• 16.397 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.700 gebruikers
  • 9.420.788 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Menzo doet het goed als trainer, van mij mag hij volgend jaar naar Ajax komen als assistent van ... (wie dan ook).

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3298 stemmen

Zou wel een giller zijn als Telstar als nummer 17 van de Jupiler league zou promoveren.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25180 stemmen

TOP Oss gaat natuurlijk promoveren .

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

MVV promoveert en Roda JC handhaaft zich, zodat deze clubs zich bij de beste club uit Limburg voegen. De grote clubs zullen volgend seizoen met angst en beven naar De Koel afreizen.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

MVV promoveert en Roda JC handhaaft zich, zodat deze clubs zich bij de beste club uit Limburg voegen. De grote clubs zullen volgend seizoen met angst en beven naar De Koel afreizen.

yeah right

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

MVV promoveert en Roda JC handhaaft zich, zodat deze clubs zich bij de beste club uit Limburg voegen.

Wij zijn de beste club van Limburg, laat daar geen twijfel over bestaan.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

sneu voor Volendam. Dat was eigenlijk de enige die qua voetbal iets toevoegde dit seizoen.

Vergeet niet dat Volendam de gehele competitie stijf onderaan heeft gestaan. Toen sprak niemand van een goed voetballende ploeg. Nu ze de laatste weken "mooi" voetballen geeft iedereen hun complimenten.

We zullen maar zeggen dat elke ploeg staat waar ze hoort te staan. Ik verwacht ook dat Volendam snel terugkeert als ze de selectie samen kunnen houden.

Wij gaan het nog moeilijk krijgen in de play-offs vrees ik want de top van de Jupiler League zet je niet zomaar opzij. Die spelen natuurlijk weer een ander soort voetbal.

Ik kan alleen maar hopen en verwachten dat de spelers van Roda in de play-offs met dezelfde instelling het veld op gaan als vandaag tegen Feyenoord.

Het zal erop of eronder zijn!

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

speranza schreef:

De grote clubs zullen volgend seizoen met angst en beven naar De Koel afreizen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik gun jouw club het aller beste in de nacompetitie. Mocht Roda JC toch degraderen is VVV Venlo toch echt de beste club uit Limburg. Dit maal voor een langer verblijf op het hoogste nivo. Ik nodig LEIDENAAR187 en jeroentjuhhhhh uit de statistieken er nog eens heel goed op na te slaan. Ajax wordt vermorzeld in De Koel.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Buikpijn van het lachen

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

VVV Venlo is springlevend. Jouw club is al ruim 10 jaar ongeneeslijk ziek. Daar zou zelfs een topper als José Mourinho geen verandering meer in kunnen aanbrengen. Het komt nooit meer goed.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

VVV Venlo is springlevend. Jouw club is al ruim 10 jaar ongeneeslijk ziek.

Mijn club is niet feyenoord hoor..

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

MIJN club is AJAX,die hebben in de laatste 10 jaar 4x de beker gewonnen,2x kampioen van Nederland,hier en daar wat leuke prestaties in europa,talenten voortgebracht die het nederlands elftal gehaald hebben en grote clubs in europa,en ze hebben een gezond budget.

Ze hebben de laatste paar jaar een klein griepje,maar ongeeslijk ziek,neeeeeee...

En VVV Venlo,hmmm was dat niet die ploeg die degratie niet kon ontlopen?

Voor de rest weet ik niks van die club....

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Mooi dat Roda en vooral De Graafschap er in blijven (voorlopig).

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

(quote)

Als VVV morgen thuis tegen Ajax zou spelen zie ik Ajax daar echt niet zomaar winnen hoor, integendeel.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

speranza schreef:

VVV Venlo is springlevend. Jouw club is al ruim 10 jaar ongeneeslijk ziek. Daar zou zelfs een topper als José Mourinho geen verandering meer in kunnen aanbrengen. Het komt nooit meer goed.

Gast, hou op

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Twee seizoenen terug schoot VVV er vanaf eigen helft 1 tegen Ajax in. Weg winst....

Typisch Ajax dat wij zulke momenten tegen krijgen. Maar het was wel een hele mooie.

Het is sowieso lastig winnen in de Koel. Leuk clubje.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

kos schreef:

Als VVV morgen thuis tegen Ajax zou spelen zie ik Ajax daar echt niet zomaar winnen hoor, integendeel.

