• 15.952 nieuwsartikelen
  • 178.904 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.233 gebruikers
  • 9.387.049 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

kos schreef:

(quote)

In Europa telt dat je knock-out wedstrijden ook moet winnen.

Klopt, maar dat neemt niet weg dat Groningen een beter team heeft dan N.a.c.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Ik vind het een beetje koffiedik kijken.

Ik erger me echt kapot aan al die mensen die achteraf gaan zitten mekkeren dat zo'n ploeg het niet verdient of zo.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Nou ja ik hoop natuurlijk wel dat we met de beste teams Europa in gaan. Wat dat betreft heb ik ook liever Groningen dan Nac.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Ja, maar aan de andere kant zijn knock-out-wedstrijden als deze in Europa veel belangrijker natuurlijk.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

kos schreef:

Ik vind het een beetje koffiedik kijken.

Ik erger me echt kapot aan al die mensen die achteraf gaan zitten mekkeren dat zo'n ploeg het niet verdient of zo.

Ik heb niet gezegd dat Nac het niet verdiend. Ik had alleen liever Groningen in Europa gezien, omdat ik denk dat die verder komen. Niemand heeft het volgens mij over "verdienen" gehad.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Nedved is ermee gestopt. Toch jammer dat zulke spelers niet meer op het veld (als speler) te zien zijn straks.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dat is inderdaad heel erg jammer. Een geweldige professional. Ook jammer voor de vrouwen die om andere redenen wel eens naar voetbal kijken.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Figo speelde vandaag zijn laatste profduel, Nedved ook en Maldini idem. De serie A is wel in 1 middag 3 grote namen kwijtgeraakt al vind ik Figo een vuile ))@*$*@(@ rat.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

speranza schreef:

Dat is inderdaad heel erg jammer. Een geweldige professional. Ook jammer voor de vrouwen die om andere redenen wel eens naar voetbal kijken.

Vrouwen vinden dat bloempot kapsel van Nedved aantrekkelijk?

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Ik had trouwens laatst gelezen dat Maldini werd utigefloten ofzo door de eigen aanhang tijdens zijn afscheid in San Siro.... erg raar.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Door een klein groepje maar. Die lieten via een spandoek weten dat Baresi de enige Il capitano was.

Kwam omdat Maldini enkele jaren terug de fanatieke aanhang beledigd schijnt te hebben.

Beetje zwak om dat precies dan bij zijn afscheid te laten horen na 24 jaar alles voor Milan te hebben gegeven. Gelukkig was 98% wel bezig hem te eren.

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Zonde dat Maldini, met zijn vele prijzen, nooit een prijs met Italië. Maar ja dat geld voor een hoop grote voetballers.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Maldini was in 1994 en 2000 dichtbij. 1 penaltyserie en 1 verlenging tekort

Maarja, datzelfde hebben ook topspelers uit Nederland, Argentinie, Duitsland, Portugal etc gehad.

Alleen de topgeneratie Frankrijk heeft alles verzilverd, waarvoor respect.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Kom even thuis van een dagje werken. Nadal eruit. Ivanovic eruit. Groningen verliest. Roda wint wéér niet. Jammer dat ik het allemaal gemist heb ):

Vooral Nadal's partij lijkt me qua statistieken (vooral die laatste set) behoorlijk spannend geweest te zijn.

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik heb niet gezegd dat Nac het niet verdiend. Ik had alleen liever Groningen in Europa gezien, omdat ik denk dat die verder komen. Niemand heeft het volgens mij over "verdienen" gehad.

Groningen is die twee keer, dat ze laatste jaren meededen aan de UEFA cup, ook niet echt ver gekomen. NAC (die ene keer) ook niet, maar denken dat Groningen verder zal komen dan NAC is ook nergens op gebaseerd.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

BoordAppel schreef:

(embed)

Mooi ook, dat respect van de verliezer voor een fraai punt.

Ja!!

Monfils heeft waarschijnlijk ook lekker veel Virtua Tennis gespeeld ofzo, wát een actie, heerlijk. Hem en Tsonga wil ik in de finale, alhoewel dat jammer genoeg volgens mij niet mogelijk is.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Over een paar minuten Been en Gudde bij Studio Voetbal, NED 1. Wordt leuk denk ik..lekker financiele ellende oprakelen hehe.

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maldini was in 1994 en 2000 dichtbij. 1 penaltyserie en 1 verlenging tekort

Maarja, datzelfde hebben ook topspelers uit Nederland, Argentinie, Duitsland, Portugal etc gehad.

