- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Net als dat Holland Sport verhaal van ´Der Franz´ in de lift, hilarisch!
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Hehe toevallig, ik postte net het filmpje 
Wel geinig. Al is die van de AH met oa Gabri leuker toen geweest.
Ja dat is inderdaad toevallig. Die van de AH was toen ook heel schitterend ja.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8328 stemmen
Net als dat Holland Sport verhaal van ´Der Franz´ in de lift, hilarisch!
Inderdaad. Legendarisch verhaal dat! 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
En heel, heel, heel bijna in 1999. 
Geweldig slot was dat. Ik las gisteren in de VI dat degene net naar het toilet ging in de blessuretijd, tijdens Bayern - Manchester. Sindsdien gaat hij nooit meer naar het toilet tijdens een voetbalwedstrijd.
Dat zijn denk ik de mooiste slotminuten die ooit in een CL finale vertoond zijn denk ik. Voor de neutrale kijker uiteraard. Als ik voor Bayern was dan had ik 10 jaar geen voetbal meer willen kijken haha.
Ik kijk die minuten ook wel eens terug op YT. Blijft zo vreselijk lachen met dat Britse commentaar er ook bij. Sherinhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammm 
Eigenlijk zou de NOS eens een avondje terug moeten blikken op de CL van toen tot nu (1991 tot nu) met alle finales. Gewoon, een paar minuten durende samenvatting van allemaal. Je vergeet in de jaren veel mooie dingen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het trainersprofiel na Marco was duidelijk. En de kogel is nu door de kerk.

Vond he twel humor, al zou het voor sommigen iets over het randje zijn.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die is wel heel goedkoop en flauw.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Komt dan ook van een Feyenoord forum
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die ligt nog onder Marco's pannenkoekenhuis hehe.
Doe mij maar de FC Knudde humor, lach me elke dag dood. Zowel die van nu.nl als in onze krant verschillen zelfs dus 2x fun per dag.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wat gaat ajax weer een kutseizoen beleven. De directie is totaal de wegkwijt, het is gewoon zielig ze hebben nog geen enkele verassende naam genoemd. Alleen onhaalbare trainers of trainers die al eerder mislukt zijn. Het profiel is met het bellen van Olsen nu ook definitief in de prullenbak gegooid (strenge leermeester die talenten de kans geeft
) en vd Boog kan niet terugvallen op Blind want Blind weet eigenlijk nog helemaal niks buiten het Nederlandse voetbalwereldje. Dat Ajax niet inventief was met aankopen was allang duidelijk maar dit is schrijnend, de directie stelt me erg teleur en is zo als het nu lijkt gewoon incapabel.
Nog maar een keertje voor Rik en Danny; Le Guen, Valverde, Bielsa en Pellegrinni. Met name de laatste 2 zijn lastig maar probeer het tenminste.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wie zegt dat ze het niet hebben geprobeerd of als idee hebben? Hun profiel is iemand die het NL goed machtig is en Ajax kent. En dan vallen die buitenlandse namen af. Ik snap het wel dat je eerst Adriaanse, Rijkaard, Olsen etc probeert voordat je aan iemand als Le Guen gaat denken.
Zolang ze maar niet met Blind zelf aankomen. Prima kerel maar als we nu onze TD wegtrekken is de hele organisatie weer 1 takkezooi.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Amsterdam is meer dan Munchen en De AA is niks meer dan de Amsterdam ArenA. Beide zijn een futuristisch bouwwerk. Met je andere punten heb je uiteraard wel gelijk, al rommelt het bij Bayern jaarlijks net zo hard als bij Ajax.
a) Zeker nog nooit in Munchen geweest, toch al gauw twee keer zo groot, rijk en gezellig als Amsterdam. (Het leven in Duitsland is sowieso kwalitatief veel beter dan in Nederland)
B) Arena Futuristisch
Zo zag mijn badkamer er begin jaren 80 al uit!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Munchen of Amsterdam...ik denk dat Amsterdam heel wat groter en bekender op de wereldkaart staat. Maar goed, daarover mag je verschillen want het is natuurlijk geen feit.
En de ArenA van zowel Ajax als Bayern (wat dat betreft is Louis toch weer werkzaam in een ArenA haha) is een futuristisch ding. Een klassiek stadion is zoiets als die van Chelsea of Feyenoord. Een modern stadion is er 1 zoals Ajax, Arsenal of Bayern. Grootster, meer opties maar minder gezellig.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wie zegt dat ze het niet hebben geprobeerd of als idee hebben? Hun profiel is iemand die het NL goed machtig is en Ajax kent. En dan vallen die buitenlandse namen af. Ik snap het wel dat je eerst Adriaanse, Rijkaard, Olsen etc probeert voordat je aan iemand als Le Guen gaat denken.
Zolang ze maar niet met Blind zelf aankomen. Prima kerel maar als we nu onze TD wegtrekken is de hele organisatie weer 1 takkezooi.
