• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.125 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.687 gebruikers
  • 9.419.883 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Je trekt nogal zwart-wit conclusies zeg.

Er zijn wel meer ploegen die winnen van een club als PSV maar er tegen de Graafschap of Heracles gewoon niet doorkomen. Heeft niks met motivatie te maken, maar met speelstijl.

Ik vind het nogal makkelijk om alle ellende bij Feyenoord en Ajax op motivatie af te schuiven. Kan me niet echt voorstellen dat dat het grote probleem is.

Ik geloof er niks van dat AZ zoveel meer gemotiveerd was dan Ajax en Feyenoord.

Alle ellende schuif ik er niet op,ik zei dat het een van de grootste factoren is.

AZ begint wedstrijden heel erg geconcentreerd,elke speler lijkt te weten wat er van hem verwacht word,en de motivatie ziet er goed uit.

Concentratie vergelijk ik met motivatie.

Natuurlijk heeft speelstijl ook een invloed,en als een coach alles goed neerzet kan die punten pakken tegen een beter team.

Maar ik heb van Ajax bijna alles live gezien,van Feyenoord stuk of 12 wedstrijden helemaal gezien op tele 2,en wel bijna alle samenvattingen,en dan weet ik zeker dat instelling zeker aan beide teams wel 10 punten heeft gekost....

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Ik breng geen feiten op tafel,het is mijn mening,dus als je er anders tegen aan kijkt hoef je er niet naast te zitten,alleen in de wereld waar ik in leef heb ik gelijk....

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Gister me slap gelachen om Van het Schip die de ambitie heeft om hoofdtrainer te worden van Ajax.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

Gister me slap gelachen om Van het Schip die de ambitie heeft om hoofdtrainer te worden van Ajax.

Heb niet gezien wat je bedoelt,maar dat zou lachwekkend zijn ja.

Na Siem de Jong in de spits te zetten,en ook de gehele wedstrijd a la Van Basten stil te zitten,ook wanneer het niet goed ging,zie ik dat het een kloon van Marco is.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Kos, je concurrent - Vitesse - speelt wel play-offs hè...

nu Utrecht zich heeft teruggetrokken.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

kos schreef:

Ik vind het nogal makkelijk om alle ellende bij Feyenoord en Ajax op motivatie af te schuiven. Kan me niet echt voorstellen dat dat het grote probleem is.

Ik ook niet. Het lijkt misschien zo, maar het heeft meer met gebrek aan duidelijkheid en vertrouwen te maken denk ik. De spelers wisten gewoon niet waar ze aan toe waren met Van Basten.

Hoeveel spelers hebben bijvoorbeeld het hele seizoen op dezelfde positie in de basis gespeeld dit seizoen bij Ajax? Bijna niemand, vd Wiel... veel verder kom ik niet...

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Denk dat het veel te maken heeft met discipline.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Nicolage Rico schreef:
Kos, je concurrent - Vitesse - speelt wel play-offs hè...

nu Utrecht zich heeft teruggetrokken.

Hoe kom je bij dat nieuws?

En Vitesse mag van mij gerust play-offs spelen hoor, ze bereiken er toch niet veel mee.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Don Dijk schreef:

(afbeelding)

(afbeelding) .

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Is die 'snik' Gerri van het journaal?

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Schip is anders wel ongeslagen gebleven zonder tegengoals dit seizoen als hoofdtrainer.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Zavo schreef:

Schip is anders wel ongeslagen gebleven zonder tegengoals dit seizoen als hoofdtrainer.

Hij heeft nog geen uitwedstrijden gehad.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

haha,dan kun je Stekelenburg zijn terugkeer ook geslaagd noemen.

Deze week gaat Vermeer eindelijk om de tafel met Ajax,maar ik ben benieuwd of die zekerheid wil voor volgende seizoen,want nu Marco weg is zal Stekie vast weer het doel ingaan.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

De laatste wedstrijd is gespeeld en gelijk heeft Timmer een grote bek achteraf haha...

Ik citeer:

"De directie had een afspraak gemaakt met mijn zaakwaarnemer Henk van Ginkel zonder te zeggen waarover", vertelt de 37-jarige doelwachter maandag in het weekblad Sportweek. "In dat gesprek gaven ze Henk te kennen dat ik mijn aanspraak op die optie moest laten vallen, anders zou ik niet meer opgesteld worden. Later werd me dat ook nog meegedeeld in een e-mail."

"Ik vond dit zo stijlloos van de heren Eric Gudde en Onno Jacobs", vervolgt Timmer. "Zeg dan recht in m'n gezicht dat je niet verder wilt met mij, dan komen we er nog best uit ook. Face tot face. Als grote jongens zoeken we gezamenlijk een oplossing. Maar op zo'n schijnheilige manier en dan ook nog met het dreigement dat ik niet meer opgesteld zou worden. Dat is bijna chantage. Toen is er wel wat geknapt bij mij."

