- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Als die site inderdaad complete teksten vanaf de clubsite kopieerde, vind ik het niet meer dan logisch dat ze daar iets van zeggen. Auteursrecht heet zoiets.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dan is het -op zn zachtst gezegd- een hopeloze timing.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dan is het -op zn zachtst gezegd- een hopeloze timing.
Inderdaad.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoorde anders van een mede Vak S-er dat hij inmiddels ook al een dreigende waarschuwing heeft gekregen. Hij kopieerde de Feyenoord.nl artikelen niet dus een bunch of crap.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het staat anders ook op de feyenoord.nl
www.feyenoord.nl FEYENOORD MAANT WEBSITE
Misschien zijn ze zich rot geschrokken en halen ze nu snel bakzeil.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat zal wel het geval zijn dan ja.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3891 stemmen
Voor de liefhebbers zometeen weer een aankomst bergop in de Giro. Als die net zo heroisch en memorabel wordt als die van maandag belooft het een fantastische middag te worden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Bron?
Niet het stukje waar ik op doelde maar hier staat het ook " Mocht de deal mislukken dan staat Danny Blind komend seizoen bij Ajax voor de groep.
Van den Boog vindt de huidige technisch manager óók een geschikte kandidaat, maar zou afgezien van de continuïteit met diens aanstelling liever twee tot drie jaar wachten". Alsdus de telegraaf, doorgaans goed ingelicht over Ajax en Van Gelder zei het ook overigens.
VD Boog heeft het overigens prima gedaan met de aanstelling van Jol. Maar we zijn wel nipt aan Blind ontsnapt.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Dat gedoe van Feyenoord met die sites is gewoon dom. Bijna elke fansite knipt en plakt berichten en zet er de bron bij. Ajax Showtime, de grootste Ajax fansite doet niet anders voor een groot deel. Niks mis mee, blijft alles lekker overzichtelijk mee.
Het is gewoon erg calimero en niveauloos als je als club Feyenoord dat soort sites aanpakt en als argument geeft dat ze geld inpikken. Het zal vast niet om honderduizenden euro's gaan gok ik. Het enige wat Feyenoord nog groot maakt is De Kuip en 't Legioen. En net die laatste ga je dan irriteren en boos maken. Tsja...
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Niet het stukje waar ik op doelde maar hier staat het ook " Mocht de deal mislukken dan staat Danny Blind komend seizoen bij Ajax voor de groep.
Van den Boog vindt de huidige technisch manager óók een geschikte kandidaat, maar zou afgezien van de continuïteit met diens aanstelling liever twee tot drie jaar wachten". Alsdus de telegraaf, doorgaans goed ingelicht over Ajax en Van Gelder zei het ook overigens.
VD Boog heeft het overigens prima gedaan met de aanstelling van Jol. Maar we zijn wel nipt aan Blind ontsnapt.
Je bent echt een ouwe zeur man. Beetje positief gedrag zou je eens niet misstaan. Ajax had weinig keus als Jol niet had gewild. Of zie je liever Robert Maaskant ofzo? Blind kent Ajax tenminste goed.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat heeft jullie veel mooie dingen gebracht, een trainer die Ajax door en door kent
.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Ik vind het persoonlijk wel erg grappig om overal te lezen hoe blij iedereen is bij Ajax met Jol. Je zou bijna gaan denken dat hij een eerste keuze was die ze net met hakken over de sloot konden binnenhalen. Iedereen had volgens mij zoiets van 'maakt niet uit wie ze halen, maar hij heeft tijd nodig dus we gaan niet zeiken'.
De rangen sluiten enzo.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nou, ik zal ook reteblij zijn als Jol een club ging trainen die ik goed gezind ben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar dacht vd Herik destijds anders over
.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
@Don, Ik ook, maar bij Ajax dachten ze daar wel anders over.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Daar dacht vd Herik destijds anders over
.
Tja, de man heeft verstand van besturen, had ie het daar maar bij gelaten.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
@Don, Ik ook, maar bij Ajax dachten ze daar wel anders over.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tja, de man heeft verstand van besturen, had ie het daar maar bij gelaten.
