- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Mackaay presteert wel beter met een goede sterke spits naast hem. Het is ook geen wereldspits, maar als ze daardoor een betere Mackaay ervoor terugkrijgen. Zo goed was hij bij Bayern en Depor ook met een aanspeelbare spits bij hem.
Ik denk dat Feyenoord ook nog geen ambitie heeft om gelijk kampioen te worden. Maar wel beter te presteren, als het afgelopen seizoen.
aire.
-
- 376 berichten
- 111 stemmen
Halen ze toch weer een 2e rangs spits,maar ja,ze kunnen niet beter.
Je zegt het zelf al.
Logisch, PSV is beter dan Feyenoord dus wellicht slaagt Koef hier. Die goals in de CL gezien? Getuigen van grote klassen. Ik zie die Lazovic niet 1-2-3 maken.
1. Ajax en PSV hebben ook geen Kuyt of Huntelaar.
2. Huntelaar heeft Ajax geen kampioen gemaakt en Kuyt heeft Feyenoord geen kampioen.
3. Jij denkt dat Feyenoord met 1 goeie spits kamioen kan worden?
Verder zit je weer lekker zuur te doen. Wel leuk om te zien 
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Ik doe niet zuur,ik vertel mijn mening en is niks tegen feyenoord persoonlijk.
Ik had ook een opmerking kunnen maken dat koevermans juist wel past bij het lage niveau als ik een sneer wou maken.
Toen ajax een kennedy haalde was ik ook negatief en ik had 100% gelijk.
Ben benieuwd wie ze nu gaan halen,hoop op een pranjic,maar voor de rest weet ik ook geen sterke verdediger want die heeft ajax ook nog nodig zo ...
En ach,die goals in de CL vielen ook wel mee,zelfs Sonck scoorde in CL voor ajax.
De 3-1 tegen liverpool?
En die 2 tegen OM...Waren ook niet super verdedigd....
Maar ok,wat happie zegt klinkt logisch,beter dan vorig seizoen moet lukken met dit soort spelers.
Maar zowel onder van Gaal als 3 coaches bij PSV kon die geen basisplaats afdwingen dus dat zegt wel wat.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
[quote="Ajax&Litmanen1] uit de woorden van Rik vd Boog wordt duidelijk dat ze een type v Gaal zoeken. En buiten van Gaal hou je dan Co en Hiddink over waarvan de laatste onhaalbaar is.
[/quote]
Lol Co en Hiddink hetzelfde type trainer. Neem aan dat dat een grapje is. De man die werkelijk bij geen enkele speler ooit iets fout kan doen en nooit rare fratsen uithaalt tegenover de man die zelfs als hij kampioen wordt het nog voor elkaar krijgt om ontslagen te worden en daarnaast spelers paaseieren laat zoeken.
Nee Co en Van Gaal lijken zelfs nog niet een beetje op Hiddink qua type trainer.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
voor de rest weet ik ook geen sterke verdediger want die heeft ajax ook nog nodig zo ...
Het beste wat Ajax kan doen is het centrale verdedigingsduo van Standard kopen.
Onyewu en Sarr, 2 beesten van verdedigers.
Die zijn ook nog eens goed op elkaar ingespeeld.
Het mooie is dat Onyewu ook nog eens transfervrij is.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Ken die 2 totaal niet dus geen mening over...
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ken je ook Jao Carlos Nomak ? Wat vind je daarvan?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Die is ook wel goed, maar ik denk dat hij geen versterking voor een ploeg als Ajax zou zijn.
Joao Carlos zou volgens mij niet opvallen in de Eredivisie.
Van Sarr en Onyewu ben ik overtuigd dat ze voor elke Eredivisieclub een versterking zouden zijn. Sarr is zo een verdediger waar niets op aan te merken is, erg goed. Fysiek ook erg sterk.
Onyewu is fysiek echt een monster, hij pikt ook regelmatig een doelpunt mee omdat hij in de lucht erg sterk is.
Beiden zijn uiteraard internationals.
Met die 2 mannen staat je verdediging als een huis.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
ja, ben het eens met Nomak. Zou echt een goed duo zijn bij Ajax of Psv Maar ik denk Belgie en ook Nederland al ontgroeid, ook financieel. Feyenoord zou als ze een beetje geld hadden overigens onmiddelijk Bryan Ruiz van Gent moeten halen. Past daar precies en doen ze in 1 klap mee voor de titel.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Bryan Ruiz is inderdaad een topper. Maar voor Feyenoord lijkt die me inderdaad onbetaalbaar. Al kan ik me moeilijk voorstellen dat ze daar helemaal geen geld hebben.
