- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Het voordeel van Koeman is dat we dan volgend jaar na het ontslag van Van Gaal, Van Gaal kunnen nemen. Neeskens is geen optie denk ik, weinig ervaring als hoofdcoach en is nooit de 'baas' geweest bij een 'grote' club. Neeskens past dus niet in het profiel lijkt me. Ronald Koeman of nog erger Blind zou de doodsteek zijn van onze mooie club. Morten Olsen ligt ook nog vast en Frank de Boer kan niet samen met Olsen, dat levert ook weer problemen op.
Blijft Laudrup over van het gevestigde rijtje maar ook daar zitten veel haken en ogen aan, misschien toch Marco nog maar is bellen. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Johnny heeft ambities ..
En toen Marco nog de assistent was van Johnny werd Jong Ajaxkampioen
, maar goed onze directie heeft de creativiteit van een tafelpoot. Dus het zal dadelijk wel zo'n klote trainer worden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Is de nieuwe coach van PSV al bekend?
Rutten.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Johnny heeft ambities ..
Geen Johnny de Mol bij Ajax

Ik pleit voor een duo combi: Neeskens, De Boer, Laudrup, Koeman, Olsen en de koffiejuf van Ajax.
Er zit er dan vast wel 1 tussen die iets kan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geen Johnny de Mol bij Ajax

Ik heb het over zijn stiefpa van 't Schip
.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Johnny Knoxville mag anders wel. Wordt het tenminste nog een beetje avontuurlijk bij Ajax.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Hopen dan maar dat de Graafschap erin blijft. Dan zoeken ze een nieuwe hoofdcoach en kunnen wij vast Kalazic wel overkopen 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8328 stemmen
Foppe de Haan schijnt ook nog een club te zoeken 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vinnie Jones heeft ook de juiste trainerspapieren (no kidding).
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Maar alle grappen en grollen even vergeten, het afzeggen van Co vind ik wel ontzettend jammer. Nja, afzeggen...hij stelt zijn beslissing zo 6 weken op wat eigenlijk afzeggen betekend. Co was mijn kandidaat nu Rijkaard niet kwam.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Van Gaal en Bayern gedoemd te mislukken. Blijf erbij dat zijn kwaliteit ligt bij jonge spelers en niet bij de vedetten. En die heeft Bayern veel.
Wat Ajax betreft. Koeman maar vooral Laudrup lijken me de beste keuzes. Laudrup heeft al aardig werk geleverd bij buitenlandse subtoppers en Koeman heeft het in Nederland qua resultaten gewoon eigenlijk bijzonder goed gedaan in de loop der jaren.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Erwin? Die heeft zn enige succesje nu tijdelijk met Hongarije 
Ben echt een R Koeman fan maar bij Ajax, PSV, Benfica en Valencia won hij wel prijzen. Dat spreekt in zijn voordeel. De negatieve speelstijl, de blokkering van jeugd en de vele miskopen alleen weer niet hehe.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Nee Ronald heeft gewoon uitstekende resultaten behaald in Nederland. Dat er bij veel mensen andere sentimenten meespelen is een ander verhaal maar puur naar de cijfers kijkende zijn er weinig coaches die het zo goed hebben gedaan.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3298 stemmen
AUB geen Ronald 'afbraak' Koeman. Laat Laudrup maar komen. Heeft ervaring bij grote clubs, goede resultaten gehaald en kent de club.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ronald Koeman wordt nu ook al als serieuze kanididaat gezien hier? Ik zou bijna overwegen een Feyenoordshirtje in de winkel te gaan halen, aub geen Koeman.
Maar Ronald zal het niet worden, dan haalt Ajax té veel onrust binnen, ik krijg steeds meer hoop dat het vizier naar Le Guen verschuift.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8328 stemmen
Erwin? Die heeft zn enige succesje nu tijdelijk met Hongarije 
Ben echt een R Koeman fan
Heerlijk typefoutje! 
