• 16.372 nieuwsartikelen
  • 180.072 films
  • 12.393 series
  • 34.328 seizoenen
  • 651.500 acteurs
  • 199.664 gebruikers
  • 9.418.580 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Als je Di Luca er aan het eind gewoon uitsprint zeg... Mentsjov bombardeer ik meteen maar tot topfavoriet van de Giro. Prachtige slotklim waarin nogal wat favorieten compleet door het ijs zakten.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Of Johan Neeskens...maar dan als hoofdcoach. Zou 't een optie zijn? Deed het bij NEC prima.

NEC deed het vooral prima ondanks Neeskens, nog nooit een trainer met zo'n vreemd selectie en wisselbeleid meegemaakt.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

NEC deed het vooral prima ondanks Neeskens, nog nooit een trainer met zo'n vreemd selectie en wisselbeleid meegemaakt.

Neeskens vind ik ook geen goede trainer.

En ik vind hem zo uitgeblust overkomen.

Hoe kan je een groep motiveren als het lijkt alsof je klaar bent in je kist te kruipen...

FlyLo

• 1070 berichten
  • 749 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

(quote)

Neeskens vind ik ook geen goede trainer.

En ik vind hem zo uitgeblust overkomen.

Hoe kan je een groep motiveren als het lijkt alsof je klaar bent in je kist te kruipen...

Zo was hij ook al als assistent bij Barcelona. Ze draaiden ook niet voor niets 2 slechte seizoen met hem als assistent. De 2 seizoenen ervoor (met ten Cate als assistent) waren ze nochtans zeer succesvol.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

FlyLo schreef:

(quote)

Zo was hij ook al als assistent bij Barcelona. Ze draaiden ook niet voor niets 2 slechte seizoen met hem als assistent. De 2 seizoenen ervoor (met ten Cate als assistent) waren ze nochtans zeer succesvol.

Volgens mij heeft die een kapstok in zijn jas zitten om overeind te blijven,en hij neemt vast ook aardig wat medicijnen om uberhaubt kracht te hebben te kunnen praten.

Hij lijkt al met 2 voeten in zijn graf te staan.

Die man is 115 jaar oud ofzo?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Naomi Watts schreef:

Van mij mag ie komen, Kai welkom bij het Legioen .

Hand in hand kameraden! Voor Feyenoord 1, geen woorden maar daden leven Feyenoord 1.

Maar alle gekheid op een stokje wat vergeten mensen hier snel zeg, Koeman komop die zal de hele club van binnenuit vernielen, net als een paar jaar terug. Dan maar een jaar een intrim-coach maar geen Ronald Koeman aub.

Overigens zal ik wel een successupporter zijn maar ik zag Menchov straks, ik denk dat ik de Giro ook maar is in de gaten ga houden.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Van Gaal naar Bayern Munchen!

Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar Louis van Gaal is de komende twee seizoenen hoofdtrainer bij Bayern München. De Duitse club maakte woensdagavond op de eigen officiële website bekend dat het tot een akkoord is gekomen met AZ over de transfer van de oefenmeester van Alkmaar naar het zuiden van Duitsland. De voormalig bondscoach zal gaan tekenen tot medio 2011.

AZ zowiezo geen kampioen en benieuwd hoe die het daar gaat doen,met zowel bayerns als de duitse pers...

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Ik lees net dat Bergkamp sinds kort over de juiste papieren beschikt. Als Arsenal Wenger niet laat gaan naar Ajax, kunnen ze wellicht pleiten voor een trainersruil.

FlyLo

• 1070 berichten
  • 749 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

Van Gaal naar Bayern Munchen!

Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar Louis van Gaal is de komende twee seizoenen hoofdtrainer bij Bayern München. De Duitse club maakte woensdagavond op de eigen officiële website bekend dat het tot een akkoord is gekomen met AZ over de transfer van de oefenmeester van Alkmaar naar het zuiden van Duitsland. De voormalig bondscoach zal gaan tekenen tot medio 2011.

AZ zowiezo geen kampioen en benieuwd hoe die het daar gaat doen,met zowel bayerns als de duitse pers...

Jammer dat hij geen bondscoach van België wordt.

De interviews worden volgend jaar wel hilarisch in de Bundesliga

Dick Advocaat zou nu wel al een financieel akkoord hebben met de KBVB (koninklijke belgische voetbalbond).