Blind als TD blijkt ook niet echt een schot in de roos, hij is het hele jaar nog niet in Zuid-Amerika geweest. Prima verder dat ze eerst een Nederlandse Coach willen maar breng je missers dan niet allemaal naar buiten. Mochten ze nog een buitenlander willen is die onderhand de tiende keus, dit gaat nergens meer over. De lijstjes bestaan tot nu toe alleen uit namen die wij ook hadden kunnen samenstellen. Er komt dadelijk niemand meer waarom zou je als tiende keus nog naar Ajax gaan? Misschien dat HSV Ajax uit de brand gaat helpen anders zie ik het echt somber in.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Knap dat jij exact weet wat Blind het hele jaar elke dag heeft gedaan! 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Tja dat kun je allemaal terugvinden hoor Blind is in een jaar tijd niet in Zuid-Amerika geweest, feit.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Als je de persoonlijke assistent van Blind bent kan je dat wel weten ja. Anders, nee. Of stalk jij de man het gehele jaar?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
a) Zeker nog nooit in Munchen geweest, toch al gauw twee keer zo groot,
klopt bijna.
klopt.
echt niet, alleen met bierfeest komt het in de buurt.
eens
B) Arena Futuristisch
Zo zag mijn badkamer er begin jaren 80 al uit!
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
bayern heeft meer kans de duitse kampioen te worden dan ajax ja... 
Of dacht je dat duitsland de CL ging winnen?
Bij ajax kan die ook gewoon prijzen pakken,hij heeft het goed daar met z'n vrouwtje in nederland,kan heel erg opschieten met zijn teamgenoten en is uitgeroepen tot beste speler van ajax van dit jaar dus hij krijgt genoeg respect.
Ajax is een grotere club dan Bayern,kijk maar naar de prijzenkast.
Alleen de hardnekkige ajaxfan gelooft nog, dat ajax een grotere club is dan Bayern. En Suarez blijft heus niet bij Ajax, als Bayern een grote zak met geld voor zijn neus hangt. Daar wegen uiteindelijk gezellige teamgenoten, respect en een leuk land weinig tegen op. En bij Bayern heeft ie met deze organisatiestructuur van Ajax meer kan op prijzen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Nee maar dat is gewoon zo, neem dat nou maar van mij aan. Of ga opzoek waar je het tegendeel kunt bewijzen (wat niet zal gaan). Gebrek aan netwerk gaat ze opvreten, als zoethoudertjes zullen er dadelijk wel weer wat eredivisie sub-toppers gepresenteert worden, dat doet men altijd. Ondertussen weten vd Boog en Blind uit gekheid niet meer wat ze nog moeten doen en waarom telkens alle namen in de media gooien?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Alleen de hardnekkige ajaxfan gelooft nog, dat ajax een grotere club is dan Bayern.
doen (nog) niks van elkaar onder, behalve dat ajax de laatste 14 jaar stil heeft gestaan en bayern niet.
niet voor de rest van zijn leven en dit seizoen alleen als er 40 milj. word neer geteld.
hij gaat never nooit niet naar bayern.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Blind is geen techinsch directeur.
Manager technische zaken omdat Marco een grotere invloed had, Blind heeft op dit moment een adviserende rol aan vd Boog omdat vd Boog geen voetbal man is. Op de lange termijn krijgt vd Boog weer de controlerende rol, twee incapabele bestuurders op dit gebied, zijn op dit moment bezig met het aanstellen van een nieuwe trainer.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
vind niet dat we vd boog op dit moment kunnen beoordelen.
maar goed, we zien wel wat de naam van de trainer word.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik neem vd Boog dit nu ook helemaal niet kwalijk, hij kan er niets aan doen dat hij in deze positie zit. Feit blijft wel dat hij verantwoordelijk is en dat is op z'n zachts gezegt erg vreemd omdat een niet-voetbal man moet gaan bepalen wie de belangrijkste functie binnen Ajax krijgt. Te krom voor woorden eigenlijk.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
doen (nog) niks van elkaar onder, behalve dat ajax de laatste 14 jaar stil heeft gestaan en bayern niet.
niet voor de rest van zijn leven en dit seizoen alleen als er 40 milj. word neer geteld.
hij gaat never nooit niet naar bayern.
Ben je het toch 1,5 keer met me eens. Dat valt nog mee. 
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Het trainersprofiel na Marco was duidelijk. En de kogel is nu door de kerk.
(afbeelding)
Vond he twel humor, al zou het voor sommigen iets over het randje zijn.
Als hij de beker wint met ajax, heeft ie het al beter gedaan dan van Basten.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
En als Ajax verliest geeft die een gratis concert na de wedstrijd,zodat de mensen geen geld weggooien 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Die ligt nog onder Marco's pannenkoekenhuis hehe.
Doe mij maar de FC Knudde humor, lach me elke dag dood. Zowel die van nu.nl als in onze krant verschillen zelfs dus 2x fun per dag.
Die van nu.nl maandag.. IK PAS DAAR GOED 
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Advocaat zo goed als zeker de bondscoach van Belgie
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.