• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.121 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.685 gebruikers
  • 9.419.752 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind studio voetbal pas vervelend.

Allemaal slijmen bij elke gast,op Borst na die net als Derksen tenminste direct en eerlijk is,dan hoef je niet altijd gelijk te hebben,blijft een mening.

Die kwijl van Gelder en dan die waterneus ernaast,met vaak vriendjes als gasten.

Voetbal international is gewoon vermaak en lekker luchtig ouwehoeren over voetbal,en of ze gelijk hebben of niet,ze zijn wel een vermakelijk zooitje bij elkaar.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Aldus de alwetende Kai. Volgens mij heb je een gebrek aan humor in je leven. Neem niet alles zo serieus man

Dat doe ik ook niet en prima voor de mensen die het wel leuk vinden hoor. Het ging er alleen even om dat hierboven werd vermeldt dat de meningen van de 'kenners' zo serieus genomen werd, dat vind ik onzin.

Voetbal International gaat amper over voetbal, let er maar is een keer op.

Overigens die grapjes zijn zo bedacht, wedden dat Genee nu weer zit te brainstormen over de grapjes van morgen?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

Voetbal international is gewoon vermaak en lekker luchtig ouwehoeren over voetbal,en of ze gelijk hebben of niet,ze zijn wel een vermakelijk zooitje bij elkaar.

Precies, alleen vind ik het niet vermakelijk.

Bij Van Gaal en Cruijff zet ik graag mijn tv iets harder, die zou ik graag wat meer willen zien.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Ik neem het inhoudelijk ook niet super serieus, maar het is geinig vermaak. Stuk leuker dan het suffe Studio Voetbal.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

70%.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Doordekken kijk ik niet. Beste Johan wel. Ik kijk nooit, zet hem altijd aan en ga dan internetten. Leuke achtergrond vulling. VI op maandagavond staat er nog wel eens op. Alleen jammer dat die toto en jupiler league ellende zoveel tijd innemen.

Doordekken is veel en veel leuker dan beste Johan. 't Is gewoon Cabaret met hoofdletter C. Die Genee met z'n eenden

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

60 % maar ben moe,anders was het 100% geweest.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Volgens het AD is Adriaanse dus kandidaat af.

Ik kan het maar moeilijk bevatten, mits dit waar is uiteraard. Ik geloof het eigenlijk niet aangezien ik al een dag of 2 lees dat Co kandidaat nr 1 is, zijn zaakwaarnemer sprak positief over Co en Ajax en erkende journalisten van de VI bv melden niks over een afzegging. Dat had ook bij hen dan gister of vandaag toch duidelijk moeten worden.

Maar effe het nieuws afwachten. Het zou zeer vervelend zijn. Rijkaard komt niet, van Gaal niet, Hiddink niet en dan hou je na Co niks meer over. Je moet er niet aan denken dat nu Koeman, Jans, Verbeek of iets in die categorie de 1e kandidaatkeuze wordt...snik...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het lijkt me waar. Ik lees het op verschillende nieuwssites.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Mwa, Ajax kan dit overal gaan willen posten om Co eerder over de streep te willen trekken. Meer een luizen streek lijkt dit.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

70%.

Moeilijker dan je denkt...

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Kai schreef:

Het is RTL boulevard met een tikkeltje (slecht) cabaret, geen voetbalprogramma.

Zo is dat. Vroeger keek ik nog wel eens naar dat Voetbal Insite, met B. Barend toen nog. Dat was aardig, maar dit slaat helemaal nergens op. Als je mensen als Kraay en v der Gijp, die zichzelf enorm grappig vinden, maar echt nooit zijn, eerder vreselijk dom, laat opdraven is het idee van het programma al wel duidelijk.

Al heeft Derksen er wel degelijk kijk op.

Overigens is wat je zegt over het buitenland zeker niet waar. In Spanje en Italië is het pas echt heel erg, daar heb je van die voetbalprogramma's met panels die elkaar compleet verrot schelden en het gaat vooral om wie het hardst schreeuwt, echt niet normaal.

Ik weet bijna zeker dat VI daar een beetje op gebaseerd is, maar zoals daar durven ze het niet. Compleet over the top en met informatie heeft het niks te maken. Zijn meestal ex-voetballers die nog veel affiniteit met hun club hebben en dus alleen maar positief over hun club willen horen en de rest afzeiken.

