• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.048 acteurs
  • 199.238 gebruikers
  • 9.387.395 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Prachtig dat Cisse zo graag naar Feyenoord wil, terwijl de clubs voor hem in de rij staan. Dat betekent dat Feyenoord nog niet dood is.

Met zo'n achterban sowieso toch niet? Ik denk nou niet dat Cisse daarin bepalend is. F wordt volgend jaar weer gewoon 4de of 5de, das nog altijd hoger dan Roda (misschien 1ste divisie) en dus een stap vooruit.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Ach ja, kampioen zal Feyenoord nog lang niet worden. Maar met de selectie dit jaar had Feyenoord ook veel hoger moeten eindigen dan de 7e plaats.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik vind het ook wel mooi dat Cisse zo graag naar Feyenoord wil ondanks dat sportief gezien een Twente er beter voor staat.

Het is bekend dat Feyenoord bezig is met externe financiers en ook dat Cisse kiest om te wachten is ook wel een teken dat er iets staat te gebeuren. Roger zie ik heel graag komen al ben ik nog niet kapot van Fernandez, die is echt niet beter dan Tiendalli.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Best opmerkelijk van Cissé, zeker omdat bij Twente N'Kufo na komend jaar stopt, Arnautovic deze zomer vertrekt en Elia waarschijnlijk ook naar elders verkast.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

opmerkelijk!!!!!!!!!!!!

met alle respect voor twente etc.

maar feyenoord is net als ajax, staat gewoon boven de rest met psv als goeie derde.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

stinissen schreef:

Ik zeg het nog 1 keer van der Vaart is de beste speler van nederland.

eens.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Cissé is nog fantastischer dan ik dacht. De man moét nu wel naar Feyenoord komen.

En Van der Vaart is prima op zn plek waar ie nu zit. Op de bank. Kuijt moet er altijd in natuurlijk!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Naomi Watts schreef:

al ben ik nog niet kapot van Fernandez, die is echt niet beter dan Tiendalli.

Ik kan nog weinig zeggen over Fernandez, maar ik weet wel dat Tiendalli schromelijk tekort komt.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Quido schreef:

Best opmerkelijk van Cissé, zeker omdat bij Twente N'Kufo na komend jaar stopt, Arnautovic deze zomer vertrekt en Elia waarschijnlijk ook naar elders verkast.

Misschien is dat juist wel een goede reden om naar Feyenoord te gaan.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

combi schreef:

(quote)
eens.

In klaverjassen?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

In klaverjassen?

nee poker

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik kan nog weinig zeggen over Fernandez, maar ik weet wel dat Tiendalli schromelijk tekort komt.

Ik vind Tiendalli eigenlijk beter dan Fernandez. Sowieso vind ik dat Feyenoord de laatste jaren te snel wisselt van back, Swert en Zuiverloon zijn te vroeg afgeschreven. Bij Tiendalli zou weleens hetzelfde kunnen gebeuren. Ik zou Fernandez ook nooit halen boven Tiendalli omdat je bij Tiendalli tenminste over de transferrechten beschikt.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik zou Biseswar omturnen tot rechtsback. Maar alleen grote trainers kunnen dat, zoals Van Gaal toendertijd met Reiziger.

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

Zoo, goeie dag van de Rabo.

Eerst een prachtetappe in Belgie met een ontketende Boom die zich een mooie uitgangspositie verschaft voor de tijdrit van morgen. Goed ploegwerk ook weer.

Daarna Menchov die met gemak standhoudt in de Giro, omringd door bijna de complete ploeg.

En dus zou het zomaar kunnen dat Rabobank morgen twee rondes wint.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Philippe Gilbert wint op indrukwekkende wijze de één na laatste etappe in de Giro d'Italia. Denis Menchov vergroot zijn voorsprong op Danilo Di Luca tot 20 seconden. Die voorsprong moet hij in de 14 kilometer lange tijdrit van morgen kunnen vasthouden.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik vind het ook wel mooi dat Cisse zo graag naar Feyenoord wil ondanks dat sportief gezien een Twente er beter voor staat.

Het is bekend dat Feyenoord bezig is met externe financiers en ook dat Cisse kiest om te wachten is ook wel een teken dat er iets staat te gebeuren. Roger zie ik heel graag komen al ben ik nog niet kapot van Fernandez, die is echt niet beter dan Tiendalli.

