• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.968 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.924 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ja idd een goeie kerel, past qua mentaliteit goed bij Veendam. Alleen kan hij volgens mij nog wel mee met een Erediviseclub, ik vind hem te goed voor Veendam.

Ik lees toevallig nu dat hij echter niet wil verhuizen, tenzij het voor een buitenlandse club is, maar uit het buitenland heeft hij geen aanbiedingen gekregen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

AHWA schreef:

Snap sowieso al niet wat Dementieva in de top 10 doet. Heel povere speelster. Gelukkig spelen de dames best of 3, en zijn de eerste paar rondjes meestal snel afgelopen omdat het kwaliteitsverschil zo groot is.

Eenmaal in de rally misschien wel de beste speelster van het moment.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Ze is nogal wisselvallig en ze kan niet met druk omgaan. Maar buiten dat een prima tennisster.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Reinbo schreef:

Lees nu dat Munsterman beweerd dat Cisse al een voorcontract heeft getekend bij Twente... Wat is het toch weer kut om voor Feyenoord te zijn... Kan iemand Gudde wegsturen? Ik heb echt het idee dat de club volledig stuurloos is sinds die man er zit.

Er worden natuurlijk enorme spelletjes gespeeld, zoals altijd. Nu beweerd Cissé weer dat hij niets getekend heeft.

Bovendien kan Feyenoord gewoon zaken doen met Cissé, ook al heeft hij wel een voorcontract getekend. Twente en Roda hebben geen overeenkomst.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sowieso sta ik niet zo hoog met die spelletjes van Munsterman. Kijk maar van de zomer in de Arnautovic soap .

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Munsterman zit Feyenoord knap in de weg, inderdaad. Toch zou ik willen dat zo iemand in het bestuur van Feyenoord zat. Dankzij hem verkopen ze Arnautovic straks voor 15 miljoen aan Chelsea, ipv 5 miljoen aan Feyenoord.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zonder McClaren had ie gewoon in de Kuip gespeeld .

Spetie

• 38871 berichten
  • 8211 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Eenmaal in de rally misschien wel de beste speelster van het moment.

Nee, daarin is juist Safina zo goed. Die staat echt niet dankzij haar matige opslag op de nr 1 positie op dit moment.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zonder McClaren had ie gewoon in de Kuip gespeeld .

Dan hebben we iemand als McClaren nodig.

O ja, we hebben Been al.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik zou graag Gudde zien gaan en Beenhakker de taak als Algemeen Directeur erbij geven. Ideale man op die plek.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik snap dat verhaal van Munsterman niet zo goed, wat moet Cissé dan getekend hebben bij Twente, terwijl Twente er nog niet met Roda uit is? Voor-contracten zijn normaliter alleen opgesteld met het idee dat een speler, met de club moet praten waarmee hij een voor-contract heeft, alvorens hij naar een andere club mag gaan.

In dit geval; Cissé moet FC Twente meldde dat Feyenoord geïnteresseerd is in hem. FC Twente kan dan een tegenbod doen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij is er helemaal niemand die denkt dat Gudde goed is voor Feyenoord..... Hij weet het allleen zelf nog niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Was dat met Meneer Afonso Alves toen ook geen gedoe om een voorcontract?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

Volgens mij is er helemaal niemand die denkt dat Gudde goed is voor Feyenoord..... Hij weet het allleen zelf nog niet.

Denk je? Ik denk dat ie het donders goed weet maar het lucratieve salaris he?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Gudde is een sympathieke man, maar veel te lief en niet geschikt voor de functie die hij nu bekleed.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Ik mag toch wel hopen dat de functie algemeen directeur bij Feyenoord iets meer inhoudt dan wat Beenhakker allemaal kan...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Naomi Watts schreef:

Was dat met Meneer Afonso Alves toen ook geen gedoe om een voorcontract?

Maar dat was volgens AZ ook tussen de clubs rond. In het geval van Cissé alleen tussen speler en club, ik heb geen idee hoe dat in elkaar zou moeten steken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Ik mag toch wel hopen dat de functie algemeen directeur bij Feyenoord iets meer inhoudt dan wat Beenhakker allemaal kan...

Tuurlijk maar dat kan best overgenomen worden door Koevermans, die vult die knowledge gaps wel op met zijn knowhow.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Sowieso sta ik niet zo hoog met die spelletjes van Munsterman. Kijk maar van de zomer in de Arnautovic soap .

Of met Wielaert...

Ik vind die Munsterman een irritante kerel. Leuk hoor, zon emotioneel betrokken baas maar hij moet eens beseffen dat de voetballerij kopen EN verkopen is.

Wel haalt hij het maximale uit transfers, dat is wel goed.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Nee, kom op Williams, win die tie-break van de eerste set nou. Anders wordt dit gegarandeerd een 3 setter

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Inderdaad, duurt allemaal veel te lang dit.

Hup Koeznetsova!

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ah, krijgen we weer een live-verslag?

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Phoenix schreef:

Inderdaad, duurt allemaal veel te lang dit.

Hup Koeznetsova!

Indeed. Nu maar hopen op een snelle break en klaar d'r mee. edit (Yes!)

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Of met Wielaert...

Ik vind die Munsterman een irritante kerel. Leuk hoor, zon emotioneel betrokken baas maar hij moet eens beseffen dat de voetballerij kopen EN verkopen is.

Wel haalt hij het maximale uit transfers, dat is wel goed.

Wat is er irritant aan hem. . Hij doet gewoon wat voor zijn club het beste is. Wat moet hij anders doen?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Tuurlijk maar dat kan best overgenomen worden door Koevermans, die vult die knowledge gaps wel op met zijn knowhow.

Koevermans moet zich nog wel bewijzen. Met goed tennis en een paar jaar marketing bij een 'klein' kledingmerk zet je nog geen top club terug op de rails..... vees ik.

Maar komende vanuit het tennis heeft hij waarschijnlijk wel wat meer niveau dan wat er verder bij Feyenoord rondloopt. Daar denken ze dat iedereen die te oud of niet goed genoeg was voor het voetbal wel direct de beste keuze is voor een andere functie binnen de organisatie....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Geen akkoord terugdraaien die je mondeling bereikt hebt en wat helaas nie tzwart op wit stond bvb.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

De wijze waarop Munsterman onderhandelt is op zijn minst irritant te noemen. Hij speelt wel heel vervelende spelletjes, ook al is dit op het einde het beste voor Twente.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Maar dan wel verontwaardigd reageren als Cissé flirt met Feyenoord .

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Sta je bijna met 5-2 voor in de tweede set, ga je volledig op je snuffert. Koeznetsova wat doe je nou

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

lykathea schreef:

Sta je bijna met 5-2 voor in de tweede set, ga je volledig op je snuffert. Koeznetsova wat doe je nou

Op haar snuffert gaan, je geef het in principe zelf al aan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.