• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.974 films
  • 12.741 series
  • 35.191 seizoenen
  • 658.732 acteurs
  • 200.928 gebruikers
  • 9.506.871 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

1x Van Nistelrooij

1x Sneijder

1x Gio

1x Kuijt

1x Van Persie

1x Robben

1x Sneijder

Op Sneijder na scoort bijna iedereen. Dit geeft aan waarom we zo presteren. De aanval is wereldklasse, Oranje is een ploeg die elkaar alles gunt.

Wij zijn nu denk ik (en vrees ik, want het is nooit heel handig) titelfavoriet nr 1.

starbright boy (moderator films)

• 22703 berichten
  • 5322 stemmen

Zou er iemand op aarde zijn die dit had in een of andere poule, 3-0 en 4-1?

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Ze hebben wel gelijk over die match van Italië. Noorweegse ref trok op niet veel. Heeft echt bijna Italië genekt, nu is er nog maar een kleine kans

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3730 stemmen

Ik dacht dat ik al optimistisch was met 3-1 en 2-1

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Metalfist schreef:

(quote)

Ze hebben wel gelijk over die match van Italië. Noorweegse ref trok op niet veel. Heeft echt bijna Italië genekt, nu is er nog maar een kleine kans

Ach....Italie scoort 1 goal in 2 duels en pakt 4 goals tegen. Ze zijn verre van in vorm en daarbij, Roemenie had ook wel zijn kansen. Mutu...en de vrije trap. Ik vind niet dat Italie genekt is door iederen buiten zichzelf.

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ach....Italie scoort 1 goal in 2 duels en pakt 4 goals tegen. Ze zijn verre van in vorm en daarbij, Roemenie had ook wel zijn kansen. Mutu...en de vrije trap. Ik vind niet dat Italie genekt is door iederen buiten zichzelf.

Als de goal van Toni had geteld (wat eigenlijk moest) had Italië gewonnen, dus hadden ze 4 punten en dat lijkt me een pak beter dan 1.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Als die goal had geteld dan kan ik ook zeggen dat het 1-1 was geworden als Mutu de penalty had gescoord. Niet klagen, eigen schuld van Italie dat ze er kut voorstaan.

@ de rest, Balkenende bij Studio Sport hehe. Is weer eens wat anders...

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als die goal had geteld dan kan ik ook zeggen dat het 1-1 was geworden als Mutu de penalty had gescoord.

Dat slaagt nergens op. De penalty is gepakt maar de goal is afgekeurd. Lijkt me wel totaal anders.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Nou...zo kan je blijven als-en.

ALS Mutu die open kans afmaakte...ALS de vrije trap erin ging.

Hij is afgekeurd, helaas. Maar over 2 duels is Italie zwaar door de mand gevallen. 1x waardeloos en 1x redelijk maar niet goed genoeg.

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nou...zo kan je blijven als-en.

ALS Mutu die open kans afmaakte...ALS de vrije trap erin ging.

Maar dat is het juist De goal zat en de vrije trap niet en Mutu maakte de goal niet.

• 22703 berichten
  • 5322 stemmen

Mag Van Der Sar trouwens een straat en een standbeeld?

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Metalfist schreef:

(quote)

Maar dat is het juist De goal zat en de vrije trap niet en Mutu maakte de goal niet.

Dan nog blijft het als-en. Je hebt 90 minuten en je bent wereldkampioen. Dan moet je niet de hele tijd janken over 1 buitenspelgoal die niet telde.

Italie brengt te weinig.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

starbright boy schreef:

Voor een straat moet je eerst dood, dus laten we daar maar even mee wachten.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

starbright boy schreef:

Hij is zelfs de held van Balkenende

Dionysos

• 852 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Wat een geweldige wedstrijd mensen!!!

Als we nu geen europees kampioen meer worden dan worden we het nooit meer.

Doelpunt 1 - Kuyt

Een geweldig doelpunt, een geweldige kopbal. Ooijer zorgde voor wat afleiden en Makelele raakte Kuyt kwijt. Coupé stond machteloos, mooie kopbal en het eerste doelpunt is gemaakt na slechts 10 minuten.

Doelpunt 2 - Van Persie

Ook deze is een juweeltje.

Het doelpunt viel weliswaar in de 2e helft en werd prachtig voorgegeven door Robben. Robben keek naar Sneijder die daar ook liep maar zag dat Van Persie meer vrij liep. Van Persie haalde uit en schoot keihard in het doel. De Keeper (Coupé) hield nog wel maar het schot was zóóóó hard dat hij toch nog in zat. Een verdiende 2-0.

Doelpunt 3 - Henry

Dit keer géén NL doelpunt maar Henry die zachtjes kan intikken. Ik dacht toen:'Zouden ze nog terug komen'. Maar nog géén 1 minuut later kon ik alweer juichen want Robben had er 1 gemaakt...

Doelpunt 4 - Robben

Het mooiste doelpunt van de avond denk ik toch wel, vanuit een moeilijke hoek en prachtige ingeschoten. Robben is een geweldige voetballer maar alleen zo ontzettend veel geblesseerd. Goed dat hij ingevallen was net als Van Persie.

Doelpunt 5 - Sneijder

En dan is het bijna afgelopen en dan tikt Sneijder nog een beauty in!!!!!!!!! Onderkant lad...! Wat een onwijs mooi doelpunt en gelijk hierna klonk het eindsignaal van de scheidsrechter die goed gefloten had en voor NL slechts 1 gele kaart had uitgedeeld aan Ooijer. Sagnol (Frankrijk) vond ik bagger spelen. Thuram, Gallas, Henry en Riberie waren de beste van Frankrijk met name die laatste die zich kapot had gevochten.