Advocaat zie ik net zo graag komen als Van Gaal, misschien neemt deze bejaardenbond eindelijk een goede beslissing!

Alleen een grote CL-club zou nog roet in het eten kunnen strooien.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Dennis Bergkamp is in principe klaar voor een baan als hoofdcoach in het betaalde voetbal. De voormalig Oranje-international kreeg woensdag te horen dat hij de versnelde cursus Coach Betaald Voetbal met succes heeft voltooid. Momenteel is The Iceman in dienst bij Ajax, waar hij werkt als jeugdcoach en assistent bij het eerste elftal...

Lol,nieuwe coach Ajax bekend

FlyLo

• 1070 berichten
  • 749 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

Dennis Bergkamp is in principe klaar voor een baan als hoofdcoach in het betaalde voetbal. De voormalig Oranje-international kreeg woensdag te horen dat hij de versnelde cursus Coach Betaald Voetbal met succes heeft voltooid. Momenteel is The Iceman in dienst bij Ajax, waar hij werkt als jeugdcoach en assistent bij het eerste elftal...

Lol,nieuwe coach Ajax bekend

Zeker nu Rijkaard bedankt heeft voor die positie.

Ancelotti zou volgend seizoen naar Chelsea trekken, Rijkaard neemt dan in principe zijn plaats bij Milan in.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Bergkamp heeft zeker potentie.

Maar zou ajax het aandurven om na Bergkamp iemand met nog minder ervaring voor de groep te gooien?

Denk het niet....

Denk dat die als assistent wel perfect zou zijn bij het 1ste van ajax!

FlyLo

• 1070 berichten
  • 749 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

Bergkamp heeft zeker potentie.

Maar zou ajax het aandurven om na Bergkamp iemand met nog minder ervaring voor de groep te gooien?

Denk het niet....

Denk dat die als assistent wel perfect zou zijn bij het 1ste van ajax!

Volledig mee eens. Ajax kan zich geen risico's permitteren na het zoveelste titelloze seizoen.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Neem anders even de moeite om het hele bericht over Bergkamp te lezen. Daarin staat duidelijk wat hij van plan is met zijn trainerscarrière. Bespaart een berg gespeculeer om niks.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

Waarom zouden we nu al speculeren over wie er na Bergkamp komt?

Bergkamp is zowieso een slechte keuze, totaal geen ervaring. Zo ga je nooit meer kampioen worden.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Mijn mening hierover is allicht bekend. AZ is de grootste club van Nederland, voor Twente en dan Ajax. Alleen het sportieve geldt, want dat is objectief en ontdaan van sentimenten.

Dit soort berichten haalt het niveau hier ontzettend naar beneden.

Jij kent blijkbaar het verschil niet tussen "beste ploeg" en "grootste club".

Niet de eerste keer dat je die fout maakt. Het lijkt wel alsof je met die uitspraak het bloed onder onze nagels vandaan wil halen.

stinissen (crew films & series)

• 23658 berichten
  • 77257 stemmen

Nu mijn droom trainer Adriaanse (nog) niet komt blijft ernu maar 1 trainer over en dat is Ronald Koeman , aub geen Laudrup , gooi anders ff een hengel uit naar Foppe

De trainer koeman heeft een goede kijk op het spelletje en heeft het de eerste keer ook goed gedaan.

Ik vind het echt jammer dat Co niet komt met zijn schoolmeester aanpak had hij het geweldig gedaan.

Andere trainers noemen heeft geen zin , koeman is nu gewoon de beste keuze, en de meest realischtische en ook met veel ervaring.

Spelers die weg moeten zijn: Dat is mijn mening.

Oleguer

Lindgren

Kennedy

Wielaert

Cvitanich

Enoh

Sno

Anita

Kopen een snelle goede spits

Twee middenvelders waarvan 1 type van der Vaart ( of Van der Vaart zelf)

Goede snelle en fysiek sterke laatste man.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Dit soort berichten haalt het niveau hier ontzettend naar beneden.

Jij kent blijkbaar het verschil niet tussen "beste ploeg" en "grootste club".

Niet de eerste keer dat je die fout maakt. Het lijkt wel alsof je met die uitspraak het bloed onder onze nagels vandaan wil halen.