Je kan lullen wat je wil maar er zijn weinig trainers die zijn afgewezen omdat ze wat last hebben van overgewicht
.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind het persoonlijk wel erg grappig om overal te lezen hoe blij iedereen is bij Ajax met Jol. Je zou bijna gaan denken dat hij een eerste keuze was die ze net met hakken over de sloot konden binnenhalen. Iedereen had volgens mij zoiets van 'maakt niet uit wie ze halen, maar hij heeft tijd nodig dus we gaan niet zeiken'.
De rangen sluiten enzo.
Flauwekul.
Adriaanse en Rijkaard waren duidelijk mijn 1e keuzes maar die bleken niet haalbaar. Daarna komt toch echt iemand als Jol die ik heel wat beter acht dan een Koeman, Verbeek, Olsen, Jans, Laudrup etc. Dat is geen achteraf gelul. Ajax en ook wij als supporters noemden Jol eigenlijk niet snel omdat hij onhaalbaar leek. HSV was erg blij met hem en het leek wederzijds.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Je kan lullen wat je wil maar er zijn weinig trainers die zijn afgewezen omdat ze wat last hebben van overgewicht
.
Hehe lees in de nieuwe VI van vandaag eens de column van Nico van Dijkshoorn of hoe heet ie? Hilarische column die exact gaat over coaches met overgewicht. Conclusie is dat topcoaches zich vol moeten vreten en spelers een bosloop moeten laten doen om hen op te wachten met een broodje worst omdat je zo een goed verschil in hierachie krijgt. Ik lach me elke week dood met zijn stukjes. Ook die over Koeman en Humberto Tan waren geniaal.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Dat heeft jullie veel mooie dingen gebracht, een trainer die Ajax door en door kent
.
Blind niet echt maar oa Van Gaal, Michels en Cruijff wel. Het kan niet altijd feest zijn he 
Ik vind het overigens goed dat dit bestuur breekt met een typische Ajax coach. Tijd dat Ajax ook wat realistischer gaat spelen. Maar het is wel goed dat er minimaal 1 echte Ajax man assistent is. Met Schip en waarschijnlijk Blind zelfs 2. Mooi voetbal moet toch wel een pre blijven, al moet de hoofdzaak liggen op winnen en presteren.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Ook die over Koeman en Humberto Tan waren geniaal.
Of die over Andries Jonker.
. te erg.
Hij moet trouwens wel een beetje oppassen dat hij niet te ver gaat soms. Ik vraag me sowieso altijd af hoe bekende mensen dat altijd slikken.
Als ik Jonker was had ik na dat stuk (Jonker is de eeltknobbel van Van Gaal etc.) echt wel 's ochtends voor z'n deur gestaan.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Haha, heb je toen dat gedicht over Mart Smeets gehoord bij de Wereld Draait Door?
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Nee, maar het zal waarschijnlijk heel erg op de man gespeeld en lomp zijn?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Nee, maar het zal waarschijnlijk heel erg op de man gespeeld en lomp zijn?
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Ja, die is redelijk ingehouden. Onvergelijkbaar met zijn VI columns, die durft hij echt niet als ze er zelf bij zitten.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Of die over Andries Jonker.
. te erg.
Hij moet trouwens wel een beetje oppassen dat hij niet te ver gaat soms. Ik vraag me sowieso altijd af hoe bekende mensen dat altijd slikken.
Als ik Jonker was had ik na dat stuk (Jonker is de eeltknobbel van Van Gaal etc.) echt wel 's ochtends voor z'n deur gestaan.
Haha die over Jonker was echt om je te bescheuren! 
Ik mag dat soort grove columns wel. Die van Derksen lees ik ook altijd graag maar vergeleken met Nico is Johan nog erg mild.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Tuurlijk kan dat grappig zijn, vooral bij zo'n irritant figuur als Jonker.
Maar ik vraag me toch af hoe je daar mee wegkomt.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ach, als raszeiker Derksen je baas is dan zal je niet snel op de vingers worden getikt 
Mooi dat zulke columnisten er zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.