- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Roda had het allang af moeten maken... Cissé die helemaal vrij loopt voor de goal, maar niet aangespeeld wordt, etc. Heel erg slordig van Roda.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Cambuur is gedwongen risico's te nemen. Roda JC gaat thuis niet verliezen van Cambuur.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Cambuur is gedwongen risico's te nemen. Roda JC gaat thuis niet verliezen van Cambuur.
Het scheelde anders niet veel (bal op de lat vlak voor tijd) en laat de laatste wedstrijd nou net in Leeuwarden zijn...
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Pfff, ik zie nu pas dat Groningen niet door is... Slecht voor het Nederlands voetbal. Ik schat Groningen veel hoger in dan NAC in Europa.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Pfff, ik zie nu pas dat Groningen niet door is... Slecht voor het Nederlands voetbal. Ik schat Groningen veel hoger in dan NAC in Europa.
Idd jammer, verwacht dat NAC de tweede voorronde niet overleeft....
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat is lood om oud ijzer. Beide ploegen hebben niets te zoeken in de Europa League.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach ik zie Groningen nog wel de poule fase halen. En als zelfs NEC die soms kan overleven....
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8558 stemmen
Net terug uit Sittard, vond Fortuna nog verrassend sterk spelen tegen Bayern. Leuke wedstrijd en enorm fijne sfeer, hopelijk niet de laatste keer.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Pff met afstand de meest spectaculaire sportmiddag die ik ooit heb meegemaakt.
Eerste gedeelte Nadal die ik na de onterechte winst in de tweede set van Nadal moest verlaten denkend dat Nadal er nu wel overheen zou walsen. Overigens ook een beetje vanwege bijgeloof want op de een of andere manier gaan spelers waar ik niet voor ben altijd ineens beter spelen als ik aan het kijken ben.
Overgschakeld naar de Giro (ondertussen natuurlijk wel Nadal in gaten houdend) waar ik tien minuten lang in doodsangst verkeerde na die geweldige eerste doorkomst van Di Luca. Net toen alles gedaan leek gaat die flapdrol onderuit en schreeuwen die Belgische commentatoren ook nog bijna panisch dat Menchov hier zijn Giro verliest. Gelukkig bleek dat mee te vallen maar wat een spanning.
Daarna weer over naar Nadal Soderling. Nadal die gewoon niet goed was vandaag en daarmee ook de mindere speler maar op vechtlust toch constant in de wedstrijd bleef. Vooral weer een aantal van die passeerslagen waren ongelofelijk. In de tiebreak eindelijk een comfortabele voorsprong, begint die Spanjaard weer één van die toverballen te slaan. Gelukkig maakt die het daarna wel af en zo kwam er een einde aan deze geweldige sportmiddag op topniveau.
Dit allemaal gezegd hebbende nog even mijn ongeloof uitspreken over dit topic. Werkelijk van de zotte dat als dergelijke dingen gebeuren op sportgebied het hier alweer tien posts lang over derderangs voetbalwedstrijdjes gaat.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Waarom zou Groningen iets te zoeken hebben in Europa, als ze NAC nog niet eens kunnen verslaan?
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Eerste gedeelte Nadal die ik na de onterechte winst in de tweede set van Nadal moest verlaten denkend dat Nadal er nu wel overheen zou walsen. Overigens ook een beetje vanwege bijgeloof want op de een of andere manier gaan spelers waar ik niet voor ben altijd ineens beter spelen als ik aan het kijken ben.
Ik ken het gevoel, vooral bij tennis. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Verdasco en Murray zijn er ook nog. Voorral die eerste is dit jaar erg sterk bezig en bracht Nadal in de halve finales vd Australian open ook al zwaar aan het wankelen.
Als Verdasco nu wint van Davidenko, zal Soderling wederom top moeten spelen, al is Davidenko ook bepaald geen eitje natuurlijk.
Davydenko wint de eerste twee sets met gemak. Verdasco maakte dit jaar inderdaad veel indruk maar gek genoeg maar zelden op gravel. Grootste uitdagers wat mij betreft voor Roger Federer. In volgorde van groot naar klein
Fernando Gonzalez
Davydenko
Murray en
Tsonga
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ik ken het gevoel, vooral bij tennis.
Het raarste eraan is dan nog dat het ook nog blijkt te kloppen. Iedere keer als ik wegzapte deed die Soderling het veel beter.
Maar nu nog even snel op de NOS de samenvatting van de Giro kijken. Helaas zonder Belgisch commentaar.
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1446 stemmen
Davydenko wint de eerste twee sets met gemak. Verdasco maakte dit jaar inderdaad veel indruk maar gek genoeg maar zelden op gravel. Grootste uitdagers wat mij betreft voor Roger Federer. In volgorde van groot naar klein
Fernando Gonzalez
Davydenko
Murray en
Tsonga
Dus je denkt niet dat Soderling deze sensatie door kan trekken? Hij stond echt geweldig te spelen, en ik hoop dat hij dit door kan zetten. Ik wil Andy Roddick ook nog niet afschrijven hoor, die staat dit toernooi geweldig te spelen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Maar nu nog even snel op de NOS de samenvatting van de Giro kijken. Helaas zonder Belgisch commentaar.
Wat een geniaal filmpje van die rabo renners die de race van Menchov in de bus volgen. Heerlijk die emotie.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Ik schat Groningen veel hoger in dan NAC in Europa.
