• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.128 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.687 gebruikers
  • 9.419.946 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

The Oceanic Six schreef:

De AA is niks meer dan de Amsterdam ArenA.

. *sprakeloos*

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

happie schreef:

Ik denk dat hij Mourad en Di Gregoire meenemt.

Bij Barca was hij ook samen met Louis.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Klopt. Jonker is een prima assistent, dat heeft ie toen ook wel bewezen. Maar meer ook niet.

Trouwens:

LEIDENAAR187 schreef:

Ajax is een grotere club dan Bayern,kijk maar naar de prijzenkast.

Misschien moet je eerst eens naar de feiten kijken voordat je dit soort dingen roept. Scheelt weer een pagina onnodige discussie.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Hij heeft toch maar een blauwe maandag in Barcelona gewerkt? Een paar maandjes later nam Louis ontslag. Van Gaal heeft toen als goedmakertje beloofd dat Jonker dan als assistent mee mocht naar zijn volgende topclub, bij deze dus.

Verder als Van Gaal in Andries een goede assistent ziet, heb ik geen rede daaraan te twijfelen.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ik zou Suarez vooral verschrikkelijk dom vinden als hij niet naar Bayern zou gaan, of hij het doet zou ik niet weten. Ik denk het wel, tenzij er al contacten met Spaanse clubs zijn.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Ik zou Suarez vooral verschrikkelijk dom vinden als hij niet naar Bayern zou gaan,

is niet echt een competitie voor hem.

of hij het doet zou ik niet weten. Ik denk het wel
als bayern 40 milj. neerlegt wat ik niet zie gebeuren.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

40 miljoen voor Suarez.

Laten we realistisch blijven.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

40 miljoen voor Suarez.

Laten we realistisch blijven.

Babel 17 milj.

suarez drie keer meer waarde zit je al snel op 40milj.

erg realistisch.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Suárez kennende spant ie gewoon een arbitragezaak aan .

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3298 stemmen

combi schreef:

(quote)
Babel 17 milj.

suarez drie keer meer waarde zit je al snel op 40milj.

erg realistisch.

lol

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Sneijder 27 miljoen als ik me niet vergis.

Die schat ik nog altijd hoger in dan Suarez.

40 miljoen, het moet niet gekker worden natuurlijk. Als hij bij Bayern gaat uitblinken kan hij misschien voor 40 miljoen naar een andere topclub. Ik denk dat je zeer blij moet zijn als hij voor 20 miljoen vertrekt. Als het meer is, is dat mooi meegenomen voor Ajax.

Voor 40 miljoen zijn er spelers van een hoger niveau te koop.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Inderdaad. Ik vraag het me ook af of Suarez zoveel beter is dan Babel. Ik denk het eigenlijk niet. Vergeet ook niet dat ze praktisch even oud zijn. Clubs als Barcelona lijken me ook iets te hoog gegrepen voor Luis, maar in Bayern zal hij wellicht wel basisspeler kunnen worden.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3298 stemmen

Nomak schreef:

Ik denk dat je zeer blij moet zijn als hij voor 20 miljoen vertrekt. Als het meer is, is dat mooi meegenomen voor Ajax.

Precies, in dat geval een grote strik eromheen wat mij betreft.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Onzin. Gezien de bizarre transferbedragen vandaag de dag mag een absolute topper in NL met een contract die nog jaren doorloopt ook voor extreme bedragen verkocht worden. Lukte met Babel, Sneijder en Huntelaar ook voor hun doen. Ik acht Suarez kwalitatief op den duur beter dan die drie. Stel je eens voor als Suarez ook nog eens scherp in de afronding zou zijn...dan heb je toch gewoon een Ribery niveau op den duur. En dat zien veel buitenlandse clubs ook wel. Let maar op, binnen 4, 5 jaar is Suarez is van de grote sterren in Europa zoals nu Ronaldo, Ribery en Kaka dat zijn.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Misschien, maar nu is hij max 20-22 mjn waard. Vergeet niet dat het overal kerdietcrisis is en niet alleen bij Feyenoord.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

@ Ajax&Litmanen1

Dan moeten we bijvoorbeeld Elia en Arnautovic verkopen voor 40 miljoen. Dat zijn ook potentiële toppers. En zo lopen er nog meer rond in Nederland en België.

Geen enkele topclub is zo gek om die absurde bedragen te betalen aan onze "kleine" competities.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Suarez zit op dit moment rond Sneijder-achtige bedragen, Suarez is misschien nog iets minder, maar heeft een langer contract dan Sneijder destijds. Overigens verwacht ik niet dat Bayern dit gaat betalen, dat past niet in de Bayern-strategie. Ook kan ik me niet voorstellen dat Van Gaal nou zo'n enorme Suarez fan is, Suarez is niet bepaald een Van Gaal voetballer.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

@ Ajax&Litmanen1

Dan moeten we bijvoorbeeld Elia en Arnautovic verkopen voor 40 miljoen. Dat zijn ook potentiële toppers. En zo lopen er nog meer rond in Nederland en België.