Dan zou VVV inderdaad favoriet zijn, ja. Hopelijk is het volgend seizoen anders, maar ja, dat roepen we nu al 10 jaar, dus ik vul alvast 1-0 voor VVV in voor volgend seizoen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ongelooflijk hoe zwak Feyenoord de wedstrijd inging tegen Roda, alsof ze er al waren. Gezegd moet worden dat Blom schandalig floot. Dat kan echt niet op Eredivisie Niveau. Feyenoord krijgt een cadeautje (penal na handsbal Hofland), maar verder floot Blom als Steve Wonder met een kronkel. Schorsen voor één jaar, die Blom.

Maar goed, als Feyenoord gewoon gevoetbald had, hadden ze makkelijk kunnen winnen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Gezegd moet worden dat Blom schandalig floot. Dat kan echt niet op Eredivisie Niveau. Feyenoord krijgt een cadeautje (penal na handsbal Hofland), maar verder floot Blom als Steve Wonder met een kronkel. Schorsen voor één jaar, die Blom.

Ik heb al veel dubiezere scheidsrechters gezien dit seizoen.

De enige duidelijk foute beslissing wat Blom maakte was de strafschop die hij aan Feyenoord gaf.

Nicolage Rico schreef:

Maar goed, als Feyenoord gewoon gevoetbald had, hadden ze makkelijk kunnen winnen.

Zou het niet zo kunnen zijn dat Roda gewoon met de juiste instelling het veld is ingegaan, voor elke bal heeft gevochten en terecht heeft gewonnen?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nomak schreef:

Ik heb al veel dubiezere scheidsrechters gezien dit seizoen.

De enige duidelijk foute beslissing wat Blom maakte was de strafschop die hij aan Feyenoord gaf.

Zonder meer maar ook Cisse had eraf gemoeten met rood natuurlijk. Bij de pingel van Roda was het trekwerk van zowel Hadouir als Toendalli, kan je ook nog over twisten.

Nicolage Rico schreef:

Zou het niet zo kunnen zijn dat Roda gewoon met de juiste instelling het veld is ingegaan, voor elke bal heeft gevochten en terecht heeft gewonnen?

Tuurlijk maar als Feyenoord niet zo'n slappe eerste helft had gespeeld had het wel gewonnen. Maar dat is een als als verhaal, Roda heeft gewonnen en heeft het gewoon goed gedaan.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zonder meer maar ook Cisse had eraf gemoeten met rood natuurlijk. Bij de pingel van Roda was het trekwerk van zowel Hadouir als Toendalli, kan je ook nog over twisten.

Grappig. Volgens je eigen redenatie eerder deze week heeft de scheids juist precies goed gehandeld.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ongelooflijk hoe zwak Feyenoord de wedstrijd inging tegen Roda, alsof ze er al waren. Gezegd moet worden dat Blom schandalig floot. Dat kan echt niet op Eredivisie Niveau. Feyenoord krijgt een cadeautje (penal na handsbal Hofland), maar verder floot Blom als Steve Wonder met een kronkel. Schorsen voor één jaar, die Blom.

Als,als als...

Als gaat niet op.

Als feyenoord gewoon gevoetbald had tegen de graafschap thuis,en NEC thuis,en volendam uit,enz enz enz enz,dan hadden ze kampioen geworden zeker?

Feyenoord ging zwak de wedstrijd in door een gebrek aan een bepaalde motivatie en mentale kracht,iets wat ze al seizoenen lang opbreekt,en het gebrek aan kwaliteit.

Als ajax tegen sparta gewoon gevoetbald had dan hadden ze gewoon gewonnen,was die 1-0 vandaag tegen twente prima voor een 2e plaats,maar ja,dan was dit weer een andere wedstrijd geweest.

Misselijk mannentje ook die Hofland,die had moeten zeggen dat het geen penalty was...

Krijgt die frustratie van een penalty onterecht meekrijgen want die gek deelt gelijk maar een elleboog uit ook en daardoor speelt feyenoord met 2 man minder en missen(kun je het zo noemen?) ze hem in de playoffs....

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

Misselijk mannentje ook die Hofland,die had moeten zeggen dat het geen penalty was...

Inderdaad, dan had hij respect afgedwongen.

