- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8211 stemmen
De beste forehand uit het circuit is ook weer aardig aan het huishouden
.
Inderdaad. Sympathieke speler, die Murray er even lekker uitgebeukt heeft. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Lees nu dat Munsterman beweerd dat Cisse al een voorcontract heeft getekend bij Twente...
Wat is het toch weer kut om voor Feyenoord te zijn... Kan iemand Gudde wegsturen? Ik heb echt het idee dat de club volledig stuurloos is sinds die man er zit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gudde heeft natuurlijk geen meerwaarde en heeft helemaal geen verstand van zaken voor de functie die hij nu bekleedt. Ik denk ook niet dat de geldschieters direct contact hebben gezocht met Been en Beenhakker, dit is dus helemaal niet via Gudde gegaan.
In het AD zei hij dat hij Twente niet zag zitten, maar dat zegt bij voetballers niet zoveel natuurlijk.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Het is wel het leukste Roland Garros toernooi in jaren, er valt totaal niet te voorspellen wie het zal gaan winnen. Van elke wedstrijd die nog komen gaat durf ik niet te voorspellen wie er door gaat. Söderling en González zijn in grootse doen maar ook Monfils is lekker bezig. En Federer mag je natuurlijk nooit afschrijven. Ook al is hij niet geweldig aan het spelen, op de belangrijke momenten staat hij er wel.
Kan dat vrouwentennis trouwens niet afgeschaft worden? Sinds die Belgische dames gestopt zijn is het niveau echt bedroevend, vooral dit toernooi valt het op.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je kan het ook gaan overdrijven, alsof die belgen het niveau zo veel goed deden.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ik word langzamerhand gek van het beleid van Feyenoord.
Gudde moet gewoon stoppen. Die man heeft totaal geen verstand van onderhandelen. Hij zal best op zijn plaats zijn als directeur van de Dienst Sport en Recreatie van de Gemeente Rotterdam, maar hij moet nog zoveel leren bij dit vak. Daar heeft Feyenoord nu geen tijd voor.
Gudde is ook verantwoordelijk dat de Guzman niet voor 14 miljoen euro naar Manchester City ging, omdat Gudde alles zwart op wit wilde zien.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Het is toch wel erg treurig gesteld met Feyenoord, dat zelfs Ajaxieden ons geen falliesement toewensen....
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Had ik maar de nodige miljoenen. Je kunt voor eens en voor altijd de koning van Rotterdam worden nu.
Er wordt over van alles en nog wat, die en die personen, geklaagd, maar het gaat volgens mij allemaal alleen maar om geld. De rest is een eitje bij zo'n club.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Je kan het ook gaan overdrijven, alsof die belgen het niveau zo veel goed deden.
Ehm... ja. Vooral Henin liet vaak erg mooi tennis zien. Nu worden de meeste wedstrijden gewonnen door de persoon die de minste fouten maakt in plaats van de meeste winners slaat. Armoe troef.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Ehm... ja. Vooral Henin liet vaak erg mooi tennis zien. Nu worden de meeste wedstrijden gewonnen door de persoon die de minste fouten maakt in plaats van de meeste winners slaat. Armoe troef.
Ik ben het eigenlijk wel met je eens. Er was zelfs een dame die volgens mij zelfs een top 5 notering achter haar naam had staan, die niet eens normaal kon serveren (ontiegelijk veel dubbelfout), dat was echt lachwekkend om te zien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Er wordt over van alles en nog wat, die en die personen, geklaagd, maar het gaat volgens mij allemaal alleen maar om geld. De rest is een eitje bij zo'n club.
Dat is nou juist het punt met die lul Gudde. Hij blokkeert juist de inkomsten (o.a. Rico's De Guzman verhaal).
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8211 stemmen
Ik ben het eigenlijk wel met je eens. Er was zelfs een dame die volgens mij zelfs een top 5 notering achter haar naam had staan, die niet eens normaal kon serveren (ontiegelijk veel dubbelfout), dat was echt lachwekkend om te zien.
Dementieva bedoel je?
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Yep, tegen Stosur was het volgens mij.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat is nou juist het punt met die lul Gudde. Hij blokkeert juist de inkomsten (o.a. Rico's De Guzman verhaal).
Nu moet dat punt ook niet overdreven worden he. Via via had Man City gepolst of De Guzman overgenomen kon worden en Gudde eiste dat dit op papier terecht zou komen. Lijkt me op zich niet heel gek voordat je genaaid wordt. Maar gezien de financiele situatie had hij wel daadkrachtiger mogen handelen.
Vanavond trouwens de promotiebeslissingen.