Geen enkele topclub is zo gek om die absurde bedragen te betalen aan onze "kleine" competities.

Suarez heeft toch heel wat meer goals en assists op zijn naam. Plus...en geloof het of niet...een speler van Ajax levert vaak veel meer op dan dat ie werkelijk waard gezien de goede naam die Ajax nog altijd schijn te hebben. De Mul 5 miljoen, Babel 17 miljoen, Sneijder en KJH 27 miljoen...allemaal bijna boven de marktwaarde. Maar de clubs denken ''die komt van Ajax en Ajax leidt altijd toppers op dus deze is ook top''. Valt me gewoon op.

Speelde Sneijder bij Twente dan was ie een stuk minder waard geweest ook al was hij dat misschien niet.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Da's op zich wel waar, maar had Suarez bij Twente gezeten dan hed men 'm voor 14 mjn kunnen wegsnaaien, desnoods via arbitrage.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

40 miljoen is iets teveel voor Suarez want voor Babel werd natuurlijk veel te veel betaald.

Maar als ik hoor dat een club alweer 70 miljoen euro wil betalen voor Ribery dan mogen ze voor suarez wel 35 neertellen want overal zie je gekke bedragen,wat tegenwoordig normaal is,maar in Nederland blijven ze de spelers voor goedkope prijzen weghalen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

Da's op zich wel waar, maar had Suarez bij Twente gezeten dan hed men 'm voor 14 mjn kunnen wegsnaaien, desnoods via arbitrage.

Ach ja...

Suarez schat ik tussen de 20 en de 30 miljoen in deze koopzieke voetbalwereld. Maar net als bij Huntelaar hoop ik gewoon dat hij nog zeker een vol jaar blijft. Onmisbaar. 30 miljoen maakt niet goed wat hij kan. Dat gaan we echt missen want zon vervanger koop je niet.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Met 30 miljoen versterk je de ploeg op meerdere plaatsen. Dan heb je een beter Ajax.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Heb het gemerkt na het geld van Babel, Sneijder en Huntelaar.

Bij elkaar 71 miljoen! Al hebben ze van Real nog geld te goed (7 miljoen) als ze bepaalde doelen halen komende jaren. Deelname CL enzo dus dat geld komt echt wel.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Men moet natuurlijk goed inkopen. Een transfer zoals die van Sulejmani moet in de toekomst vermeden worden. Heel goede speler, ik kan er geen slecht woord over zeggen. Maar veel te duur.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Alleen Suarez zou ik achteraf 16 miljoen waard gevonden hebben. De rest nooit. Voor 16 miljoen moet je echt een topspeler kopen. Ik zou het niet erg vinden als Ajax nu 16 mil betaald voor Sneijder of Huntelaar. Maar niet voor Sulejmani. Van Geel zei het zondag bij Studio Voetbal ook dat het veel te duur was en dat hij nooit toestemming zou geven voor zoveel geld als hij er nog had gezeten. Had ie wel een punt.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Alleen Suarez zou ik achteraf 16 miljoen waard gevonden hebben.

[ ]

Van Geel zei het zondag bij Studio Voetbal ook dat het veel te duur was en dat hij nooit toestemming zou geven voor zoveel geld als hij er nog had gezeten. Had ie wel een punt.

Wat achteraf makkelijk praten is natuurlijk, de Sulejmani van Heerenveen heeft meer potentie dan Suarez. Het zit erin, nu moet hij het nog etaleren. Het slot van het afgelopen seizoen geeft me voldoende hoop dat het nog wel komt. Voor spelers van het kaliber Sulejmani (wat ik echt buitencategorie vind) mag Ajax best flink voor betalen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Van Geel moet zich daar niet eens over uitlaten. Van Geel koopt liever 16 kutspelers van een miljoen dan een uitzonderlijke speler van 16 miljoen.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

suarez is een prima speler maar gaat nooit van zijn leven in de buurt komen van een ribery of kaka... kom nou toch zeg. we hebben het hier over de eredivisie.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

suarez is een prima speler maar gaat nooit van zijn leven in de buurt komen van een ribery of kaka... kom nou toch zeg. we hebben het hier over de eredivisie.

Groetjes van Zlatan, Chivu, Robben, Kluivert, de Boertjes, van Nistelrooij en Seedorf om er een paar te noemen.

Eredivisie = uitstekende plek om je topcarriere te starten.

Wie nu nog iets onderschat wordt is over 4 jaar misschien de nieuwe wereldster. Zlatan van Ajax is misschien wel de meest complete spits ter wereld momenteel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.