- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Waar slaat het op om suarez erbij te betrekken?
Dan kunnen we nog wel 40 namen noemen....
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Waar slaat het op om suarez erbij te betrekken?
Dan kunnen we nog wel 40 namen noemen....
Yep. Suarez is ook volledig inwisselbaar met elke andere duikelaar. Maar ik moet bij 'versierde strafschoppen' altijd meteen aan Suarez denken. Het leek me een logische keuze.
(overigens was het niet eens Hofland's intentie om Kah hands op de mouw te spelden, hij ging alleen niet in beroep)
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Om te winnen moet je alles doen,maar in een wedstrijd waarin je zelf een puntje kan verdienen waar je niks aan hebt,en je tegenstander kan degraderen kan je weleens een uitzondering maken.
Zou Hofland zich echt goed voelen als makaay de 3-3 had gemaakt?
Hofland is een misselijk mannetje,niet door dit voorval,hij had alleen een kans een mening van veel mensen te veranderen maar heeft laten zien alleen walgelijk te zijn en niet dat speciale te hebben..
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Ik zeg trouwens niet dat als ik het zelf was ik wel had gezegt dat het geen penalty was.
Maar ik ben zelf ook een klootzak die alles zou doen om te winnen,maar maybe had ik in een situatie als deze een uitzondering gemaakt.
Maar ja,ach heb er wel genoeg over gezegt voor een ellendig lange discussie...
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Laat voorop staan dat Hofland een zeer gemankeerde speler is, en ik ook niet bepaald fan van de man ben, maar wat hier nou allemaal weer geroepen wordt is behoorlijk overtrokken.
Zou Hofland zich goed voelen bij een stand van 3-3? Leef jij in een schijnwereld ofzo?
Alsof die man ook maar enigzins zichzelf die degradatie zou toekennen. Dat moet je veel breder zien. En als we dan toch zo nodig de wedstrijd an sich zo speciaal moeten maken, dan kan Hofland Tiendalli erbij halen, die geeft Roda de uitgelezen kans door al in de 18de minuut rood te krijgen (geheel terecht overigens) en ze een penalty te "geven". Dat Feyenoord dan bij een 3-1 stand onterecht zelf een penalty krijgt, daar gaat geen haan om kraaien, géén enkele speler zou toegeven dat het geen penalty was. Moet die scheids maar niet zo'n achterlijke beslissing maken, dit keer heeft Feyenoord eens wat mee, shit happens.
Oh en dat Feyenoord niks aan dat "puntje" zou hebben is al helemaal lariekoek. Feyenoord kon bij een heel slecht scenario nog gewoon als tiende eindigen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hofland heeft geen schuld bij die penalty, de scheids/grensrechter wel. Die moet zoiets goed zien. Hofland is sportman, die gaat voor de punten en terecht.
Wel vind ik Hofland naast een bijzonder matige speler ook een bijzonder vervelend mens. Heb het idee dat hij zichzelf heel wat vind en zijn inspraak bij het einde van Verbeek bij de club ben ik ook niet vergeten. Feyenoord zou er goed aan doen deze gozer te dumpen want ze kunnen wel beteren krijgen. Stompzinnige rode kaart pakt ie vandaag ook weer. Zoveelste moment dat hij Feyenoord benadeeld.
Daarnaast vind ik de reactie's van enkele Feyenoords over Roda wel wat vreemd. Roda speelde goed vandaag (heb regelmatig naar dat duel geschakeld) en verdiende het te winnen. Feyenoord mocht van geluk spreken dat ze door die onterechte penalty uberhaupt nog van een spannende slotfase mochten spreken want eigenlijk was het normaal gespeeld geweest.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Hofland heeft geen schuld bij die penalty, de scheids/grensrechter wel. Die moet zoiets goed zien. Hofland is sportman, die gaat voor de punten en terecht.
Wel vind ik Hofland naast een bijzonder matige speler ook een bijzonder vervelend mens. Heb het idee dat hij zichzelf heel wat vind en zijn inspraak bij het einde van Verbeek bij de club ben ik ook niet vergeten. Feyenoord zou er goed aan doen deze gozer te dumpen want ze kunnen wel beteren krijgen. Stompzinnige rode kaart pakt ie vandaag ook weer. Zoveelste moment dat hij Feyenoord benadeeld.
Daarnaast vind ik de reactie's van enkele Feyenoords over Roda wel wat vreemd. Roda speelde goed vandaag (heb regelmatig naar dat duel geschakeld) en verdiende het te winnen. Feyenoord mocht van geluk spreken dat ze door die onterechte penalty uberhaupt nog van een spannende slotfase mochten spreken want eigenlijk was het normaal gespeeld geweest.
Roda speelde degelijk, goed was het zeker niet. Daarvoor waren sommige beslissingen in de counter echt té absurd en uiterst ineffectief. Roda had feyenoord met 5-1 op moeten rollen, maar misten kans na kans.