Voor Roda stond er enorm veel op het spel. Dit grapje van Hofland kon het laatste zetje naar de degradatie zijn.

Feyenoord had toch geen punten meer nodig, dus ik vraag me af waarom zij er de laatste minuten nog zo fel voor gingen.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

Ik zie het al voor me.

Scheidsrechter: "Penalty!"

Hofland, onder het bloed en de modder en met een kop op onweer: "Ach, meneer... Geef die Limburgers de bal, zij hebben de punten harder nodig dan wij."

Kah, met achter zich een spoor van vernieling en enkele uitgebutste tandjes als aandenkens om zijn nek: "Dank u, dat is galant. We staan bij u in het krijt. Straks een AA-tje doen in de sportkantine?"

of:

Suarez: "Nee, meneer de scheidsrechter, dat is incorrect. Ik maakte een fopduik en verdien een gele prent. Kusjeeropzanderover?"

Feyenoord had toch geen punten meer nodig, dus ik vraag me af waarom zij er de laatste minuten nog zo fel voor gingen.

Sportieve plicht heet dat. Past mooi in het verlengde van penalty's faken enzo .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad, als dat je al een misselijk mannetje maakt. Benieuwd wat Suarez dan wel niet is.

Quido schreef:

[Grappig. Volgens je eigen redenatie eerder deze week heeft de scheids juist precies goed gehandeld.

Als je fluit in voordeel van Roda was het juist. Ik plaats vraagtekens of deze overtreding wel op Tiendalli's conto geschreven moest worden aangezien ook Hadouir liep te trekken.

Die situatie bij Chelsea - Barca was ook totaal anders dan hier. Ik snap je vergelijking dan ook niet zo.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Phoenix schreef:

(quote)

Ik zie het al voor me.

Scheidsrechter: "Penalty!"

Hofland, onder het bloed en de modder en met een kop op onweer: "Ach, meneer... Geef die Limburgers de bal, zij hebben de punten harder nodig dan wij."

Kah, met achter zich een spoor van vernieling en enkele uitgebutste tandjes als aandenkens om zijn nek: "Dank u, dat is galant. We staan bij u in het krijt. Straks een AA-tje doen in de sportkantine?"

.

Niet zo lang geleden gebeurde zo'n situatie wel in england volgens mij,maar ben ff vergeten waar en wanneer,maar die gozer scoorde met de hand en scheidsrechter keurde het goed maar hij liep naar de scheids om te vertellen dat die niet telde.

Ik snap dat het niet normaal is om zoiets toe te geven,juist daarom bewijst zo'n kwal als Hofland dat die niet speciaal is.

Als je tegen Ajax speelt begrijp ik dat je alles doet om te winnen,of om punten,maar in zo'n situatie had je een bikkel moeten zijn en zeggen dat je zelf hands maakt...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Phoenix schreef:

Ik zie het al voor me.

Hier zie het.

En dit gebeurt wel meer, maar het is een zeldzaamheid.

Ik heb wel respect voor dit soort spelers.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Inderdaad, als dat je al een misselijk mannetje maakt. Benieuwd wat Suarez dan wel niet is.

?Kinderachtig ben je weer,wat heeft Suarez hier mee te maken?

Gaat over Hofland.....

Suarez mag als een seizoen is afgelopen ook wel zijn zonden gaan opbiechten in een kerk in Amsterdam ja...

Maar het ging over Hofland nu,als het onderwerp Suarez is begint er toch ook niemand over Hofland?

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Allemaal leuk en aardig, maar als je jezelf erop betrapt dat je in een situatie liever punten scoort op de respect-o-meter dan op het scorebord mag je wel even gaan reflecteren op je eigen topsportmentaliteit.

Want het gebrek daaraan is waarschijnlijk een belangrijke reden voor het feit dát je uberhaupt in die situatie beland bent.

LEIDENAAR187 schreef:

Suarez mag als een seizoen is afgelopen ook wel zijn zonden gaan opbiechten in een kerk in Amsterdam ja...

Waarom niet direct na de zonde, zoals Hofland moet?

Maar het ging over Hofland nu,als het onderwerp Suarez is begint er toch ook niemand over Hofland?

Waarom zou er onderscheid gemaakt moeten worden tussen Suarez en Hofland als het op het 'sportief' toegeven van je fouten aankomt?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.