• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.131 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.688 gebruikers
  • 9.420.048 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Zlatan vind ik de meest overschatte spits ter wereld. Niet slecht natuurlijk, best wel goed zelfs. Maar hij is zeker niet zo goed als de praatjes over hem doen vermoeden.

Maar er zijn inderdaad spelers van wereldklasse uit de Eredivisie gekomen. Veel betere spitsen dan Zlatan zelfs.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Er zijn heel veel world class spelers die hun opstap via de eredivisie hebben gemaakt. Ik noem er maar een paar.

Jammer dat mensen als kos altijd over echt alles negatief moeten doen. De eredivisie zelf is geen wereldtop maar een hoop spelers die de eredivisie aflevert wel.

Tientallen voorbeelden.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Kai schreef:

Alsof jullie weten hoe Andries Jonker functioneert, hij lijkt me prima bij Louis passen eigenlijk. Alsof je alleen als toptrainer met Van Gaal mee kunt als assistent.

Oh hij zal best kunnen functioneren, maar ik vind het gewoon een eikel eerste klas. Hij praatte bij Willem II alsof hij het licht had uitgevonden.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Groetjes van Zlatan, Chivu, Robben, Kluivert, de Boertjes, van Nistelrooij en Seedorf om er een paar te noemen.

Eredivisie = uitstekende plek om je topcarriere te starten.

Wie nu nog iets onderschat wordt is over 4 jaar misschien de nieuwe wereldster. Zlatan van Ajax is misschien wel de meest complete spits ter wereld momenteel.

Dat is allemaal leuk, maar ik had het over Suarez. Dat hij het in Nederland zo goed doet betekent niet dat hij het overal zo goed zal doen. Daar ziet het wat mij betreft ook niet naar uit.

Dat anderen het wel maken (al vind ik dat ook zeker niet allemaal spelers van het niveau Ribery of Kaka, maar dat terzijde) betekent niet dat ze dat per definite al halen en je dus sowieso 30 miljoen kunt vragen, daar ging het me om.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Jammer dat mensen als kos altijd over echt alles negatief moeten doen.

Wat is dat voor onzin?

Ik zie heel veel mooie clubs, spelers, voetbalwedstrijden, stadions en wat al niet meer. Dat die niet met jouw voorkeuren overeenkomen is een ander verhaal.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Suarez heeft alle potentie om in een topcompetitie te slagen. Of hij het daadwerkelijk gaat halen is een tweede. Onzin om hem nu al af te schrijven. Hij moet er nog aan beginnen. Ribery en Kaka waren ook nog geen wereldsterren aan het begin van hun carriere. Ribery werd later pas écht goed. Kaka deed het ook niet direct heel goed bij Milan.

Beetje onzin ook om er zulke spelers bij te halen.

30 Miljoen is natuurlijk veel te veel geld voor een Suarez. Maar in deze tijd worden zulke bedragen voor dergelijke spelers gevraagd.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Beetje onzin ook om er zulke spelers bij te halen.

Deed ik dus ook niet. En ik schrijf Suarez allesbehalve af.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Suarez is de meest rendabele aanvaller van de eredivisie momenteel (goals + assists) en dat bij een slecht draaiend team. Iemand als El Hamdaoui profiteert van een goed draaiend AZ, het is nog maar afwachten wat hij bij een topploeg die minder op hem afgesteld is, zou kunnen.

Het lijkt me dus wel dat je 30 miljoen voor Suarez kan vragen. Hij is momenteel te belangrijk om voor minder te laten gaan. En als niemand het betaalt, lekker bij Ajax houden.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

kos schreef:

Feyenoord zou als ze een beetje geld hadden overigens onmiddelijk Bryan Ruiz van Gent moeten halen. Past daar precies en doen ze in 1 klap mee voor de titel.

Te laat lijkt het .

Voetbalzone.nl - Voetbalnieuws / Costa Ricaan Ruiz weet van belangstelling AZ

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

kos schreef:

(quote)

Deed ik dus ook niet. En ik schrijf Suarez allesbehalve af.

