- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
In 2002 kwamen ze niet verder dan de 1e ronde. Dat was ook nog de topgeneratie.
Speelde Nederland maar die 1e ronde in 2002...
Als je als gouden ploeg achter elkaar het WK 98 wint, EK 2000 wint en ter afsluiting in 2006 nog de WK finale speelt, dan mag je zeker dat er bijzonder goed is gepresteerd. Ik kan ermee leven dat NL in de groepsfase een keer naar huis moet als het vorige WK en EK door ons is gewonnen. Dat is eeuwige historie.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Van der Vaart naar Ajax kan ik nog mee leven, maar laat alsjeblieft Sylvie ergens ver weg in het buitenland achter.... Vervelender dan Sylvie worden ze gelukkig zelden geboren.
Oh, ja wel joh. De mensen die dat "nieuws" volgen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Oh, ja wel joh. De mensen die dat "nieuws" volgen.
Lekker cynisch maar als je niks probeert dan krijg je ook nooit wat bijzonders. Zie Jol. Leek onhaalbaar,
Vd Vaart heeft op zeker een Ajax hart en zou in Amsterdam met 2 goede jaren weer zijn carriere kunnen herlanceren en alsnog jaren daarna in het buitenland kunnen ballen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik ben het zeer zelden met Reinbo eens. Zijn opmerking over Sylvie van der Vaart deel ik echter volledig. Het is natuurlijk geen straf naar haar te kijken maar wat heeft die vrouw het hoog in haar bol.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik ben het zeer zelden met Reinbo eens. Zijn opmerking over Sylvie van der Vaart deel ik echter volledig. Het is natuurlijk geen straf naar haar te kijken maar wat heeft die vrouw het hoog in haar bol.
Ach....ze heeft een mooi uiterlijk en verder zie je dr de laatste jaren nauwelijks in de media sinds ze moeder is geworden. Mensen veranderen. Wanneer heb je nou voor het laatst wat negatiefs of stoms van haar gehoord waaraan je je stoorde? Allemaal gebaseerd op een jaar of 4 terug.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Lekker cynisch maar als je niks probeert dan krijg je ook nooit wat bijzonders. Zie Jol. Leek onhaalbaar,
Vd Vaart heeft op zeker een Ajax hart en zou in Amsterdam met 2 goede jaren weer zijn carriere kunnen herlanceren en alsnog jaren daarna in het buitenland kunnen ballen.
Oh, dat nieuws bedoel ik niet hoor. Dat is weldegelijk interessant.
Het ging om Sylvie. Over haar klagen is misschien wel het meest stomme wat je kan doen. Je kan ook gewoon niét kijken (of juist wel, en de tv op mute ofzo, weet ik het). Maar als je je alleen bezighoudt met voetbal kom je dat wijf haast nooit tegen, behalve als je zelf gaat zoeken naar dat sbs 6 "nieuws".
V
-
- 8369 berichten
- 3370 stemmen
Söderling 
Werd ook wel een keer tijd voor een andere winnaar! Ik heb nu goede hoop op Federer. Die poept namelijk alleen in z'n broekje voor Nadal.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Het ging om Sylvie. Over haar klagen is misschien wel het meest stomme wat je kan doen. Je kan ook gewoon niét kijken (of juist wel, en de tv op mute ofzo, weet ik het). Maar als je je alleen bezighoudt met voetbal kom je dat wijf haast nooit tegen, behalve als je zelf gaat zoeken naar dat sbs 6 "nieuws".

Compleet met je eens. Zie ook een post net van mij over haar.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Speelde Nederland maar die 1e ronde in 2002...
Als je als gouden ploeg achter elkaar het WK 98 wint, EK 2000 wint en ter afsluiting in 2006 nog de WK finale speelt, dan mag je zeker dat er bijzonder goed is gepresteerd. Ik kan ermee leven dat NL in de groepsfase een keer naar huis moet als het vorige WK en EK door ons is gewonnen. Dat is eeuwige historie.
Ik zeg niet dat ze slecht gepresteerd hebben. JIj zegt dat ze alles verzilverd hebben.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik zeg niet dat ze slecht gepresteerd hebben. JIj zegt dat ze alles verzilverd hebben.
Niet elk woord serieus nemen. Je kan niet alles 100% verzilveren maar 2 landentitels op rij mag je weergaloos knap noemen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Eerste gedeelte Nadal die ik na de onterechte winst in de tweede set van Nadal moest verlaten denkend dat Nadal er nu wel overheen zou walsen. Overigens ook een beetje vanwege bijgeloof want op de een of andere manier gaan spelers waar ik niet voor ben altijd ineens beter spelen als ik aan het kijken ben.
