- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik zit nu echt te genieten met AT5 met de presentatie van Jol. Wat een geweldige kerel! 
Vol humor maar ook erg scherp en zeker ook zijn uitstraling bevalt me. Hij lijkt oprecht trots over te komen om voor Ajax te werken. Heb al meermaals gehoord ''Ajax is Ajax'' waarom hij weer terug was in de eredivisie.
Martin Jol

En zijn antwoord op of hij wist dat Leonardo nu toch wilde blijven:
Op Leonardo ben ik boos, omdat hij die goal tegen HSV maakte in Hamburg.. Hij moet wel blijven, dan kan ik hem nog even onder handen nemen 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja man, Martin Jol is geweldig. Snap echt niet waarom jullie dat niet eerder wilden aannemen van mij. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik was altijd wel liefhebber van hem, zeker bij de Spurs heb ik hem goed gevolgd. Sowieso volg ik graag de wat betere Nederlandse coaches in het buitenland. Bij de Spurs heeft hij zelfs een eigen liedje gehad die de fans steeds zongen.
Maar deze presentatie is echt geweldig. Niks arrogant gebrul, gewoon realistisch en met humor. Jol wilt eerst een goede ploeg kneden en dan komen de goede resultaten vanzelf zei hij. Als het mee zit ook op korte termijn.
Ben benieuwd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zonder arrogant gebrul snap ik niet wat ie in Amsterdam doet.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zonder arrogant gebrul snap ik niet wat ie in Amsterdam doet.
Ik vind het ideaal dat Ajax toch lijkt te breken met het stereotype verleden die een coach moest hebben bij ons.
Jol lijkt me hartstikke op zijn plaats.
PS: Waar is je avatar? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geen 4-3-3 meer dus
.
Per ongeluk gedelete maar zit niet thuis, vandaar
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Kans dat Ajax en Cruijff weer toenadering zoeken zit er best in hoor ik nu aangezien Jol bijzonder lovend over de grote Johan is.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ik heb altijd gevonden dat Jol een verborgen arrogantie heeft. Net doen of hij niet arrogant is. Ondertussen is hij het wel. Na dit seizoen zullen meer mensen het met me eens zijn. 
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1447 stemmen
Ik heb ook net de presentatie gezien, en ik ben erg benieuwd. Wat vast staat is dat Jol een geweldige vent is, komt scherp over en zit vol humor.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb altijd gevonden dat Jol een verborgen arrogantie heeft. Net doen of hij niet arrogant is. Ondertussen is hij het wel. Na dit seizoen zullen meer mensen het met me eens zijn.
Dat had ik nou altijd met moeder Theresa. Net doen alsof ze het beste met de armen voor heeft, maar eigenlijk was ze maar een vervelend mens 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Humor bij Ajax. (afbeelding) .
ajacieden zijn de Duitsers van Nederland.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Humor bij Ajax. (afbeelding) .
Itt bij NEC waar de 1 na saaiste Nederlandse coach (Adrie Koster is nog saaier) nu de baas is geworden.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Jongens, Tsonga is weer heerlijk aan het meppen op Eurosport
.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Jongens, Tsonga is weer heerlijk aan het meppen op Eurosport
.
Wauw, ik zie het ja.
Wat een forehand heeft die man zeg, maar jammer genoeg komt het nu alleen bij z'n eigen service game wat van terecht.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ja, dat maakt die gozer zo leuk om naar te kijken. Zoals hij soms naar de forehand springt, echt geweldig
. Hij is alleen ontzettend grillig. Nog veel erger dan bijvoorbeeld Federer. De ene set slaat hij alles knoerthard binnen, de volgende vliegen de ballen alle kanten op behalve de goede
.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Ja, dat maakt die gozer zo leuk om naar te kijken. Zoals hij soms naar de forehand springt, echt geweldig
. Hij is alleen ontzettend grillig. Nog veel erger dan bijvoorbeeld Federer. De ene set slaat hij alles knoerthard binnen, de volgende vliegen de ballen alle kanten op behalve de goede
.
Ja, en ik zie nu net het perfecte voorbeeld. Op matchpoint zo'n gestoord harde forehand proberen. Het siert hem, maar hij wint 't punt niet.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Whuahua, wat een punt! Tsonga wint. Jammer dat ik pas bij de laatste set inschakelde.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Wát een figuur
. Super!
Bedankt voor de tip 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ja, hou hem in de gaten. Als hij op dreef raakt, is hij onnavolgbaar (halve finale Australian Open vs. Nadal, iemand?).
OlafK
-
- 955 berichten
- 1820 stemmen
Pff, moeilijke pot voetbal voor Roda vanavond. Cambuur speelde het tactisch goed uit. Snel inzakken bij balverlies en dan weer vanuit een hechte organisatie druk zetten. Menzo had zn team erg goed neergezet!
Maar dat neemt niet weg dat we het zondag gewoon in eigen huis afmaken
!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ode aan de Waalwijkers trouwens, ik wil die superboeren niet meer zien volgend seizoen.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Inderdaad. RKC was sowieso een stuk sterker dan De Graafschap. Van mij mogen ze wel terugkomen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind die club wel een bepaalde charme hebben, leuk team ook trouwens. En nu al de derde opeenvolgende keer dat ze de eindrondeh alen van de Playoffs dan verdien je het wel.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
ajacieden zijn de Duitsers van Nederland.
Gek genoeg voetbalt iedereen behalve Ajax op zijn Duits in Nederland.. blijft toch een complex te vangen begrip voor de prutsers.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Gek genoeg voetbalt iedereen behalve Ajax op zijn Duits in Nederland.. blijft toch een complex te vangen begrip voor de prutsers.
Lees nou eens Orbit! Lezen, ouwe Duitser!
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8216 stemmen
Ja, hou hem in de gaten. Als hij op dreef raakt, is hij onnavolgbaar (halve finale Australian Open vs. Nadal, iemand?).
Ja toen sloeg hij alles binnen met zijn machtige forehand. Hij speelde toen ook heel aanvallend en maakte nadal helemaal gek met zijn stopvolley's.
Op gravel Komt Tsonga toch iets tekort, omdat zijn wapens nu eenmaal beter uit de verf komen op snelle banen. Het is wel een gave speler om naar te kijken. Ik heb gisteren ook nog een stukje gezien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
.