• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.127 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.687 gebruikers
  • 9.419.927 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Niks mis met Gentenaar, lijkt me een perfecte keeper voor Feyenoord (mits hij zijn oude niveau behouden heeft).

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Respekked schreef:

Dudek, Gentenaar.. Waarom oude reserve bokken en niet zo'n talent als Krul (nogmaals) proberen los te weken bij Newcastle..

Zou wat zijn, onze 3e keeper in de basis in Rotterdam. Maarja, gebeurde ook met onze 4e keus in de spits Charisteas Ook al zon succes.

Feyenoord heeft geen geld en een beetje talent kost snel een aardige som dus vandaar dat er geen Krul of Velthuizen (hele goede keeper!) kan worden gekocht denk ik. Gentenaar bv zou transfervrij zijn.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Al is Gentenaar natuurlijk stukken beter dan Vermeer en Stekelenburg.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Uiteraard. En van Beukering is ook een betere aanvaller dan Suarez, toch?

Vind Gentenaar overigens best een prima keeper alleen heeft ie al 2, 3 jaar nauwelijks meer gespeeld. Grote gok.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Heeft Feyenoord eigenlijk geen jeugdig keepers talent in eigen huis? Volgens mij is sinds Edje de G. daar niets meer doorgekomen.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Uiteraard. En van Beukering is ook een betere aanvaller dan Suarez, toch?

Nee.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Respekked schreef:

Heeft Feyenoord eigenlijk geen jeugdig keepers talent in eigen huis? Volgens mij is sinds Edje de G. daar niets meer doorgekomen.

Erwin Mulder, verhuurd aan Excelsior.

En of die aparte kerel uit Egypte, Ekrami, nog voor Feyenoord in dienst is weet ik niet. Ik dacht dat ze hem aan een Turkse ploeg hebben verhuur.

@ Kos, gelukkig maar

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Ekramy is volgens mij niet meer van de partij, maar is ook geen product uit eigen jeugd. Overigens best wel zonde dat hij nooit echt een kans heeft gekregen. Zeker geen slechte keepert.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Er zal wel een oude keeper komen om net dat gat te overbruggen met Mulder. Ik denk dat Feyenoord kiest voor Mulder en die zal over twee jaar wel de eerste keus zijn.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Er werd ook net niet gesproken om eigen jeugd, het ging om jeugdig keeperstalent. Volgens mij is Ekrami een jaar of 24 ofzo en dat is jeugdig, zeker voor een keeper.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Ok, heb het idd niet goed geformuleerd. Bedoelde eigen producten.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Op die manier

Hebben ze daar ook niet ene Darly ofzo?

Maarja, Feyenoord heeft natuurlijk geen baat bij een keeper zonder 1% ervaring. De stap tussen Mulder en pakweg Timmer is wel gigantisch. Misschien hadden ze toch beter Timmer nog een jaartje kunnen houden, ondanks dat de sleet er goed op zit? Als overbrugging...

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

kos schreef:

Ben blij dat het er op zit voor ons. .

Moet er niet aan denken dat we die vervelende play-offs moesten spelen en dan die ellenlange weg om zelfs maar een plaatsje te kunnen krijgen in Europa .

Is je team al kapot voordat de competitie uberhaupt begint.

Grote schoonmaak en met goede moed volgend seizoen in. !

Nogal vreemde uitspraak voor een NEC-supporter. Zo vanzelfsprekend is het toch niet dat NEC Europees speelt? Daar doe je het toch voor, dat was dit seizoen toch ook het hoogtepunt voor jullie? En grote schoonmaak? Zo slecht was het toch allemaal niet dit seizoen? Ik herinner me NEC toch jarenlang als degradatiekandidaat, dan is een 11e plaats met een paar goede Europese wedstrijden toch niet zo slecht, lijkt me.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

kos schreef:

Ik heb begrepen dat VVV nadrukkelijk bezig is met Gentenaar. Zou het een goede versterking vinden. Blijkbaar is het enige struikelblok zijn knie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Hebben ze daar ook niet ene Darly ofzo?

Klopt.

Maarja, Feyenoord heeft natuurlijk geen baat bij een keeper zonder

1% ervaring. De stap tussen Mulder en pakweg Timmer is wel gigantisch. Misschien hadden ze toch beter Timmer nog een jaartje kunnen houden, ondanks dat de sleet er goed op zit? Als overbrugging...

Ik verwacht dat Dudek dat gat gaat overbruggen en hopen Mulder bij een eredivisieclub te stallen.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Nogal vreemde uitspraak voor een NEC-supporter. Zo vanzelfsprekend is het toch niet dat NEC Europees speelt?

Neuh, maar eer je met dit systeem Europees voetbal speelt ben je 10 wedstrijden verder. Lijkt me niet de moeite. Vooral niet met de huidige selectie.