Zo raar zijn de woorden van Cisse niet. Die weet ook wel dat hij bij de andere topclubs in NL niet in de basis terecht zal komen. Schijnbaar kiest hij de basisplaats toch boven een grotere sportieve prestatie of loon. Dat is wel netjes.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Zo raar zijn de woorden van Cisse niet. Die weet ook wel dat hij bij de andere topclubs in NL niet in de basis terecht zal komen. Schijnbaar kiest hij de basisplaats toch boven een grotere sportieve prestatie of loon. Dat is wel netjes.

Bij Twente hebben ze anders niemand meer over in de spits...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Weet je niet. Elia is nog niet weg, NKufo is er nog en ik weet niet exact wat ze nog meer hebben. Denneboom toch ook? Al is die echt kut.

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

speranza schreef:

Philippe Gilbert wint op indrukwekkende wijze de één na laatste etappe in de Giro d'Italia.

Nou en of. Hij bleef maar gaan en deklasseerde Popovych volledig.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Weet je niet. Elia is nog niet weg, NKufo is er nog en ik weet niet exact wat ze nog meer hebben. Denneboom toch ook? Al is die echt kut.

Ik denk dat ze Amoah nog wel gaan halen.

stinissen (crew films & series)

• 23488 berichten
  • 77002 stemmen

Verdiende overwinning van Chelsea in de FA Cup-finale , uitgezondert de eerste 10 min was Chelsea de betere ploeg in een trouwens niet spannende finale.

Toch een prijs voor Guus Geluk.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Ik denk dat ze Amoah nog wel gaan halen.

Dan gaan ze zo weer richting de middenmoot, ik ben altijd wat huiverig bij het horen van namen als Amoah (modale voetballers die in hun nadagen voor 1 of 2 seizoenen pieken).

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

stinissen schreef:

Verdiende overwinning van Chelsea in de FA Cup-finale , uitgezondert de eerste 10 min was Chelsea de betere ploeg in een trouwens niet spannende finale.

Toch een prijs voor Guus Geluk.

Volgens mij was deze wedstrijd dit jaar voor het eerst niet rechtstreeks te volgen via de BBC. Dat is erg jammer. Ik had me er op verheugd.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

Dan gaan ze zo weer richting de middenmoot, ik ben altijd wat huiverig bij het horen van namen als Amoah (modale voetballers die in hun nadagen voor 1 of 2 seizoenen pieken).

Wat moet een ploeg als Twente anders?

Ze vragen steeds duizelingwekkende bedragen voor hun spelers, maar zelf zijn ze te bang om eens een fatsoenlijk bedrag uit te geven voor echte versterking.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Wat moet een ploeg als Twente anders?

Ze vragen steeds duizelingwekkende bedragen voor hun spelers, maar zelf zijn ze te bang om eens een fatsoenlijk bedrag uit te geven voor echte versterking.

Tja daar heb je een punt maar ik denk als Twente echt door wil groeien dan moeten ze ook echt investeren. Anders blijf je hangen net als Heerenveen. Dat laatste stapje is het allermoeilijkst, ik ben benieuwd of Twente het gaat maken.

Met Amoah weetje precies wat je in huis haalt, een behoorlijke spits maar je wordt er nooit beter op.

• 23488 berichten
  • 77002 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Volgens mij was deze wedstrijd dit jaar voor het eerst niet rechtstreeks te volgen via de BBC. Dat is erg jammer. Ik had me er op verheugd.

Sport 1 heeft de rechten en daar ben ik gelukkig lid van

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Sport 1 heeft de rechten en daar ben ik gelukkig lid van

Dus jij verpest het voor ons allemaal.

• 23488 berichten
  • 77002 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Dus jij verpest het voor ons allemaal.

Nee hoor ik ben een van de vele die lid zijn en helpen hiemee het voetbal daarom zou ook iedereen lid van eredivisie live moeten worden.

Omdat zo er nog wat geld naar onze clubs toe gaat om zo nog een beetje de hoop te hebben dat we ooit weer kunnen aansluiten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Orlando wint de Eastern conference final van de gedoodverfde favoriet van LeBron's Cleveland. Ode aan Howard en zijn maten .

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Ja vooraf zeer verrassend. Het team heeft gewonnen van de one man show. Nu moeten ze opboksen tegen de Lakers. Ik gok op een mooie en spannende serie. Dat is wel wat anders, die hebben meerdere goede spelers. Gasol, Odom en Ariza zijn voor Kobe toch wat waardevoller, dan wat LeBron om zich heen heeft.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.