Misschien iets voor de ploegen in de Eredivisie die een paar miljoen kunnen missen.
Zijn ook al veel ploegen geïnteresseerd in die jongen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik ken hen niet al te best. Heb liever dat Ajax wat onbekende, goedkopere alternatieven scout in bv Afrika of Zuid Amerika. Graag wat meer Enohs....verras me eens.
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1458 stemmen
Ik ken hen niet al te best. Heb liever dat Ajax wat onbekende, goedkopere alternatieven scout in bv Afrika of Zuid Amerika. Graag wat meer Enohs....verras me eens.
Dat zijn meestal ook sterke, geharde jongens. Dat heeft Ajax op dit moment nodig.
OlafK
-
- 955 berichten
- 1831 stemmen
@Nomak; nog maar een jaar of 2,3 geleden was er sprake van dat Roda Sarr over zou nemen..
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad, hij zou een monsterlijk duo vormen met Kah.
Maarja, toen verlengde hij zijn contract en was hij voor Roda onbetaalbaar.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat zijn meestal ook sterke, geharde jongens. Dat heeft Ajax op dit moment nodig.
Klopt. Paar stevige kerels kan Ajax wel gebruiken. 1 of 2 Mendezzen maar dan met iets meer mentaliteit in de kop 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Die is ook wel goed, maar ik denk dat hij geen versterking voor een ploeg als Ajax zou zijn.
Joao Carlos zou volgens mij niet opvallen in de Eredivisie.
Joao Carlos leek mij de beste verdediger uit België voor Ajax, maar ik zal eens wat extra letten op de jongens waarop je me net op gewezen hebt.
Bedankt in ieder geval! 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Geen dank.
Joao Carlos kan misschien wel beter uitvoetballen dan de 2 mannen die ik noem. Maar Ajax heeft achterin een leider nodig, een beest waar spitsen angst voor hebben.
Ik zou ook eens Roland Juhasz van Anderlecht bekijken. Wordt ook vaak genoemd als beste verdediger in België. Maar die zou misschien al naar Aston Villa gaan.
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat Standard iemand als Onyewu transfervrij laat gaan.
Volgens Het Belang Van Limburg zou hij jaarlijks zo een +/- 550.000 euro verdienen bij Standard. Een club als Ajax kan dat makkelijk verdubbelen.
Ik denk dat zo iemand graag naar de Eredivisie zou komen. Sterkere competitie dan in België. En hij zal wel 2 keer nadenken vooraleer hij weer naar Engeland gaat ofzo want bij Newcastle heeft hij nooit echt een kans gekregen.
Zo een geval als Alex bij Chelsea. Kwaliteit genoeg maar geen vertrouwen krijgen. Al lijkt dat bij Alex voorlopig opgelost.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Martin O'neill is gecharmeerd van Vermaelen en Vermaelen staat enigzins stil in zijn ontwikkeling en ik vind hem centraal en als linksback wel degelijk maar ook niet meer dan dat. Als Vermaelen vertrekt komt er weer wat ruimte vrij, al hoeft Vermaelen van mij niet per se weg. Juhazs stond al genoteerd, goede voetballer inderdaad.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Martin O'neill is gecharmeerd van Vermaelen en Vermaelen staat enigzins stil in zijn ontwikkeling en ik vind hem centraal en als linksback wel degelijk maar ook niet meer dan dat. Als Vermaelen vertrekt komt er weer wat ruimte vrij, al hoeft Vermaelen van mij niet per se weg. Juhazs stond al genoteerd, goede voetballer inderdaad.
Lekker wegdoen voor 7 tot 10 miljoen. Ik vind Vermaelen zo vreselijk overhyped. Goede kopper, maar kan niet opbouwen en maakt zo vaak een fout die een goal kost....
Ik kan wel beteren verzinnen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik ook Litmanen, maar ik geloof niet dat er iemand dat voor Vermaelen betaald en voor minder is het de moeite niet echt waard.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Mackaay presteert wel beter met een goede sterke spits naast hem. Het is ook geen wereldspits, maar als ze daardoor een betere Mackaay ervoor terugkrijgen. Zo goed was hij bij Bayern en Depor ook met een aanspeelbare spits bij hem.
Ik denk dat Feyenoord ook nog geen ambitie heeft om gelijk kampioen te worden. Maar wel beter te presteren, als het afgelopen seizoen.
Overigens dankzij een alleraardigste eindspurt is Makaay maar zo 4de geworden in de topscorerlijst met 16 doelpunten waarvan 4 pingels. Berg 17/5, Suarez 22/8 en El Hammie 23/0, waardige topscorer dan wat mij betreft.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Maarja, dan moet je ook een hattrick tegen Heracles in de Kuip meetellen om wat te noemen he...