In Spanje is het ook leuk, dan heb je 24 uur per dag voetbaldingen op de radio en van die discussies met 'kenners' die gewoon echt enorm ruzie zitten te maken. .

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

kos schreef:

Vroeger keek ik nog wel eens naar dat Voetbal Insite, met B. Barend toen nog. Dat was aardig......

Maar dat lag niet aan B. Barend! Wat een ongelooflijk drama was dat zeg. Ze kon het absoluut niet aan. Bovendien is zij geen uitzondering op de regel dat vrouwen geen verstand van voetbal hebben. Zij zeker niet!

Dan tien keer liever Genee.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Mwa, vond dat wel meevallen. Barbara Barend was al afgeschreven voordat ze uberhaupt begonnen was, vond dat altijd wat flauw. Ze weet er genoeg van af en kan best wel presenteren. Alleen de wisselwerking met Derksen, die echt op haar neerkeek, was allesbehalve goed.

-edit- en het is een irritant Ajax-wicht natuurlijk. .

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

kos schreef:

Mwa, vond dat wel meevallen. Barbara Barend was al afgeschreven voordat ze uberhaupt begonnen was, vond dat altijd wat flauw. Ze weet er genoeg van af en kan best wel presenteren. Alleen de wisselwerking met Derksen, die echt op haar neerkeek, was allesbehalve goed.

-edit- en het is een irritant Ajax-wicht natuurlijk. .

Dat laatste was niet de reden dat ik haar niet kon uitstaan. Dat had vooral inhoudelijk te maken. Presenteren kon ze ook niet. Ze was veel te onzeker - mede dankzijn ene Derksen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sowieso misselijkmakend dat het puur op basis van haar geslacht was. Dan ben je ook erg old fashioned .

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

Sowieso misselijkmakend dat het puur op basis van haar geslacht was. Dan ben je ook erg old fashioned .

Derksen, bedoel je?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Mooi dat Adriaanse nee heeft gezegd tegen ajax.

Ben benieuwd wie ze nu op hun verlanglijstje hebben staan. Rijkaard iig niet, wordt er gezegd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Derksen, bedoel je?

ja.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Mooi dat Adriaanse nee heeft gezegd tegen ajax.

Ben benieuwd wie ze nu op hun verlanglijstje hebben staan. Rijkaard iig niet, wordt er gezegd.

Arsene Wenger staat op het lijstje .

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Van Persie en Fabregas ook zeker, qua spelers?

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Niet qua trainers iig

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

het zal wel neeskens worden.

hoop op ron jans maar effin.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, die schijnt ie mee te nemen Rico.

Maar zonder gekkigheid, ik snap niet waar ze, als dat lijstje klopt, het lef vandaan halen om Arsene Wenger erop te zetten.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Het is nog echt waar ook?

Spetie

• 38871 berichten
  • 8328 stemmen

Naomi Watts schreef:

Maar zonder gekkigheid, ik snap niet waar ze, als dat lijstje klopt, het lef vandaan halen om Arsene Wenger erop te zetten.

Hoe ziet dat totale lijstje eruit dan?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Louis van Gaal, Guus Hiddink, Arsène Wenger, Ron Jans, Morten Olsen, Michael Laudrup Dick Advocaat, Frank Rijkaard en Ronald Koeman. Zelfs Blind wordt weer genoemd.

Nicolage Rico schreef:

Het is nog echt waar ook?

Het gerucht komt op meerdere sites terug. Het zou wel genant zijn als het echt zo was.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die staat niet op het lijstje. Jan Mulder had het er zondag over in een opzwelling. Wenger staat bekend als groot liefhebber van het Hollandse en dan vooral het Ajax voetbal. En dan gaat het nu effe niet goed in Londen en toen had Jan een idee....

Zou het overigens wel een geslaagde keuze vinden

PS: Barbara Barend

Gatverdamme, met recht de meest vervelende die in het voetbalwereldje presenteert. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrr x 1000.

En Adriaanse....ik hoop dat vd Boog een reactie geeft vandaag. Ik vind het doodzonde. Rijkaard en Co waren mijn 1e keuzes. Alles daaronder voelt aan als vele malen minder.

Nederland heeft weinig beters...dus dan zou ik een buitenlander zoeken. Morten Olsen eens polsen? Shit, doet het net goed met Denemarken

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Jan Mulder had het er zondag over in een opzwelling.

.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.