• 16.354 nieuwsartikelen
  • 180.001 films
  • 12.391 series
  • 34.320 seizoenen
  • 651.453 acteurs
  • 199.657 gebruikers
  • 9.417.641 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De verhalen die ik hoorde was dat ie niet eens kon komen omdat ze zijn salaris niet eens konden betalen. Niet dat ie veel vroeg ofzo.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

De verhalen die ik hoorde was dat ie niet eens kon komen omdat ze zijn salaris niet eens konden betalen. Niet dat ie veel vroeg ofzo.

Misschien hebben ze weer een externe investeerder gevonden. Wanneer wordt die Fernandez eigenlijk gepresenteerd. Er gebeuren rare dingen in R'dam Zuid.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Voorproefje:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Misschien hebben ze weer een externe investeerder gevonden. Wanneer wordt die Fernandez eigenlijk gepresenteerd. Er gebeuren rare dingen in R'dam Zuid.

Enige verklaarbare reden. Mocht Guerreiro echt komen dan eindelijk weer eens positief Feyenoord nieuws.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

Kai heeft gewoon gelijk als hij zegt dat de kwaliteit van de vi per week verzwakt.

Is dat zo? Ik vond het n de jaren 80 al niets....

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Wat was dat voor lelijk shirt dat ik langs zag komen?

Voor de rest zegt zo een filmpje me niet heel veel. Van Charisteas is zelfs zo'n filmpje te maken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik heb veel volledige wedstrijden van hem gezien en geloof me maar dat je dit constant terug zal zien.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Toch zou dit té goed nieuws zijn voor Feyenoord op dit moment. Ik geloof het pas als het op Feyenoord.nl staat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Same here.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Huh?

Hoe kan dat? Ze hebben toch niet eens geld om een transfervrije speler te halen?

Ik niet snap. Maar ik wel hoop!

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Fakt schijnt een enorme roddelkrant te zijn, die nogal wat leugens verkoopt.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Ik geloof er ook niks van. Lees de VI van vandaag eens. Leo schijnt erg geirriteerd bij Feyenoord rond te lopen omdat hij echt geen cent heeft om een speler te halen. En Fernandez, mits die komt, die komt ook door een externe financier. Dus hoe je dan geld hebt voor Guerrero...ik geloof er niks van. Roddels.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Misschien is de transfervrije Onyewu die ik onlangs heb aangeraden aan de Ajacieden wel iets voor Feyenoord. Vandaag stond er in hbvl nog dat geld hem niet veel uitmaakt, hij wil graag nieuwe lucht opsnuiven.

Wat is er nou mooier dan een goed gevulde sfeervolle Kuip? Dan heeft Feyenoord ook meteen een monster in de verdediging rondlopen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik geloof er ook niks van. Lees de VI van vandaag eens. Leo schijnt erg geirriteerd bij Feyenoord rond te lopen omdat hij echt geen cent heeft om een speler te halen. En Fernandez, mits die komt, die komt ook door een externe financier. Dus hoe je dan geld hebt voor Guerrero...ik geloof er niks van. Roddels.

Ach 3 ton voor een goede speler moet niet zo heel moeilijk te vinden zijn. Bovendien raak je heus nog wel wat spelers kwijt.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Barca

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Ze gaan hem verdiend winnen. Niemand speelde beter dan zij dit jaar.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zomaar even de triple winnen .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou, ik zou de lift nu wel durven nemen.

Criticism

• 3011 berichten
  • 1456 stemmen

Mooie goal ook hoor, van Messi. Terechte winnaar, ze hebben geweldig voetbal laten zien het afgelopen seizoen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Josep Guardiola kan beter direct stoppen na 1 seizoen, op zijn hoogtepunt. Meer dan dit kan hij niet halen als trainer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De wereldbeker nog volgend seizoen.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3298 stemmen

Vrij saaie wedstrijd, maar Barca was duidelijk een maatje te groot voor Manchester. Verdiende winnaar.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

Ik vond Snoeks vanavond zeer vermakelijk commentaar leveren, met enkele grappen waar ik zowaar om kon glimlachen. Maar die glimlach werd ondersteund door een fantastisch en geniaal Barcelona. Nu nog eens eindelijk de wereldbeker pakken!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Josep Guardiola kan beter direct stoppen na 1 seizoen, op zijn hoogtepunt. Meer dan dit kan hij niet halen als trainer.

Indd, ongelofelijk. En een erg sympathieke, authentieke kerel die ik dit maar al te graag gun.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ook leuk dat Henry eindelijk die CL winst op zijn CV heeft staan. Ik gun het Barca en ook Guardiola. Wereldvent.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Maar wat was Barca goed. Ongeveer alles klopte. En idd, voor Henry

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

En Messi dan? Net 21 ofzo en al 2x de CL gewonnen

Maar deze groep lijkt me hongerig. Henry en Etoo kan je over een jaar ofzo wel dumpen voor 2 frisse krachten. De rest kan nog heel veel jaren mee.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

ManU kon na die 1-0 opeens zijn eigen overrompel-en-heers spelletje niet meer spelen, Barca zakte een linie terug en Sir Alec had geen antwoord.. geweldig!!!

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Oh en even nog een kleine veer voor Xavi en Iniesta. Wat een duo!

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

orbit schreef:

ManU kon na die 1-0 opeens zijn eigen overrompel-en-heers spelletje niet meer spelen, Barca zakte een linie terug en Sir Alec had geen antwoord.. geweldig!!!

Je lijkt Snoeks wel met zijn 'sir Alec'? Die man heet AleX, Sir Alec heet Guinness en is acteur, wel toepasselijk voor een filmsite, maar niet voor de CL.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.