• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.126 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.687 gebruikers
  • 9.419.895 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Kai schreef:

Ik neem vd Boog dit nu ook helemaal niet kwalijk, hij kan er niets aan doen dat hij in deze positie zit. Feit blijft wel dat hij verantwoordelijk is en dat is op z'n zachts gezegt erg vreemd omdat een niet-voetbal man moet gaan bepalen wie de belangrijkste functie binnen Ajax krijgt. Te krom voor woorden eigenlijk.

Denk je nou echt dat Blind niet mede bepalend is? En mensen als De Boer en Bergkamp zal ook vast om advies worden gevraagd. Er loopt zoveel voetbalknowhow in de organisatie van Ajax rond. Het is niet alleen de AD die dit bepaald. Zoals Reker bij PSV ook niet alleen bepaald wie er komt.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ik vind die van koos idd. iets over het randje.

was ie nou zo geboren ok, alleen......................

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Denk je nou echt dat Blind niet mede bepalend is?

nee, en met de nieuwe trainer is hij ook weer weg(helaas)

En mensen als De Boer en Bergkamp zal ook vast om advies worden gevraagd.

wat voor advies?

Er loopt zoveel voetbalknowhow in de organisatie van Ajax rond.

waar al jaren niks mee gedaan word.

Het is niet alleen de AD die dit bepaald.

AD, Telegraf en VI pennen zelden iets nutteloos neer

Zoals Reker bij PSV ook niet alleen bepaald wie er komt.
maar wel eind verantwoordelijk is.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Haha AD neem aan dat hij niet het blad bedoelde, maar iets met Directeur, wellicht voorgegaan door Algemeen

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

combi schreef:

ik vind die van koos idd. iets over het randje.

was ie nou zo geboren ok, alleen......................

Dus als hij zo geboren zou zijn dan was het wel normaal geweest?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dus als hij zo geboren zou zijn dan was het wel normaal geweest?

minder erg, normaal is wat anders.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

Advocaat zo goed als zeker de bondscoach van Belgie

Dan zal ie vast ook wel naar AZ gaan denk ik.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Gesprekken De Mos en Sparta lopen op niets uit

Geschreven op donderdag, 14 mei om 11:21

Ondanks de ontkenning van bestuurslid Peter Bonthuis dat Sparta om de tafel zou hebben gezeten met Aad de Mos, blijkt er wel degelijk contact plaats te hebben gevonden tussen club en coach. Tegenover Radio Rijnmond verklaarde de Hagenaar dat de onderhandelingen echter stuk zijn gelopen.

“We hebben twee keer gesproken en lang onderhandeld, maar het is definitief van de baan”, zei De Mos in het vraaggesprek. Volgens Radio Rijnmond zouden Sparta en De Mos zowel qua eisen op sportief als op financieel vlak te ver uit elkaar liggen. De Rotterdammers zullen hun zoektocht derhalve voort moeten zetten.

Technisch manager Richard Grootscholten bevestigde tevens de gesprekken met de oud-coach van onder meer Ajax, PSV en Vitesse. Grootscholten wilde echter niet kwijt wie er nog meer kandidaat zijn om de naar FC Utrecht vertrekkende Foeke Booy op te volgen. Eerder liepen ook de gesprekken met Jan de Jonge op niets uit.

Jammer, Sparta is een mooie ploeg waar hij weer lekker kan rekenen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Aub nooit meer Aad in de NL competitie zeg. Schurfthekel aan die ploert.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Gekke vent die Aad de Mos, maar wel een leuke. Ik kan mij nog goed herinneren dat hij met Vitesse van Ajax won en toen recht voor de neus van Ten Cate een soort vreugdesprong maakte. En dan die kop van Ten Cate.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ik heb 'm altijd een verschrikkelijke vent gevonden. Maar de afgelopen seizoenen was hij lachwekkend - met al zijn rekensommen, etc - dat het toch best leuk is om zo'n figuur te zien op tv.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nee de Mos is bijna een nog grotere proleet dan Arie Haan. Zie die mensen liever niet in Nederland, laat ze maar lekker ergens op de Balkan in hun Mercedes stappen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Niet in Nederland. Laat hem maar in België werken met zijn typisch Belgisch rekenwerk.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Het hilarische is dat men in Belgie heel erg op Aadje is gesteld. Mag regelmatig op tv zijn meningen geven daar waar hij in NL niet eens op de regionale tv graag gezien wordt. In Belgie vinden ze de man top omdat hij maar liefst 21 jaar terug de EC 2 met Mechelen won. En Aadje zoekt elke baan die er is. Solliciteerde ook openlijk voor bondscoach Belgie (Ik weet alles van het Belgische voetbal!) maar goddank zijn de Belgen ook weer niet ZO dom...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

lykathea schreef:

Gekke vent die Aad de Mos, maar wel een leuke. Ik kan mij nog goed herinneren dat hij met Vitesse van Ajax won en toen recht voor de neus van Ten Cate een soort vreugdesprong maakte. En dan die kop van Ten Cate.

