- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
'Mols slaat opnieuw aan het twijfelen'
Het lijkt plotseling niet zeker dat Michael Mols daadwerkelijk stopt met voetbal. De 38-jarige aanvaller is aan het twijfelen geslagen, meldt RTV Rijnmond.
De omroep meldt verder dat de Feyenoorder zal zwichten voor een eventuele aanbieding van zijn huidige club, of een bod van een club uit het Midden-Oosten.
Saillant detail is dat de routinier zondag uitgezwaaid zal worden door het Feyenoord-publiek, na afloop van het competitieduel met Roda JC. Eerder maakte Mols zijn afscheid al bekend bij ADO Den Haag, twee jaar geleden, en vorig seizoen bij Feyenoord. In beide gevallen kwam Mols terug op zijn besluit.
--------
Laat hem nou gewoon lekker stoppen. Wat kan hij nou nog brengen op zijn leeftijd?
Misschien iets voor Roda?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
010 is toch het puntenaantal van Roda JC?
Neen hoor, dat is 27.
Heb je nog wat van die flauwe grappen?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Neen hoor, dat is 27.
Heb je nog wat van die flauwe grappen?
Ahhh, pruillipje toch...
Continue Ajax afzeiken vind je wel leuk maar een beetje tegengas terug is weer teveel?
27 punten maar liefst? En toch zondag een niveautje lager. Tis wat...
Wij hebben onze crisis maar vermaak jij je eerst maar met die van jullie voordat je leuk komt doen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Continue Ajax afzeiken vind je wel leuk maar een beetje tegengas terug is weer teveel?
Heb ik zeker iets gemist.
Ik zeik nooit Ajax af.
Wij hebben onze crisis
Geen Champions League, wat een crisis. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Excuus, teruggelezen. Ik dacht dat jij er aan mee deed, maar dat klopt niet 
En geen CL is idd crisis bij ons ja.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Hoop dat Mols vertrekt,in de kuip tegen AJAX is die 010-er wel de angst van elke ajacied geworden inmiddels... 
Beter in schwalbes dan Suarez,ook een kwaliteit....
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Geen probleem hoor. 
Begrijpelijk als je in het verleden altijd grote successen behaald hebt.
Gewoon investeren in een goede trainer die de basis kan leggen voor sportieve prestaties op de lange termijn.
En dan kunnen we wel zeggen dat Ajax geen langetermijnclub is, maar dan moet daar maar aan gewerkt worden. De trainers waar je het over had zijn inderdaad vanzelf weggegaan, maar dat is logisch.
Een trainer voelt dat hij steeds minder vertrouwen krijgt en dat de klok tikt.
Ik zeg het nogmaals, geef een goede trainer het vertrouwen en laat hem een aantal jaar aan een ploeg bouwen en de resultaten volgen wel. De eerste 2 jaar mag je niet teveel verwachten, maar met zo een begroting en een trainer met de juiste visie komt dat wel goed.
Rijkaard zie ik wel niet als de juiste persoon. Bij Barcelona werkte hij met een wereldploeg, die spelers kunnen haast niet anders dan goed voetballen. Bij Sparta was Rijkaard eerst volledig door de mand gevallen, vandaar dat ik (nog) niet overtuigd ben van hem.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Sinds hij 2 Klassiekers op rij in Rotterdam een onterechte penalty versierde is dat respect namens mij naar hem volledig weg. Bah.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ajax is doodziek. Het is op sterven na dood. Daar zou zelfs de beste coach ter werleld geen positieve verandering in aan kunnen brengen. Ik heb het uiteraard over José Mourinho. Laat Johan Cruijff alsnog de klus klaren waaraan hij wilde beginnen tot zijn leerling en voormalige vriend het hem onmogelijk maakte zijn missie te voltooien.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Als ik Tom Knipping en Iwan van Duren moet geloven gaat het met Ajax gewoon prima, en is Feyenoord op sterven na dood.
"Feyenoord is helemaal verrot van binnen" ..
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik neem aan dat als morgen de Giro begint het constante geëmmer over Ajax danwel Feyenoord verleden tijd is. Jullie zijn allemaal geweldig en jullie zijn allemaal de grootste. Zo goed?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Liever gemekker over Ajax en Feyenoord dan die saaie zooi op de fiets 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen

Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Gelukkig is de winter voorbij, anders kregen we weer dat schaatsen. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen

LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen

LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen

otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nou, alweer 6 inhoudsloze potsts verder. Best wel veelzeggend, eigenlijk.
Sowieso zou voetbal eigenlijk op de spelletjespagina moeten staan, maar a la.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Met de jouwe alweer de 7e....
touche
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Respect voor Mols voor zijn verleden, ook respect voor zijn toekomst: stoppen voordat het te laat is.
Hij gaat voor elke bal, maar dat wil niet zeggen dat hij elke bal nog haalt. Gewoon stoppen. Het is mooi geweest. Hij had al een seizoen eerder moeten stoppen.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Met de inzet en motivatie van Mols is weinig mis,alleen het vuurtje is een vonkje geworden.
Zelfs feyenoord heeft niks aan een speler als Mols,hij kan het niet opbrengen iets toe te voegen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dan is het al jaren crises bij jullie. Wat was de laatste keer CL? 2001? En dan nu pas actie voeren? Laat me niet lachen. Verwende schoothondjes..... Kef, Kef...
Ik vind het toch knap, met zoveel miljoenen in kas en toch steeds weer falen, maar dat is heel iets anders dan een crisis... 't enig voordeel van een crisis is dat als je 'm overleefd je er sterker uitkomt. Let maar op volgend jaar: Feyenoord wordt kampioen. 
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Dan is het al jaren crises bij jullie. Wat was de laatste keer CL? 2001? En dan nu pas actie voeren? Laat me niet lachen. Verwende schoothondjes..... Kef, Kef...
Ik vind het toch knap, met zoveel miljoenen in kas en toch steeds weer falen, maar dat is heel iets anders dan een crisis... 't enig voordeel van een crisis is dat als je 'm overleefd je er sterker uitkomt. Let maar op volgend jaar: Feyenoord wordt kampioen.
Seizoen 2002-2003 Kwartfinales tegen Ac Milan,komt milan goed weg door de 3-2 te maken,ene Tomasson,een bankzitter toen met kwaliteiten die inmiddels jaartje ouder is en wat minder kwaliteiten heeft.
Wat zou er met hem gebeurt zijn?
2003-2004 nog poulefase
Ik vind het ook knap dat Ajax zo'n goede club is dat ze die miljoenen hebben in tegenstelling tot een....uhhhh feyenoord...
Heeft ook te maken met de goede spelers die ajax elk jaar weer verkoopt voor veel geld,eigen jeugd vooral.
Ajax heeft verse trainer als van Basten en Blind een kans gegeven,wat helaas niet goed heeft uitgepakt maar maakt niet uit.
Ach,ik weet nog niet wie er trainer word van Ajax,maar ook al is dat adje,ze eindigen zowiezo weer boven die rotterdammertjes hoor.
En zoals elk seizoen is Ajax niet de enige club die boven feyenoord eindigt.
Wanneer is de laatste keer dat feyenoord nog een rol van betekenis speelde in de competitie?
Ik zou maar niet om Ajax gaan lachen na opnieuw een triest en zielig seizoen.
Omdat feyenoord het de laatste beter doet krijgen ze praatjes,nou,ze zullen wel 7e eindigen,goed hoor,hahaha.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar het blijft een club van schoothondjes... 
En in lach me rot om die pseudocrisis van jullie.... CL missen jullie nu al 5 jaar en eindelijk actie... 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Eindelijk actie? Onder een steen geleefd? Is elk jaar wel iets te doen geweest. En elk jaar waren de niet Ajax-fans er het eerste bij om er iets van te moeten menen. Dát is pas grappig, dat het (quasi)vermaak elders gezocht moet worden dan bij de eigen club.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.