• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.875 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.228 gebruikers
  • 9.386.568 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

lykathea schreef:

Paar tips (i.e. goede wedstrijden) die ik eens zou moeten bekijken om er echt in te komen.

Ik ben al behoorlijk enthousiast geworden over K1, maar Ufc kan mij nog weinig boeien, maar dat komt denk ik voornamelijk omdat ik dus die goede partijen nog niet echt gezien heb.

Gerard Gordeau def. Teila Tuli, UFC 1

Royce Gracie def. Kimo, UFC 3

Randy Couture def. Pedro Rizzo, UFC 31

Chuck Liddell def. Tito Ortiz, UFC 47

Kendall Grove def. Ed Herman, Ultimate Fighter 3 Finale

Diego Sanchez def. Karo Parisyan, UFC Fight Night, Aug. 17, 2006: Back-and-forth.

Matt Hughes def. BJ Penn, UFC 63

Chuck Liddell def. Tito Ortiz, UFC 66

Forrest Griffin def. Rampage Jackson, UFC 86

Dat zijn toch wel hele memorabele brute veldslagen maar mijn favoriet blijft toch nog wel Pete Sell vs Scott Smith (preliminy card tijdens de finale van de Ultimate Fighter seizoen 4), vooral het einde was onvoorstelbaar.

Het ligt ook een beetje aan wat je persoonlijke smaak is, van wat voor soort fighters je houdt en of je voorkeur hebt voor een standup of groundgame.

Ik zou anders gewoon beginnen met een seizoen van de Ultimate Fighter, zo krijg je al snel besef wat het hele MMA/UFC gebeuren inhoudt.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

kos schreef:

Misschien. Bij Oranje was vooraf al een beetje de vrees dat een nationaal elftal niks voor Van Gaal is, die moet dagelijks bouwen aan een team.

De terugkeer bij Ajax was meer een machtsspelletje.

Zo is er overal een smoes voor te verzinnen.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Thanks Watts, Ik ga d'r wel eens mee aan de slag.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

lykathea schreef:

(quote)

Wat loop je nou te zeiken man, ik geef alleen een tip aan de mensen die net als mij op die wedstrijden aan het wachten zijn op tv, en er nog niet achter zijn gekomen dat die wedstrijd allang bezig is.

En ik geef alleen maar aan met mijn gaapje dat het BLOODY SAAI IS om een live tennisverslag uit te brengen op Moviemeter!

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Zo is er overal een smoes voor te verzinnen.

Het is niet mijn bedoeling mensen te overtuigen hoor. .

Het is alleen hoe ik hem beoordeel. Geef die man wat middelen, 2 jaar de tijd en laat hem een grote bek opzetten en hij presteert overal.

Maar hij moet wel de omgeving hebben om iets neer te zetten. Bij Bayern moet ik het nog zien. Louis en Bild lijkt me zo'n beetje de slechtst denkbare combinatie. Maar in potentie zie ik hem daar een CL-winnende ploeg neerzetten.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

En ik geef alleen maar aan met mijn gaapje dat het BLOODY SAAI IS om een live tennisverslag uit te brengen op Moviemeter!

Transfers van Groningen naar Veendam ook.

Daarbij zijn er welgeteld 5 berichten aan die vrouwenpartij gewijd, en alleen maar omdat we op Federer zitten te wachten en we willen weten wanneer het begint. Inderdaad een live-verslag!

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Phoenix schreef:

(quote)

Transfers van Groningen naar Veendam ook.

Haha, ja daar heb je dan wel weer een punt.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

kos schreef:

Het is alleen hoe ik hem beoordeel. Geef die man wat middelen, 2 jaar de tijd en laat hem een grote bek opzetten en hij presteert overal.

Maar hij moet wel de omgeving hebben om iets neer te zetten. Bij Bayern moet ik het nog zien. Louis en Bild lijkt me zo'n beetje de slechtst denkbare combinatie. Maar in potentie zie ik hem daar een CL-winnende ploeg neerzetten.

