• 16.400 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.700 gebruikers
  • 9.420.821 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Die sneren zijn geen probleem, inderdaad. Dat doe ik ook. Leidenaar weet het alleen af en toe niet meer en dat gaat hij schelden en onzinnige, kinderachtige dingen roepen.

Ik zag net ene aire ofzo met kankerjoden schelden,maar dat bericht is verwijderd.

Mij zie je niet schelden hoor,blijf bij de feiten aub.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

(quote)

Dan moet je beter lezen,en niet met de massa meegaan.

Dat ik provocerend kan zijn en sneren geef ontken ik niet maar de berichtten aan mij gericht zijn ook niet vriendelijk,en zitten ook vol met sneren,dus als je dan toch iets wilt zeggen moet je niet alleen de makkelijkste weg kiezen aub.

Misschien moet je je dan eens afvragen waarom je zoveel berichten vol sneren krijgt van users die dat bij de (meeste) anderen niet doen...

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

Ik zag net ene aire ofzo met kankerjoden schelden,maar dat bericht is verwijderd.

Mij zie je niet schelden hoor,blijf bij de feiten aub.

Schelden hoeft niet bij voorbaat te betekenen dat er dergelijke woorden, die je nu noemt, worden geroepen. Maar je geeft dus wel aan dat je kinderachtig bezig bent? Want daar reageer je niet op.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

(quote)

Dan moet je beter lezen,en niet met de massa meegaan.

Dat ik provocerend kan zijn en sneren geef ontken ik niet maar de berichtten aan mij gericht zijn ook niet vriendelijk,en zitten ook vol met sneren,dus als je dan toch iets wilt zeggen moet je niet alleen de makkelijkste weg kiezen aub.

Als jij niet zo tof doet, dan gaan mensen ook normaal op je reageren.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Schelden hoeft niet bij voorbaat te betekenen dat er dergelijke woorden, die je nu noemt, worden geroepen. Maar je geeft dus wel aan dat je kinderachtig bezig bent? Want daar reageer je niet op.

Ik ben zeker niet altijd volwassen bezig,dus ja,mijn reacties zijn soms kinderachtig,en ik ben van mezelf een beetje provocerend,en dat mensen met zijn alle tegen mij gaan kan ik dus ook wel hebben.

Maar schelden doe ik niet,ook niet indirect.

Ik reageer vaak genoeg wel serieus en dan krijg ik ook niet altijd een serieuze reactie terug maar ik durf in de spiegel te kijken.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Misschien moet je je dan eens afvragen waarom je zoveel berichten vol sneren krijgt van users die dat bij de (meeste) anderen niet doen...

Ik zie die mensen ook genoeg sneren maken naar anderen hoor,alleen iets meer tegen mij omdat ik ze terug geef.

Zowiezo zijn hier feyenoord-aanhangers die elkaar steunen in alles.

Jij valt daar dan buiten.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Dit topic raakt op deze manier een beetje bevuild, ik hou dr niet van.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ontopic maar weer inderdaad.

Morgen enkele belangrijke potjes.

Graafschap-Volendam

Feyenoord-Roda

ADO-Vitesse

Wint Roda niet dan gaan ze sowieso 1 niveau lager. Wint ADO niet dan kan de GS of Volendam zich bij winst veilig spelen.

Wat wordt het?

Ik gok winst Feyenoord, de GS en ADO gelijk.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Ik neem aan dat als morgen de Giro begint het constante geëmmer over Ajax danwel Feyenoord verleden tijd is. Jullie zijn allemaal geweldig en jullie zijn allemaal de grootste. Zo goed?

Ik was er al bang voor dat dit niet zou gaan gebeuren. Wielrennen op het aller hoogste niveau heeft veel meer betekenis dan oeverloos gezwam over voetbal in de Mickey Mouse competitie. Over voetbal dat er wel toe doet, zoals het voetbal van Barcelona en Manchester United wordt verhoudingsgewijs ook nauwelijks gesproken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Ik was er al bang voor dat dit niet zou gaan gebeuren. Wielrennen op het aller hoogste niveau heeft veel meer betekenis dan oeverloos gezwam over voetbal in de Mickey Mouse competitie. Over voetbal dat er wel toe doet, zoals het voetbal van Barcelona en Manchester United wordt verhoudingsgewijs ook nauwelijks gesproken.

Hoopte net dat al het offtopic geklaag voorbij was...

Dan zoek je toch lekker een wielren forum op als je dit zo vervelend vind? Voetbal is de volkssport in NL en de Eredivisie leeft erg in dit land dus ja....

Lullen over Barca of Man Utd is alleen nuttig als ze die avond spelen. En dan krijgen ze aandacht genoeg.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Lullen over Ajax en Feyenoord is ook alleen nuttig als ze die avond spelen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

speranza schreef:

Lullen over Ajax en Feyenoord is ook alleen nuttig als ze die avond spelen.

Nee hoor. Er zijn er genoeg supporter van en dus is het wel en wee ook belangrijk.

Belangrijker voor mij althans dat een stel kerels op een fiets. Niet dat ik het erg vind als mensen er over praten willen maar zeur dan aub ook niet als het over de Eredivisie gaat.