Feit blijft wel dat Makaay de 1e 3 kwart jaar matig was. Sowieso blinkt hij in de topduels nooit meer uit, scoort niet en komt erg uitgeblust over. De laatste weken vond ik hem wel weer scherp en schoot hij ook met scherp. Die goal zondag was idd mooi. Bij gebrek aan geld kan Feyenoord nog wel een jaar met Makaay doorgaan maar de sleet zit er wel aardig op. Ben sowieso nooit fan van hem geweest, veels te luie spits voor mij.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
I agree litmanen,vraag me ook af of Makaay nog een niveau omlaag gaat volgend jaar,want hij word er niet jonger op.
Blessures zitten er ook wel in.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach Makaay heeft er gewoon 16 ingelegd, terwijl hij een wedstrijd of 10 gemist heeft door blessures. En als je van Nistelrooy ziet spelen staat die ook de hele wedstrijd zich te vervelen in buitenspel positie, maar scoort hij er toch eentje..... Dat soort spitsen zijn gewoon maar een paar minuten per wedstrijd actief. Dat hij wat vaker geblesseerd zal zijn is wel iets om mee rekening te houden.
Wordt overigens een beetje moe van die verhalen over dat de Feyenoord spelers te oud zouden zijn. Rijkaard en Cocu waren ook op hun 35 nog erg waardevol en AC Milan won de CL met heel veel 30 plussers. En Roger Milla scoorde op zijn 42e zelfs nog twee keer in een WK duel. Dus als de wil en de sfeer er is, komt de vorm heus wel. Met Been maakt Feyenoord een goede nieuwe start hij is een meester in het maken van sfeer en oer Feyenoorder, dus wie niet wil mag met jong Feyenoord meespelen.....
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Maar het verschil is dat die oudjes nog echt presteerden terwyl die van jullie al 2 seizoenen vreselyk matig en by vlagen ook uitgeblust en ongemotiveerd rond hobbelen. Toch?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is natuurlijk wel opvallend dat in de lastige tijden van dit seizoen juist Fer en Wijnaldum de kar trokken.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Juistem.
Gio speelt gewoon 2 seizoenen al onopvallend. Niet slecht, maar het is ook geen Cocu/Davids. Makaay loopt er al hele lange tijd bij alsof hij denkt aan het afbouwen is bij de plaatselijke amateurvereniging. Hofland is bijzonder matig en laat dat elke week zien en De Cler heeft ook bepaald geen droomseizoen erop zitten.
Ironisch genoeg vind ik van alle oudjes Timmer nog de beste. Men zeikt wel op hem, maar zonder hem had je nog heel wat plekken lager gestaan.
En laten we maar zwijgen over de altijd chronisch geblesseerde Tomasson...
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Davids is dan ook niet te vergelijken met Cocu. Cocu maakte psv echt beter, hij was een echte leider - een paar seizoenen lang. We wisten van tevoren al dat Gio niet een dergelijke speler zou zijn. Gio is gewoon erg nuttig, maar kan beter dan hij nu presteert. Gio heeft bij de echte topclubs voornamelijk op de backpositie gespeeld.
Van de oudjes was Timmer zeker niet de beste. Hij wisselde goede momenten af met slechte - wat alle Feyenoorders hadden, daar niet van. Timmer is gewoon erg onzeker in de lucht, wat vervelende momenten heeft opgeleverd. Op de lijn is hij nog steeds een goede keeper, maar op dit niveau wordt meer gevraagd.
Tomasson was verreweg de beste man, wanneer hij speelde. Jammer dat hij zo vaak geblesseerd is geweest. Volgens mij heeft Feyenoord maar 1 x verloren met hem in de basis. Hij heeft ook 9 x uit 12 wedstrijden gescoord, uit mijn hoofd. Je ziet dat Feyenoord met hem erbij aan voetballen toekomt. Zonder hem is dat zelden gebeurd.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Je zegt het wel goed, wanneer hij speelde....
PS: Tomasson heeft er wel een stuk of 3, 4 penalty's van gemaakt he. Ik herinner er sowieso 1 tegen ons en 2 tegen Volendam.
Als je de oudjes beoordeeld die bijna een heel seizoen hebben gespeeld, dus Cler, Timmer, Hofland, Lucius, Makaay, Gio etc.....vond je dan dat er 1 tussen zat die nou echt grote meerwaarde heeft vertoond? Je bent miljoenen kwijtgeraakt aan salaris en de enige spelers die echt hebben gepresteerd waren (voor hun doen) Wijnaldum, Fer en nog wat jonge knapen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.