Ik vind van Gaal ook een goede trainer, daar niet van. Ik vind hem ook een ontzettende klootzak, waar ik soms wel om kan lachen. Ik denk dat hij Bayern zeker kampioen kan maken, maar dan moet hij wel direct presteren. Bij zo'n club krijg je niet altijd 2 jaar.

Er is een mogelijkheid dat Bayern de CL wint, maar die acht ik vrij klein, aangezien de beste spelers tegenwoordig naar Engeland en Spanje gaan. Dat wordt steeds erger.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vind Cisse trouwens erg goedkoop met de ruim 2 miljoen euro als je weet dat Feyenoord, Twente en nog een stel clubs hem willen. Of heeft hij een gelimiteerde transfersom? Ik heb trouwens geen idee wat topclubs in hem zien. Leuke draver met een aardige actie maar enige nauwkeurigheid voor de goal is hem vreemd. Beetje overschatte speler als je het over de top hebt.

2 miljoen euro is inderdaad een erg laag bedrag.

Belachelijk laag zelfs. Er staat ook geen clausule in zijn contract, dat heeft Van Geel zelf meermaals tegengesproken.

Van Geel zei ook dat Cissé enkel zou vertrekken voor de hoofdprijs. Tja, als 2 miljoen de hoofdprijs is.

Vergeet ook niet dat Cissé enkel beter zal worden. Die jongen had een aantal jaar geleden nog nooit met voetbalschoenen gespeeld.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Nomak schreef:

Vergeet ook niet dat Cissé enkel beter zal worden. Die jongen had een aantal jaar geleden nog nooit met voetbalschoenen gespeeld.

Nu nog een helm op en hij is écht snel.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Hoelang loopt het contract van Cissé door?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ach, van Geel....

Heeft er bij Ajax een potje van gemaakt met het aan en verkoopbeleid. Heeft totaal geen netwerk en is veel te zuinig.

Maar andere kant. Roda's grootste transfer was Kone en die is ook alweer bij Roda een jaar of 4 weg.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Cisse heeft best veel potentie, maar je moet echt niet denken dat je daar 4 a 5 miljoen voor kunt krijgen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

Hoelang loopt het contract van Cissé door?

Enkele weken geleden is zijn aflopende contract met 2 jaar verlengd.

kos schreef:

Cisse heeft best veel potentie, maar je moet echt niet denken dat je daar 4 a 5 miljoen voor kunt krijgen.

Dus een Arnautovic of een Elia is 10 keer zo goed als Cissé?

Laat me toch niet lachen. Ik zou die spelers eens willen zien in een slecht draaiend elftal waar ze als eenzame spits alle werk moeten doen.

Vergeet niet dat Cissé moeiteloos meedraait tussen toppers als Drogba, Kalou en de Koné's van Ivoorkust.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Phoenix schreef:

Daarbij zijn er welgeteld 5 berichten aan die vrouwenpartij gewijd, en alleen maar omdat we op Federer zitten te wachten en we willen weten wanneer het begint. Inderdaad een live-verslag!

Bovendien is dat voetbalgeleuter van nu bijzonder suf.

Federer is wel lekker bezig nu. Die tweede set lijkt ook al binnen te zijn. Helaas heb ik het grootste gedeelte van de eerste set gemist.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

BoordAppel schreef:

Bovendien is dat voetbalgeleuter van nu bijzonder suf.

Sinds wanneer zijn transfers en mogelijke transfers suf?

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Nomak schreef:

Dus een Arnautovic of een Elia is 10 keer zo goed als Cissé?

.

Hm. Nee.

Die bedragen vind ik ook nergens op slaan, maar die zijn er doordat er clubs als Chelsea en Inter mee bezig zijn. Als dat soort clubs met Cissé bezig waren had je er ook 5 miljoen voor kunnen vragen.

