• 16.399 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.700 gebruikers
  • 9.420.797 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Wat een ongelooflijk bizar spannende wedstrijd!
We hebben het gehaald! Nu de play-offs overleven en met een slim beleid kunnen we weer iets moois opbouwen in het zuiden.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:
Wat een ongelooflijk bizar spannende wedstrijd!
We hebben het gehaald! Nu de play-offs overleven en met een slim beleid kunnen we weer iets moois opbouwen in het zuiden.

Gefeli! Had het liever niet gezien maar het was wel bijzonder knap. En bij de penalty van Feyenoord werd Roda enorm genept. Spannend tot de slotseconde! Niet verwacht moet ik zeggen, chapeau.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:
Gefeli! Had het liever niet gezien maar het was wel bijzonder knap. En bij de penalty van Feyenoord werd Roda enorm genept. Spannend tot de slotseconde! Niet verwacht moet ik zeggen, chapeau.

Bedankt

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Rare man die scheids, vanavond eens de samenbatting kijken. Was in ieder geval een leuke pot en goed resultaat voor beide teams, al missen we Hofland voor de play offs

OlafK

• 955 berichten
  • 1831 stemmen

JAAAAAAAAAAA! Goddomme man, bij het laatste fluitsignaal ging hiet het hele huis van mn ouders de lucht in leek het wel ! Heerlijk dit, met een geweldige Hadouir. Máár, we zijn er nog niet! Dordrecht of Telstar wacht ons nog.

Overigens wel erg sneu voor Volendam, hoewel ze wel met opgeheven hoofd de eredivisie verlaten.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Was Hofland terecht rood Reinbo? Ik heb dat moment nog niet meegekregen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

In de play-offs tegen de winnaar van TOP Oss - FC Dordrecht. Ik verwacht dat we dat wel halen.
Daarna is het moeilijker tegen de winnaar van FC Zwolle - SC Cambuur.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

aire. schreef:

En als Arsjavin en Van Persie samenspelen dan weet ik wel hoe laat het is

Hmm jammer, Arshavin heeft de griep.

OlafK

• 955 berichten
  • 1831 stemmen

Overigens @ Nomak,

geweldig dat Kah Addo al weer snel de basis uit heeft gespeeld. Dit seizoen was Kah een van de weinige stabiele factoren. Daarmee heb je inderdaad gelijk gekregen ! Kah is een échte Rodaman!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad, Kah is een echte clubman die nooit opgeeft.

Kan niet gezegd worden van onze aanvoerder Davy De Fauw die gisteren al een akkoord met Sparta zou hebben in het geval dat Roda zou degraderen. Een kapitein moet als laatste het zinkende schip verlaten, maar Davy denkt daar anders over.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:
Was Hofland terecht rood Reinbo? Ik heb dat moment nog niet meegekregen.

Ik heb geen idee, vanavond samenvatting kijken. Feyenoord speelde met name de eerste helft weer dramatisch slecht. Zonder Tomasson spelen ze gewoon slaapwandelvoetbal.... Dankzij de rode kaart en het legioen kwam er weer wat leven op het veld. maar Roda had ook zo naar 0-4 of 0-5 kunnen uitlopen. Feyenoord mist gewoon een leider die zegt dat iedereen best meer dat twee stappen mag zetten binnen twee minuten. Maar met een zo'n speler erbij kan het stukken beter gaan....

Maar als met al toch een leuke pot. Met dank aan de scheids die volledig de weg kwijt was en de Kuip aan het kolken bracht.

Heb verder vrede met de uitslag, Zie ook liever Volendam dan Roda degraderen....

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

Hands Hofland, Feyenoord krijgt een penalty.

Gekker kan het toch niet

Lees dat nergens terug......

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Je 'leest dat nergens terug', maar post hierboven wel een 'verslag' van de wedstrijd zoals jij hem beleefd hebt. Dan heb je de wedstrijd toch wel gezien neem ik aan en hoef je niks te lezen om dat geconstateerd te kunnen hebben?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wat is dat nu voor onzin? Ben je nooit in een stadion geweest? Daar zie je het vaak minder goed dan op tv, bovendien heb je geen herhaling. (de reden dat ik ook voor inzet van AV middelen ben, voor arbitrage.)

Ik zag een hand in de lucht waar de bal tegen aankwam, kon niet zien van wie die hand was.... Ging er vanuit dat die van een Roda speler zou zijn en schreeuwde op een penalty, die gaf de scheids. Dus ik ben blij verrast als het geen Roda speler was. (heb het inmiddels ook gelezen op de VI site)

Heb het rood van Hofland ook gemist, dus kan daar niet over oordelen. Zag wel dat Cissé in de laatste minuut een elleboogstoot gaf en slechts geel kreeg. Bovendien had er zeker nog 5 minuten extra bijgeteld moeten worden, zoveel heb ik wel gezien.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Nja, in het stadion op internet is niet gebruikelijk.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wel met een IPhone.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar 't is gewoon kut om van Ajax te verliezen.

Maar goed, gelukkig ging het nergens meer om. Wij hebben die 2e plek en staan in de bekerfinale.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Reinbo schreef:

Wel met een IPhone.