RKC-Graafschap
Cambuur-Roda
Iemand een idee hoelaat de aftrap bij beiden is? Zonde dat ik moet werken zeg..gaat denk ik enorm boeiend worden.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
20:45 - Duidelijk dat ik Cambuur opzet. Kan inderdaad erg leuk worden.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als Achterhoeker hoop ik uiteraard dat de Graafschap het red maar ik zal ook zeker voor Cambuur supporten. Kan ieder geval de 2e helft nog meepikken.
Zul je net zien dat Roda zich weer opleeft zoals bij Feyenoord en nog wint ook...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nu moet dat punt ook niet overdreven worden he. Via via had Man City gepolst of De Guzman overgenomen kon worden en Gudde eiste dat dit op papier terecht zou komen.
Niet vergeten dat hij 50% van de transferrechten eiste
.
RKC-Graafschap
Cambuur-Roda
RKC en Cambuur 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
50%? Kijk, nu geef je me nieuwe informatie! Als Ajacied mag ik die Gudde trouwens wel. Sloopt de club vakkundig van binnen uit haha. Om diezelfde reden moet PSV Jan Reker ook nog 30 jaar vastleggen! 
Enne...RKC wil je toch niet serieus met dat saaie stadion en die 500 toeschouwers? De Graafschap zit toch elk duel stampvol met publiek.
Het fanatieke en levendige Cambuur voor Roda vind ik wel op het gebied van sfeer een verbetering. Al denk ik dat Cambuur weer net zo snel een niveau lager zakt over een jaar. Ik vind ze nog minder dan Volendam en die hebben het niet gered ondanks het aardige voetbal en de vele goals.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
50%? Kijk, nu geef je me nieuwe informatie! Als Ajacied mag ik die Gudde trouwens wel. Sloopt de club vakkundig van binnen uit haha. Om diezelfde reden moet PSV Jan Reker ook nog 30 jaar vastleggen!
Zou me niets verbazen dat ie bij jullie op de loonlijst staat
.
True maar ik heb niet zoveel met de Graafschap en dat ze winnen in de Kuip werkt ook niet
.
Ik ken Cambuur ook niet zo maar ben wel weer bang dat Wilfred Genee weer grote praatejs gaat krijgen
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ach Genee...
Alles beter dan dat hij weer karaoke op de tv gaat zingen zoals laatst met zijn ''Een beetje failliet'' bij DWDD... 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Yep, tegen Stosur was het volgens mij.
Snap sowieso al niet wat Dementieva in de top 10 doet. Heel povere speelster. Gelukkig spelen de dames best of 3, en zijn de eerste paar rondjes meestal snel afgelopen omdat het kwaliteitsverschil zo groot is.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ach Genee...
Alles beter dan dat hij weer karaoke op de tv gaat zingen zoals laatst met zijn ''Een beetje failliet'' bij DWDD...
Oh ja, vreselijk he. Kan me ook zo goed voorstellen dat Derksen zich aan die gladjekker irriteert, brrr.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Toch vind ik het leuk dat Genee Derksen telkens uitokt. Hij durft wel, hoewel hij zich daarna niet kan weren tegen het verbaal geweld van Derksen.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8211 stemmen
Snap sowieso al niet wat Dementieva in de top 10 doet. Heel povere speelster. Gelukkig spelen de dames best of 3, en zijn de eerste paar rondjes meestal snel afgelopen omdat het kwaliteitsverschil zo groot is.
Haar groundstrokes mogen er zeker zijn, maar de service is supermatig. Safina de nr 1 heeft trouwens ook maar een erg matige service, maar die compenseert dat weer door haar tegenstandsters allemaal te overpoweren in de rally's.
Maar goed in vergelijking met de mannen is het soms niet om aan te zien.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Paul Matthijs van Grunn naar Veendam.
Logische transfer toch? Wat moet hij anders?
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Maar goed in vergelijking met de mannen is het soms niet om aan te zien.
Klopt. Henin was eigenlijk de enige complete tennister van de laatste jaren, de rest beweegt over de baan als een koe met een tennisracket.
Is Hingis trouwens opnieuw gestopt? Of zit ze in de sportschool krachttraining te doen?
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8211 stemmen
Klopt. Henin was eigenlijk de enige complete tennister van de laatste jaren, de rest beweegt over de baan als een koe met een tennisracket.
Is Hingis trouwens opnieuw gestopt? Of zit ze in de sportschool krachttraining te doen?
Nee ze is tijdens Wimbledon betrapt op cocainegebruik, daarna is ze per direct gestopt.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Wachten op een club uit de Eredivisie?
Ik denk dat je als mr. Groningen niet echt makkelijk bij een ander eredivisieclub terecht kunt. Hij is het bovendien gewend de leider in het elftal te zijn.
Met zijn leeftijd heeft dat geen zin meer. Veendam is wat dat betreft wel een logische keuze.
Wel een goeie kerel trouwens, heb hem wel eens gesproken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.