• 16.340 nieuwsartikelen
  • 179.970 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.356 acteurs
  • 199.650 gebruikers
  • 9.416.805 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Hij heeft overigens ook een column in Oor. Ik heb er laatst eentje gelezen waar ie dat bandje van Sex on Fire redelijk te kijk zette. Ik geloof zijn woorden wel, dat is altijd belangrijk.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Kings of Leon bedoel ik.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Ik had nog nooit gehoord van die Dijkshoorn, totdat ik een paar dagen terug die ingezonden stuk van hem op VI over Humberto Tan toevallig las. Erg grappig idd. En dat filmpje van dwdd ook trouwens. Smeets zelf keek niet bepaald blij....

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ach, als raszeiker Derksen je baas is dan zal je niet snel op de vingers worden getikt

Mooi dat zulke columnisten er zijn.

Jewel, tot dat het over jezelf gaat. .

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

The Last schreef:

Smeets zelf keek niet bepaald blij....

Dat was het leuke eraan!

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Jewel, tot dat het over jezelf gaat. .

Was ik maar de eeltbult van Louis. Beetje pionnen dragen voor een vorstelijk FC Bayern salaris

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

Ik heb niks met Jonker maar als je denkt dat hij voor jan lul daarheen gaat, nota bene met zo iemand als Louis die heel veel waarde aan discipline en kwaliteit hecht, snap je er natuurlijk niet veel van.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Om in zijn eigen termen te blijven is Dijkshoorn een tumor. Ongefundeerd en genadeloos trappen, het heeft ook nog is niks met voetbal te maken. Kwaltieit van de vi wordt per week minder. In Nederland is er amper ruimte voor echte voetbaljournalistiek.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Ik heb niks met Jonker maar als je denkt dat hij voor jan lul daarheen gaat, nota bene met zo iemand als Louis die heel veel waarde aan discipline en kwaliteit hecht, snap je er natuurlijk niet veel van.

De reden dat hij nu Jonker mee neemt is omdat hij in zijn 2e periode Barca Jonker ook meenam die hier zijn baan opzegde voor die job. Louis vloog er toen al binnen 1 seizoen uit en Jonker dus ook. Daarom beloofde Louis hem mee te nemen als hij ooit nog een Europese topclub zou gaan trainen. Respect voor Louis dat hij dit nakomt want ik zie echt niks in Jonker. Hij lijkt me inderdaad zon eeltbult waar Louis lekker tegenaan kan krabben om zich af te reageren.

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

Ja, Louis neemt graag iemand mee die er totaal niks van kan. Zo wint hij al die prijzen. .

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

Om in zijn eigen termen te blijven is Dijkshoorn een tumor. Ongefundeerd en genadeloos trappen, het heeft ook nog is niks met voetbal te maken. Kwaltieit van de vi wordt per week minder. In Nederland is er amper ruimte voor echte voetbaljournalistiek.

Zit je aan de Pretnison ofzo?

Man man man wat heb je een gebrek aan humor en ouwehoeren.

Mag het ook eens af en toe lekker luchtig.

In de VI staan zat serieuze artikels. Blij toe dat er ook zulke luchtige dingen in staan.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Ja, Louis neemt graag iemand mee die er totaal niks van kan. Zo wint hij al die prijzen. .

Ik heb geen idee waarin Jonker beter dan Louis kan zijn. Ze zijn bevriend, that's it. Zoals Jol steeds Petrovic achter zich aan sleept. Goddank niet mee naar ons gelukkig.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Kai heeft gewoon gelijk als hij zegt dat de kwaliteit van de vi per week verzwakt.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Lekker boeiend allemaal. Alsof dat 'echte voetbaljournalistiek' ook maar iets uitmaakt bij maar 1/3 van alle voetballiefhebbers.....

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

Kai heeft gewoon gelijk als hij zegt dat de kwaliteit van de vi per week verzwakt.

Want? Het blad staat bomvol met nieuws, interviews, achtergronden en reportages. Niks mis mee.

Dat er ook wat columns instaan die wat luchtiger en grof zijn, prima toch? Zo is iedereen tevreden.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

In de VI staan zat serieuze artikels. Blij toe dat er ook zulke luchtige dingen in staan.

Zelden staan er nog fatsoenlijke artikelen in. Spelers hebben allemaal media training en trappen alleen open deuren in en slijmen over hun huidige werknemer. De nieuwtjes van de vi zijn in het huidige tijdperk achterhaald en de collums van Johan Derksen zijn ook niet wat ze geweest zijn (eerst schrijft hij 500 woorden over de geschiednis van zijn slachtoffer om hem in de laatste alinea af te slachten). Het laatste schokkende journalistieken stuk uit de vi kan ik me niet herinneren.

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

[

Ik heb geen idee waarin Jonker beter dan Louis kan zijn.

Dat is ook vaak een beetje het probleem. Mensen die geen idee hebben maar wel heel hard roepen hoe het zit.

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

Kai schreef:

De nieuwtjes van de vi zijn in het huidige tijdperk achterhaald en de collums van Johan Derksen zijn ook niet wat ze geweest zijn (eerst schrijft hij 500 woorden over de geschiednis van zijn slachtoffer om hem in de laatste alinea af te slachten).