Ja, als je van NAC verliest ben je waarschijnlijk veel beter in Europa...
snap echt niks van dat soort logica.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Dus je denkt niet dat Soderling deze sensatie door kan trekken? Hij stond echt geweldig te spelen, en ik hoop dat hij dit door kan zetten. Ik wil Andy Roddick ook nog niet afschrijven hoor, die staat dit toernooi geweldig te spelen.
Soderling stond voor vandaag al 7,5 uur op de baan. Daar komen er vandaag nog eens drie en half bij. Bovendien is die jongen nog nooit in de tweede week van een Grand Slam gekomen dus die gaat met zijn lichaam nooit met deze inspanningen overweg kunnen. Bovendien was hij vandaag heel behoorlijk maar maakte Nadal ook vooral veel fouten.
Wat Roddick betreft. Op de een of andere manier nog helemaal niet van gezien. Grote nadeel voor Roddick: zijn backhand blijft te zwak tegen de echte toppers en ook aan het net is die niet goed genoeg. En ik geloof niet dat je met enkel je service en een goede forehand Roland Garros kan winnen tegen completere spelers.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
De uitschakeling van zowel Djokovic als Nadal is van onschatbare waarde voor het moreel van Federer. Dit gegeven en zijn duidelijk waarneembare progressie op gravel moeten uitmonden in zijn eerste Roland Garros titel. Soderling zie ik ondanks de vele uren die hij al in de benen heeft nog ver komen. Ik ken het speelschema niet. Ik zie Federer in elk geval liever tegen hem of Roddick in de finale spelen dan tegen Fernando Gonzalez of Davydenko, omdat het spel van genoemde Zweed en Amerikaan hem normaal gesproken veel beter zou moeten liggen dan het spel van genoemde Chileen en Rus. Tsonga en Murray mogen ook geen bedreiging voor de Zwitser meer zijn.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dit allemaal gezegd hebbende nog even mijn ongeloof uitspreken over dit topic. Werkelijk van de zotte dat als dergelijke dingen gebeuren op sportgebied het hier alweer tien posts lang over derderangs voetbalwedstrijdjes gaat.
Tja, die staan nog altijd boven tweederangs wielerronden en onbeduidende tennis tournooitjes. 
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Söderling krijgt het heel moeilijk in de kwartfinale. Daar treft hij Davydenko en die zie ik nog wel doorstoten naar de finale. Al ben ik ook wel benieuwd hoever Murray komt in Parijs en wat hij zoal kan op gravel. Voor Federer zullen voornamelijk de jonge Fransmannen, Tsonga en Monfils (suprise van 2008), de lastigste horden zijn op weg naar de finale. Maar ik gun Federer zijn eerste titel op het Franse gravel wel 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Roda was net 5 cm van degradatie verwijderd, Cambuur schoot op de lat. Echt heeeel zonde, waren we bijna van ze af.
Rot toch eens op met dat anti-Roda commentaar altijd.
Het kan je geen reet schelen wie er volgend jaar in de Eredivisie speelt, als Roda er maar uitvliegt. Vanwaar die haat?
Ik heb in elk geval een leuke spannende wedstrijd gezien.
Jammer dat wij zo slecht zijn in de afwerking.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Het kan je geen reet schelen wie er volgend jaar in de Eredivisie speelt, als Roda er maar uitvliegt. Vanwaar die haat?
Ik heb in elk geval een leuke spannende wedstrijd gezien.
Jammer dat wij zo slecht zijn in de afwerking.
Omdat ik Roda een zouteloze kutclub vind.
Haat? Ik haat niemand. Heb alleen antipatie tegen bepaalde clubs. PSV, Roda, AZ bv. Ik kan Feyenoord bv veel meer waarderen dat dat soort kunstmatige nepclubjes die groot gehouden worden door suikerooms. PSV niet dan, maar die vind ik gewoon irritant.
Cambuur is een leuke club, zou een prima verbetering zijn tegenover Roda.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Gefeliciteerd met het lijfsbehoud van jouw club Nomak! We zien volgend seizoen wel wie zich de beste club van Limburg mag noemen. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Nog lang geen lijfsbehoud, er komt nog een beslissingswedstrijd.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik wou zeggen...komende woensdag duel 3 tussen Cambuur en Roda in Friesland.
Als Roda kan gaan counteren dan geef ik ze een goede kans. 1e half uur was best aardig van Roda vandaag met Cisse en Haouir. Alleen is wat slimmer spelen wel een vereiste. En die Belg snapt ook weinig van goed wisselen...
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ja, als je van NAC verliest ben je waarschijnlijk veel beter in Europa...
snap echt niks van dat soort logica.
Groningen heeft een beter team. Dat hebben ze ook wel bewezen over 34 wedstrijden, door veel meer punten dan NAC te halen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen

Mooi ook, dat respect van de verliezer voor een fraai punt.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Pff met afstand de meest spectaculaire sportmiddag die ik ooit heb meegemaakt.
Eerste gedeelte Nadal die ik na de onterechte winst in de tweede set van Nadal moest verlaten denkend dat Nadal er nu wel overheen zou walsen.
Overgschakeld naar de Giro (ondertussen natuurlijk wel Nadal in gaten houdend) waar ik tien minuten lang in doodsangst verkeerde na die geweldige eerste doorkomst van Di Luca.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Groningen heeft een beter team. Dat hebben ze ook wel bewezen over 34 wedstrijden, door veel meer punten dan NAC te halen.
In Europa telt dat je knock-out wedstrijden ook moet winnen.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Hij heeft in ieder geval geen enkel recht meer om op Ajax-bashers te zeiken.
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.