Conclusie:

Nederland moet de volgende wedstrijd denk ik het tegen Zweden opnemen (tegen de 2e van groep D).

Ik denk dat Nederland & Frankrijk doorgaan omdat NL denk ik of wint of gelijk speelt tegen Roemenie (dan heeft Roemenie 3 punten of nog steeds 2)...en ik denk dat Frankrijk van Italie wint (wat ze dus op 4 punten brengt). Dus NL en Frankrijk door naar de volgende ronde (denk ik dus...).

Deze avond kan voor mij niet meer stuk!!!

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

JohnWilliams schreef:

Conclusie:

Nederland moet de volgende wedstrijd denk ik het tegen Zweden opnemen (tegen de 2e van groep D).

Je bedoelt Roemenië Jack

Leland Palmer

• 23806 berichten
  • 4966 stemmen

Ik denk dat ie' de kwartfinale bedoeld

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3730 stemmen

Nee hij bedoeld de volgende ronde. Denk het ook ,Spanje wordt denk ik eerste en Zweden 2e. Ideale tegenstander denk ik Zweden voor de kwartfinales. Hebben aardige spelers maar is totaal geen team, en hopelijk in de halve finale dan voor het eggie tegen Roemenie. En dan Finale Portugal Aaah wat zijn we toch weer veels te optimistisch!

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Leland Palmer schreef:

Ik denk dat ie' de kwartfinale bedoeld

Die bedoel ik inderdaad.

De volgende is Roemenie maar ze zijn sowieso al de 1ste van Poul C. De 2e van Poul D = Zweden (de 1ste van die poul is namelijk Spanje)...

Dinsdag.........

Roemenie - Nederland

daarna:

Nederland - Zweden

• 22703 berichten
  • 5322 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Voor een straat moet je eerst dood, dus laten we daar maar even mee wachten.

In mijn woonplaats Utrecht heb je al vele jaren de Anton Geesinkstraat, als daarvoor ooit een uitzondering maakten, dan mag het voor Van Der Sar ook vind ik.

gotti

• 14094 berichten
  • 5968 stemmen

De 4-1 is wellicht ietwat overtrokken, maar wel fantstisch (we zijn trouwens vooral gered door v/d Sar).

En wat wordt Frankrijk-Italië trouwens een geweldige pot, ervan uitgaande dat Nederland zijn sportieve plicht doet (en dit zal wel aangezien van Basten met een B-team op de proppen zal komen, een team dat zo gretig als de pest zal zijn).

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Van Basten spaart natuurlijk: Robben - Van Persie en misschien wel...Van Nistelrooy.

Misschien haalt hij Ooijer er ook wel uit...en de Jong.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Finale = Portugal - NL

Dat zou nog eens wat zijn!!!!

Mijn VERWACHTINGEN zijn:

Nederland - Roemenie.... 2-1

Nederland - Zweden......... 2-0

Nederland - Spanje...........2-1 (na een verleging)

Nederland - Portugal.........0-1

Ik denk toch dat Portugal kampioen word (helaas)...

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Weer geen punten .

Nu even Roemenië net zo'n pak slaag geven en dan mogen Italië en Frankrijk vechten om de resterende plek. Zolang die Roemenen maar worden uitgeschakeld. Wat kan ik slecht tegen die ploeg zeg. Alleen die Sneep-achtige coach al.

Overigens ben ik als de dood dat we straks tegen Rusland uitkomen. Worden we uitgeschakeld door een meesterzet van onze eigen Hiddink.

Knisper

• 13054 berichten
  • 1289 stemmen

Phoenix schreef:

Zolang die Roemenen maar worden uitgeschakeld. Wat kan ik slecht tegen die ploeg zeg. Alleen die Sneep-achtige coach al.

Waarom dan? Vandaag speelden ze gewoon op de aanval en speelden zelfs beter dan Italie.

Nog maar twee jaartjes wachten daarmee, speedy.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Waarom dan? Vandaag speelden ze gewoon op de aanval en speelden zelfs beter dan Italie.

Ik zag alleen maar tegenhouden en alles op een bevlieging van Mutu gooien. En Roemenen die bij het minste tikje al kermend over de grond rollen zodat het spel wordt stilgelegd. En een goal door een blunderende tegenstander, niet door eigen kunnen (zie de belabberde penalty).

Om van de vertoning tegen Frankrijk nog maar te zwijgen.

Knisper

• 13054 berichten
  • 1289 stemmen

Tja ach, ik zag bij Roemenie vandaag in ieder geval de intentie er wat van te maken. i.t.t. tot bijv. Griekenland, dat leek nergens op. Frankrijk - Roemenie heb ik dan weer niet gezien.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Phoenix schreef:

Overigens ben ik als de dood dat we straks tegen Rusland uitkomen. Worden we uitgeschakeld door een meesterzet van onze eigen Hiddink.

Sorry voor Hiddink maar Rusland gaat zeker weten niet door naar de kwartfinale's...Spanje & Zweden gaan door.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Geflateerde zege, maar desalnietemin een knappe team prestatie. Individuele kwaliteiten maakten het verschil met 2 meesterlijke doelpunten! De moeilijkste wedstrijd is nu waarschijnlijk al gespeeld, want het was soms echt kantje boord. Hopelijk kan het elftal hier verder op borduren.

Ach, ondanks dat we niet geweldig waren zijn we ook nauwelijks in de problemen geweest. Paar schoten uit de tweede lijn en een slechte lob van Henry, That's all.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.