• 16.335 nieuwsartikelen
  • 179.962 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.351 acteurs
  • 199.650 gebruikers
  • 9.416.726 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Als je nu Biseswar ziet lopen die bij elke tackle loopt te zeiken en met z'n handen in de lucht gaat. Verschrikkelijk. Of een Bruins. Die had een rotschop gekregen van Fräser en de Wolf op de training.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ook een beetje het probleem. Je moet een badass hebbe ndie de too nzet en waardoor derest ook voor je door het vuur gaan.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Ik las net dat de 17-jarige Luc Castaignos in de warme belangstelling staat van Arsenal en Liverpool. Is die jongen echt heel goed?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heeft natuurlijk heel goed gespresteerd op het EK U-17. Ik heb hem al een paar keer in actie gezien en is een heel goed voetballertje.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Niet verkopen die gozer. De jeugd is de enige redding voor Feyenoord. Mooi als hij 4 miljoen oplevert, maar ik heb liever dat Castaignos over 2 jaar in de spits staat bij Feyenoord. Daarna levert hij - waarschijnlijk - veel meer op.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hij is natuurlijk moeilijk te houden als zulke clubs komen. En met 4 miljoen zou je die 4 miljoen gap in de begroting op kunnen vullen. Ik zou ook kiezen om hem te behouden aangezien zijn contract drie jaar doorloopt met daarna nog een optie voor twee jaar.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Eindelijk heeft Feyenoord eens goede zaken gedaan om zijn contract te verlengen met 3 jaar...

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Leuk hoor, zo'n wedstrijdje als gisteren.

Maar vanavond gaat het natuurlijk écht los. Groningen of NAC, wie denken jullie?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Groningen met gemak.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Je moet er niet aan denken dat dat veteranenteam van NAC Europees voetbal gaat spelen. Ik was blij dat ze dat bejaardenteam uit Rotterdam eruit hebben gezet maar laat Groningen maar lekker NAC opzij zetten. Uit gelijk en in Groningen winnen is mijn verwachting.

PS: Lees ik nou net dat Leonardo bij Ajax bij wilt tekenen omdat Jol er nu zit. Het moet niet gekker worden...

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nou, ik zie Groningen niet zo 1-2-3 winnen eigenlijk. Vooral uit hebben ze het altijd lastig bij die carnavalsvereniging.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Wouter

• 18735 berichten
  • 3091 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Niet het stukje waar ik op doelde maar hier staat het ook " Mocht de deal mislukken dan staat Danny Blind komend seizoen bij Ajax voor de groep.

Van den Boog vindt de huidige technisch manager óók een geschikte kandidaat, maar zou afgezien van de continuïteit met diens aanstelling liever twee tot drie jaar wachten". Alsdus de telegraaf, doorgaans goed ingelicht over Ajax en Van Gelder zei het ook overigens.

Kortom, geen enkele harde bron. Alleen wat kranten er over schreven.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Owja voor de liefhebbers met AT5 op de kabel...om 4 uur is de live presentatie van Martin Jooool. Ik ga zeker even kijken voordat ik daarna moet werken.

Zie ook:

YouTube - Martin Jol arriveert bij Ajax

happie

• 6257 berichten
  • 426 stemmen

Petrovic heeft nog hoop op Jol en Ajax

Datum post: 28-05-09 08:19 - Gepost door: 343 - Bron: De Telegraaf - Aantal keer bekeken: 1384 - Aantal reacties: 3

Zeljko Petrovic gaat er vooralsnog van uit dat hij ook komend seizoen zonder Martin Jol (foto)assistent-trainer bij HSV is. "Ik heb een jaar geleden met mijn volle verstand een contract voor twee seizoenen getekend en reken erop dat HSV daar netjes mee omgaat.”

Dat Jol ervoor kiest om zich in Amsterdam op het trainingsveld te laten bijstaan door Danny Blind en John van ’t Schip, deert ’Petro’ niet. "Martin is en blijft mijn vriend. Hij is altijd correct voor me geweest en ik voor hem. Ik heb hem na het akkoord met Ajax nog niet gesproken, maar verwacht wel een telefoontje.”

De oud-speler van onder meer RKC en PSV denkt de komende dagen meer duidelijkheid te krijgen over zijn toekomst. "Misschien neemt de nieuwe trainer van HSV zijn eigen staf mee en moet de club een oplossing zoeken.” Of hij dan alsnog in beeld komt bij Ajax, weet hij niet. "Ik heb nog met niemand gesproken, wil niet dat Martin me haalt als vriend, maar alleen als ik een toegevoegde waarde heb.”

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Het is wachten totdat Petrovic in de media verkondigd dat hij ook zijn nier aan Martin Jol af zou staan indien nodig...

Lekker bij HSV blijven, bitte. Kans dat hij meegaat acht ik 0,1%.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

PS: Lees ik nou net dat Leonardo bij Ajax bij wilt tekenen omdat Jol er nu zit. Het moet niet gekker worden...

Dit is echt een nadeel van een nieuwe trainer, spelers willen nu allemaal hun kans afwachten (Rommendahl, Leonardo etc). Ajax moet gewoon voet bij stuk houden en doorselecteren, weer aanmodderen met deze voetballers brengt het niveau niet hoger. Volgens mij valt de belangstelling van andere clubs Leo een beetje tegen.

Wouter schreef:

Kortom, geen enkele harde bron. Alleen wat kranten er over schreven.

Ik reken er toch wel op dat Blind vooraan staat wanneer Jol een andere functie krijgt. Als Jol nu niet was gekomen was hij ook trainer geweest.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Ach, itt de Rommedahls etc mag Leo van mij wel blijven mits ie niet zeikt als ie wissel is. Heeft op zijn tijd zeker nut gehad. Ik was er die avond bij tegen Fiorentina. Zelden zon mooi Ajax moment gehad!

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Ongelooflijk.

Je verwacht overigens niet dat zoiets in Nigeria gebeurd...

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nee, ook niet in Apeldoorn.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Don Dijk schreef:

Nee, ook niet in Apeldoorn.

Ik had eerder gedacht in Rome, of Engeland of Spanje...

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Had Karst vooraf ook wel eens mogen zeggen, dat hij een neefje in Afrika heeft zitten...

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Acasuso vs Federer: 1-1. Gelukkig.

Eigenlijk zou het gewoon 2-0 moeten zijn voor Aca.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Kan me niet voorstellen dat die kerel dit niveau volhoudt. Want hij speelt fantastisch.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Phoenix schreef:

Kan me niet voorstellen dat die kerel dit niveau volhoudt. Want hij speelt fantastisch.

Als hij deze set wint heeft 'ie een grote kans. Anders zie het ook somber in, terwijl ik nu al de winst voor Aca verdient zou vinden. Hij speelt zo heerlijk.

Kom op jonge, nog een break! (en ja hoor, 3-0 in de derde set)

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Spannend, tie-break in de derde set.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Niet heel spannend .

Ik had wel op de ineenstorting van Acasuso gerekend, maar Federer ging ook gewoon beter spelen naarmate hij meer terugkwam. En de netballetjes vielen nu ook de goede kant op voor hem .

4e set lijkt me een formaliteit.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Yep, zoals ik ook zei, nu zie ik het somber in.

stijf

• 342 berichten
  • 232 stemmen

Federer een break voor nu, geeft ie nooit meer weg.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.