Maar ik gun Ajax Ronald wel.Haalt in het begin zeker resultaten, maar dient net als Co nooit zijn contracten uit.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Hahaha mmm, das de meest schan(d)elijke typfout die ik in dit topic zou kunnen maken 
Nee tegen reclame! Nee tegen Koeman!
Dat hangt op mijn brievenbus 
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Ben benieuwd of van Gaal het ziet zitten in van Bommel.
Hij was bij het nederlands elftal teleurgesteld in heel wat spelers,maar of van Bommel er 1 van was...
Ach Koeman heeft ook erg veel goede dingen gedaan,alleen valt het niet op als het goed gaat.
Hij zat wel met 2 verwende ventjes Sneijder en v/d Vaart en nog wat lastige spelers,en zette zelfs 1 van hun weleens op de bank zonder grote problemen.
Bij Been waren ze al de selectie uit gezet.
Ibra en v/d Vaart die elkaar niet lagen is ook nooit tot conflicten gekomen,pas bij nederland tegen zweden viel het op.
Hij pakt prijzen en daar gaat het om,zeker bij Ajax nu.
En een mislukt seizoen is Spanje is alleen maar goed,leer je van toch.
What doesnt kill you makes you stronger zeggen ze.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat was toen een hele goede lichting. Maxwell, van der Meyde, Van der Vaart, Ibra etc. Of die resultaten nou aan zijn trainerscapaciteiten heeft gelegen? Ik denk het niet.
Van mij mag ie komen, Kai welkom bij het Legioen
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
What doesnt kill you makes you stronger zeggen ze.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ben benieuwd of van Gaal het ziet zitten in van Bommel.
Hij was bij het nederlands elftal teleurgesteld in heel wat spelers,maar of van Bommel er 1 van was...
Wij waren teleurgesteld in van Gaal!
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ibra en v/d Vaart die elkaar niet lagen is ook nooit tot conflicten gekomen,pas bij nederland tegen zweden viel het op.
Man je weet niet waar je het over hebt. Zlatan heeft tegen VdV zelfs met de dood gedreigd. Kijk eens de beelden terug van Zlatans goal tegen NAC. Dan zoomen ze altijd in naar de tribune waar VdV zat met een enorm chagrijnig gezicht.
Enne...v Bommel kon je in 2001 weinig aanrekenen voor het WK. Die was toen nog erg jong en onervaren. Het waren de grote namen die toen hebben gefaald.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Man je weet niet waar je het over hebt. Zlatan heeft tegen VdV zelfs met de dood gedreigd. Kijk eens de beelden terug van Zlatans goal tegen NAC. .
Blijkbaar weet ik wel waar ik het over heb,want als dat zo is heeft Koeman het goed intern gehouden en het niet opgelost met schorsingen en verwijderingen uit de selectie.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Kijk wat van Gaal heeft bereikt na een bagger seizoen met AZ.
Als die bij het nederlands elftal was gebleven waren we europees kampioen geworden. 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Blijkbaar weet ik wel waar ik het over heb,want als dat zo is heeft Koeman het goed intern gehouden en het niet opgelost met schorsingen en verwijderingen uit de selectie.
Er zal vast meer gebeurd zijn dan wij weten.
Niet dat me boeit, conflicten heb je altijd in een ploeg. Davids en v Bommel lagen elkaar bv ook niet in Oranje.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Precies wat ik bedoel,dat er vast wel meer gebeurt zou zijn.
Toch knap als je zorgt dat het niet continu in voetbal insite(toen nog
) besproken wordt en het goed intern houdt voor zover mogelijk.
Been heeft 27 spelers uit zijn selectie verwijderd dit seizoen.
Koeman had best wat ego's toen bij Ajax,lastig zooitje bij elkaar.
Ik vind het wel een sympathieke man,hij heeft een verleden dus weet wat er verwacht word en kan met de druk omgaan.
Ik had graag een Rijkaard gezien maar nu iedereen afzegt wil ik best Koeman daar zien.
Stel een contract op dat die de club niet mag verlaten voor een andere club anders moet die 30 miljoen dokken.... 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.