- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Dennis Bergkamp is in principe klaar voor een baan als hoofdcoach in het betaalde voetbal. De voormalig Oranje-international kreeg woensdag te horen dat hij de versnelde cursus Coach Betaald Voetbal met succes heeft voltooid. Momenteel is The Iceman in dienst bij Ajax, waar hij werkt als jeugdcoach en assistent bij het eerste elftal...
Lol,nieuwe coach Ajax bekend
Volgens mij wordt 'ie al coach bij de d-jeugd van Ajax.
Ben trouwens erg benieuwd wie er naast Adriaanse en Advocaat nog meer op het lijstje van Scheringa staan. En of Schaars Van Gaal (en Stekelenburg?) nog achterna gaat naar Munchen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Weten we wel zeker dat ie Sno de 1e training meteen Amsterdam uitschopt. En terecht.
En Suarez, Foppe houdt niet van langharige spelers.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Fantastische overwinning met 40 punten verschil van de Lakers op de Rockets. Enig respect is wel op zijn plaats. Ik hoop zo, dat de Cavs vs Lakers word, want de Lakers zijn de enige die de Cavs tegenstand kunnen bieden op deze manier.
stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77271 stemmen
Geen geweldenaar maar prima voor erbij, multi-inzetbaar en is nog erg jong geen idee waarom hij weg zou moeten.
Tja ik was geen fan van zijn komst, maar nu hij er toch is zou ik hem behouden hij levert toch geen knoop meer en beter heeft Ajax ze niet.
Ik vraag me af op basis waarvan je dit concludeert, heeft nog maar weinig in de spits gevoetbald en als hij speelde scoorde hij veel. Verder is het een echte Ajaxspits (kaatsen, koppen, loopvermogen).
Een gratis speler die het na één seizoen prima doet, basisspeler is en dat terwijl hij nog nooit op de harde weg is geweest, wil je weg doen? Waarom? Hij levert niks op, is jong en bewijst nu al zijn waarde.
Prima voetballer met mogelijkheden, beheerst het Ajax spel prima.
Al deze spelers voegen niets toe met deze spelers wordt je nooit Kampoen.
Als je een speler als Enoh 6 maanden bij cambuur zou laten spelen zou hij nog niet opvallen, en ja was van de sateliet club van Ajax gewoon weg doen als de graafschap of Volendam.
Anita zal nooit een topper worden en ook geen sub-topper hij is veel te licht. en heeft het gedrongen postuur van een gnoom.
Lindgren kan een redelijke speler zijn bij de sub top en kent maar 1 doel en dat is terug spelen...........
Cvitanich heeft altijd wat en scoorde vaak in de kleine wedstrijden maar nooit tegen een topper of sub-topper en mist lengte om spits bij ajax te zijn.
Kleine spelers die spits zijn heb je ook maar die zijn van wereld klasse , Romario , Gerd Muller.
Wielaert is de grootste mis koop dit Seizoen voegt niets maar dan ook niets toe hij schreeuwt en schreeuwt en schreeuwt en de enige die luistert is hij zelf daarbij is hij opbouwend erg matig en mist snelheid en kan geen man uitschakelen , en dan zeg jij houden omdat ze beter niet hebben ik zou Vertongen met een nieuwe speler achterin laten spelen ook met de wetenschap dat Toby er aan komt.
stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77271 stemmen
En Suarez, Foppe houdt niet van langharige spelers.
Gelul Suarez is weken geleden al naar de kapper geweest , kijk jij geen sport?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Fantastische overwinning met 40 punten verschil van de Lakers op de Rockets. Enig respect is wel op zijn plaats. Ik hoop zo, dat de Cavs vs Lakers word, want de Lakers zijn de enige die de Cavs tegenstand kunnen bieden op deze manier.
Ik weet niet wat het is maar heb echt niets met de Lakers (elitair basketbalteampje) al gun ik het Jackson wel. LeBron gaat ook gewoon over de Lakers heen. Die verliezen denk ik geen game in heel de playoffs.
Ook wel benieuwd wat er met de free agents gaan gebeuren. Er komt bij de Bulls veel caproom vrij, deg eruchten worden steeds hardnekkiger dat ze wachten tot volgend jaar wanneer wade zijn contract afloopt. Het zal mooi zijn Rose en wade in één team en ook leuk voor die jongen zelf omdat Chicago natuurlijk zijn stad is.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Mooie tweede helft van Bilboa - Barca. Barca maakte ze helemaal stuk in de eerste twintig minuten, en scoorde 3 keer.
