• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.231 gebruikers
  • 9.386.863 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Beetje triest, het zit waarschijnlijk nog erg diep bij Anthony. Word weer lachen als NAC straks wordt uitgeschakeld door FC Karnten ofzo in de Europa League kwalificatie . Hoogmoed komt voor de val toch?

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

De beste forehand uit het circuit is ook weer aardig aan het huishouden .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Criticism schreef:

Ja eigenlijk zou het me niets uit moeten maken, omdat als ik 'helemaal niets in Amsterdam' hoor het over het algemeen van Feyenoorders af komt. Maar toch hou ik er niet van.

Ik dacht dat vooral Afellay het de laatste jaren zingt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Arme Luring moet de hele zomer door voetballen om uiteindelijk twee voorrondes Europa liga op zijn cv te mogen bijschrijven..... Hoop voor hem dat hij niet ergens een paar fanatieke Feyenoordsupporters tegen het lijf loopt van de zomer...

En dan vindt hij het nog gek ook dat hij de volgende keer in de Kuip weer wordt uitgefloten.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dat zou natuurlijk fantastisch zijn. En al die hongerige ajacieden maar wachten en wachten op v/d Vaart.

Lol zo zie je maar hoe serieus je dergelijke berichten kunt nemen. Van Gelder moet gewoon niet meer te veel smsjes oplezen die hij tijdens de uitzending krijgt want er zijn nu eenmaal best veel mensen die zijn nummer hebben. Ik heb het betreffende smsje in ieder geval inmiddels gelezen vandaag op school. Wel een geniale grap trouwens en schokkend hoe snel iedereen het overneemt.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Heb alleen antipatie tegen bepaalde clubs. PSV, Roda, AZ bv. Ik kan Feyenoord bv veel meer waarderen dat dat soort kunstmatige nepclubjes die groot gehouden worden door suikerooms.

Beetje laat dat ik hier op reageer, maar ik doe het toch nog even.

Feyenoord heeft toch ook investeerders nodig? Dat is in mijn ogen hetzelfde als een suikeroom. Waarom heb je dan zoveel sympathie voor die club?

Ik weet ook dat je het met suikeroom over Nol Hendriks hebt.

Nol Hendriks is een man met een groot clubhart, maar je weet waarschijnlijk niet dat de man geen enkele euro verloren heeft aan Roda. De man heeft al zijn geld teruggekregen telkens als een speler naar een andere ploeg vertrok. De winst mocht Roda houden.

Doe dus niet alsof Roda een club is waar één man onvoorwaardelijk miljoenen in heeft gepompt.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Het verschil is: Feyenoord kan geen suikeroom vinden.

Maar eigenlijk bedoelt ajax&litmanen dat Feyenoord gewoon een mooie club is vanwege hun prachtige supporters, hun indrukwekkende historie, het mooiste stadion van Nederland en de passie die er vanaf druipt. Dat is wat hij bedoelde.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Lurling stijgt in mijn achting

Nee, eigenlijk is dit best jammer. Maarja, het gebeurd continue. AZ pakt zijn echte prijsje sinds begin jaren 80 dit jaar en alle ''fans'' (overgestapt van Ajax en Feyenoord sinds 4 jaar ofzo) zingen massaal helemaal niets in Amsterdam. Net of wij vanaf februari nog meespeelden...

Dat Twente het zingt nadat ze in de Arena 2 jaar terug de plee offs wonnen kan ik me nog voorstellen...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Beetje laat dat ik hier op reageer, maar ik doe het toch nog even.

Feyenoord heeft toch ook investeerders nodig? Dat is in mijn ogen hetzelfde als een suikeroom. Waarom heb je dan zoveel sympathie voor die club?

Ik weet ook dat je het met suikeroom over Nol Hendriks hebt.

Nol Hendriks is een man met een groot clubhart, maar je weet waarschijnlijk niet dat de man geen enkele euro verloren heeft aan Roda. De man heeft al zijn geld teruggekregen telkens als een speler naar een andere ploeg vertrok. De winst mocht Roda houden.

Doe dus niet alsof Roda een club is waar één man onvoorwaardelijk miljoenen in heeft gepompt.

