dat liever pas in de finale gezien

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Wat een wedstrijd! Italie-Roemenie is genieten voor de neutrale toeschouwer!

Ik hoop stiekem een Roemeense zege, al zou voor Oranje een gelijkspel het beste zijn.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3730 stemmen

Winst voor Italie is eigenlijk het best voor Nederland. Maar bad ass wedstrijd, heerlijk dat wij in zo een poule zitten!

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Zo, Italië even het toernooi uit gefloten. Minstens 3 keer onterecht teruggevlagd (waarvan 1 doelpunt), een penalty tegen die ze in de 1e helft niet mee kregen en veel te weinig blessuretijd (waarin toch alleen maar Roemenen op de grond hebben gelegen).

Wat een afschuwelijk team dat Roemenië.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3323 stemmen

Geweldig leuke wedstrijd. Gelukkig ging die penalty er niet in, dat zou wel erg sneu zijn geweest voor Italië. Van Frankrijk moet wel echt gewonnen worden, anders wordt het nog peentjes zweten die laatste wedstrijd. Dat speltype van Roemenië ligt ons niet echt.

Knisper

• 13054 berichten
  • 1289 stemmen

Als Nederland wint straks, hebben we er baat bij om Roemenie de derde wedstrijd te laten winnen, want dan zijn Italie en Frankrijk naar huis.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ongelooflijk die Nederlanders. Een foto deze namiddag genomen in Bern.

Op het Europese kampioenschap voetbal in Zwitserland en Oostenrijk speelt Nederland straks tegen Frankrijk. Daarbij hebben de supporters van Oranje opnieuw het Zwitserse Bern overspoeld. Aan het einde van de middag stonden alle pleinen en straten in het centrum van de stad vol.

"De Zwitsers hebben ons gemeld dat er minimaal 50.000 Oranjefans in Bern zijn", aldus de delegatieleider van de Nederlandse politie in Zwitserland. Vooraf rekenden de autoriteiten nog op 40.000 tot 50.000 fans. "Het goede weer heeft een rol gespeeld", luidde het. (hln.be)

(afbeelding)

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Ziet er gezellig uit.

Italië - Roemenië 1-1. Ik denk dat het verstandig geweest zou zijn als Donadoni Inzaghi had meegenomen naar het EK. Met die rat weet je het nooit, wellicht had hij d'r eentje binnen kunnen prikken tegen Roemenië.

De Italianen hebben een goede reden om de blamage tegen Nederland weg te poetsen. Veejay Elena Santarelli (26) heeft beloofd uit de kleren te gaan bij succes voor Italië. bron Jammer dat Italie niet heeft gewonnen.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Oranje met dezelfde 11, Frankrijk heeft Henry voorin, geen Vieira in de ploeg.

Ben benieuwd!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

We hebben het erg moeilijk. Vooral de aansluiting vanuit het middenveld als Van Nistelrooy aan de bal is laat te wensen over. Kortom Robben erin en geniepig na de 2-0 counteren. Oh ja Engelaar is vandaag wel vijf klassen slechter dan maandag. Snel eruit halen want dat blijft niet lang meer goed gaan. Gelukkig hebben we Van der Sar nog.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Hehe, jammer dat we al zo vroeg voorkomen, dat komt ons spel niet ten goede. De Fransen zetten alles op alles, altijd lastig tegen de wereldkampioen. Onder druk komt Nederland behoorlijk goed weg.

Zelfs een counter zit er vooralsnog niet in. De 1-1 is dichter dan de 2-0.

1e kwartier waren we uitstekend. De wereld is weer op de hoogte van driehoekjes. Wiskunde wordt weer een populair vak. Na de

1-0 waren we te gemakkelijk met terugspelen. Inzakken is niet ons sterkste punt, vandaar de gevaarlijke druk van de Fransen.

Dit alles zorgt mond uit in een angstbevalling voor de toeschouwer. En dat is nou net dat punt wat voetballen zo aantrekkelijk maakt.

Nu eerst een bakkie thee.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.