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

Mensen, excuses aan iedereen. De laatste tijd provoceer ik iets te veel, want ik meen nog geen 10% van wat ik schrijf. Gewoon leuk om te zien hoe mensen zich 'druk' kunnen maken. Maar er is een grens, dus bij deze. Ik zeg ga morgen lekker onderuit op de bank voor een wedstrijdje eredivisie, om vervolgens door te gaan naar Arsenal - Chelsea. Die begint om 5 uur. Sluit mooi aan op elkaar dus. Heb je geen sport1 koop 'm dan gewoon via internet, want wat is 3 euro nou in hemelsnaam. Spektakel gegarandeerd. En als Arsjavin en Van Persie samenspelen dan weet ik wel hoe laat het is

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Jammer dat Arsenal-Chelsea geen echte waarde meer heeft. Beiden wel zeker van plek 2 tot 4 en beiden kansloos voor de landstitel.

Maar daarbuiten, schelden met kanker is een enorme teken van zwakte. Dat is niet meer provoceren, dat is jezelf gruwelijk laten gaan over de grens. Zonde.

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Jammer dat Arsenal-Chelsea geen echte waarde meer heeft. Beiden wel zeker van plek 2 tot 4 en beiden kansloos voor de landstitel.

Klopt. Dat is wel jammer. Maar puur op zichzelf staand is een Arsenal-Chelsea altijd de moeite waard. En ik ben toch wel een beetje benieuwt hoe ze de uitschakeling in de CL gaan herpakken. Gewoon kopen dus

Maar daarbuiten, schelden met kanker is een enorme teken van zwakte. Dat is niet meer provoceren, dat is jezelf gruwelijk laten gaan over de grens. Zonde.

In dit geval was het lichte frustratie. Maar de laatste tijd ben ik gewoon wat aan het dollen. Als je serieus wilt discussiëren erg vervelend dus. Het is een beetje genoeg geweest. Ik blijf hier ver vandaan, tenzij ik echt iets inhoudelijks met melden heb.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

aire. schreef:

De laatste tijd provoceer ik iets te veel, want ik meen nog geen 10% van wat ik schrijf. Gewoon leuk om te zien hoe mensen zich 'druk' kunnen maken.

Maar ondertussen raak je zelf gefrustreerd en ga je met ziektes schelden.

Ik hou ook wel een beetje van felle discussies,en beetje teasen om reacties uit te lokken,maar ik kan dan zelf ook wat hebben.

Grappig dat je mensen wilt frustreren en jij de enige bent die zich echt laat gaan met ziektes...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Ik neem aan dat als morgen de Giro begint het constante geëmmer over Ajax danwel Feyenoord verleden tijd is. Jullie zijn allemaal geweldig en jullie zijn allemaal de grootste. Zo goed?

De Giro? Da's toch iets van de Postbank...

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ben ook wel benieuwd wie er nu weer betrapt op doping gaan worden.

Graafschap-Volendam 1-1

Feyenoord-Roda 4-1

ADO-Vitesse 2-2

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Gisteren eindelijk begonnen. Team Colmubia sterk maar Leipheimer en Armstrong pakken al meteen aardig wat tijd op de andere kanshebbers. Nu wordt het even wacht op dinsden en woensdag. Twee aankomsten bergop. Zeker over Armstrong weten we dan een stuk meer.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Ajax-Twente 3-1

Feyenoord-Roda 3-0

Ado-Vitesse 1-1

Graafschap-volendam 1-1

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

De Giro d'Italia heeft dit jaar een bijzonder sterk startveld met Lance Armstrong, Levi Leipheimer, Carlos Sastre, Ivan Basso, Damiano Cunego, Danilo Di Luca en Dennis Menchov. Er zijn in tegenstelling tot de Tour de France slechts enkele ritten die in een massasprint kunnen eindigen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Tja, maar de Giro blijft toch niets meer dan de warming up voor de Tour. Heeft nooit mijn interesse kunnen wekken.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Daar denken diverse grootheden uit de wielersport heel anders over. Er zit in de Giro d'Italia vergeleken met de Tour de France veel meer spanning en er wordt meer geklommen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Mwah, volgens mij concentreert Armstrong (als we het dan toch over grootheden hebben) zich steevast op de Tour....

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ajax-Twente 1-1

Feyenoord-Roda 2-0

Ado-Vitesse 1-2

Graafschap-Volendam 1-0

Benieuwd vanmiddag. GS-Volendam wordt een hele spannende.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

ajax-Twente: 2-1

Feyenoord - Roda: 3-1

Ado - Vitesse - 1-2

Graafschap - Volendam: 2-1

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3409 stemmen

Ajax - Twente: 1-2

Feyenoord - Roda: 2-0

Ado - Vitesse - 2-3

Graafschap - Volendam: 0-1

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Reinbo schreef:

Mwah, volgens mij concentreert Armstrong (als we het dan toch over grootheden hebben) zich steevast op de Tour....

Dat is natuurlijk zo, voor Armstrong is de Giro een voorbereiding. Hij zal zich willen tonen en testen, maar dat is het dan ook wel.

De Giro is een wat andere koers, spectaculairder en verrassender, over de hele lijn iets minder niveau en vaak een Italiaans feestje, maar daarom niet minder leuk om te kijken. Bovendien richten toppers als Menchov en Sastre zich dit jaar wrs vooral op de Giro omdat ze in de tour aan flarden zullen worden gereden door het Astana blok (met zowel Armstrong als Contador).

Ik heb er gisteren speciaal een tv voor gekocht

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ajax - FC Twente 0-2

Feyenoord - Roda JC 0-1

ADO Den Haag - Vitesse 2-1

De Graafschap - Volendam 1-1

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het is nog maar zeer de vraag in hoeverre er tijdens de Tour de France sprake zal zijn van een Astana blok. Zowel Lance Armstrong als Alberto Contador zijn gebrand op hun respectievelijk 8e en 2e overwinning. Ik kan me niet voorstellen dat ze bereid zijn voor elkaar te gaan rijden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.