Mwa, als Johan iemand schoffeert doet hij dat in ieder geval met een poging tot onderbouwing. Dat kun je toch niet vergelijken met zo'n Nico.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Kai schreef:

Spelers hebben allemaal media training en trappen alleen open deuren in en slijmen over hun huidige werknemer.

Dat ligt meer aan het niveau van de spelers dan aan het niveau van de VI.

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

Dat kun je ze ook niet echt verwijten. Voetballers zijn nu eenmaal vaak niet zo slim en geen enkele club wil natuurlijk dat z'n jonge spelers verkeerde dingen zeggen die hen blijven achtervolgen en invloed kunnen hebben op prestaties of marktwaarde.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Ik vind het echt grote onzin om te zeggen dat voetballers niet zo slim zijn. Erg kort door de bocht. Ze zijn niet slimmer of dommer dan de gemiddelde mens. In het bedrijfsleven loopt hetzelfde type mens rond. Voetballers kunnen toevallig goed tegen een bal trappen.

Met dat laatste heb je natuurlijk gelijk. Zo een Theo Jansen werd toch vaak buiten de media gehouden, omdat hij niet vaak al te snuggere dingen verkondigde? Hadden ze met Polak ook moeten doen. Ook al was het vaak leuk om naar te kijken.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Zelden staan er nog fatsoenlijke artikelen in. Spelers hebben allemaal media training en trappen alleen open deuren in en slijmen over hun huidige werknemer. De nieuwtjes van de vi zijn in het huidige tijdperk achterhaald en de collums van Johan Derksen zijn ook niet wat ze geweest zijn (eerst schrijft hij 500 woorden over de geschiednis van zijn slachtoffer om hem in de laatste alinea af te slachten). Het laatste schokkende journalistieken stuk uit de vi kan ik me niet herinneren.

Johan Derksen = held

Verder zie ik het probleem niet. Ik snap niet waarom er opeens 'echte voetbaljournalistiek' wordt geeist. Zulke dingen zijn wel het laatste wat je van een blad als VI mag verwachten.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Johan Derksen = rotzooi

Kan alleen maar mensen bekritiseren die een pak meer hebben bereikt dan hemzelf. Onrust stoken en leugens de wereld inhelpen kan hij ook goed.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Feyenoord contracteert middenvelder Roger

Volgens de Poolse krant Fakt is de transfer van de tot Pool genaturaliseerde Braziliaan Roger Guerreiro naar Feyenoord rond. De aanvallende middenvelder van Legia Warschau werd twee weken geleden al in verband gebracht met Feyenoord vanwege de werkzaamehden van Leo Beenhakker in Polen. Nu zou het dus zeker zijn; Roger verkast naar Rotterdam.

De 27-jarige smaakmaker van het Poolse elftal zou Feyenoord slechts 300.000 euro kosten vanwege het feit dat hij weigerde een nieuw contract bij Legia te tekenen. Zijn huidige contract loopt in december van dit jaar af.

Roger speelde voordat hij in 2006 bij Legia terecht kwam voor Corinthians, Flamengo, Celta de Vigo en Juventude. Vanaf 2008 speelde hij 13 keer voor Polen en hij maakte deel uit van de selectie voor Euro 2008.

==============

Tuuuuuuuurlijk! Weer een middenvelder! Ik begrijp Feyenoord niet. Exact de enige positie waar Feyenoord geen versterkingen nodig heeft. Of zou het betekenen dat bijv. Landzaat weg moet of dat de Guzman verkocht kan worden (ondanks zijn blessure)?

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

Mwa, het is een aanvallende middenvelder, waarschijnlijk centraal. Als hij zo goedkoop is en beter dan wat ze nu hebben lijkt het me niet zo erg. Ze hebben nu alleen Fer en De Guzman daar.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

En Tomasson dan? En Wijnaldum moet ook op die positie spelen. Bruins heb je ook nog, maar die is niet goed genoeg.

Alle versterkingen zijn welkom, maar ik zie liever echte aanvallers en verdedigers komen. En een keeper.

Misschien dat de Guzman wel vertrekt van de zomer.

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

Je hebt gelijk hoor, aanvallers en verdedigers zijn belangrijker. Maar als het echt een meerwaarde is voor dta geld...

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

kos schreef:

Je hebt gelijk hoor, aanvallers en verdedigers zijn belangrijker. Maar als het echt een meerwaarde is voor dta geld...

Ik ben alleen benieuwd wat voor salaris die Roger verdiend. Ik hoop trouwens dat hij het beter doet dan die Roger die bij ajax "speelde" een paar seizoenen geleden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik ben een kleine fan van Guerrero, kan Feyenoord echt wel gebruiken. Speelde bij Celta vaak als rechts en links buiten. Goede techniek en kan een mannetje passeren. Was op Euro 2008 geweldig tegen Duitsland.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Ik vraag me wel af in hoeverre het bericht waar is. Het staat in de Poolse krant "Fakt" en dat schijnt de Poolse Telegraaf te zijn.

Een rechts -en linksbuiten kunnen we natuurlijk goed gebruiken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.