• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.985 films
  • 12.741 series
  • 35.191 seizoenen
  • 658.743 acteurs
  • 200.931 gebruikers
  • 9.507.105 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Knisper

• 13054 berichten
  • 1289 stemmen

Dat is de Fransen weer te verwijten; de verdediging was soms een gatenkaas. Trouwens wel een paar kansen van binnen de 16 van Malouda etc. Hands van Ooijer, dat eigenlijk wel een penalty had moeten zijn. Het gaat lekker, maar ben benieuwd hoe we anticiperen als we een keer achter komen.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Knisper schreef:

Tja ach, ik zag bij Roemenie vandaag in ieder geval de intentie er wat van te maken. i.t.t. tot bijv. Griekenland, dat leek nergens op. Frankrijk - Roemenie heb ik dan weer niet gezien.

Griekenland was ook rampzalig inderdaad. Net als Roemenië - Frankrijk dus.

Overigens ben ik het wel met je eens dat die Roemenen er echt voor gaan, maar de werkwijze staat me niet aan. Kroatië is een beetje vergelijkbaar, maar die hebben toch nog wel wat meer te bieden (voetballend gezien).

Respekked

• 6288 berichten
  • 1239 stemmen

Dit EK is nu al legend .. dary. Maar wat gun ik het de Fransen om door te gaan. Een wereld van verschil met de eerste wedstrijd. Titi er weer bij, speelde best goed en was telkens dreigend; Ribery wat een voetballer.

Maar dan de Dutch! Gelukkig bezweek Engelaar onder de druk waardoor Robben snel gebracht werd. Van der Sar, laat die man keepen tot hij 65 is! Hij staat als een jonge hond ballen zelfs uit het doel te meppen. Bouhlarouz de revelatie van het toernooi, heerlijk die perfecte slidingen telkens, om gek van te worden als aanvaller maar een droom voor elke back.

Gio laat weer zien dat hij de leider op het veld is, speelde vandaag verdedigend een dijk van een wedstrijd, zat overal tussen, vooral dat tikje op de bal toen Govou net door leek te komen was belangrijk.

En Sneijder was goud waard, heerlijk zo'n EK. Waar mensen blij van kunnen worden haha.

Gouden wissels! Ik zeg van Persie wel laten spelen dinsdag, Robben sparen.

Zit ik nou mis en hadden we 4 kansen 4 goals?

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Maar Kroatie is al door!!!

Zei hebben ook 6 punten.

Knisper

• 13054 berichten
  • 1289 stemmen

Respekked schreef:

Zit ik nou mis en hadden we 4 kansen 4 goals?

Van Nistelrooy met die kopbal die Coupet nog net wegtikte.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Van Nistelrooy met die kopbal die Coupet nog net wegtikte.

+ schot van Robben na de 3-1 net naast. En volgens mij hadden we nog wel meer kansen hoor.

Het lijkt er op dat Engelaar nu weer door iedereen wordt neergesabeld maar die is natuurlijk niet alleen verantwoordelijk voor zijn spel. Ruud stond gewoon telkens veel te ver, of werd goed tot de middelijn doorgedekt. Op de flanken was ook niemand te bekennen en Sneijder en vdVaart stonden ook niet vrij. Dat Engelaar de bal dan kwijtraakt omdat hij de enige is die nog wat probeert te voetballen... sja.

Neemt niet weg dat hij wel gewisseld moest worden natuurlijk.

Respekked

• 6288 berichten
  • 1239 stemmen

Ohjah haha, in alle euforie ben ik de helft alweer vergeten. Maar die kopbal van Ruud was overigens ook geniaal. Mooi dat Coupet daar nog om kon lachen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

starbright boy schreef:

In mijn woonplaats Utrecht heb je al vele jaren de Anton Geesinkstraat, als daarvoor ooit een uitzondering maakten, dan mag het voor Van Der Sar ook vind ik.

Ja, maar Anton Geesink is hersendood.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Zaterdag over een week de kwartfinale.

Nederland tegen ik vermoed Griekenland of Zweden, ik neem aan Zweden.

Flashback naar Euro 2004...

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nederland tegen ik vermoed Griekenland of Zweden, ik neem aan Zweden.

Zweden (zie mijn bericht hierboven) denk ik.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

otherfool schreef:

Maar Frankrijk, jongens toch, dat wordt een veegpartij. Nog maar eens 3-0, voor minder hoef je het toch niet te doen?

Ik rust m'n zaakje.

Maar goed, ik snap niets meer van dit elftal. Vier jaar lang tranentrekkend slecht spel en dan dit... Wat een genot, wat een avond, wat een feest. Ik kan wel janken, wat een heer-lij-ke potjes voetbal op de zomeravond. Chapeau, niets dan lof, hoed diep af, enzovoorts.

Beste man: Van Nistelrode

Slechtste man (relatief): Engelaar

'Dit is Voetbal, siste hij. En hij had gelijk.'

Respekked

• 6288 berichten
  • 1239 stemmen

Phoenix schreef:

(quote)

Het lijkt er op dat Engelaar nu weer door iedereen wordt neergesabeld maar die is natuurlijk niet alleen verantwoordelijk voor zijn spel. Ruud stond gewoon telkens veel te ver, of werd goed tot de middelijn doorgedekt. Op de flanken was ook niemand te bekennen en Sneijder en vdVaart stonden ook niet vrij. Dat Engelaar de bal dan kwijtraakt omdat hij de enige is die nog wat probeert te voetballen... sja.