Feyenoord heeft zich die 100 jaar alleen staande kunnen houden, heel wat anders dan die kunstmatig geinsinueerde clubjes die eigenlijk wegzakken tot heel laag als de geldschieter hem nokt. Zie Roda. Hendriks wordt 1 of 2 jaar niet meer gebruikt en het resultaat kan morgen degradatie zijn omdat ze zelf geen geld en een fatsoenlijke scouting hebben voor een elftal dat zich net als de vele jaren hiervoor probleemloos in de subtop speelde.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Het verschil is: Feyenoord kan geen suikeroom vinden.

Maar eigenlijk bedoelt ajax&litmanen dat Feyenoord gewoon een mooie club is vanwege hun prachtige supporters, hun indrukwekkende historie, het mooiste stadion van Nederland en de passie die er vanaf druipt. Dat is wat hij bedoelde.

Humor heb je wel

Maar...ik kan Feyenoord wel waarderen. Failliet moeten ze nooit gaan. Wie moeten we anders dissen? En what about de Klassiekers? Haha. En het is op zich best een mooie club. Feyenoord is wel puur. Clubs als AZ en ook PSV vind ik kunstmatig en nep.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Het is toch wel erg treurig gesteld met Feyenoord, dat zelfs Ajaxieden ons geen falliesement toewensen....

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Het is toch wel erg treurig gesteld met Feyenoord, dat zelfs Ajaxieden ons geen falliesement toewensen....

Je kan beter door je rivaal gehaat worden dan dat je medelijden toegewenst krijgt

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Tuurlijk niet. Feyenoord verslaan willen we wel, maar failliet zien we liever niet gebeuren. Daarvoor zijn de klassiekers toch te speciaal.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Liever Ajax en Feyenoord weer vol strijdend voor de landstitel terwijl clubjes als AZ en PSV slechts voor opvulling dienen. Dat zou nog eens mooi zijn! En dan vlak voor het einde van 't seizoen als Ajax zijnde de beslissende voorsprong nemen door Feyenoord in eigen Kuip keihard te vernederen. Zou het nog eens mogen zon seizoen?

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Beginnen met het kleine nieuws, Garerth Barry verlaat Aston Villa voor Man City.. Achteruitgang, behalve op financieel gebied.

Maar dan..

Kaka voor 65 miljoen naar Real Madrid. De carousel begint te draaien!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

http://www.vi.nl/NieuwsItem/KakVoor65MiljoenVanMilanNaarRealMadrid.htm

Ik wou het net posten. Verbijsterend nieuws van Kaka! Gister nog zeggen dat men stoppen moest met speculeren omdat hij toch wel bij Milan bleef...

Die aangestelde Perez bij Real haalt meteen weer een niveau Galactico binnen...

Trouwens, die 65 miljoen is een schijntje. Milan maakt fors verlies aangezien Man City afgelopen winter nog tot 120 mil wilde gaan...

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Ik denk dat dat toen niet doorging om dat Kaka daar niet wilde voetballen. Wie wel..

Garerth Barry, snap het niet. Erg goede voetballer, had em graag naar London zien gaan.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Zie Nigel de Jong of Kompany...

City betaald goed. En het is een aardige middenmoter die dankzij al dat geld binnen 5 jaar tegen de Engelse top aanschurkt vrees ik.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

City is een leuke volksclub en een mooiere club dan United.

Nu kijkt iedereen er met afschuw naar omdat ze geld hebben.

Alsof de andere clubs in de Premier League niet met geld gooien.

Rare beslissing van Aston Villa om Barry nu te laten gaan voor 14 miljoen, terwijl ze vorig seizoen vasthielden aan 20 miljoen. Ik ben wel blij dat die Barry niet naar Liverpool komt. Is zeker geen meerwaarde.

Ook een rare beslissing van Barry om voor City te kiezen. Hij zou graag Champions League willen spelen, en nu speelt hij helemaal geen Europees voetbal. En voor het geld hoeft hij het ook niet echt te doen. Salaris wat hij nu krijgt bij City komt niet eens in de buurt van het salaris wat de toppers in de Premier League krijgen. Hij was beter bij Aston Villa gebleven.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En dan vlak voor het einde van 't seizoen als Ajax zijnde de beslissende voorsprong nemen door Feyenoord in eigen Kuip keihard te vernederen. Zou het nog eens mogen zon seizoen?

Wanneer is dat gebeurt dan? Dat heb jij in elk geval nooit meegemaakt.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Nomak schreef:

City is een leuke volksclub en een mooiere club dan United.