Dat was Vitesse-Ajax; 4-2 met 2 goals in de 89e en 90e minuut na een 0-2 ruststand voor Ajax.

Kan het me heel goed herinneren want ik was er helaas zelf bij die dag. Vond het wel ongepast om een collega zo voor lul te zetten maar ergens was dat nog te begrijpen omdat de laatste minuut emotie natuurlijk wel logisch is.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Denk je nou echt dat Blind niet mede bepalend is?

Heb in mijn posts van vandaag tot al duidelijk aangegeven dat Blind een adviserende taak heeft? Verder is vd Boog eindverantwoordelijk, de rest mag suggesties geven. Overigens valt al die 'voetbal knowhow' wel mee op dit moment. Blind heeft nog niet aangetoond dat hij het kan, Keizer heeft een hekel aan vd Boog en ik verwacht niet dat Cruijff ook nog maar één poot naar Ajax uitsteekt. Verder hebben De Boer en Bergkamp ook geen enkele ervaring op dit gebied, waarom zouden die nu ineens nog een goede trainer op het oog hebben? Waarom zijn ze daar dan niet eerder meegekomen? Ik heb op dit moment geen enkele reden om aan te nemen, dat er nog iets goeds uit de hoge hoed komt.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

combi schreef:

(quote)
minder erg, normaal is wat anders.

Dan is de grap natuurlijk net zo erg.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dan is de grap natuurlijk net zo erg.

nee, dan weet ie niet beter, is een wezenlijk verschil en net dat randje maar leuk blijft anders.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Snelste concert van Nederlands is Alberts op een schuin podium...

Ach,hij is een bekendheid en verdient er geld mee dan dan worden er ook grappen gemaakt ten koste van je.

Denk dat zo'n man zelf ook wel kan lachen om die foto.

Als je al jaren in een rolstoel zit en wel tegen een geintje kunt dan zal die er vast niet om gaan huilen....

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

(quote)
nee, dan weet ie niet beter, is een wezenlijk verschil en net dat randje maar leuk blijft anders.

Lijkt me ook erg om juist je altijd af te vragen hoe iets is,helemaal als mensen blind zijn.

Zelfde als wij een boek lezen en je dingen zelf fantaseert,fantaseren deze mensen zelfs over hoe een tijger,de zon & de arena eruit ziet.

Maar word een beetje off-topic.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

combi schreef:

(quote)

Het gaat er niet om wat erger is. De grap blijft hetzelfde. Ik vind de grap wel kunnen, overigens. Maar laten we weer on-topic praten.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Maar laten weer on-topic praten.

over welke sport?, giro, formula 1, tennis of zoals altijd voetbal!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Flavio Briatore sluit eigen klasse uit

De Formule 1-teams willen binnen het raamwerk van de FIA blijven racen ondanks de recente dreigingen van Toyota, Red Bull, Ferrari en Renault om zich terug te trekken uit de hoogste klasse van de autosport. Dat zegt Renault-teambaas Flavio Briatore in een interview met de Britse krant The Guardian.

Intentie

"Het moet duidelijk zijn dat Ferrari en andere teams niet de intentie hebben om te breken met de FIA", zegt Briatore.

Wij

"We stellen logische voorwaarden voor aan Mosley. Ik wil duidelijk maken dat de teams de Formule 1 vormen. De internationale federatie moet daarin als scheidsrechter fungeren. Wij zouden de reglementen moeten schrijven en ons niet laten opleggen door Max zonder dat hij met iemand overlegt."

Het alternatief om een eigen serieop te richten, zoals een aantal jaar geleden al werd geopperd, is niet aan de orde. "Het is een theorie. En iedereen wil dat voorkomen. We hebben het op dit moment zwaar en iedereen moet er alles aan doen om een oplossing zien te vinden."

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Van Gaal neemt Andries Jonker mee.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

als Ferrari echt vertrekt scheelt het 40% kijkers, ik vind het nu al eigenlijk dat het nog weinig met formula 1 te maken heeft.

kan me wel vinden in het standpunt van die teams.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Eens met Combi de FIA tast de essentie van de sport aan.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Don Dijk schreef:

Van Gaal neemt Andries Jonker mee.

Pff Ik zie Toni, Klose, Schweisteiger en Ribery al voor me, als ze Andries het veld op zien komen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Precies.

Mischien neemt hij Boutahar wel mee.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Ik denk dat hij Mourad en Di Gregoire meenemt.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Alsof jullie weten hoe Andries Jonker functioneert, hij lijkt me prima bij Louis passen eigenlijk. Alsof je alleen als toptrainer met Van Gaal mee kunt als assistent.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.