Heb jij daar ook al last van?
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Hebben 'de Belgen hier' nog iets meegekregen van dit pakslaag?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Zal Honda wel weer uitgeblonken hebben net als in de wedstrijd tegen Chili. Ongelofelijk dat nog geen enkele club een bod op die speler heeft uitgebracht.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik kan me niet voorstellen dat hij volgend seizoen nog in De Koel te bewonderen zal zijn. Ik hoop natuurlijk van wel.
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Dennis Menchov.

De mooiste slotdag van een grote Ronde die ik me kan heugen. Wat was dat spannend zeg! Die kop van Di Luca ook in beeld na de val. Als hij nog niet wist dat hij slecht is in tijdrijden dan na gisteren wel: nog 20 seconden verliezen terwijl je tegenstander is gevallen en wordt uitgefloten door het Italiaans publiek. 
En die ontlading bij Menchov zeg, onvoorstelbaar. Dat gelul over de 'kille' Rus mag nu ook wel eens afgelopen zijn. Prachtig, prachtig.
Boom was natuurlijk ook ijzersterk. Rabobank maakt het matige voorjaar in deze pre-Tour periode helemaal goed. Nu hopen dat ze het kunnen doortrekken in de Tour. Zag de voorlopige selectie en die is erg sterk. In de breedte misschien wel de beste ploeg die Rabobank ooit heeft opgesteld in de tour. Stef Clement mogen ze wat mij betreft ook wel meenemen, Moerenhout misschien en zou Boom willen?
Oja, nog even een stukje commentaar van Smeets:
"Sastre rijdt deze tijdrit, nou ik wil niet zeggen op z'n dooie akker maar wel op z'n akker." 
Ducrot over de val:
"Volgens mij deed 'ie het expres."
Kortom: een legendarische middag. 
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Het was vooral Mulder die tekeer ging.
"Wij Feyenoord-mannen".
Ja Borst was een beetje taai tegenover Gudde.
Ja rare opmerking van Mulder. Hij heeft nooit bij Feyenoord gespeeld. Ze hadden verder wel gelijk. Een paar van die oudjes wegdoen en dan wat meer jeugd. Een jaartje inkomen en met die talenten van Feyenoord doe je het de tweede helft van het seizoen een stukje beter.
Goed om te horen, dat Vlaar weer op de weg terug is.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Ik kan me niet voorstellen dat hij volgend seizoen nog in De Koel te bewonderen zal zijn. Ik hoop natuurlijk van wel.
Dat zou vrij knap wezen inderdaad. Wolfsburg had volgens mij interesse. Al denk ik dat, dat wel een grote stap voor hem is. Wellicht een topper of subtopper in Nederland voor hem?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zal Honda wel weer uitgeblonken hebben net als in de wedstrijd tegen Chili.
Dat denk ik niet, hij is ingevallen in de 2de helft.
Toen stond Japan al met 2 doelpunten voor.
België heeft het natuurlijk gewoon aan zichzelf te danken.
- Sommige ploegen hebben hun spelers verboden om naar Japan af te reizen
- Andere spelers zeggen vanzelf af.
Als je niet eens 11 fatsoenlijke spelers kan meenemen naar Japan, dan blijf je beter thuis. Maar neen, nu nemen ze bankzitters van overal mee. Leuk voor die jongens, er zitten enkele grote talenten tussen, maar zonder ervaring ben je nergens.
Het leek wel alsof elke Belg met voetbalschoenen mocht meegaan.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Dat denk ik niet, hij is ingevallen in de 2de helft.
Toen stond Japan al met 2 doelpunten voor.
België heeft het natuurlijk gewoon aan zichzelf te danken.
- Sommige ploegen hebben hun spelers verboden om naar Japan af te reizen
- Andere spelers zeggen vanzelf af.
Als je niet eens 11 fatsoenlijke spelers kan meenemen naar Japan, dan blijf je beter thuis. Maar neen, nu nemen ze bankzitters van overal mee. Leuk voor die jongens, er zitten enkele grote talenten tussen, maar zonder ervaring ben je nergens.
Het leek wel alsof elke Belg met voetbalschoenen mocht meegaan.
Daar kwam het wel op neer ja.
De KBVB had zich in de eerste plaats nooit moeten inschrijven voor zo'n 3e rangs toernooi.