Maar die mooie status wordt straks teniet gedaan door die Arabier(en).

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Maar die mooie status wordt straks teniet gedaan door die Arabier(en).

Dat is inderdaad erg jammer.

Maar dat begint de laatste jaren steeds meer regel dan uitzondering te worden.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik geloof dat Kaka gerucht niet zo eigenlijk.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Daar geloof ik ook niet veel van.

Waarom zou die nu ineens wel Milan verlaten?

Ach we zien het wel als het seizoen begint. Er gaan nog zoveel zinloze geruchten de kop op steken de komende maanden.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Cruijff stelt eisen aan terugkeer bij Ajax

Geschreven op dinsdag, 2 juni om 22:34

Johan Cruijff staat weer welwillend tegenover een rol binnen Ajax, mits hij voldoende steun krijgt voor een eventueel plan binnen het organigram van de Amsterdamse club. De voormalig speler en trainer van de hoofdstedelingen gaf eerder te kennen dat de organisatie 'zwak tot zeer zwak' was. "Maar dat is bekend, ik heb het al vaker gezegd." Cruijff wil in ieder geval niet mislukken, zo gaf hij dinsdag te kennen in een interview met BNR Nieuwsradio. "Ik wil graag de helpende hand bieden, maar dan moeten ze wel contact met mij opnemen en de bereidheid tonen mijn idee uit te willen werken. Zonder die bereidheid is ieder plan gedoemd te mislukken. En een van de dingen die ik niet graag doe, is mislukken", benadrukte de Amsterdammer.

De oud-international kan niet beoordelen of Martin Jol een goede trainer is voor Ajax.

"Misschien is het organisatorisch gezien wel een goede keuze. Ik hoop het van harte, want er moet iets gebeuren. Het probleem zit 'm natuurlijk nooit in de trainer alleen. Anders zouden alle trainers van de afgelopen jaren er niets van kunnen. Dat lijkt me onlogisch.'' Jol werd vorige week aangesteld als opvolger van Marco van Basten.

Cruijff gaf een jaar geleden de opdracht om het technische beleid te reorganiseren terug aan de ledenraad. Er was tussen hem en de nieuwe technische staf onder leiding van Van Basten een te groot verschil van inzicht gerezen over de manier waarop dit moest worden uitgevoerd. Het probleem spitste zich toe op de jeugdopleiding, waarvoor de oud-trainer van onder meer Barcelona drastische maatregelen wil nemen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Nu zegt ie weer dit, andere keer weer dat...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Wanneer is dat gebeurt dan? Dat heb jij in elk geval nooit meegemaakt.

Zeg ik toch ook niet? Bedoel meer dat me dat een heerlijk scenario zou lijken.

@ Nomak. City is ook een vieze koopclub a la Chelsea die denkt binnen 2, 3 jaar van zero naar hero te gaan. Hopelijk gaan ze failliet en verrotten ze. Walgelijk vind ik al die kutclubs die overgenomen worden met met honderden miljoenen gaan smijten en boven hun stand gaan leven.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Gudde ontkent nu overigens wat Been eerder meldde over de investeerders:

"Tegenover Radio Rijnmond temperde Eric Gudde de uitlatingen van Mario been op VI.nl dat er nu geld is voor onder andere Sekou Cissé. 'De externe financiering is nog niet rond. Dat Cissé een interessante optie is, daar heeft Been niets verkeerds mee gezegd, maar dat is iets anders dan dat het in kannen en kruiken is, integendeel...'"

Of is dit oud nieuws?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik las het ook ja. Het verbaasde me ook dat ik vandaag zo las dat er plots geld was want Gudde's verhaal bij Studio Voetbal was toch erg somber gestemd op financieel gebied. Blijkt dus dat Been iets te enthousiast was met het nieuws. Misschien was het meer hoop dan realiteit.

Vind Cisse trouwens erg goedkoop met de ruim 2 miljoen euro als je weet dat Feyenoord, Twente en nog een stel clubs hem willen. Of heeft hij een gelimiteerde transfersom? Ik heb trouwens geen idee wat topclubs in hem zien. Leuke draver met een aardige actie maar enige nauwkeurigheid voor de goal is hem vreemd. Beetje overschatte speler als je het over de top hebt.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Kaka toch weg, was er niet een tijdje geleden iemand die hem zo prees om zijn club liefde?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.