• 16.340 nieuwsartikelen
  • 179.970 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.356 acteurs
  • 199.650 gebruikers
  • 9.416.805 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Neem me niet kwalijk..

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Mijn hemel, wat speelde Iniesta goed.

Het voetbal heeft gewonnen.

stijf

• 342 berichten
  • 232 stemmen

Ik vind hem ook al jaren een goede columnist.

Het fijne is, dat hij geen hotemetoot uit het voetbal is, maar in feite gewoon een liefhebber is, net zoals al die duizenden lezers.

Ik vind persoonlijk ook dat de beste columnisten tegenstrijdige reacties oproepen bij mensen, ik kan me niet anders voorstellen dan dat Derksen een hoop fan- en haatmail over Nico Dijkshoorn krijgt.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Het mooiste moment vond ik misschien nog wel dat waarop Messi werd neergelegd door 2 of 3 man, om vervolgens als eerste weer op te staan en gewoon weer door te rennen met de bal. Helaas was er al afgefloten, maar ongekend zeg. Wat een geweldenaar.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Ja, dat tekent niet alleen een goede voetballer, maar ook een echte prof.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ik geloof niet dat ik ooit dit soort voetbal heb gezien. Laat staan dat het ook resultaat oplevert. Ben nog niet zo oud, maar toch.

Barcelona

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Oh, en Snoeks was weer heerlijk .

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

stijf schreef:

Ik vind persoonlijk ook dat de beste columnisten tegenstrijdige reacties oproepen bij mensen, ik kan me niet anders voorstellen dan dat Derksen een hoop fan- en haatmail over Nico Dijkshoorn krijgt.

Dat zal haast wel. Heb altijd een dubbel gevoel bij Dijkshoorn. Maar dat ligt ook wel aan zijn colums. De ene keer slaat 'ie door in triest gekraak en is het een beetje zielig (die column van Humberto Tan vond ik bv. erg matig), een andere keer weet 'ie me wel te raken.

Vind het op zich wel een leuke aanvulling in VI, al past 'ie misschien beter bij de minder journalistieke voetbalbladen.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Phoenix schreef:

Oh, en Snoeks was weer heerlijk .

Behalve de eerste minuut dan, leuk door Bocelli heen zitten lullen . Gelukkig had 'ie na een tijdje zelf door.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ook leuk dat Henry eindelijk die CL winst op zijn CV heeft staan. Ik gun het Barca en ook Guardiola. Wereldvent.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

herman78 schreef:

Mijn hemel, wat speelde Iniesta goed.

Het voetbal heeft gewonnen.

Nouja, dan doe je Manchester wel tekort. Want dat is ook een prachtige, voetballende ploeg die eervol ten onder is gegaan.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

Phoenix schreef:

Ik geloof niet dat ik ooit dit soort voetbal heb gezien. Laat staan dat het ook resultaat oplevert. Ben nog niet zo oud, maar toch.

Barcelona

Indd. Tactisch was Barcelona deze finale van een ongekend kaliber..

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Waarom wordt Henry altijd overgeslagen door zijn team?

Volgens mij speelden ze met 10 man.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Omdat Henry een oude man is geworden die teert op zijn -nog immer aanwezig- atletisch vermogen.

Franks Snoeks is bwlegh, Barca is top. Guardiola is geweldig, wat een tactiek heeft de man neergezet, hoewel hij dat tegen Chelsea natuurlijk ook zo had moeten doen.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Frank Snoeks is op afstand de beste commentator van Nederland, Donnie.

Henry had één goede actie, een kans die hijzelf creëerde, maar mistte. V/d Sar redde goed. Sar had een aantal aardige reddingen, maar haalde niet zijn gebruikelijke niveau.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Die eerste goal had Vermeer zelfs nog tegen gehouden volgens mij.

Franks Snoeks is irritant vind ik, met zijn 'ik heb weken op alle grapjes gestudeerd, maar hoor mij nou eens leuk zijn'- commentaar.

Heb je mij wel eens commentaar horen geven, Rico? Dan zeg je ook niet meer van zulke rare dingen als dat Snoeks de beste is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Snoeks gooit er altijd voorgefabriceerde niet leuke grapjes uit en ook zijn overdreven toontje naar Bousakka (die echt geweldig floot) toe nadat die Scholes alleen geel gaf was ronduit genant. Geef mij maar Grueter.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ja, dat vond ik ook irritant Naomi, Tuurlijk was het een stout schopje van Scholes, maar de reactie van Snoeks was wel héél erg op zn nons.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Die kaart van Scholes had een paarse moeten zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Barca probeerde Ronaldo ook een rode kaart aan te naaien. Het was een flinke overtreding, en rood maar je kan het ook gaan overdrijven. Zo'n CL finale verliezen veroorzaakt gewoon irritatie en dan kan je dit wel eens krijgen.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Ik deed Frank Snoeks na...

Maar goed, als dat geen rode kaart was, weet ik niet waar je ze nog voor moet geven. Erg smerig van Scholes. Frustratie.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Grappig: Op de NOS radio in de rust vonden de commentatoren dat Manchester er wat harden in moest gaan en wat tikkie's moest uitdelen en toen ze dat deden waren de tv commentatoren van mening dat dat onsportief was.....

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3289 stemmen

Wat een lof voor Barcelona zeg. Die hebben dit seizoen veel betere wedstrijden gespeeld. Het is vooral dat Manchester zo zwak was dat ze gemakkelijk wonnen. Buiten de eerste 10 minuten haalden ze nergens hun gebruikelijke niveau. Ferguson heeft niet goed opgelet tijdens Chelsea - Barcelona hoe je ze moet bestrijden.

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

Xavi .

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Reinbo schreef:

Grappig: Op de NOS radio in de rust vonden de commentatoren dat Manchester er wat harden in moest gaan en wat tikkie's moest uitdelen en toen ze dat deden waren de tv commentatoren van mening dat dat onsportief was.....

Er is wel een verschil tussen tikkies uitdelen en dat wat Scholes deed.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Jaja, het was een flinke maar het is een mannensport hoor. Come on.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

Jaja, het was een flinke maar het is een mannensport hoor. Come on.

Daar hoor je mij verder ook niet over klagen. Ik houd er wel van om er stevig in te gaan (ik ben niet voor niets voor Feyenoord geworden, hoewel tegenwoordig het tegenovergestelde het geval is).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad. Het is nu niet meer zo dat De Wolf en Fräser afspraken wie er hard in zou gaan .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

En dat is precies wat er mis is met Feyenoord. De 'over mijn lijk mentaliteit' ontbreekt. En volgens mij niet alleen op het veld....

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Van Gobbel, De Wolf, Fraser, Heus.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.