Bovendien maakten Elia en Arnautovic deel uit van een erg succesvolle selectie, dat scheelt ook veel.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Enkele weken geleden is zijn aflopende contract met 2 jaar verlengd.

Op die manier, dan zit de vork -denk ik- heel simpel in de steel. Cissé was transfervrij maar wou tegenover een beetje loonsverhoging en baanzekerheid, Roda best helpen aan een aardig transferbedrag. Cissé tekende dus bij met de afspraak dat hij voor ongeveer € 2 miljoen mag vertrekken, waarvan hij toch wel weet dat dat voor hem betaald gaat worden. Vangt hij ook nog 2x tekengeld, zoiets gebeurd best vaak (Sneijder deed het bijvoorbeeld ook).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

lykathea schreef:

Thanks Watts, Ik ga d'r wel eens mee aan de slag.

Leuk die interesse voor deze geweldige sport, toch wel erg onderschatte sport hier in NL die helaas in de schaduw staat van K-1.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Er is ook buitenlandse intresse voor Cissé. Waarom dan zo snel en zo goedkoop verkopen aan een Nederlandse club?

Van Geel moet gewoon wachten tot de transferperiode goed bezig is.

Ik ben er rotsvast van overtuigd dat als Cissé nu naar Twente gaat, dan gaat hij over 2 of 3 jaar verkocht worden voor minstens 8 miljoen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Nomak schreef:

Ik ben er rotsvast van overtuigd dat als Cissé nu naar Twente gaat, dan gaat hij over 2 of 3 jaar verkocht worden voor minstens 8 miljoen.

Daarom moet 'ie naar Feyenoord.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

denk niet dat roda nu bezig is met cisse, ze hebben wel andere dingen aan hun hoofd op dit moment.

btw. gewoon een middelmatige speler die uitblinkt bij roda door gebrek aan beter.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

@ Kai

Dat zou weleens best het geval kunnen zijn.

Maar dan moet Van Geel niet tegen de supporters zeggen dat Cissé enkel voor de hoofdprijs weggaat. 2 miljoen is nooit een hoofdprijs.

Gewoon 8 miljoen vragen, en dan kan je hem nog altijd verkopen voor 4 miljoen. Nu vragen ze een belachelijke 2 miljoen en dan zijn die ploegen als Twente en Feyenoord nog altijd moeilijk aan het doen.

Als zo een zwak houten klaasje als Van Wolfswinkel al 3 miljoen opbrengt, dan is Cissé zeker het dubbele waard.

Maarja, straks zal er hier wel een fan van Van Wolfswinkel opstaan die in de tegenaanval gaat.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Ik vind Cisse ook vele malen beter dan van Wolfswinkel, wat iedereen daar zo goed aan vindt snap ik ook niet.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

btw. gewoon een middelmatige speler die uitblinkt bij roda door gebrek aan beter.

Je hebt er blijkbaar geen kijk op.

Ik zie hem wekelijks en hij doet weinig of niets onder voor Koné. En die is voor ongeveer 10 miljoen vertrokken.

Pijlsnel, hard schot en sterk als een beer. Alleen de afwerking moet beter, maar daar kan aan gewerkt worden.

Criticism

• 3011 berichten
  • 1446 stemmen

Game,set, match voor Federer. Over de gehele partij vond ik het toch wat tegenvallen. Na een uitstekende eerste set, had Monfils eigenlijk nog maar weinig in te brengen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Sinds wanneer zijn transfers en mogelijke transfers suf?

Sinds jullie erover beginnen te praten.

Nee, vooral dat gespeculeer de hele tijd dat nergens heen gaat is nogal vervelend. Maakt mij normaal verder niets uit want dan sla ik het gewoon over maar er is nu natuurlijk wel interessanter sportnieuws.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ja..tennis.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Chelsea gaat over het 65 miljoen bod heen van Real van maar liefst 73,5 miljoen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

BoordAppel schreef:

maar er is nu natuurlijk wel interessanter sportnieuws.

Bepaal jij dat?

Dat verschilt per persoon.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.