- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
v/d Vaart sluit een spoedige terugkeer naar 020 uit.
Lijkt me een vrij logische zaak.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tsja, als hij ook al aangaf dat hij zijn carriere liever afsluit bij HSV dan Ajax
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Tsja, als hij ook al aangaf dat hij zijn carriere liever afsluit bij HSV dan Ajax
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zei hij in een interview met Marca toen hij net bij Real getekend had.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Dat zou natuurlijk fantastisch zijn. En al die hongerige ajacieden maar wachten en wachten op v/d Vaart.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8211 stemmen
[
Soderling stond voor vandaag al 7,5 uur op de baan. Daar komen er vandaag nog eens drie en half bij. Bovendien is die jongen nog nooit in de tweede week van een Grand Slam gekomen dus die gaat met zijn lichaam nooit met deze inspanningen overweg kunnen. Bovendien was hij vandaag heel behoorlijk maar maakte Nadal ook vooral veel fouten.
Grappig om zulke opmerkingen terug te lezen. Soderling heeft blijkbaar vleugels gekregen na zijn overwinning op Nadal.
Davydenko, toch ook niet misselijk werd zojuist met 6-1, 6-3, 6-1 helemaal weggemept. Moet het nu nog zien wie hem gaat tegenhouden.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Söderling krijgt het heel moeilijk in de kwartfinale. Daar treft hij Davydenko en die zie ik nog wel doorstoten naar de finale.
Zo heel moeilijk kreeg Söderling het niet!
Als hij het niveau van zijn laatste twee partijen kan vasthouden ben ik benieuwd wie hem nu nog kan afstoppen!
Edit: Zie dat de vorige poster ook zijn eerdere berichtje heeft opgesnort en net als ik er naast zat wat betreft de wedstrijd van vandaag!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
.
Stiekem geef ik Van der Vaart groot gelijk, een jaar lang werd hij massaal uitgefloten en zijn vriendin voor hoer uitgemaakt en nu allemaal zeuren om z'n terugkeer. 
On: Natuurlijk moet Van de Vaart niet terugkomen, die kan 3x zoveel centen verdienen en op een veel hoger niveau acteren. Bovendien moet Van der Vaart een internationale topper worden, wat bij Ajax nooit gaat lukken.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8211 stemmen
Zo heel moeilijk kreeg Söderling het niet!
Als hij het niveau van zijn laatste twee partijen kan vasthouden ben ik benieuwd wie hem nu nog kan afstoppen!
Edit: Zie dat de vorige poster ook zijn eerdere berichtje heeft opgesnort en net als ik er naast zat wat betreft de wedstrijd van vandaag!
Nee was niet mijn eigen berichtje. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik dacht dat hij geveegd zou worden door Davydenko. Benieuwd wie hem kan stoppen. Sowieso niemand in de bovenste helft vermoed ik.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
De botsing zorgde voor een flinke hoofdwond en zes hechtingen.

Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Nee was niet mijn eigen berichtje. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik dacht dat hij geveegd zou worden door Davydenko. Benieuwd wie hem kan stoppen. Sowieso niemand in de bovenste helft vermoed ik.
Ik zie nu dat het inderdaad jouw berichtje niet is geweest
Is nu wel een leuk toernooi zo! Afgelopen jaren zat Nadal er nog in en dan was het haast enkel de vraag wie hem zou treffen in de finale. In deze editie kan het echt alle kanten op 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
.
Altijd fijn he, dingen zo opvatten zoals ze jou uitkomen? Ik zou deze 2 artikels eerst eens lezen. Met exacte quotes van Raf en zijn pa.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Zei hij in een interview met Marca toen hij net bij Real getekend had.

voor de rest eens met kai.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Hopelijk degradeert Roda, dan kost Cissé wat minder.
Is het nog niet goedkoop genoeg? 
Moest ik het voor het zeggen hebben zou hij nooit voor minder dan 6 of 7 miljoen weggaan, minstens.
Hij is dat wel waard als je ziet voor wat voor een bedragen sommige spelers verkocht worden.
Maarja, Roda staat ervoor bekend om alles voor een appel en een ei te verkopen. En dan vragen ze zich af waarom ze zover wegzakken.
Ruiz van Gent zou ik graag zien komen voor de verdediging. De vraag is of ze dat soort geld hebben te besteden maar echt een geweldige verdediger.
Over welke Ruiz heb je het?
