• 16.340 nieuwsartikelen
  • 179.970 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.356 acteurs
  • 199.650 gebruikers
  • 9.416.805 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

Is over 3 jaar Hiddink of Van Gaal vrij, zitten wij aan Blind vastgeplakt. Hele vreemde constructie, het is dus te hopen dat Jol niet sneuvelt.

Pffff..vermoeiend dit maar ik zal nog maar eens reageren dan.

Hiddink is over 3 jaar met pensioen als coach, weet ik zeker. Louis heeft Scheringa gemeld niet meer in NL te trainen. Ik denk dat hij na Bayern misschien nog ergens bondscoach wordt en dan stopt.

Deze constructie van Ajax zou goed zijn. Als Jol over 3, 4 jaar zou stoppen als coach dan hebben wij een aardige opvolger. Blind als assistent zal ook voor hem veel ervaring zijn en Jol heeft profijt van het feit dat hij 2 assistenen heeft die Ajax goed kennen terwijl hij zijn eigen visie kan gebruiken.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Dat geeft nog steeds geen enkele garantie dat Blind over drie jaar een goede coach zal zijn.

happie

• 6257 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

En emperor Rose .

Hij is wel op dit moment het ultieme talent. Ik denk dat hij een goede toekomst tegemoet gaat.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Hiddink is over 3 jaar met pensioen als coach, weet ik zeker.

Is een mogelijkheid ja.

Louis heeft Scheringa gemeld niet meer in NL te trainen.

Hij zou AZ niet verlaten voor een andere Nederlandse club.

Ik denk dat hij na Bayern misschien nog ergens bondscoach wordt en dan stopt.

Dat is gissen natuurlijk.

Deze constructie van Ajax zou goed zijn. Als Jol over 3, 4 jaar zou stoppen als coach dan hebben wij een aardige opvolger. Blind als assistent zal ook voor hem veel ervaring zijn en Jol heeft profijt van het feit dat hij 2 assistenen heeft die Ajax goed kennen terwijl hij zijn eigen visie kan gebruiken.

Maar waarom moet Blind per se trainer worden? Waarom moet dat nu al de wereld in gebracht worden? Er zijn op dit moment tientallen trainers die meer aanspraak maken op die functie dan Blind. Blind heeft nog steeds niet bewezen dat hij het aankan (integendeel), en wordt nu al vastgelegd voor over 3 jaar. Wie garandeert mij dat Blind het over 3 jaar wel in de vingers heeft? We kunnen net zo goed ook alvast Frank de Boer vastleggen voor over 6 jaar dan.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Zavo schreef:

Dat geeft nog steeds geen enkele garantie dat Blind over drie jaar een goede coach zal zijn.

Garanties heb je nooit.

Bovendien is nooit officieel in de wereld gebracht dat Blind het over drie jaar wordt. Dat wordt door de media geroepen. We zien het allemaal wel, voor hetzelfde geld is Jol over vier maanden alweer de laan uitgewerkt door opgefokte supporters met capuchons.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Dat van Blind is niet eens door Ajax naar buiten gebracht. We weten niet eens of dat waar is.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dat van Blind is niet eens door Ajax naar buiten gebracht. We weten niet eens of dat waar is.

Maar jij vind het wel een goed idee toch?

Van de Boog noemde Blind gisteren nog "een goed alternatief". Blind was op een haar na weer trainer van Ajax.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vind het een prima oplossing ja. Blind kan TD en assistent goed combineren en zo verdwijnt sowieso de Ajax knowhow niet. Wel handig dat iemand werkt in de Ajax traditie.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Dat Blind een functie heeft binnen Ajax vind ik prima, maar liever niet als trainer of als iemand die over de aankopen gaat. Dat zou ik echt onbegrijpelijk vinden. Dat is net zoiets als het nog een keer gaan proberen met Jan Wouters (misschien heeft die het licht ook gezien).

Wouter

• 18735 berichten
  • 3091 stemmen

Tommeh schreef:

Op de officiële Ajax Twitter pagina:

'Ajax in gesprek met Foppe de Haan' (71)

(Oke, het is wel een link naar één of andere geruchten site, maar toch )

Is dan ook niet de officiele Ajax Twitter pagina

Wouter

• 18735 berichten
  • 3091 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Louis heeft Scheringa gemeld niet meer in NL te trainen.

Onzin. Hij heeft gezegd niet van AZ naar een Nederlandse club te gaan.

