• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.237 gebruikers
  • 9.387.378 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik lees net dat de Giro volgend jaar in Amsterdam begint en de ronde van Spanje in Assen. Het was al langer bekend dat de ronde van Frankrijk in Roterdam startte. Persoonlijk vind ik dit grote onzin. Dat de Tour de France in Rotterdam start is nog tot daar aan toe (Je kan op de fiets in 1 etappe naar Frankrijk rijden. Al doen ze er geloof ik twee etappes over)

Maar de Ronde van Spanje in Assen? De Giro in Amsterdam? Ik zie totaal geen link tussen die plaatsen en de naam van die fietsronde.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Dat gaat toch al jaren zo? Ze zijn ook al in Ierland en Griekenland geweest met de grote rondes... Ik vind het wel leuk, krijgen we in Nederland ook eens de kans de grote renners "in het echt" te zien, zonder helemaal naar Limburg te hoeven.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Superboeren

Ik ben blij. Komende week duel 3 tussen RKC en De Graafschap

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Groninguh

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Ik snap het niet. Hoe kan De Graafschap nou 2-0 verliezen en 2-1 winnen, en toch niet op doelsaldo eruit liggen ?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Best of 3. Men kijkt niet naar doelsaldo, alleen maar winst, gelijk en verlies. Winst van de ene en winst van de andere is een 3e duel. 2x gelijk zou dat ook zijn.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Onzinnig gedoe. Ze hadden het beter of 2 wedstrijden kunnen doen.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Zavo schreef:

Dat gaat toch al jaren zo? Ze zijn ook al in Ierland en Griekenland geweest met de grote rondes... Ik vind het wel leuk, krijgen we in Nederland ook eens de kans de grote renners "in het echt" te zien, zonder helemaal naar Limburg te hoeven.

Giro was ook al eens in Groningen. De Gironingen. .

Was erg leuk, al die promotiegrietjes in het roze ! . en die renners die echt als keihard over de Stationsweg en Westerhaven etc. knalden. Echt gestoord die gasten.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Die Nijhuis is ook weer lekker aan het fluiten.

2e Geel voor een Cambuur speler, terwijl hij eerder een penal had kunnen krijgen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

kos schreef:

Inderdaad. Ik begrijp er niets van. Altijd dat geklaag over teveel wedstrijden en dan een onbenullige 3e wedstrijd laten spelen op het terrein van het geplaatste team. Dan zijn 2 wedstrijden gebasseerd op doelsaldo toch veel eerlijker?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Bizar kwartiertje bij Roda-Cambuur. Roda op 1-0, Meeuwis met een vieze overtreding rood, Cambuur verdient een penalty maar ipv daarbij krijgt Brack zijn 2e geel voor een zogenaamde schwalbe terwijl ze hem echt aantikten. Daarna Roda op de lat en de paal en een goal daarna afgekeurd voor buitenspel.

Wordt nog leuk de 2e helft. RTL zendt hem uit.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Ook mijn idee. Gewoon de Europese knock outs aanhouden. Uit en thuis en dan zien wie het beste doelsaldo heeft.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8215 stemmen

Tjonge jonge wat staat die Soderling te beuken zeg. Op Canvas voor de Tennisliefhebbers. Nadal in zware problemen op het moment.

Criticism

• 3011 berichten
  • 1447 stemmen

Spetie schreef:

Tjonge jonge wat staat die Soderling te beuken zeg. Op Canvas voor de Tennisliefhebbers. Nadal in zware problemen op het moment.

Dat zie ik natuurlijk graag als Federer liefhebber. Ik ga dus ook tennis kijken nu, daar kunnen de scheidsrechter over het algemeen wel goed zien.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Nadal zal toch wel weer gaan winnen maar volgens mij is het al erg lang geleden dat hij eens twee sets verloor in een wedstrijd op Roland Garros.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

De laatste etappe in de Giro d'Italia was bijzonder spectaculair. In de 14,4 kilometer lange tijdrit door het prachtige Rome leek het na 3 kilometer nog even spannend te worden. Uiteindelijk verdubbelt Denis Menchov ondanks een valpartij vanwege het spek gladde wegdek zijn voorsprong op Danilo Di Luca. Een mooi succes voor Rabobank.

Criticism

• 3011 berichten
  • 1447 stemmen

BoordAppel schreef:

Nadal zal toch wel weer gaan winnen maar volgens mij is het al erg lang geleden dat hij eens twee sets verloor in een wedstrijd op Roland Garros.

Het is inderdaad maar de vraag of Soderling genoeg energie over heeft voor een 5e set, als die er komt natuurlijk.

Edit: Nu de tiebreak, ben benieuwd of Soderling het kan beslissen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Ik zet het eigenlijk net pas aan aangezien ik vandaag lekker in het zonnetje heb liggen bruinbakken, maar speelt Nadal zo slecht of is Söderling nu zo goed?

Spetie

• 38871 berichten
  • 8215 stemmen

Soderling speelt geweldig, het ene punt is nog mooier dan het andere, al blijft die verdediging van Nadal echt ongeevenaard.

Criticism

• 3011 berichten
  • 1447 stemmen

Soderling wint, sensatie van het toernooi. Ben benieuwd hoe ver hij kan komen.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8215 stemmen

WAUW! Nadal eruit, Djokovic ook al. De weg voor Federer ligt open.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Ongelofelijk! Nadal wist echt niet wat hij er mee aan moest in die tie break. De weg ligt open voor Federer zou je zeggen maar als Söderling dan zou blijft spelen zou hij wel eens de winnaar kunnen worden.

Cupido

• 524 berichten
  • 1912 stemmen

Toch mooi om ééns in de zoveel tijd een offensieve speler te zien die zijn niveau 4 sets lang vast kan houden tegen Nadal, op gravel.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8215 stemmen

Verdasco en Murray zijn er ook nog. Voorral die eerste is dit jaar erg sterk bezig en bracht Nadal in de halve finales vd Australian open ook al zwaar aan het wankelen.

Als Verdasco nu wint van Davidenko, zal Soderling wederom top moeten spelen, al is Davidenko ook bepaald geen eitje natuurlijk.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik denk dat Söderling er gewoon de volgende ronde uit gaat. Nadal was natuurlijk gewoon niet goed vandaag. Ik ben benieuwd of Federer het nu kan afmaken, want zelf is hij ook nog niet top.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8215 stemmen

Cupido schreef:

Toch mooi om ééns in de zoveel tijd een offensieve speler te zien die zijn niveau 4 sets lang vast kan houden tegen Nadal, op gravel.

Inderdaad. Je ziet Federer het hele toernooi ook al meer naar voren spelen en ballen sneller nemen, alsof hij als het ware al aan het oefenen is voor de finale tegen Nadal. Nu Nadal eruit is kan Federer zijn oude vertrouwde spelletje weer gaan spelen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Zinderend duel dat Roda-Cambuur. Zonet 1-1 geworden, kan alle kanten nog op!

Criticism

• 3011 berichten
  • 1447 stemmen

BoordAppel schreef:

Ik las net op teletekst dat Nadal sinds de finale van 2007 geen set meer heeft verloren in Parijs.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Roda was net 5 cm van degradatie verwijderd, Cambuur schoot op de lat. Echt heeeel zonde, waren we bijna van ze af.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.