Hij had vast wel één van zijn 5 CL-titels willen inruilen voor een prijs met Italië. Volgens mij zijn er maar weinig spelers met 5 CL/Europacup 1 titels op zak.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

speranza schreef:

Soderling zie ik ondanks de vele uren die hij al in de benen heeft nog ver komen. Ik ken het speelschema niet. Ik zie Federer in elk geval liever tegen hem of Roddick in de finale spelen dan tegen Fernando Gonzalez of Davydenko, omdat het spel van genoemde Zweed en Amerikaan hem normaal gesproken veel beter zou moeten liggen dan het spel van genoemde Chileen en Rus. Tsonga en Murray mogen ook geen bedreiging voor de Zwitser meer zijn.

Federer zit in de helft van Monfils/Roddick (Kan een mooie partij worden morgen, al denk ik dat Monfils een maatje te groot zal zijn) , Tsonga/Del Potro (Ook een mooie pot op papier) en Robredo. Tot aan de mogelijke finale ontloopt hij dus Murray, Gonzalez, Soderling en Davydenko.

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Over een paar minuten Been en Gudde bij Studio Voetbal, NED 1. Wordt leuk denk ik..lekker financiele ellende oprakelen hehe.

Borst kennende zal hij wel flink Gudde aan de tand willen voelen en aan Been vragen waar hij in hemelsnaam aan begint.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

happie schreef:

(quote)

Hij had vast wel één van zijn 5 CL-titels willen inruilen voor een prijs met Italië. Volgens mij zijn er maar weinig spelers met 5 CL/Europacup 1 titels op zak.

Dat denk ik ook. Volgens mij heeft Frank de Boer ook eens gezegd dat hij alle prijzen in had willen ruilen voor een hoofdprijs met Oranje.

Hopelijk dan maar als assistent in 2010.

Ik ken er ook weinig met 5x de EC1/CL in bezit. Het mooie van Maldini is dat hij altijd bij Milan is gebleven, ook in de slechte jaren. Zo na de CL finale 1995 tot begin 2002 ofzo was Milan verre van groot. Ze speelden vaak Uefa Cup en wonnen weinig. Toch bleef hij. Dan ben je een held. Zoals bv Buffon bij Juventus bleef na de degradatie 2 jaar terug.

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Zit ook nog lekker 225 rondjes van de Indy in Milwaukee te kijken. Opzo'n heerlijke Oval baan

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Geinige Studio Voetbal met Gudde en Been. Volgens van Gelder denkt Ajax inderdaad aan vd Vaart en op het einde kreeg hij nog een sms met als bericht dat Ajax bereid is een bod te gaan doen op hem. Wordt vervolgd...maar het zou echt kippevel zijn als Raffie terug zou keren. Wereldspeler in potentie! Hopelijk laat hij zijn Ajax clubhart spreken

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Lijkt mij echt onhandig als v/d Vaart ervoor kiest om naar ajax te gaan. Hij heeft de clubs voor het uitkiezen, lijkt mij zo. Het zal of Sylvie liggen in welke stad ze graag wilt winkelen.

Leuke uitzending, idd. Vennegoor dus naar psv. Dat zijn minstens 20 doelpunten, lijkt me.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Van der Vaart naar Ajax kan ik nog mee leven, maar laat alsjeblieft Sylvie ergens ver weg in het buitenland achter.... Vervelender dan Sylvie worden ze gelukkig zelden geboren.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

In 2002 kwamen ze niet verder dan de 1e ronde. Dat was ook nog de topgeneratie.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

happie schreef:

Borst kennende zal hij wel flink Gudde aan de tand willen voelen en aan Been vragen waar hij in hemelsnaam aan begint.

Het was vooral Mulder die tekeer ging.

"Wij Feyenoord-mannen".

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Hier het filmpje van de de bus van Rabobank met daarin de ploeggenoten van Menchov die zijn race volgen en dus ook zijn valpartij zien.

YouTube - Giro d'Italia / Tour of Italy 2009 Stage 21 The Reaction of Menchov Team mates on the crash.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Van der Vaart naar Ajax kan ik nog mee leven, maar laat alsjeblieft Sylvie ergens ver weg in het buitenland achter.... Vervelender dan Sylvie worden ze gelukkig zelden geboren.

Lekker wijf joh! Zou ik zeker niet vervelend vinden vaak in beeld te zien!

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

lykathea schreef:

Ivanovic eruit.

Verdorie. Daarmee verliest het damestoernooi zijn glans.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.