Verdedigend zat het vaak wat beter in elkaar, vooral op de cruciale momenten, schot van Biseswar van de lijn gehaald. Daardoor hielden ze uiteindelijk stand.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Nu we het toch over spelers weg doen hebben, Tiendalli mag dan nog twee van zulke blunders maken, en Hofland mag dan nog zo gestoord fanatiek zijn waardoor 'ie z'n club vaker benadeeld dan goed doet, toch staat op stip bovenaan Bruins.
Bij zo'n speler krijg je toch het gevoel gewoon even een scout van welke willekeurige topclub dan ook eens op te zoeken. Als zo'n speler op het hoogste niveau mag spelen en dan ook nog bij Feyenoord, wauw, everything is possible. Wat een non-voetballer, niet alleen een uitstraling van niks, maar élke, werkelijk waar élke tweede actie van hem is er eentje die faalt, op een sporadisch wondertje daar gelaten. Een kapactie, blind lopen, bal kwijt. Aanname, dribbel, bal kwijt. Het is om je dood te ergeren. Vlemmings had het gelukkig na een minuutje of 30 ook wel door.
Gauw, héél gauw wegdoen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22536 berichten
- 5183 stemmen
Enkele kinderachtige ruzieberichten verwijderd, helaas een bericht teveel waarvoor excuses
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
@ Lykathea,ik ben het echt 100% met je eens wat betreft Bruins.
Ik ben zowiezo nooit echt een fan van hem geweest,ook niet in de seizoenen dat die als talent werd bestempeld.
Vind zowiezo dat iemand tegenwoordig snel het het woordje talent voor z'n naam krijgt,jong zijn en een bal kunnen raken lijkt genoeg.
Ik vind een Theo Jansen nog beter dan Bruins.
Wat kan Bruins nou??
Dribbelend mannentjes voorbij komen?nee....
Het spel verdelen op het middenveld?nee
Heeft die inzicht met goede passjes en assists? was nooit erg goed maar wel redelijk,maar nu nog minder dan dat.
Is het een scorings-machine?nee
Is het een speler die a la Kuyt bikkelt en vecht voor elke bal en het zijn directe tegenstander lastig maakt in een wedstrijd?nee
Goed afstandschot?nee
Ik heb nooit gesnapt wat mensen in deze gozer zien,ik weet niet eens wat zijn talenten zijn?
- Wie hadden er ruzie dan?-
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Als,als als...
Als gaat niet op.
Als feyenoord gewoon gevoetbald had tegen de graafschap thuis,en NEC thuis,en volendam uit,enz enz enz enz,dan hadden ze kampioen geworden zeker?
Feyenoord ging zwak de wedstrijd in door een gebrek aan een bepaalde motivatie en mentale kracht,iets wat ze al seizoenen lang opbreekt,en het gebrek aan kwaliteit.
Als ajax tegen sparta gewoon gevoetbald had dan hadden ze gewoon gewonnen,was die 1-0 vandaag tegen twente prima voor een 2e plaats,maar ja,dan was dit weer een andere wedstrijd geweest.
Misselijk mannentje ook die Hofland,die had moeten zeggen dat het geen penalty was...
Krijgt die frustratie van een penalty onterecht meekrijgen want die gek deelt gelijk maar een elleboog uit ook en daardoor speelt feyenoord met 2 man minder en missen(kun je het zo noemen?) ze hem in de playoffs....
Hou nou eens een keer je mond, met dat kinderachtige gedoel van je. Ik heb het over de instelling van Feyenoord, die zo beroerd was. Ik zal me corrigeren, dit is wat ik bedoel: "als Feyenoord gewoon met een goede instelling de wedstrijd in gaat, heeft het een veel grotere kans om de wedstrijd te winnen dan nu, want dit sloeg nergens op. Alsof ze geen play-offs wilden halen. Ze hebben geluk dat de rest verliest."
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Als je vrijwel de hele wedstrijd met 10 man speelt, dan wordt het inderdaad nog moeilijk om het betere van het spel te hebben. Maar het is zo gegaan, dus heeft Roda terecht gewonnen.
Ik feliciteerd Roda ook dat ze het gehaald hebben.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
@ Lykathea,ik ben het echt 100% met je eens wat betreft Bruins.
Ik ben zowiezo nooit echt een fan van hem geweest,ook niet in de seizoenen dat die als talent werd bestempeld.
Vind zowiezo dat iemand tegenwoordig snel het het woordje talent voor z'n naam krijgt,jong zijn en een bal kunnen raken lijkt genoeg.
Ik vind een Theo Jansen nog beter dan Bruins.
Wat kan Bruins nou??
Dribbelend mannentjes voorbij komen?nee....
Het spel verdelen op het middenveld?nee
Heeft die inzicht met goede passjes en assists? was nooit erg goed maar wel redelijk,maar nu nog minder dan dat.
Is het een scorings-machine?nee
Is het een speler die a la Kuyt bikkelt en vecht voor elke bal en het zijn directe tegenstander lastig maakt in een wedstrijd?nee
Goed afstandschot?nee
Ik heb nooit gesnapt wat mensen in deze gozer zien,ik weet niet eens wat zijn talenten zijn?
- Wie hadden er ruzie dan?-
Zeker vorig jaar nooit Excelsior zien spelen.
