- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Mooi dat Federer door is. Tennis is nog altijd boeiender dan voetbal.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Bepaal jij dat?
Ja, dus nu stil jij!
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nou ja, ben het wel met hem eens dat er een bepaalde competitie en spanning ontbreekt in tennis, aangezien je niet kan degraderen enzo. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ja, dus nu stil jij!
Federer is door. Ben benieuwd of hij eindelijk weer eens Roland Garros weet te winnen.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8210 stemmen
Federer is door. Ben benieuwd of hij eindelijk weer eens Roland Garros weet te winnen.
Weer eens????
Blijf jij maar over voetbal praten want Federer heeft nog nooit RG gewonnen. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Niet eens joh? Ik weet wel dat Nadal de laatste 4x gewonnen heeft.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Jaar daarvoor (2004) Gaston Gaudio, jaar daarvoor Ferrero tegen Verkerk, dan Albert Costa, en daarvoor twee jaar Kuerten.
Bedankt wikipedia!
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Verkerk en Kuerten weet ik nog wel. Was mooi toen Kuerten won en een in het gravel ging liggen om vervolgens een groort hart omzich heen te maken voor het publiek.
OlafK
-
- 955 berichten
- 1820 stemmen
Zeer onterechte 1-0 voorsprong voor Cambuur.. Kutzooi!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Onterecht? Behoudens de eerste tien minuten presteert Roda niks.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Verkerk en Kuerten weet ik nog wel. Was mooi toen Kuerten won en een in het gravel ging liggen om vervolgens een groort hart omzich heen te maken voor het publiek.
Huh? Of bedoel je de afzonderlijke finales van beide heren?
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Huh? Of bedoel je de afzonderlijke finales van beide heren?
Ja, afzonderlijk. Want ze hebben nooit tegen elkaar gespeeld in een finale van RG. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Mooi dat Federer door is. Tennis is nog altijd boeiender dan voetbal.
Vond Federer weer weinig overtuigend het was dat Monfils wel ziek/zwak/misselijk leek. Spelers die tot nu toe meeste indruk op mij gemaakt hebben blijven toch Gonzales en Del Potro. Hoe indrukwekkend Soderling's prestatie ook is ik geloof er nog steeds niet in.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Ja dat weet ik, maar hoe je het hebt geformuleerd lijkt het net of ze wel tegen elkaar speelden.
OlafK
-
- 955 berichten
- 1820 stemmen
Onterecht? Behoudens de eerste tien minuten presteert Roda niks.
Cambuur wel dan?
Hadden al drie donkergele kaarten moeten krijgen..
Maargoed; er zijn nog 3 kwartier te spelen.. Het probleem is vooral dat er voorin veel te weinig stootkracht is voorin.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Hoeft niet in spoilers btw, is gewoon op een openbaar net.
Ik zeg nergens dat Cambuur de voorsprong verdient, alleen dat Roda echt niks voorstelt. Eerste tien minuten waren aardig, zocht men ook steeds voetballen de oplossing, maar daarna is het hopeloos. Achterin is het een gatenkaas en met Schors scoor je nog niet van de plaatselijke amateurs. Hopen op een bevlieging van een individualist als Hadouir.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8210 stemmen
Vond Federer weer weinig overtuigend het was dat Monfils wel ziek/zwak/misselijk leek. Spelers die tot nu toe meeste indruk op mij gemaakt hebben blijven toch Gonzales en Del Potro. Hoe indrukwekkend Soderling's prestatie ook is ik geloof er nog steeds niet in.
Tja weinig overtuigend of niet, feit is wel dat hij voor de 20e keer achtereen in een hlave finale van een Grand Slam staat. Dat is gewoon dus al vijf jaar achtereen in alle vier de Grand Slams!
Erg indrukwekkkende cijfers.
Del Potro wordt echter lastiger. Die slaat veel meer terug dan Monfilis. Ben wel benieuwd nu. Leuk toernooi bij de mannen in ieder geval.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Breaking Nieuws!
Directeur Feyenoord ontmaskerd! Hij heet geen Gudde maar......
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Breaking Nieuws!
Directeur Feyenoord ontmaskerd! Hij heet geen Gudde maar...
Marco van Basten ? Ruud Gullit ? Bassie ?
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Ja ik zag het achteraf. Maar dat is minder erg dan mijn 3 opties denk ik 
Gelukkig hebben wij Jopie op de troon in Enske 
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Nou, het zal me benieuwen. Met RKC heb ik he-le-maal niks, maar gelukkig komt er dan wellicht met Cambuur wel weer een leuke club bij. Altijd vele malen toffere club gevonden dan Heerenveen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
JAAAAAAAAAAAAA!
(Ik heb niets met Cambuur
)
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Ik heb toch nog altijd liever Roda dan Cambuur hoor. Graafschap mag van mij wel wieberen. Opzich wel een mooi clubje, alleen is dit elftal (los van De Jong en Sahar (die toch al weggaan)) totaal niet eredivisie waardig.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Ik heb toch nog altijd liever Roda dan Cambuur hoor. Graafschap mag van mij wel wieberen. Opzich wel een mooi clubje, alleen is dit elftal (los van De Jong en Sahar (die toch al weggaan)) totaal niet eredivisie waardig.
Nee RKC ook niet. En bij De Graafschap zit wel altijd 12000 man op de tribune. Moet je nu kijken in Waalwijk. Wat een stilte. Hoe anders is dat bij Cambuur. Die feesten de hele wedstrijd. Hoop dat De Graafschap erin blijft en Cambuur erbij komt. Die Duitsers van Roda mogen er wel uit van mij.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klote. Jammer voor Cambuur maar het kan nog. Het zou triest zijn voor Roda maar heb weinig met die club.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
ik vind het vooral leuk dat het nog spannend is, echt veel interesseerd het me niet, zowel Cambuur als Roda is een rot end weg, da's slecht voor het milieu. 
2-1 NOT! wat een drama. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.