Neemt niet weg dat hij wel gewisseld moest worden natuurlijk.

Nja als je van die lamme breedte passes geeft die niet aankomen en daarmee snelle aanvallende mids als Ribery in stelling brengt om door te stomen dan probeer maar niet te voetballen. Op dit niveau, doe het goed of doe het niet. Ik vond hem tegen Italië ook alleen goed als lange controleur, niet als voetballer. Want ook toen gaf hij vaak slechte en niet te halen passes.

Respekked

• 6288 berichten
  • 1239 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Beste man: Van Nistelrode

Meen je dat? Ik vond Sar toch veel crucialer (en dus beter)

Stephan

• 7929 berichten
  • 1396 stemmen

Nou... ik spreek dan maar even de complimenten uit aan Don Marco. Gouden wissels. Rust. Discipline. Teamspirit. Zal voor een groot deel aan hem liggen.

Stephan

• 7929 berichten
  • 1396 stemmen

Respekked schreef:

Gio laat weer zien dat hij de leider op het veld is, speelde vandaag verdedigend een dijk van een wedstrijd, zat overal tussen, vooral dat tikje op de bal toen Govou net door leek te komen was belangrijk.

Hmm... vond het gevaar wel erg vaak vanaf zijn kant komen. Niet zijn beste wedstrijd.

Stephan

• 7929 berichten
  • 1396 stemmen

En wat zullen we naar boven schieten op de Fifa wereldranglijst. Go for launch...

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Stephan schreef:

Nou... ik spreek dan maar even de complimenten uit aan Don Marco. Gouden wissels. Rust. Discipline. Teamspirit. Zal voor een groot deel aan hem liggen.

Als het aan SAN Marco had gelegen was de tactiek en invulling 100% anders geweest en zat Nederland nu al thuis uit te huilen. Nee, wat een geluk dat de spelers de regie hebben overgenomen, zeg. Doodzonde dat ze dat 2 jaar geleden niet durfden.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Ik lach me de ballen uit de broek

http://www.hln.be/hln/nl/1319/Euro-2008/article/detail/312313/2008/06/13/Subliem-Oranje-topfavoriet-na-demonstratie-tegen-Frankrijk.dhtml

als ik alle reactie's op deze site lees. Elke Belg daar wilt onderhand nu dat Vlaanderen bij NL getrokken wordt hehe. DE nieuwe kampioen hebben ze gezien. Zulke reactie's uit Belgie geven me kippevel!

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Respekked schreef:

Meen je dat? Ik vond Sar toch veel crucialer (en dus beter)

Aanmoedingsprijs omdat hij niet scoorde en toch zo belangrijk was. De man deed bijna alles goed. De pirouette voor de 2-0 was the icing on the cake.

Stephan

• 7929 berichten
  • 1396 stemmen

otherfool schreef:

Als het aan SAN Marco had gelegen was de tactiek en invulling 100% anders geweest en zat Nederland nu al thuis uit te huilen. Nee, wat een geluk dat de spelers de regie hebben overgenomen, zeg. Doodzonde dat ze dat 2 jaar geleden niet durfden.

Ik heb er te weinig van gevolgd om met ZEKERHEID te kunnen zeggen: wat een flauwekul. Maar het mooie van jouw stelling is, dat AL zou het zo zijn, dan valt het hem nog meer te prijzen dat hij LUISTERT.

Either way... complimenten aan het SAN Marco plein.

interista2001

• 255 berichten
  • 3923 stemmen

ik wil niet zeiken, maar waarom is het toch altijd Italie die die klote scheidrechters krijgt?

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Ja, denk maar aan het afgelopen WK in de wedstrijd tegen Australië, werden ze ook genaaid ...

Stephan

• 7929 berichten
  • 1396 stemmen

interista2001 schreef:

ik wil niet zeiken, maar waarom is het toch altijd Italie die die klote scheidrechters krijgt?

Ach joh... gewoon winnen van Frankrijk... niets aan het handje.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Geweldig ! geen woorden voor ... wat een prachtig spel.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Sjongejongejonge, wat een genot!! Ik ben supergelukkig! Een superavond

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3323 stemmen

Wát een wedstrijd. Best even moeilijk gehad, maar de verdediging staat toch erg goed en de aanval is zonder twijfel de beste van het toernooi. Moment van de wedstrijd: dat draaiende hakje van Van Nistelrooij (waar de Engelsen weer lyrisch over waren, en terecht). Dat zou Huntelaar toch nooit doen, Ajax&Litmanen1 . Nou ja, die goals van Robben en Sneijder waren ook ziekelijk trouwens.

Als we ooit Europees kampioen kunnen worden is het nu wel, maar goed dat dacht ik ook na die 6-1 tegen Joegoslavië in 2000.

Stephan

• 7929 berichten
  • 1396 stemmen

(afbeelding)

Geweldige foto...

Een mooie studie voor Michelangelo.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Kuyt was goed, jammer van die wissel...maar toen kon hij even rusten. Want dan is hij weer daar, en dan weer daar...en dan weer daar.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2377 stemmen

*hik* Feestje op het Neude was fantastisch!!! Ik durf alleen nog maar te dromen dat Nederland kampioen wordt, want dan gaat echt het dak eraf. Utrecht was dus super; ik hoop dat de rest ook zo'n leuke avond heeft gehad.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.