Heerlijk om te zien dat er een ploeg bestaat die begrijpt hoe je nou precies een "nep" vrijetrap moet nemen. Volgens mij was Eto'o degene die moest acteren dat 'ie de bal ging trappen, en dat deed 'ie uitmuntend, hij was ver van de bal, en stond al te trappelen, met Xavi net naast de bal als "afleider", de man die 9 van de tien keer over de bal stapt of gewoon weg blijft staan.. - Mooi niet dus, Eto'o neemt een klein sprintje om de vrije trap te nemen, maar Xavi schopt die bal uit stand tegen de linkerpaal en erin. 1-4.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Vond het vooral mooi om te zien hoe ze de gehele wedstrijd vol vuur speelden en elk doelpunt vierden alsof ze de CL wonnen.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Ze waren inderdaad oprecht blij, en maar goed ook, bekers horen ook wat te betekenen.
Trouwens, ben ik nou zo scheel of kreeg die gast gewoon een blikje tegen z'n kop in plaats van een zak chips?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Gelul Suarez is weken geleden al naar de kapper geweest , kijk jij geen sport?

Tja die lengte komt wel weer terug, Foppe de Haan is niet geschikt als coach voor een groep miljonairs. Die man slaat al op tilt als hij een Ipod ziet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Adriaanse heeft ook van die fratsen. Heeft Co bij Porto ooit McCarthy niet naar de beloften gezet omdat hij zijn haar gevlochten had? 
Ik kan me ook nog herinneren dat hij Lucho ook verbannen had door het dragen van gekleurde schoenen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Al deze spelers voegen niets toe met deze spelers wordt je nooit Kampoen.
Als je een speler als Enoh 6 maanden bij cambuur zou laten spelen zou hij nog niet opvallen,
Aldus Renee van der Gijp, met zijn kijk zal Enoh vast niet opvallen nee. Enoh is fysieksterker en in balbezit beter dan pakweg een Gabri. Ik heb Enoh al ballen zien geven die andere stofzuigers absoluut niet kunnen geven. Maar goed het heeft niet veel zin om met iemand te discussiëren die denkt dat Enoh niet bij Cambuur zou opvallen.
Anita zal nooit een topper worden en ook geen sub-topper hij is veel te licht. en heeft het gedrongen postuur van een gnoom.
Hij is al een subtopper en heeft een prima trap en is tactisch ontzettend goed, dat postuur hoeft geen groot nadeel te worden zie Iniesta en Xavi.
Cvitanich heeft altijd wat en scoorde vaak in de kleine wedstrijden maar nooit tegen een topper of sub-topper en mist lengte om spits bij ajax te zijn.
Kleine spelers die spits zijn heb je ook maar die zijn van wereld klasse , Romario , Gerd Muller.
Cvitanich is bijna net zo groot als Shota, verder is hij met de kop beter dan pakweg de veel grotere N'kufo. Cvitanich is net een jaar bij de club heeft amper gevoetbald én een hoog gemiddelde. De overige eigenschappen voor een Ajax spits beheerst hij ook. Een speler als Cvitanich is ideaal voor dit systeem.
Wielaert is de grootste mis koop dit Seizoen voegt niets maar dan ook niets toe hij schreeuwt en schreeuwt en schreeuwt en de enige die luistert is hij zelf daarbij is hij opbouwend erg matig en mist snelheid en kan geen man uitschakelen , en dan zeg jij houden omdat ze beter niet hebben ik zou Vertongen met een nieuwe speler achterin laten spelen ook met de wetenschap dat Toby er aan komt.
Vertonghen is een middenvelder, verder hebben we minstens 7 á 8 verdedigers dit seizoen nodig. Als Wielaert verkocht wordt moeten er dadelijk 3 verdedigers aangetrokken worden, wat niet te betalen is natuurlijk.
starbright boy (moderator films)
-
- 22536 berichten
- 5182 stemmen
Weer eens een berg ruzieberichten verwijderd.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Weer eens een berg ruzieberichten verwijderd.
Mijn excuses
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Jij bent niet het type die oude helden eert he.
Jawel hoor. Maar ik ga hierover niet in discussie met mensen die denken dat successen bij zo'n club alleen komen door een trainer.