Daar doe je het toch voor, dat was dit seizoen toch ook het hoogtepunt voor jullie?

Ja, maar toen was het wel wat eenvoudiger. Daar hebben we overigens dit seizoen ook wel de prijs voor betaald.

En grote schoonmaak? Zo slecht was het toch allemaal niet dit seizoen?

Toch wel. 2de seizoenshelft was echt een drama. Zijn ook teveel spelers zonder toegevoegde waarde. Om maar te zwijgen over al die huurlingen.

Ik herinner me NEC toch jarenlang als degradatiekandidaat, dan is een 11e plaats met een paar goede Europese wedstrijden toch niet zo slecht, lijkt me.

Ik kan me Heerenveen ook jarenlang als degradatiekandidaat herinneren, dat is natuurlijk geen graadmeter.

Seizoen was niet zo slecht, maar ook zeker niet goed, linkerrijtje moet wel het minst haalbare zijn, en met 2008 in het achterhoofd, waar we hooguit tegen 2 ploegen echt de mindere waren verwacht je natuurlijk wel wat beters.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Toen had je ook Lens die een geweldige tweede seizoenshelft kende en een man als Holman mis je ook gewoon. Het kwijt raken van Wisgerhof kon ook niet opgevangen worden en wat ik heb gezien van NEC was Koenders ook niet echt een versterking.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Koenders is vrij redelijk, maar Wisgerhof was inderdaad niet op te vangen zoals verwacht. Hopelijk kan Van Eijden volgend jaar enigszins in zn schoenen staan.

Holman ben ik nooit zo kapot van geweest en vond het ook niet al te erg dat hij verkocht werd voor een leuke som, Schöne vind ik echt stukken beter.

Lens is idd een gemis, al had ik met Rommedahl, John, Bouaouzan wel verwacht dat ze dit een beetje konden opvangen, maar dat bleken nogal prutsers. Alleen Saidi deed het leuk, ik verwacht dan ook dat ze deze posities goed gaan versterken.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Naomi Watts schreef:

Toen had je ook Lens die een geweldige tweede seizoenshelft kende

Overigens vond ik dat altijd lichtelijk overdreven, de echt belangrijke namen in die tijd waren Babos, Olsson, Wisgerhof en vooral Vadocz. Maar Lens trok een paar sprintjes en scoorde en was voor de buitenwereld toen meteen de grote man.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Puur op basis van de samenvattingen, jij hebt elke wedstrijd volledig meegemaakt natuurlijk.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

kos schreef:

Holman ben ik nooit zo kapot van geweest en vond het ook niet al te erg dat hij verkocht werd voor een leuke som, Schöne vind ik echt stukken beter.

Schone is ook sterk maar Holman was een niet te onderschatten kracht voor NEC mijn inziens. Schone is meer een man van momenten en is wat meer timide terwijl Holman ook nog de nodige daadkracht, loopvermogen en passie met zich meebracht.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Hou nou eens een keer je mond, met dat kinderachtige gedoel van je. Ik heb het over de instelling van Feyenoord, die zo beroerd was. Ik zal me corrigeren, dit is wat ik bedoel: "als Feyenoord gewoon met een goede instelling de wedstrijd in gaat, heeft het een veel grotere kans om de wedstrijd te winnen dan nu, want dit sloeg nergens op. Alsof ze geen play-offs wilden halen. Ze hebben geluk dat de rest verliest."

Kinderachtig,haha,je bedoelt jezelf.

Feyenoord heeft een betere selectie dan Roda,net als Ajax een betere selectie heeft dan Sparta.

Vaak verlies je wedstrijden tegen mindere tegenstanders door een slechte instelling en/of motivatie.

Dat is erg triest.

Az is een ploeg die de juiste instelling heeft gehad het hele seizoen door een coach en spelers die weten wat er te halen valt.

Jij zegt als dit,als dat,nou als Ajax een goede instelling had gehad tegen volendam winnen we volgende week de beker.

Feyenoord wint niet zomaar ff van tegenstanders meer,dus dat ze anders gewonnen hadden is onzin.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

(quote)

Kinderachtig,haha,je bedoelt jezelf.

Feyenoord heeft een betere selectie dan Roda,net als Ajax een betere selectie heeft dan Sparta.

Vaak verlies je wedstrijden tegen mindere tegenstanders door een slechte instelling en/of motivatie.

Dat is erg triest.

Az is een ploeg die de juiste instelling heeft gehad het hele seizoen door een coach en spelers die weten wat er te halen valt.

Jij zegt als dit,als dat,nou als Ajax een goede instelling had gehad tegen volendam winnen we volgende week de beker.

Feyenoord wint niet zomaar ff van tegenstanders meer,dus dat ze anders gewonnen hadden is onzin.

