- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Even iets anders:

Ik ben er bij, de tickets zijn binnen 
Geweldige main card maar de attraction is voor mij toch wel Kongo vs Velasquez. En natuurlijk hopen op een onmoeting met Edith
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ziet er niet uit als een affiche voor een schaaktoernooi..... Wat is het wel?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mixed Martial Arts
.
Leesn u net dat Twente Dos Santos wil losweken bij Malaga, over hoog in de bol gesproken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, Malaga is nu ook niet echt de top....
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Champions League is een aardig lokkertje he.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Mwah, om nu op één voorronde af te komen.....
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Met die instelling is het geen lokkertje inderdaad, maar jij denkt dat Twente dat zo brengt naar een speler toe?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
In Spanje lachen ze anders om de eredivisie, en terecht. Je kan nog beter bij ee nvierdeklasser spelen dan bij Twente hoor.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
O, ok. Dacht dat Champions League wel cool was ofzo.
Edit: Dat siert Munsterman wel trouwens, dat die niet zo in tunnels denkt als bovenstaande 2 users, maar meer in mogelijkheden. Daarmee heeft hij toch maar even mooi McLaren aangetrokken, die denk ik toch wel liever bij Twente zit dan bij een 4e klasser hoor.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
De wijze waarop Munsterman onderhandelt is op zijn minst irritant te noemen. Hij speelt wel heel vervelende spelletjes, ook al is dit op het einde het beste voor Twente.
Kan me niet schelen, ben blij dat eindelijk de mensen van dat soort clubs een grote bek opzetten.
DAT is juist de reden dat ze nu Feyenoord al voorbij zijn en de rest aan het naderen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
In Spanje lachen ze anders om de eredivisie, en terecht. Je kan nog beter bij ee nvierdeklasser spelen dan bij Twente hoor.
Dan hebben ze daar wel een verknipt wereldbeeld. Zit toch liever bij een club die Europees speelt dan in de tweede of derde divisie van welk land dan ook. (Als ze me 2 miljoen betalen, dat wel.
)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kan me niet schelen, ben blij dat eindelijk de mensen van dat soort clubs een grote bek opzetten.
DAT is juist de reden dat ze nu Feyenoord al voorbij zijn en de rest aan het naderen.
Mee eens, geef mij maar iemand die wel presteert, mag je van mij een grote en vervelende mond op zetten..... (Zolang je maar niet zo gaat overdrijven zoals Van Gaal)
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Zelfs Van Gaals grote bek kan ik eigenlijk wel hebben (al moet ik er wel altijd om lachen) omdat hij het gewoon altijd waar maakt.
Zo'n beetje niemand in de voetbalwereld zou wegkomen met zijn praatjes, maar hij wel omdat hij ook gewoon presteert.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Zelfs Van Gaals grote bek kan ik eigenlijk wel hebben (al moet ik er wel altijd om lachen) omdat hij het gewoon altijd waar maakt.
Zo'n beetje niemand in de voetbalwereld zou wegkomen met zijn praatjes, maar hij wel omdat hij ook gewoon presteert.
Vind ik ook altijd prachtig.
Werd helemaal verguisd twee seizoenen geleden, maar bleef bij zijn visie en gaf iedereen lik op stuk.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
welke grote bek heeft munsterman dan? en waarmee is ie irritant?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
van gaal heeft anders wel gefaald bij oranje!
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Eh, Monfils - Federer is dus gewoon al bezig 
Gelukkig is er een livestream.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Overdrijf toch niet zo man. Vind je het tof ofzo, eigen competitie afzeiken? Twente schopte Getafe nog uit de Uefa Cup dit seizoen.
Kijk in Sevilla, Madrid (bij beide teams), Barcelona en ga maar door. Overal oud eredivisie spelers.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
En een live-verslag op Moviemeter... 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja, heb echt van hem genoten in Japan...... 
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Even iets anders:
(afbeelding)
Ik ben er bij, de tickets zijn binnen 
Geweldige main card maar de attraction is voor mij toch wel Kongo vs Velasquez. En natuurlijk hopen op een onmoeting met Edith
.
Paar tips (i.e. goede wedstrijden) die ik eens zou moeten bekijken om er echt in te komen.
Ik ben al behoorlijk enthousiast geworden over K1, maar Ufc kan mij nog weinig boeien, maar dat komt denk ik voornamelijk omdat ik dus die goede partijen nog niet echt gezien heb.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Overdrijf toch niet zo man. Vind je het tof ofzo, eigen competitie afzeiken?
Ik vind het realistisch. Het stelt gewoon niet veel voor, ik schat de competitie van onze zuiderburen hoger in.
Knap dat de nummer twee van de eredivisie een degradant van de Primera Division eruit wipt
.
Die kunnen gewoon goed voetballen, heeft weinig me tde eredivisie te maken hoor
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het realistisch. Het stelt gewoon niet veel voor, ik schat de competitie van onze zuiderburen hoger in.
OK, maar dan nemen we je gewoon niet meer serieus. 
Knap dat de nummer twee van de eredivisie een degradant van de Primera Division eruit wipt
.
Da's nog altijd drie klasses hoger dan de vierde divisie...
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
En een live-verslag op Moviemeter...
Wat loop je nou te zeiken man, ik geef alleen een tip aan de mensen die net als mij op die wedstrijden aan het wachten zijn op tv, en er nog niet achter zijn gekomen dat die wedstrijd allang bezig is.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Daarom gaf ik in een eerdere post al aan dat ik een type Munsterman graag bij Feyenoord in de leiding zie.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Hoho. Nu van Gaal kampioen is geworden met AZ is alles weer hossana rondom van Gaal. Hij had al heel, heel lang geen prijzen meer gewonnen. Bij Barca deed hij het redelijk, bij Oranje faalde hij gigantisch (het enige toernooi waar ik bewust meemakte dat Oranje niet meedeed) en bij zijn terugkeer naar ajax was het ook gauw gedaan met die ronde cirkel en alles meer.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Wat loop je nou te zeiken man, ik geef alleen een tip aan de mensen die net als mij op die wedstrijden aan het wachten zijn op tv, en er nog niet achter zijn gekomen dat die wedstrijd allang bezig is.
Ja, bedankt, had het dus ook totaal niet door
.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen

Hebben we het nog wel steeds over voetbal?
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Misschien. Bij Oranje was vooraf al een beetje de vrees dat een nationaal elftal niks voor Van Gaal is, die moet dagelijks bouwen aan een team.
De terugkeer bij Ajax was meer een machtsspelletje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.