"Nodig me uit voor een gesprek, zeg eerlijk wat er aan de hand is. Ik ben nooit moeilijk geweest naar Feyenoord toe. Ik kon een mega-contract tekenen bij Villarreal, maar toen de clubs er niet uit kwamen, ben ik gewoon gebleven. M'n moeder overleed op een donderdag, de zondag erna stond ik tussen de palen tegen Vitesse, maandag was de begrafenis. Stonden ze me op de schouder te kloppen, zo dankbaar waren ze. Namens de club stond ik altijd klaar voor zieke kinderen, supporters, sponsors, pers. Het moest dus altijd van één kant komen. Ik vraag me eerlijk gezegd af waar ik dit aan te danken heb. Heel jammer dat je zo wordt afgedankt."

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

En dit zegt Timmer ook nog,wat ik dan het mooiste gedeelte vond :

"Feyenoord is alleen nog een topclub door het Legioen", besluit Timmer zijn verhaal. "Die zitten er altijd, of je nou tiende staat of eerste. Op andere vlakken is het allang geen top meer. Anders word je in dertig jaar tijd wel vaker dan drie keer kampioen. Je ziet het ook aan de sponsorcontracten die ze afsluiten. Ajax heeft een superdeal met adidas, PSV heeft Nike en Feyenoord, de populairste club van het land, komt de afgelopen jaren niet verder dan, met alle respect, Kappa. Als topclub moet je altijd voor het beste gaan. Dat geldt voor spelers, maar ook voor de overige posities in de club. Dan kan je een keer bij de nummer twee uitkomen, maar toch niet bij de nummer tien? Dan is er echt wat mis."

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Overigens vond ik dat altijd lichtelijk overdreven, de echt belangrijke namen in die tijd waren Babos, Olsson, Wisgerhof en vooral Vadocz. Maar Lens trok een paar sprintjes en scoorde en was voor de buitenwereld toen meteen de grote man.

Edgar Barreto

Die vond ik pas echt genieten bij NEC!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Don Dijk schreef:

Volgens mij heb je het verkeerd opgevat. Schip heeft de intentie nog eens hoofdtrainer te worden maar hij zei niet bij Ajax en hij zei ook niet komend seizoen. Hij weet ook wel 0% kans te maken.

Volgens Jackie van Gelder, altijd welingelicht, is Co Adriaanse de grote favoriet de nieuwe trainer te worden. Rijkaard lijkt naar het buitenland te willen en uit de woorden van Rik vd Boog wordt duidelijk dat ze een type v Gaal zoeken. En buiten van Gaal hou je dan Co en Hiddink over waarvan de laatste onhaalbaar is.

Deze week wil Ajax kandidaten gaan benaderen. Ik hoop echt enorm op Co. Ik hoop sowieso al een paar jaar dat hij nog eens terug zou keren om zijn unfinished business af te maken.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Edgar Barreto

Die vond ik pas echt genieten bij NEC!

Ja, dat is typisch een speler die iedereen die nooit in de Goffert kwam geweldig vond. Omdat hij er in een jaar 3 vrije trappen mooi inschoot. dat hij talloze vrije trappen en corners verneukte, nauwelijks dreiging had en veel te weinig bruikbare passes gaf was kennelijk niet zo belangrijk.

Overigens best een aardige speler hoor, maar hij was zeker niet de beste NEC'er, laat staan een topper.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ja, dat is typisch een speler die iedereen die nooit in de Goffert kwam geweldig vond. Omdat hij er in een jaar 3 vrije trappen mooi inschoot. dat hij talloze vrije trappen en corners verneukte, nauwelijks dreiging had en veel te weinig bruikbare passes gaf was kennelijk niet zo belangrijk.

Overigens best een aardige speler hoor, maar hij was zeker niet de beste NEC'er, laat staan een topper.

Ik zeg niet dat hij de beste was, maar wel 1 van de meest aantrekkelijke spelers (op voetbalgebied duhhh) die er was.

De belangrijkste was uiteraard Wisgerhof.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

En dit zegt Timmer ook nog,wat ik dan het mooiste gedeelte vond :

"Feyenoord is alleen nog een topclub door het Legioen", besluit Timmer zijn verhaal. "Die zitten er altijd, of je nou tiende staat of eerste. Op andere vlakken is het allang geen top meer. Anders word je in dertig jaar tijd wel vaker dan drie keer kampioen. Je ziet het ook aan de sponsorcontracten die ze afsluiten. Ajax heeft een superdeal met adidas, PSV heeft Nike en Feyenoord, de populairste club van het land, komt de afgelopen jaren niet verder dan, met alle respect, Kappa. Als topclub moet je altijd voor het beste gaan. Dat geldt voor spelers, maar ook voor de overige posities in de club. Dan kan je een keer bij de nummer twee uitkomen, maar toch niet bij de nummer tien? Dan is er echt wat mis."

Hij heeft gelijk: Feyenoord had Timmer nooit op doel moeten zetten, want hij is niet de beste keeper van NL, ook niet de nr. 2, maar misschien wel de nr. 10!

Er zal heus wel een kern van waarheid in zijn verhaal zitten, maar het is niet slim om dit te melden aan de media. Daar moet Henkie toch van geleerd hebben?

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Frustratie he,hij is de kuip nog niet uit of hij gooit alles eruit.