Toch niet Bryan Ruiz zeker? Want dat is een geweldige aanvaller. Die kan op elke aanvallende positie uit de voeten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Altijd fijn he, dingen zo opvatten zoals ze jou uitkomen? Ik zou deze 2 artikels eerst eens lezen. Met exacte quotes van Raf en zijn pa.
Altijd lachen met dat verontwaardigde geirriteerde toontje van je (inclusief je op lucht gebaseerde veronderstellingen over mijn interpretatie)
. Ik vat dingen op zoals ze er staan.
Tsja deze citaten zijn natuurlijk standaard werk. Tuurlijk is hij vereerd, toch zijn tweede cluppie in zijn hart, zegt Seedorf ook, maar beiden weten dat ze het Ajax niveau gewoon ontgroeid zijn en Seedorf komt nie tterug en ik denk Rafael ook niet (omdat bepaalde supporters idd verkeerd zijn omgegaan met Rafael).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Over welke Ruiz heb je het?
Toch niet Bryan Ruiz zeker? Want dat is een geweldige aanvaller. Die kan op elke aanvallende positie uit de voeten.
Die bedoelde ik maar ik maakte een fout met verdediger, ik bedoelde dus aanvaller
.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Was Soderling-Davydenko nog ergens te zien? Heb hem helemaal niet op de schedule of play zien staan. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik vrees dat zo een Ruiz op dit moment te duur is voor Feyenoord.
De speler zelf zal natuurlijk wel willen komen, maar Gent gaat er het uiterste uithalen.
Er is al heel wat intresse in hem, dus die zal wel naar de hoogste bieder gaan.
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Was Soderling-Davydenko nog ergens te zien? Heb hem helemaal niet op de schedule of play zien staan.
Vandaag bij fitness lieten ze die partij op eurosport zien. Maar na verloop van tijd werd er overgeschakeld naar zo'n dameswedstr. Dat was allemaal zo rond 3 uur ofzo.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Is het nog niet goedkoop genoeg? (Cissé, red.)
Was een beetje een flauw bericht. Een grapje, zoals je wilt.
Hoewel Feyenoord elke cent kan gebruiken op dit moment.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die Anthony ... YouTube - Lurling ,Huldiging NAC na Groningen-NAC
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zowiezo zijn ze bij Roda gewoon achterlijk.
Hoe kom je erbij om Meeuwis voor 1,5 miljoen te verkopen? Ik zal er niet echt om treuren, ik ben blij dat die rotte appel weg is. Maar het is toch een erg lage prijs.
En dan voor Cissé amper 2,5 miljoen vragen?
Ja, dat is echt slecht beleid.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Vandaag bij fitness lieten ze die partij op eurosport zien. Maar na verloop van tijd werd er overgeschakeld naar zo'n dameswedstr. Dat was allemaal zo rond 3 uur ofzo.
Hmm, ben ik daar net iets te laat naar toe geschakeld blijkbaar. Jammer.
Nou ja, we zullen hem in de finale wel terugzien
.
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1446 stemmen
Die Anthony ... YouTube - Lurling ,Huldiging NAC na Groningen-NAC
Wat goedkoop weer. Ik heb altijd al een hekel gehad aan mensen die het leuker vinden dat een andere club niets heeft, dan dat hun eigen club succes behaald. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Erg dom van Lurling. Ik ben benieuwd wat er gebeurt als hij de Kuip opnieuw betreedt...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat goedkoop weer. Ik heb altijd al een hekel gehad aan mensen die het leuker vinden dat een andere club niets heeft, dan dat hun eigen club succes behaald.
Heee leuk we gaan weer over Feyenoorders praten! 
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1446 stemmen
Ja eigenlijk zou het me niets uit moeten maken, omdat als ik 'helemaal niets in Amsterdam' hoor het over het algemeen van Feyenoorders af komt. Maar toch hou ik er niet van.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Het is gewoon belachelijk.
Iedereen moet zich gewoon met zijn eigen club bezighouden. Wat heeft zo een lul eraan om iets te roepen over Rotterdam? Straks krijgt die klappen van één of andere fanatieke supporter en dan is ie weer aan't janken.
Ga dat eens in de Kuip roepen als je een man bent.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Lurlingetje kon niet slagen, omdat de druk in de Kuip te hoog lag en daardoor moest huilen, och hij was zo zielig destijds. Toen had ik het zo te doen met 'm. Nu worden ze gehuldigd (voor de derde voorronde van de Europa Liga !!!) en heeft Antony ineens een grote mond.
Wees een man en hou de eer aan jezelf.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.