Het enige voordeel van Neeskens was dat hij een hoop jonge talenten en sponsoren konden aantrekken die op zijn naam afkwamen, daar hebben we leuke spelers mee gekregen en daardoor uiteindelijk resultaten gehaald. Maar echt niet dankzij de trainerskwaliteiten van Neeskens.
Het was toen a) sowieso gigantische mazzel dat we Europees voetbal haalden en b) hadden andere trainers het echt niet slechter gedaan met dat team.
Niet dat hierover valt te dicussieren met mensen die na een paar samenvattinkjes kijken denken dat ex-topclubmensen de enigen zijn waardoor een provincieclub iets kan bereiken, maar toch.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat NEC volgend seizoen gewoon weer een anoniempje wordt, hoewel ze met Ten Voorde een uitstekende aankoop hebben gedaan.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Dat ze Olsen benaderd hebben vind ik verrassend,zeker gezien het feit dat die man volop meedoet in de strijd voor het WK met Denemarken.
Ben benieuwd.
AZ heeft interesse in Verbeek,Jol & Ten cate.
Hoop op Verbeek,die brengt ze echt geen kampioenschap haha.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Lol,duidelijk iets tegen Ajax he.
Ik geef toe dat Urby maybe niks is voor Bayern maar Suarez zeker wel.
Je praat niet over Barcelona of United hoor,Suarez red zich wel in Bayern.
Hoop niet dat die weggaat,anders wel voor een goed bedrag,minstens 20 miljoen.
Voor Ribery betaalde ze 26 miljoen,dus dan mogen ze voor Suarez wel 20 neerleggen.
Hoop niet dat gaat... 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Hoop niet dat gaat...
Moehaha, hoe kansloos is Ajax dan, zonder Suarez?? 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Lol,duidelijk iets tegen Ajax he.
Ik geef toe dat Urby maybe niks is voor Bayern
hij moet lekker naar engeland, komt daar het beste tot zijn recht.
Je praat niet over Barcelona of United hoor,Suarez red zich wel in Bayern.
hij zal zich overal redden, dat is ook waarom hij never nooit naar duitsland gaat.
Hoop niet dat die weggaat,anders wel voor een goed bedrag,minstens 20 miljoen.
Voor Ribery betaalde ze 26 miljoen,dus dan mogen ze voor Suarez wel 20 neerleggen.
doe maar 40.
Hoop niet dat gaat...
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Niemand wil dat gedrocht uit amsterdam nog trainen. Gelijk hebben ze. Iedereen faalt er. Als je nog trainer van ajax wilt worden, ben je een echte pannekoek!
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Niemand wil dat gedrocht uit amsterdam nog trainen.

wie is ze?
[Als je nog trainer van ajax wilt worden, ben je een echte pannekoek!
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Je moet er niet zo serieus op in gaan.
Toch lijkt ajax totaal niet in trek om er trainer te worden.
Met "ze" bedoel ik iig al: Laudrup (is niet klaar voor ajax, zo zegt hij), Rijkaard (idem), Ardiaanse (nog geen zin om erover na te denken) en zo zullen er nog wel meer volgen.
Alleen R. Koeman heeft een open sollicitatie gedaan.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Enoh is fysieksterker en in balbezit beter dan pakweg een Gabri. Ik heb Enoh al ballen zien geven die andere stofzuigers absoluut niet kunnen geven. Maar goed het heeft niet veel zin om met iemand te discussiëren die denkt dat Enoh niet bij Cambuur zou opvallen.
En anderen zullen het weer niet de moeite waard vinden om te discussieren met iemand die constant Enoh beter blijft noemen dan Gabri. Dergelijke opmerkingen voegen alleen zo weinig toe.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Overigens aparte redenatie van Laudrup waarom hij geen trainer wordt van Ajax. Hij spreekt de Nederlandse taal niet goed genoeg en dat is ook meteen de reden waarom hij Wolfsburg laat lopen.
Vraag me alleen dan wel af of de beste man zo vloeiend Russisch spreekt.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Ik weet niet wat het is maar heb echt niets met de Lakers (elitair basketbalteampje) al gun ik het Jackson wel. LeBron gaat ook gewoon over de Lakers heen. Die verliezen denk ik geen game in heel de playoffs.
Ik geef de Nuggets ook wel kans op een finaleplaats. Die spelen deze playoffs vrij goed. Alhoewel voor de liefhebbers een onderonsje tussen Kobe en LeBron natuurlijk een must is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.