Wouter

• 18735 berichten
  • 3091 stemmen

Kai schreef:

[Van de Boog noemde Blind gisteren nog "een goed alternatief".

Bron?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb Bouhlarouz altijd overschat gevonden. Des te knapper van Jol dat hij er voor heeft gezorgd dat ie Oranje heeft gehaald.

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als Jol over 3, 4 jaar zou stoppen als coach dan hebben wij een aardige opvolger.

3, 4 jaar???

Als Jol zolang bij Ajax blijft krijg je van mij een NEC shirt.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Zal ie blij mee zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een jaar zal ie het nog wel uitzingen maar het tweede seizoen zal Jol niet gaan volmaken.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

onthou ik.

hoop dat Barca vanavond wint met 7-0

maar gun het van de Sar ook wel

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

And now for something completely different:

Orlando nog maar 1 wedstrijd verwijderd van de NBA-finale.

LeBron vs. Teamwork.

1 - ORL 107 | CLE 106

2 - ORL 95 | CLE 96

3 - CLE 89 | ORL 99

4 - CLE 114 | ORL 116

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

3, 4 jaar???

Wat moet ik daaaar nu mee?

Maar goed, ik ga er vanuit dat Jol weet waaraan hij is begonnen. Wordt niet makkelijk, wel uitdagend. En Ajax weet dat ze iemand ruim de tijd gaan geven. Na Van Gaal heeft geen coach daar nog de tijd gekregen iets te bouwen, minus Koeman met ruim 3 jaar dan. Ik neem aan dat de supporters Jol ook alle tijd geven. Zelfs van Basten met al zijn gebreken was nog best populair onder het publiek tijdens dat matige jaar.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Ja, dat zagen we wel aan de wegblokkades en capuchons ...

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Waarom stopt 'N Kufo?

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Na komend seizoen pas. Is dan ook al 35, geloof ik. 'Normale' leeftijd om te stoppen, toch?

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Ik denk dat Feyenoord hem na volgend jaar probeert over te halen om er toch nog een seizoentje aan vast te plakken in de Kuip......

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Blaise ging toch in Canada voetballen?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik hoop dat het een grap is, maar het gerucht gaat dat Feyenoord een razzia begint tegen alle supportersites die het logo en het nieuws van Feyenoord zogenaamd "misbruiken". Dat zou toch te triest voor woorden zijn. Het enige dat Feyenoord momenteel nog topclubwaardig maakt zijn de supporters (en het stadion).

Het is triest en ik schaam me inderdaad kapot. HetLegioen.nl was een geweldige site en de jacht lijkt nu echt geopend te zijn. Wat een lachertje dit.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Als ik hun was zou ik dan Amoah halen ipv Vennegoor.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Het is triest en ik schaam me inderdaad kapot. HetLegioen.nl was een geweldige site en de jacht lijkt nu echt geopend te zijn. Wat een lachertje dit.

Dat bericht is erg overdreven: Lees hier de nuancering, zo onterecht is het namelijk niet.

Feyenoord nieuws: Feyenoord geeft duidelijkheid omtrent supporterssites - FR12.nl

Feyenoord laat op haar eigen website weten dat niet alle supporterssites zullen worden aangepakt. De club dreigde alleen Het-Legioen.nl om het plaatsen van foto's, filmpjes, logo's en nieuwsberichten die letterlijk van de site werden overgenomen te stoppen.

In een verklaring zegt de club dat het de opbrengsten van de clubsite hard nodig heeft. Wanneer dingen letterlijk gekopiëerd worden naar een supporterssite, zullen de inkomsten voor Feyenoord afnemen.

Feyenoord zegt daarom niet ten doel te hebben om alle supporterssites die met hart en ziel in leven worden gehouden, aan te pakken. Dit veranderd echter wel wanneer de sites dingen van de officiële clubsite structureel blijven kopiëren.

Niet zo gek dus. Bovendien er zijn genoeg andere plekken waar je nieuws vandaan kan halen.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Maar wat niet overdreven is, dat vele supporters die er elke dag opzitten en die hard bezig zijn de sites op orde te houden, enorm boos zijn. Lijkt me niet echt slim om de supporters nog bozer te maken dan ze al zijn. Overigens wel terecht dat ze niet alles mogen kopieëren.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Vind het erg triest. Er stond volgens mij toch altijd netjes een bronvermelding bij. (hoewel het volledig overnemen van een artikel ook erg triest is)

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Het enige wat Feyenoord nog tot een topclub maakt, is het legioen.

Fuck daar dan niet mee. Omarm ze.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.