Overigens is Theo Janssen ook 1 van de betere middenvelders in de competitie.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
3 jaar geleden bedoel je zeker, Kos?
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Ik vind dit soort dingen echt zo jammer. Er vanuit gaande dat ie t opzettelijk deed dan. Ik vind het bv zo onrechtvaardig dat Abidal geschorst is voor de CL finale omdat Anelka hem genaaid heeft. Juist als sportman moet Anelka begrijpen dat hij iets onvervangbaars steelt van een collega. Om dan maar de schuld af te schuiven op de scheids is belachelijk. Als je een bank berooft en justitie kan je niet veroordelen, maakt toch ook niet dat de bankrover geen schuld heeft?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Als je fluit in voordeel van Roda was het juist. Ik plaats vraagtekens of deze overtreding wel op Tiendalli's conto geschreven moest worden aangezien ook Hadouir liep te trekken.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25180 stemmen
Het ontnemen van een directe scoringskans is toch per definitie rood ?
Als Tiendalli niet had ingegrepen had Hadouir alleen voor Timmer gestaan en met zo'n keeper mag je gerust zeggen dat het een zeker doelpunt was geweest. Een penalty en rood aldus.
Verder mag de grensrechter van dienst een jaar geschorst worden voor die penalty van Feyenoord. Wat een triest einde van een toch al triest jaar voor de Nederlandse arbitrage.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Precies wat Naomi toen ook zei, maar ik ben en blijf erbij dat zo'n situatie geen rode kaart hoeft op te leveren. De aard van de overtreding is haast liefdadig. Met die regel - die hier in Nederland ook de laatste weken pas consequent wordt toegepast - zal ik het ook nooit eens worden.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ben blij dat het er op zit voor ons.
.
Moet er niet aan denken dat we die vervelende play-offs moesten spelen en dan die ellenlange weg om zelfs maar een plaatsje te kunnen krijgen in Europa
.
Is je team al kapot voordat de competitie uberhaupt begint.
Grote schoonmaak en met goede moed volgend seizoen in.
!
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ook al begint de competitie dit jaar nog zo vroeg, de zomerstop duurt lang genoeg (zou zo op een tegel kunnen staan). Dus die paar wedstrijdjes play-offs kunnen er ook wel bij. En waarschijnlijk houdt Feyenoord het gewoon bij 2 wedstrijden.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het ontnemen van een directe scoringskans is toch per definitie rood ?
Als Tiendalli niet had ingegrepen had Hadouir alleen voor Timmer gestaan en met zo'n keeper mag je gerust zeggen dat het een zeker doelpunt was geweest. Een penalty en rood aldus.
Verder mag de grensrechter van dienst een jaar geschorst worden voor die penalty van Feyenoord. Wat een triest einde van een toch al triest jaar voor de Nederlandse arbitrage.
Tiendalli wist niet eens dat Hadouir eraan kwam en werd omvergelopen, Hadouir probeerde gewoon door hem heen te rennen. Tiendali stond stil en Hadouir rent zo hard tegen hem aan dat ze beide vallen. Penalty kan ik nog inkomen, maar rood was het zeker niet....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ben blij dat het er op zit voor ons.
.
Moet er niet aan denken dat we die vervelende play-offs moesten spelen en dan die ellenlange weg om zelfs maar een plaatsje te kunnen krijgen in Europa
.
Is je team al kapot voordat de competitie uberhaupt begint.
Grote schoonmaak en met goede moed volgend seizoen in.
!
Ben ik het wel mee eens, mocht je de Europacup halen dan ben je halverwege volgend seizoen geen stuiver meer waard..... Aan de andere kant heeft Feyenoord het geld hard nodig, dus sta er vrij neutraal tegenover.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Tiendalli wist niet eens dat Hadouir eraan kwam en werd omvergelopen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die helicopter waar Gerard mee opgehaald werd met een gigantisch logo van Trust, kan dat betekenen dat de onderhandelingen met Peridon en zijn investeringsgroep zo goed als beklonken zijn?
Misschien zie ik spoken maar opvallend vond ik het wel.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Is er normaal dan nooit Trust te zien in de Kuip?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat wel. Maar voorheen stond altijd één van de hoofdsponsors op de helicopter.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Die helicopter waar Gerard mee opgehaald werd met een gigantisch logo van Trust, kan dat betekenen dat de onderhandelingen met Peridon en zijn investeringsgroep zo goed als beklonken zijn?
Misschien zie ik spoken maar opvallend vond ik het wel.
Perridon is en blijft een zakenman, dus dit heeft hij gewoon slim gedaan. Heeft nog niets te maken met het feit dat de onderhandelingen zijn beklonken.
Perridon maakt overal reclame: F1, Feyenoord, Dordrecht, etc.
@ Kos: op allerlei plekken in de Kuip staat reclame van Trust.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Dudek, Gentenaar.. Waarom oude reserve bokken en niet zo'n talent als Krul (nogmaals) proberen los te weken bij Newcastle..
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Moeten ze ook proberen. Met daarachter de ervaring van Rob van Dijk. En anders Vorm of Velthuizen proberen te halen.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Wellicht, al lijkt het me dat Krul goedkoper is dan die twee.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.