De datum is toch afschuwelijk slecht gekozen: iedereen heeft er een lang seizoen opzitten en snakt naar vakantie, bovendien was in Frankrijk en Italië de competitie nog bezig..
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Voor woensdag staat Roda er heel erg slecht voor.
Er zouden door blessures en schorsingen amper 12 selectiespelers beschikbaar zijn. (Zonder de reservedoelman)
Maar liefst 6 spelers van de A1 zijn opgeroepen.
Dan weet je al hoe we ervoor staan.
Degradatie is volgens mij onvermijdelijk.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Was dat maar zo. Het erge is dat ze voordat je het weet opduikt in DWDD en Pauw en Witteman.....
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Voor woensdag staat Roda er heel erg slecht voor.
Er zouden door blessures en schorsingen amper 12 selectiespelers beschikbaar zijn. (Zonder de reservedoelman)
Maar liefst 6 spelers van de A1 zijn opgeroepen.
Dan weet je al hoe we ervoor staan.
Degradatie is volgens mij onvermijdelijk.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Dat word een beetje onmogelijk gemaakt als ik dat zo lees
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Waar is Federer in godsnaam mee bezig? Zes of zeven love games op een rij op eigen service en toch met 2-0 in sets achter.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Zo, Federer kan nu aan echt aan de bak! Hij staat nu 2 sets achter tegen Tommy Haas, ben benieuwd hoe deze wedstrijd gaat aflopen!
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Wat speelt Federer slecht op de beslissende momenten zeg. Haas verspeelt in de meeste service games van Federer ook weinig energie. Wel slim moet ik zeggen.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Geschreven op maandag, 1 juni om 12:19
In de groepsfase van de Champions League zal AZ volgend seizoen geen last hebben van clubs als Real Madrid, Internazionale en Olympique Lyon. De Europese grootmachten zitten bij de loting evenals de kampioen van Nederland in pot twee, zo weet Sportweek. Dit bekent dat de Alkmaarders op papier maar één topclub treffen.
Deze classificatie is echter maar zeer relatief. Zo zitten oud-winnaars van de Champions League als Juventus en Olympique Marseille in pot drie en zit de kampioen van Duitsland, VfL Wolfsburg, zelfs in pot vier. De indeling is gebaseerd op de Europese prestaties van clubs in de afgelopen vijf jaar.
AZ haalde in deze periode betere cijfers dan clubs als Juventus en Marseille, waardoor zij een betere uitgangspositie heeft. Uiteraard is het deelnemersveld van de Champions League nog niet bekend: diverse ploegen moeten zich nog zien te plaatsen via de voorronde. Mocht FC Twente zich weten te plaatsen, dan zal zij in pot vier belanden.
Om het overzicht te bewaren zijn in onderstaande tabel slechts de clubs met de hoogste coëfficiënten opgenomen. Twente ontbreekt zodoende in de lijst, maar kan zich uiteraard nog wel plaatsen. Eventuele verschuivingen hebben voor AZ geen gevolg: de ploeg van Ronald Koeman zal sowieso in pot twee belanden. Twente speelt op 28 of 29 juli haar eerste voorrondewedstrijd: op 27 augustus is de loting.
Indeling loting groepsfase Champions League:
* = club dient eerst voorronde(s) te overleven
Pot 1:
Barcelona
Liverpool
Chelsea
Manchester United
AC Milan
Arsenal *
Sevilla
Bayern München
Pot 2:
Olympique Lyon *
Internazionale
Real Madrid
Shakhtar Donetsk *
CSKA Moskou
FC Porto
Sporting Lissabon *
AZ
Pot 3:
Juventus
Panathinaikos
Glasgow Rangers
Olympiakos Piraeus *
Olympique Marseille
Dinamo Kiev
Girondins Bordeaux
Besiktas
Pot 4:
FC Kopenhagen *
Slavia Praag *
Levski Sofia *
Partizan Belgrado *
VfL Wolfsburg
Standard Luik
Rubin Kazan
Unirea
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik had echt verwacht dat de uitschakeling van Djokovic en Nadal goed zou zijn voor het moreel van Federer. Blijkbaar legt dit gegeven juist een extra mentale druk op de sympathieke Zwitser. Ik vrees dat hij deze achterstand niet meer gaat goedmaken.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Goede loting voor AZ. De enige ploeg uit pot 3 tegen wie ze beter niet kunnen loten is Juventus. Tegen de overige ploegen zijn ze niet kansloos.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.