• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.961 films
  • 12.740 series
  • 35.188 seizoenen
  • 658.728 acteurs
  • 200.926 gebruikers
  • 9.506.734 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Engelaar heeft 2 foutjes gemaakt en wat mindere steekballen.

Ik vermoed toch wel spanning. Kan nog goed komen.

De Jong viel weer sterk op,op inzet en controle. Beresterk.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3730 stemmen

Gelukkig van Basten kan wisselen, Engelaar was duidelijk een mindere link op het veld.

P8rb

• 10773 berichten
  • 1834 stemmen

4-1! Niet te geloven, niet te geloven. Prachtige afsluiter ook van Sneijder.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nederland - Frankrijk 0-4

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Heehaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Geweldig natuurlijk!! 4-1!!

Apollinisch

• 21305 berichten
  • 0 stemmen

lol @ de straat die hier met toeters en al uit z'n dak gaat.

En @ de wedstrijd. Ben niet zo'n voetballiefhebber meer maar hier zat een lekker tempo in.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

Ongeloofelijk ja. 4-1 winnen en dat ook nog tegen de verhouding in. Ik hoop wel dat we zo verstandig zijn om van Roemenie te verliezen want anders komen we die fransen misschien nog een keer tegen en dan ben ik er toch wel erg bang voor.

chiquita

• 1109 berichten
  • 1683 stemmen

Naomi Watts schreef:

Hahaha, que no! Zoals het een Turk betaamt, ga ik nu de straten op. Fantastisch dit! Fenomenaal! Feestjuh bouwen. Toedeloe!!

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3730 stemmen

WOW, we kunnen gewoon fantastisch counteren, als we dat kunnen dan zijn we niet te stoppen, en Huntelaar kirjgt nu ook zijn kans want die laatste wedstrijd is totaal niet belangerijk!

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Ik ben tranen in mijn ogen! Wat een wedstrijd!

Oke, op zijn momenten gelukkig, maar 4 goals tegen de WK finalist! En alle 4 zijn beauty's! Al was de 4e van Wesley natuurlijk de allermooiste. DE goal van het toernooi gok ik!

Robben, geweldig ingevallen. Assist en ook een goal toen die heel hard nodig was.

Mensen, kippevel! YEEEEEEAAAAAAAAAAAAHHHHHH !!!!!

Holland!

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Laten we wel reeel blijven mensen, het had zo 0-4 kunnen worden als Frankrijk haar kansen had benut en Oranje niet. Maar goed, daar moeten we natuurlijk niet aan denken!

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Knappe wedstrijd van Nederland met een aantal pareltjes van doelpunten. Nu hopen dat Italië van Frankrijk wint en dat Nederland Roemenië op zen donder geeft. Alleen heeft de scheidsrechter Italië daarstraks praktisch genekt. Als de goal van Toni niet was afgekeurd had Italië 3 punten gekregen en nu op 4 gestaan i.p.v. 1... Nu hangt het er gewoon van af wat de rest doet.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

The Last schreef:

Laten we wel reeel blijven mensen, het had zo 0-4 kunnen worden als Frankrijk haar kansen had benut en Oranje niet. Maar goed, daar moeten we natuurlijk niet aan denken!

We hebben ook prima verdedigd, maar inderdaad, de Fransen hadden zeker kansen. Maar wij ook. En als je 4x scoort heb je gewoon aanvallend gespeeld. Ook de kunst van het counteren beheersen we nu tot in de puntjes!

Man o man, dit is zo genieten!

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Tjeempie, we kunnen dit toernooi alleen nog door pech verliezen.

Hier is niks tegen bestand, onze individuele klasse is funest voor de tegenstander. Logisch eigenlijk. We hebben zelfs cruyffies op de bank zitten. En Pele's lopen op het veld.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ongelovelijk, 3-0 en 4-1 tegen de 1 en 2 van het WK...

Tactisch fantastisch gespeeld, vroege 1-0 (ok, dat maakt het makkelijker natuurlijk ), eerste helft controleren, als dan in de tweede helft de druk van de Fransen komt, Robben en Van Persie durven te brengen. Ik heb lang getwijfeld, maar de bevestiging is daar: Van Basten is een topcoach. Hij heeft altijd gezegd dat het om dit EK ging, nou ze staan er, en hoe! En wat een goals van Robben en Sneijder.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

-

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Gefeliciteerd Nederland.

(afbeelding)

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3730 stemmen

The Last schreef:

Pff niet als je van de Sar in het doel hebt! En we scoorde snel en dan komt er natuurlijk een storm van de fransen maar dan krijg je wel meer ruimte, en die hebben we pico bello benut! Ik zeg alvast wat Cruijf zo gaat doen

Verkeerde beker Speedy

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Je kan je altijd nog beroepen op een typefout.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Macmanus schreef:

[ dan komt er natuurlijk een storm van de fransen

Welke storm? Geen storm gezien.

Verkeerde beker Speedy

Ik heb er geen andere. En als jullie zo verder spelen zie ik niet in dat jullie deze binnen twee jaar ook niet kunnen meenemen.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3730 stemmen

Even een windje bedoelde ik vooral die van Robben was briljant, even die fransen laten denken dat ze nog iets kunnen en 30 seconde later BAM briljante goal uit een onmogelijke hoek.

De fransen maken trouwens de zelfde fout als wij onder Advocaat te veel oudjes nog even behouden, al die talenten moesten ze er al in doen. Maar daar mogen de fransen over bitchen

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Paar kansen van de Fransen maar Henry was echt niet op zijn niveau Die lopbal had gewoon moeten zitten.

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

Een leuke groep C moet ik zeggen. De (vice)wereldkampioen staan laatste met 1 punt. Nederland mag nu zijn reserveploeg opstellen tegen Roemenië maar volgens De Mos zal Van Basten dit niet doen en Nederland heeft terug een ploeg zoals in 1988.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Henry balde juist met Ribery heel aardig. De aanvallende middenvelders van Frankrijk vielen tegen.

Ik ga nu de komende 2 uur nagenieten voor de buis

Helaas morgen werken, anders had ik het in de kroeg gekeken...

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2281 stemmen

Geflateerde zege, maar desalnietemin een knappe team prestatie. Individuele kwaliteiten maakten het verschil met 2 meesterlijke doelpunten! De moeilijkste wedstrijd is nu waarschijnlijk al gespeeld, want het was soms echt kantje boord. Hopelijk kan het elftal hier verder op borduren.

P8rb

• 10773 berichten
  • 1834 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Helaas morgen werken, anders had ik het in de kroeg gekeken...

Lol same here, wat een teringherrie hier. En ik woon dan in een dorp..

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3730 stemmen

Hier is het heerlijk rustig heeft toch wel zijn voordeel al die buitenlanders

Dionysos

• 852 berichten
  • 0 stemmen

.................................... .......................................

Godskolere, wàt een pot!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.