- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Als de verkoper tegen Suarez zegt dat hij even op de bank moet plaatsen nemen zodat hij wat apparaten kan pakken, zegt Suarez: "Op de bank? Suarez gaat nooit op de bank zitten!" Het komische spotje is vanaf morgen te zien op de televisie.

The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Hehe toevallig, ik postte net het filmpje 
Wel geinig. Al is die van de AH met oa Gabri leuker toen geweest.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Een beetje zelfspot is altijd goed. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
AZ wil Gert-Jan Verbeek.
Ze zijn al bezig met de fitnessruimte.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
"Nee, nee, ik heb kaartje genoeg"
Goed hoor.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Prachtig 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Suarez kent genoeg zelfspot, niet verkeerd. Buiten het veld is het ook een hele gemoedelijke en vriendelijke gozer als ik het zo kan beoordelen.
Zoals Perez dat in de AH reclame ook kende ''Neeeee he, alweer Perez!'' 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En een extra zakcentje is ook wel lekker.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Volgende reclame moet Luis maar eens voor een orthodontist doen. Gratis beugeltje wordt de jongen niet slechter van 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En een extra zakcentje is ook wel lekker.
Gaat ook wel lukken volgend jaar bij Bayern. 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Haha sure. Suarez gaat van Ajax naar de absolute top en dat zijn Duits voetbal en zelfs Bayern zeker niet. Nog 1 jaar Ajax en dan naar Man U, Barca, Real, Milan etc.
Las dat ook Emanuelson gewenst was door Louis. Ik zou zeggen, cheque van 10 mil overmaken en ik kom hem zelf afleveren.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Voor Suarez is Bayern gewoon een hele goed opstap. Bayern is nog steeds een topclub in Europa dat het dit jaar ook redelijk ver geschopt heeft in de CL.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Alleen zegt Suarez hetzelfde als Huntelaar: Alleen bij Ajax weg naar de absolute top. Bayern zit daaronder.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als ie bij Feyenoord meer kon verdienen en er geen grotere club zou komen dan zou hij zelfs naar Feyenoord gaan
.
Die tekent wel bij Bayern.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Die tekent wel bij Bayern.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Alleen zegt Suarez hetzelfde als Huntelaar: Alleen bij Ajax weg naar de absolute top. Bayern zit daaronder.
Ik denk dat ie het zeker wel ziet als een stap vooruit, niet alleen de club is vele malen groter, ook de kans om prijzen te pakken én natuurlijk heeft Van Gaal een aantrekkingskracht die eh.. Olsen of wie dan ook niét heeft. Niks ten koste van Olsen persoonlijk overigens, aardige man.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat ie het zeker wel ziet als een stap vooruit, niet alleen de club is vele malen groter, ook de kans om prijzen te pakken én natuurlijk heeft Van Gaal een aantrekkingskracht die eh.. Olsen of wie dan ook niét heeft. Niks ten koste van Olsen persoonlijk overigens, aardige man.
bayern heeft meer kans de duitse kampioen te worden dan ajax ja... 
Of dacht je dat duitsland de CL ging winnen?
Bij ajax kan die ook gewoon prijzen pakken,hij heeft het goed daar met z'n vrouwtje in nederland,kan heel erg opschieten met zijn teamgenoten en is uitgeroepen tot beste speler van ajax van dit jaar dus hij krijgt genoeg respect.
Ajax is een grotere club dan Bayern,kijk maar naar de prijzenkast.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Gaan ze weer met hun prijzenkast...
Blijf dr vooral op teren. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ajax is een grotere club dan Bayern,kijk maar naar de prijzenkast.
Ach, scheelt maar 1 cuppie, kijk je naar de organisatie, het stadion, de stad, de competitie en de potentie dan sta je ineens 5-1 achter.
Maar dat is nog altijd minder dan bij het afscheid van Cruijff. 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Bayern heeft net zovaak de CL gewonnen als Ajax hoor. 4x. Drie keer op rij, precies de 3 jaren na de 3 jaren van Ajax. En in 2001, tegen Valencia.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Op dit moment is Bayern natuurlijk een veel grotere club dan ajax.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ach, scheelt maar 1 cuppie, kijk je naar de organisatie, het stadion, de stad, de competitie en de potentie dan sta je ineens 5-1 achter.
Maar dat is nog altijd minder dan bij het afscheid van Cruijff.
Amsterdam is meer dan Munchen en De AA is niks meer dan de Amsterdam ArenA. Beide zijn een futuristisch bouwwerk. Met je andere punten heb je uiteraard wel gelijk, al rommelt het bij Bayern jaarlijks net zo hard als bij Ajax.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Bayern heeft net zovaak de CL gewonnen als Ajax hoor. 4x. Drie keer op rij, precies de 3 jaren na de 3 jaren van Ajax. En in 2001, tegen Valencia.
En heel, heel, heel bijna in 1999. 
Geweldig slot was dat. Ik las gisteren in de VI dat degene net naar het toilet ging in de blessuretijd, tijdens Bayern - Manchester. Sindsdien gaat hij nooit meer naar het toilet tijdens een voetbalwedstrijd. 
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Gelukkig zijn er altijd mensen die je graag wijzen op sommige harde feiten 
Maar buiten bij het stadion van Ajax verkopen ze zowiezo de beste broodjes hamburger.
Nederlands is beter dan het verschrikkelijke duits.
Amsterdam is gewoon een mooie stad dus telt niet dat je dat zei,die duitsers komen hierheen voor wiet en hoeren,dus die zouden juist zeggen dat amsterdam beter is.
Das al 4-3 dan,ik moet nog ff 1 puntje scoren...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.