Haha, ik zou er de rust niet voor hebben.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Kom net uit de Arena,waar ik gelukkig wel de 1ste helft in het stadion kon zien in tegenstelling tot de zuidkant.

De 1ste helft was vermakelijk,ajax had denk ik wel een penalty verdiend,maar zonder de herhaling om 19:00 te zien kan ik dat niet met zekerheid zeggen,twijfelgeval.

2e helft was slaapverwekkend saai.
Ajax speelde resultaat-voetbal,van t schip had wat vage wissels(Siem in de spits,haha) en twente leek het allemaal wel best te vinden.
Goede redding stekie op een vrij trap van Perez en toen schoot ik ff wakker.
1-0 verdiend op basis van een goede eerste helft waarin mickey eindelijk eens mannentjes voorbij kwam en a la suarez irritant en gevaarlijk was voor de tegenstander

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

@ The Last:

Van Ajax verliezen is inderdaad nooit leuk, no matter what the stakes. Maar idd nog een bekerfinale en jullie zijn terecht de tweedeb est van Nederland. Toch een prestatie van formaat.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Feyenoord zal het nog lastig krijgen om europees voetbal veilig te stellen.

Zowiezo eerst tegen NAC,winnen ze vast wel,maar dan tegen groningen(ga ervanuit dat die utrecht uitschakelen)

Dat word spannend.

En ALS feyenoord daar voorbij komt nog 2 voorrondes spelen.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Man 4 kansen, 3 goals voor chelsea. Arsenal 100 kansen 0 goals, wat een drama..

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik ben blij dat dit kutseizoen erop zit. Het was weer helemaal niets. En dan ook nog Volendam eruit, jammer, die gunde ik het wel om erin te blijven. Dat wanbeleid van Roda had afgestraft moeten worden, hopelijk gaan ze er alsnog uit (of failliet, nog beter).
De bekerfinale mag Heerenveen winnen, maar met Twente kan ik ook leven en wie de play-offs wint zal me echt een zorg zijn. Het enige waar ik nog naar uitkijk is de CL-finale.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

Feyenoord zal het nog lastig krijgen om europees voetbal veilig te stellen.

Zowiezo eerst tegen NAC,winnen ze vast wel,maar dan tegen groningen(ga ervanuit dat die utrecht uitschakelen)

Dat word spannend.

En ALS feyenoord daar voorbij komt nog 2 voorrondes spelen.

Volgens mij heeft Groningen geen zin in de play offs en proberen ze er onderuot te komen... Las dat ze al een Europees ticket hadden, maar begrijpen deed ik het niet helemaal. Met Tomasson geef ik Feyenoord een goede kans, zonder vrij weinig. Weet ook niet of ik moet hopen dat ze de play offs winnen, maakt volgend seizoen erg lang. Doe mij maar een seizoen zonder europacup zoals AZ.....

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Lees dat nergens terug......

Ik raad je aan zo de beelden te bekijken bij het penalty moment voor jullie. Schandalig. Maar uiteindelijk heeft het niks beinvloed. Dat was nog zuurder geweest.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Las dat Hofland ook al bekend heeft, was wel heel zuur geweest voor Roda als die laatste bal van Makaay er nog in was gegaan.[\spoiler]

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Was zeker geen rood voor Tiendalli, hij werd notabene omvergelopen..... Was niet eens een pingel, nou dat maakt de pingel voor Hofland een mooi goedmakertje....

Wat een kut samenvattingen, ze laten de helft niet zien. Had graag nog twee aangeschoten handsballen van Roda in de 16 terugwillen zien....

Ik had wel gezien dat de hand die de bal raakte van een blanke was... blijkt die Rodaspeler pikzwart te zijn..

Volendam eigen goal, dat is sneu...

Rode Kaart Hofland vind ik overdreven, dan was de klap van Cissé ook zeker rood....

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Zavo schreef:

(op 25 augustus 2008)

1. Ajax (beste selectie, het moet nu gewoon maar eens gebeuren)

2. PSV (best ingespeelde team)

... (het zal gaan tussen Ajax en PSV zoals meestal, dus hier valt een groot gat)

3. Twente (op basis van de eerste helft tegen Arsenal, zullen ze er toch wel weer staan denk ik)

4. AZ (Van Gaal)

5. Feyenoord (ik geloof niet zo in Verbeek, probeert leuk voetbal te spelen, maar vergeet dat verdedigen ook belangrijk is)

6-18: (puur natte vingerwerk)

6: Heerenveen

7. NAC

8. Roda

9. Groningen

10. NEC

11. Vitesse

12. Utrecht

13. ADO Den Haag

14. Heracles

15. Willem II

16. De Graafschap

17. Sparta

18. Volendam

Ik zat er behoorlijk naast (alleen Twente wel aardig voorspeld en Volendam, maar ja, wie niet).

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben trouwens ook zeer benieuwd naar de promotie/degradatie play-offs. Zou leuk zijn als er eens een andere club inkomt, zoals MVV of Cambuur (met stanley menzo)

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wat een tragedie onderin. Gelukkig hebben de Superboeren het (tijdelijk?) gered maar wel sneu voor Volendam. Dat was eigenlijk de enige die qua voetbal iets toevoegde dit seizoen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.