Ik zeg ook niet dat jij dat doet.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Barcelona en Internazionale zullen de grootste slag op de zomerse transfermarkt slaan. De Italiaanse topclub is namelijk bereid om Zlatan Ibrahimovic in ruil voor zeventig miljoen euro plus de diensten van Samuel Eto'o naar Barcelona te laten gaan. Het salaris vormt vooralsnog een obstakel. In Milaan verdient de oud-Ajacied twaalf miljoen euro per jaar, in Barcelona zal dat drie miljoen euro minder zijn. (Sport)

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

De overgang van Leonardo naar Panathinaikos staat op losse schroeven. Niet omdat Ajax heeft besloten om de Braziliaan alsnog een aanbieding te doen, maar vanwege de toenemende interesse van andere clubs in de Braziliaan. TSG Hoffenheim, FC Basel, Hertha BSC en Energie Cottbus zijn concreet. Napoli acht de vleugelaanvaller een geschikte versterking indien Ezequiel Lavezzi in de zomer vertrekt. (Bild, Kicker)

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Zou het wel gaaf vinden als Zlatan die jaren mijn held was nu eens naar een echt mooie club kan na die 2 zeikclubs in Italie, Inter voorop. Wel jammer van Etoo...kunnen ze niet Gudjohnsson in zn plaats sturen?;)

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Wel een werelddeal natuurlijk. Eto'o + 70 miljoen. Pfff... Waar gaat het over?

Had die Beenhakker destijds wel goed gezien. Hopelijk haalt hij nog wat van die diamantjes voor Feyenoord.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Eto is toch 6x beter dan die Zweedse houthakker?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

70 mil en Etoo? Damn, zit je wel aan de 100 miljoen aan totaal. Dat is Zlatan nou ook weer niet waard aangezien niemand dat waard is.

Misschien Suarez

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Inter en Juventus geen mooie clubs????

Eto is meer afmaker dan Zlatan, maar Zlatan weer de betere voetballer, zou prima passen bij Barca of Real.

Barca doet Eto trouwens echt niet weg, naar de finale verlengt hij gewoon zn contract.

Leland Palmer

• 23792 berichten
  • 4920 stemmen

Slaat natuurlijk nergens op dat bericht. Eto'o is gelijkwaardig aan Zlatan en dan zeker nog eens 70 miljoen bijleggen als Barca zijnde. Kom op...

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Het is de geruchtenmachine hoor. Als ik die had moeten geloven, waren er het afgelopen seizoen wel 4 of 5 spelers verkast voor 70 miljoen. Maar volgens mij zitten ze allemaal nog op hun oude stek...

The Oceanic Six schreef:

Let maar op, binnen 4, 5 jaar is Suarez is van de grote sterren in Europa zoals nu Ronaldo, Ribery en Kaka dat zijn.

Laat Suarez eerst maar eens de beste van de eredivisie worden.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Suarez is met afstand al de beste van de eredivisie.

Moet je niet beginnen over dat ene goaltje meer van Hamdaoui. Suarez was flankspeler, Hamdaoui het hele seizoen spits. En dan zal ik maar niet het aantal assists noemen van Suarez...heel ruim boven iedereen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Leland Palmer schreef:

Slaat natuurlijk nergens op dat bericht. Eto'o is gelijkwaardig aan Zlatan en dan zeker nog eens 70 miljoen bijleggen als Barca zijnde. Kom op...

Als speler is Zlatan vele malen beter dan Eto'o. Als scorende spits acht ik Eto'o een stuk beter. Nationaal scoort Zlatan ze nu wel maar in de CL zie je hem weinig.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Affelay en Dembele zijn beter dan Suarez.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Probeer eens enig niveau in je reactie's te stoppen combi. Of kan je dat nog altijd niet?

Keertje een uitleg en niet alleen 5 woordjes want verder komen je reactie's bijna nooit. Erg irritant.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ja pappa!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Zeg anders gewoon niks! Dat zijn de beste en meest inhoudelijke reactie's die jij kan geven denk ik!

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Niks.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

wat is er niet duidelijk of inhoudloos aan dat ik Affelay en Dembele beter vind?

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

combi schreef:

wat is er niet duidelijk of inhoudloos aan dat ik Affelay en Dembele beter vind?

Dat je er geen argumenten bij geeft.

Foppe de Haan in de Telegraaf:

"Een club sluit ik niet uit, maar dan moet het wel iets heel moois zijn"

Ajax, dit is je kans! Foppe is precies wat Ajax nodig heeft (als Van Gaal, Hiddink en Adriaanse niet haalbaar zijn).

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ja, met Foppe de Haan als aantrekkingskracht zul je vast de grootste talenten in de wereld weten te strikken.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Jij begrijpt nog steeds niet dat Ajax nu gewoon een goede trainer nodig heeft en geen uithangbord. Bovendien hoeft Ajax niet veel aankopen te doen.

Trouwens: Foppe is twee keer Europees kampioen geworden, Marco maar één keer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.