- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Ik lees nergens dat Co heeft afgezegd hoor, alleen dat hij eerste de competitie wil afmaken.
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Ik snap niet waarom ajax meteen bij de grote namen gaat kijken. Haal gewoon Menzo op bij cambuur ofzo.... 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik lees nergens dat Co heeft afgezegd hoor, alleen dat hij eerste de competitie wil afmaken.
Hij zegt Ajax niet af maar als Ajax hem wil moeten ze nog weken gaan wachten en dan is het nog niet zeker. Hij wil eerst Oostenrijk afmaken en dan eens goed denken over zijn toekomst. Is ergens te begrijpen. Stap je bij Ajax binnen, dan verandert er weer veel voor hem he. NL media..sowieso een terugkeer naar NL, het land dat hij na AZ lange tijd verfoeide.
Ik hoop eigenlijk dat Ajax alles op alles gaat zetten om de man toch om te praten. Gek genoeg is het AD nog altijd de grote bron. Raar dat bv de VI hier na mee komt. Die melden het AD ook als bron.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Adriaanse heeft geen interesse in terugkeer bij Ajax
13/05/2009 08:17
Ajax heeft dinsdag een afzegging ontvangen van Co Adriaanse. De 61-jarige trainer van Red Bull Salzburg stond op de shortlist van de Amsterdammers, maar wil de tijd om zich te bezinnen.
'Co Adriaanse heeft ons na een telefoontje duidelijk aangegeven dat hij zich volledig richt op het slot met Salzburg', liet Ajax-directeur Rik van den Boog het AD weten.
'Zijn seizoen daar duurt nog een aantal weken', vervolgde Van den Boog. 'Daarna wil hij tijd nemen om zich te bezinnen op wat hij nog wil doen in het leven. Dat respecteren wij.'
Adriaanse was in Amsterdam een van de kandidaten om Marco van Basten op te volgen. De voormalig bondscoach stapte vorige week op, omdat hij de gestelde doelen niet heeft gehaald. Ook verklaarde Van Basten niet het gevoel te hebben dat hij het volgend seizoen beter zou doen.
-------
De reden dat hij afzegt is dat hij zich wilt richten op het slot van "zijn" competitie. Hij zegt dus wel degelijk af.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Hij zegt dan toch op korte termijn af. Hij kan trouwens van het weekend kampioen worden dus eigenlijk moeten we daarop maar echt hopen. Wie weet bedenkt ie zich.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Hij zegt dan toch op korte termijn af. Hij kan trouwens van het weekend kampioen worden dus eigenlijk moeten we daarop maar echt hopen. Wie weet bedenkt ie zich.
Ik denk dat hij niet wilt komen en dat hij daar nu een goede reden (lees: smoes) voor heeft.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik ben er niet zo rouwig om als Co niet komt, goede trainer maar nog niet helemaal bevredigend.
Ik ben benieuwd na de creativiteit bij Ajax, bij ajax menen ze nog steeds dat de wereld buiten de eigen landsgrenzen ophoudt. Ik zal ze eens helpen, Le Guen is vrij vanaf komende zomer. Bellen dus!
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Van mij mag Koeman komen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kan ie die nummer 1 stropdas weer uit de kast halen
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Enige naam die ik als PSV fan echt vervelend zou vinden is Laudrup. Is volgens mij nog wel een rustige doodnormale man die iets van de grootheid van Van Basten in zich heeft. De Co's, Rijkaard's en Menzo's van deze wereld mogen wat mij betreft allen komen. Zeker Co gaat Ajax er echt niet beter op maken. Wordt wel op zeker binnen twee seizoenen ontslagen. Zoals hij dat bij iedere club voor elkaar krijgt
.
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4559 stemmen
schrap Advocaat dan ook maar van de lijst potentiële nieuwe Ajax-coaches. Die wordt nu zo goed als zeker Belgisch bondscoach.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Louis, AZ en Bayern zijn er kennelijk ook uit.
Wordt nog leuk voor potentiële nieuwe coaches: Ajax of AZ?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ajax neem ik aan. Een grote club lijkt me de voorkeur te hebben.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dan heeft AZ dus de voorkeur want dat is de kampioen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Betere ploeg misschien, grotere club?? Nooit.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dan heeft AZ dus de voorkeur want dat is de kampioen.
Wat is er nou mooier dan 5 jaar geleden door heel Amsterdam te worden uitgezwaaid, en nu als redder terugkomen. Ik zou het wel weten. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Betere ploeg misschien, grotere club?? Nooit.
Mijn mening hierover is allicht bekend. AZ is de grootste club van Nederland, voor Twente en dan Ajax. Alleen het sportieve geldt, want dat is objectief en ontdaan van sentimenten.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
want dat is objectief en ontdaan van sentimenten.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8328 stemmen
Van Gaal nu definitief naar Munchen meldt de radio op het werk hier zojuist. Vraag me af wie daar trainer gaat worden nu. Weet wel bijna zeker dat Brands en Scheringa hiervoor een backup plan klaar hebben, want dit zat er natuurlijk aan te komen.
edit: ik zie nu dat Quido het ook reeds gemeld heeft.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Van Gaal en de Duitse pers, ik heb mijn twijfels moet ik zeggen. In Duitsland komt hij niet weg met een minder seizoen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vooral bij Bayern niet met Bild op je hielen. Ik weet wel zeker dat dat niet goed gaat komen.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8328 stemmen
Kijken of Van Gaal er net zo hollandse enclave van gaat maken als hij destijds bij Barcelona deed. Van Bommel zit er in ieder geval al.
Wie gaat er eigenlijk mee als assistent?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Jonker en De Boer waren de geruchten al verwacht ik dat beide niet zullen gaan eigenlijk.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Louis naar Munchen en zowel Advocaat als Adriaanse komen op zeker niet naar Nederland toe. Advocaat nooit meer, Adriaanse op zeker komend jaar sowieso niet.
Wordt aardig lastig voor Ajax (en AZ) dit....
Zul je zien dat Ronald Koeman toch kandidaat nr 1 gaat worden. Dan liever een goede buitenlandse coach. Laudrup/Olsen lijkt me een mooie.
Of Johan Neeskens...maar dan als hoofdcoach. Zou 't een optie zijn? Deed het bij NEC prima.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik zet mijn geld op Jonker.
Die is al door Louis gevraagd.
De Boer op zeker niet, die blijft 100% bij de Ajax jeugd en de KNVB. WK 2010 is zn grote doel.
Jammer is wel dat er geruchten gaan dat Louis Stekelenburg mee wil nemen naar Duitsland.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.