Gelul natuurlijk. Diversiteit in meningen is goed voor een discussie site, waardoor het niveau juist omhoog gaat. Hij onderbouwt zijn meningen, dus niks aan het handje.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2411 stemmen

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3298 stemmen

Op de officiële Ajax Twitter pagina:

'Ajax in gesprek met Foppe de Haan' (71)

(Oke, het is wel een link naar één of andere geruchten site, maar toch )

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Respekked schreef:

Gelul natuurlijk. Diversiteit in meningen is goed voor een discussie site, waardoor het niveau juist omhoog gaat. Hij onderbouwt zijn meningen, dus niks aan het handje.

Onzin, dit heeft niets met diversiteit of onderbouwingen te maken.

De grootste club word je door meerdere titels te behalen. Enkel door jarenlang aan de top te spelen en prijzen te winnen kan je de grootste club worden.

De beste ploeg daarentegen kan je na 1 landstitel al zijn.

Elk jaar kan er dan ook een andere beste ploeg zijn.

Die termen mag je NOOIT door mekaar halen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

stinissen schreef:

Lindgren

Geen geweldenaar maar prima voor erbij, multi-inzetbaar en is nog erg jong geen idee waarom hij weg zou moeten.

Wielaert

Tja ik was geen fan van zijn komst, maar nu hij er toch is zou ik hem behouden hij levert toch geen knoop meer en beter heeft Ajax ze niet.

Cvitanich

Ik vraag me af op basis waarvan je dit concludeert, heeft nog maar weinig in de spits gevoetbald en als hij speelde scoorde hij veel. Verder is het een echte Ajaxspits (kaatsen, koppen, loopvermogen).

Enoh

Een gratis speler die het na één seizoen prima doet, basisspeler is en dat terwijl hij nog nooit op de harde weg is geweest, wil je weg doen? Waarom? Hij levert niks op, is jong en bewijst nu al zijn waarde.

Anita

Prima voetballer met mogelijkheden, beheerst het Ajax spel prima.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Tommeh schreef:

Op de officiële Ajax Twitter pagina:

'Ajax in gesprek met Foppe de Haan' (71)

(Oke, het is wel een link naar één of andere geruchten site, maar toch )

Gelul, opa Foppe gaat echt niet in Amsterdam werken (gelukkig). Die man is in alles het tegenovergestelde van Ajax.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Foppe wil misschien nog een keer op z'n bek gaan....

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3298 stemmen

Natuurlijk is het gelul (mag ik hopen tenminste), alleen opvallend dat Ajax dat op z'n twitter site zet.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Er steekt langzaam aan een hardnekkig gerucht de kop op dat Feyenoord zondag was omgekocht. Hofland hoorde het pas na zijn handsbal.

kappeuter (crew films)

• 74676 berichten
  • 5987 stemmen

Foppe de Haan is 65.

Overigens is De Haan gestopt als trainer.

nrc.nl - Sport - Foppe de Haan stopt als trainer

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Onzin, dit heeft niets met diversiteit of onderbouwingen te maken.

De grootste club word je door meerdere titels te behalen. Enkel door jarenlang aan de top te spelen en prijzen te winnen kan je de grootste club worden.

De beste ploeg daarentegen kan je na 1 landstitel al zijn.

Elk jaar kan er dan ook een andere beste ploeg zijn.

Die termen mag je NOOIT door mekaar halen.

Kwestie van definitie.

Verder zie ik niet in dat het ook maar iets met een daling van het niveau te maken heeft.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Jij bent niet het type die oude helden eert he. Neeskens was meen ik de 1e die NEC in Europa kreeg. Hele prestatie voor zon klein clubje, zeker toen met een selectie die echt niet overliep van niveau. Simr schoot jullie meen in in de slotminuut van de laatste wedstrijd Europa in. Dat niveau spelers had NEC. Neeskens heeft het uitstekend met NEC gedaan. Dat niet elke speler of wissel een succes was geloof ik best, maar je bent wel erg respectloos nu.

Ik zie trouwens in Neeskens meer een goede assistent. Ik denk dat Johan de personality mist als hoofdcoach van Ajax. Al is hij wel een echt Ajax icoon.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Gelul, opa Foppe gaat echt niet in Amsterdam werken (gelukkig). Die man is in alles het tegenovergestelde van Ajax.

Weten we wel zeker dat ie Sno de 1e training meteen Amsterdam uitschopt. En terecht.

Maar Foppe is niet realistisch als optie.

Ik vrees voor Ronald K.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.