Heeft die gister nog een soort afscheid gehad,en van het legioen?

En Lucius & Tiendalli?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Deze week wil Ajax kandidaten gaan benaderen. Ik hoop echt enorm op Co. Ik hoop sowieso al een paar jaar dat hij nog eens terug zou keren om zijn unfinished business af te maken.

Wie er ook komt, laat ze in Amsterdam ook eens aan de verdediging sleutelen voordat ze weer met types als Elia aankomen zetten.

Versterking/verandering in de verdediging graag !

Oleguer : Had er wel vertrouwen in toen hij overkwam, maar is toch niet geslaagd in mijn ogen. Geen versnelling, opbouwend zeer terughoudend. Tegenover een type voetballer als Gillardino of Ibrahimovich zie ik hem wel een goede pot spelen, maar alles wat technisch en snel is vliegt hem aan alle kanten voorbij.

Wielaert : is me wat te wisselvallig.Heeft ervaring en inzicht, maar is in staat vandaag iedere spits kapot te spelen om vervolgens morgen grandioos door het ijs te zakken.

vd Wiel : Heerlijk talentvolle speler. Moet nog duidelijk veel leren maar is zonder twijfel voor mij nu al de vaste Rback van zowel Ajax als Orange. Komt goed mee op, maar veel assists of dreiging vanaf de zijkant levert het zelden op. Verdedigend over een paar jaar zo stabiel als een huis.

Vermaelen : Uitstekende kopper,snel,no quiter.Zowel in het centrum als Lback een rots in de branding, al is ook hij opbouwend gelimiteerd.Opkomen als back blinkt hij ook niet in uit, maar complete verdedigers in de Nederlandse competitie zijn zeldzaam.

Alderweireld : Heb hem een paar keer in actie gezien.Lijkt me een stabiele factor en een belofte voor de toekomst.Maar of hij al standaard in het centrum van de Ajax defensie thuis hoort, durf het niet te zeggen.

Vertonghen : Hier heb je dan toch een van die zeldzame verdedigers waar ik bij Vermaelen over sprak. Complete voetballer ( zolang je hem tenminste in de as neerzet ) Opbouwend de beste in de Ajax gelederen, wellicht zelfs van Nederland. Kan met gemak een bal op je stropdas leggen, snel en dynamisch. Een kanon als linkerbeen en ook koppend zowel defensief als aanvallend een meerwaarde.

- vd Wiel - (de ervaren beul, wie o wie? ) - Vertonghen - Vermaelen.

Alderweireld & Wielaert als acceptabele wissels voor het centrum

Emanuelson ( liever op middenveld, en nooit meer aanval svp ) &( nieuweling ) voor de zijkanten.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

Frustratie he,hij is de kuip nog niet uit of hij gooit alles eruit.

Heeft die gister nog een soort afscheid gehad,en van het legioen?

En Lucius & Tiendalli?

Ja. En Greene ook. Maar de aandacht was voornamelijk gevestigd op Gerard Meijer. Jawel, een verzorger. Maar wel eentje die 50 jaar trouwe dienst heeft gegeven. Prachtige vent. Er is zelfs een tribune naar hem vernoemd. Maar goed, de Kuip heeft nog een paar jaar te gaan. Daarna ging hij met de helikopter - tijdens You Never Walk Alone - het stadion uit. Mooi moment.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Ja van die verzorger heb ik gezien ja.

En Mols?Want die heeft al 10x een afscheid gehad,maar nu twijfelt die weer?

Die kickt zeker op een afscheidsfeestje haha...

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ha ha, ja die Mols heb ik nota bene nog staand een afscheidsapplaus gegeven in de goffert vorig jaar, of zels al 2jaar geleden? Mooi is dat, hij is nu nog steeds niet gestopt.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Zojuist bekend geworden dat Mols een alcoholist is,en elke jaar een afscheid faked voor een gratis fles champagne

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Mols heeft ook afscheid genomen. Hij had vorig jaar al moeten stoppen. Nu twijfelt hij weer; het moet niet gekker worden.

Michael Mols: stop ermee. Het is leuk geweest.

Wel mooi om te zien dat hij strijdt voor elke bal. Hij was ooit een goede voetballer.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Hij had al moeten kappen toen die bij utrecht het niet meer waar kon maken.

Het is dat die 2x tegen ajax een punt heeft gered,want als je dat ff vergeet betekend die voor het legioen net zoveel als die gozer die frikandellen verkoopt buiten de kuip..

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Mols had gister nog een goeie assist op Mackaay met het hoofd. Ze hebben het erover dat Koevermans naar Feyenoord gaat. Ik denk nog serieus dat Feyenoord daardoor aanvallend nog goed uit de verf gaat komen.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Tja,ik heb het vaker gehoord van Koevermans.

Halen ze toch weer een 2e rangs spits,maar ja,ze kunnen niet beter.

Hij slaagt niet bij PSV en dan wil Feyenoord hem.

Is een leuke spits maar geen kuyt of Huntelaar dus gaan ze toch weer een speler halen die ze niet kampioen maakt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.