Ik zeg enkel dat ik het ongelooflijk vind dat Feyenoord met zo een instelling de wedstrijd ingaat, terwijl er nog "veel" op het spel staat. Dan ga jij de hele eredivisie voor de dag halen.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

timbo_ schreef:

terwijl Holman ook nog de nodige daadkracht, loopvermogen en passie met zich meebracht.

Vooral die laatste twee en dat was dan ook het enige dat hij bracht. Aan de bal had je er weinig aan en schieten op goal doe ik zelfs beter.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Niet iedereen kan de koelbloedigheid hebben van Jack de Gier .

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Wat ik bedoel is dat het een gebrek aan kwaliteit is bij een club,spelersgroep en/of trainer.

Het is niet de eerste keer bij Feyenoord,het is gewoon een groot probleem.

Bij ajax is dit trouwens ook aan de hand hoor,want als je 10x per seizoen met een slechte instelling(onderschatting/angst/gebrek aan motivatie) het veld in stapt is het een stelselmatig probleem.

Je hebt gelijk,maar je praat over Roda,maar dit is toch al heel veel wedstrijden het geval bij Feyenoord?

Al seizoenen lang?

Net als bij Ajax.

Bedoel alleen te zeggen dat ALS makkelijk klinkt,want dat is ook een kwaliteit om zo het veld in te gaan,anders hadden Ajax en Feyenoord op andere plekken in de lijst gestaan.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

De laatste tijd ging het beter met Feyenoord: de instelling was goed en er werd zelfs weer gewonnen. Dit was gewoon een belangrijke wedstrijd, waar zo met halve krachten lijken te willen beginnen. Alsof ze de overwinning al in hun pocket hebben.

Bovendien hoor je in ieder geval te proberen de stampvolle kuip (toch knap na zo een rampzalig seizoen) te vermaken.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Naomi Watts schreef:

Niet iedereen kan de koelbloedigheid hebben van Jack de Gier .

.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

De laatste tijd ging het beter met Feyenoord: de instelling was goed en er werd zelfs weer gewonnen. Dit was gewoon een belangrijke wedstrijd, waar zo met halve krachten lijken te willen beginnen. Alsof ze de overwinning al in hun pocket hebben.

Bovendien hoor je in ieder geval te proberen de stampvolle kuip (toch knap na zo een rampzalig seizoen) te vermaken.

Feyenoord heeft vaker een goede instelling gehad dan Ajax dit seizoen.

In slechte tijden zie je dat de druk van het legioen toeneemt en de spelers ook wel weten dat ze voor elke grasspriet moeten rennen.

Maar dan zodra het weer een paar wedstrijden goed gaat en het legioen weer zingend aan een wedstrijd begint en de zon weer lijkt te schijnen boven de kuip gaan ze weer met een slechte instelling het veld op.

Blijkbaar is het moeilijk om spelers in goede en slechte tijden optimaal te motiveren om elke wedstrijd geconcentreerd en gemotiveerd aan een wedstrijd te beginnen.

Van Gaal heeft dat perfect gedaan dit seizoen.

Uiterst gemotiveerd en tactisch sterk tegen topploegen en ook tegen de kleine ploegen geen enkele keer een onderschatting,zelfs niet na 12 wedstrijden ongeslagen te zijn.

Motivatie is 1 van de grootste factoren in een seizoen om te bepalen hoe hoog je eindigt.

Feyenoord wint thuis van psv,en verliest thuis van de graafschap en roda.Puur instelling.

Ajax laat niks heel van Psv in eigen huis maar tegen utrecht en heracles speel je gelijk.

Uit mag je best verliezen van heerenveen & psv,maar met een goede instelling,en uiterste motivatie wint ajax daar,of speelt daar gelijk,of verliest nips,maar niet met een pak slaag in ieder geval.

Als je een half uur voor de wedstrijd elke keer zegt dat verlies straftraining is,3x die week erna om 6'r uur s'ochtens,en winst is een vrije dag en een bonus,zullen die verwende lijers(praat algemeen) ook net iets anders het veld op komen dan door te zeggen: kom op jongens,zet hem op.

Je zou denken dat een volle arena & kuip genoeg motivatie is voor elke wedstrijd van het seizoen.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Je trekt nogal zwart-wit conclusies zeg.

Er zijn wel meer ploegen die winnen van een club als PSV maar er tegen de Graafschap of Heracles gewoon niet doorkomen. Heeft niks met motivatie te maken, maar met speelstijl.

Ik vind het nogal makkelijk om alle ellende bij Feyenoord en Ajax op motivatie af te schuiven. Kan me niet echt voorstellen dat dat het grote probleem is.

Ik geloof er niks van dat AZ zoveel meer gemotiveerd was dan Ajax en Feyenoord.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.