- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ajacieden zijn ''huil-baby's''. Niet alleen de spelers. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, had het Ajax publiek wel willen zien als ze halverwege net boven de degradatiestreep staan.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Oh, ik lees in dat bericht van Quido dat het dus helemaal niks met de prestaties te maken heeft, maar met de 'ziel' van de club die verloren is of zo.
Hadden ze daar niet 6 jaar eerder mee kunnen komen dan?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
je bedoelt die kakkerlakken die uit de uefa cup gezet zijn.

Die ja. Hoezo? 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
De acties van de Feyenoord en Ajax supporters zijn misschien te vergelijken, maar de aanleiding niet echt.
Die van Feyenoord hadden ook daadwerkelijk heel wat te klagen lijkt me, wat die van Ajax nu precies verwachten weet ik ook niet helemaal. Tuurlijk is het lullig dat ze de CL niet ingaan, maar ja, als dat het enige is..
De doelstellingen liggen bij Ajax ook wat hoger he. Ajax speelde decennia om het allerhoogste in NL, Europa en zelfs de wereld. Momenteel niet eens meer DE top van NL. Feyenoord heeft op een incidentje in 2002 na al decennia niks aansprekends meer bereikt. Daarnaast ligt hun begroting een stuk lager dan de onze.
Bij Ajax (ik ken Feyenoord een stuk minder goed) hebben ze lange tijd vreselijk wanbeleid gevoerd en terecht dat de supporters er nu klaar mee zijn. Alleen snap ik Cruijff niet over bestuurlijke chaos e.d. want juist bij Ajax vorig jaar en dit jaar is het bestuur vervangen. Of zien jullie Jaakke, van Geel en Fontein nog rondlopen? Coronel, Blind en Vd Aat lopen er nu rond en die moet je tijd geven. Ajax kan niet van dramatisch naar meteen weer bizar goed gaan. Ik had overigens wel veel meer verwacht van dit seizoen, vandaar dat ik het opstappen van MvB in Ajax perspectief een goede zaak vind.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Oh, ik lees in dat bericht van Quido dat het dus helemaal niks met de prestaties te maken heeft, maar met de 'ziel' van de club die verloren is of zo.
Hadden ze daar niet 6 jaar eerder mee kunnen komen dan?
Er is de laatste jaren al genoeg geprotesteerd hoor. Laatste jaren niet gevolgd? Ook het Coronel rapport kwam er niet voor niets. Plus dat supporters al jaren roepen dat ze het oude Ajax logo terug willen en dat er meer sfeer in de ArenA moet (wat ook de laatste 2 seizoenen een stuk beter is).
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ik had overigens wel veel meer verwacht van dit seizoen, vandaar dat ik het opstappen van MvB in Ajax perspectief een goede zaak vind.
Dat lijkt me logisch ja, maar ik vind de reacties allemaal een beetje overdreven eerlijk gezegd. Iedereen ziet toch dat het voor de traditionele top 3 niet zo makkelijk meer is om even kampioen te worden? Geloof mij maar, volgend jaar gaat het echt niet zomaar veel beter worden hoor. Ongeacht welke trainer. Dat heeft niks met beleid te maken, de voetbalwereld is gewoon veranderd.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Niemand zegt dat het makkelijk moet zijn, maar Ajax hoort mee te spelen tot het einde toe om de titel. En ik vind de selectie van Ajax daar ook toe in staat als je ze bekijkt. Dus hebben ze hard gefaald, net als voorgaande jaren.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Geloof mij maar, volgend jaar gaat het echt niet zomaar veel beter worden hoor. Ongeacht welke trainer.
Natuurlijk, maar dan pakken ze toch gewoon alweer een nieuwe trainer.
Ze lijken daar te dom om in te zien dat een trainer tijd nodig heeft om aan een ploeg te bouwen. Laat een trainer daar eens 5 jaar of langer aan het werk gaan, ongeacht de prestaties van de eerste 2,3 jaar.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Natuurlijk, maar dan pakken ze toch gewoon alweer een nieuwe trainer.
Ze lijken daar te dom om in te zien dat een trainer tijd nodig heeft om aan een ploeg te bouwen. Laat een trainer daar eens 5 jaar of langer aan het werk gaan, ongeacht de prestaties van de eerste 2,3 jaar.
Grapjas. Zowel Koeman als Ten Cate als Van Basten is zelf opgestapt.
En Ajax is geen langetermijnclub qua prestaties. Nogal logisch dat het rumoerig wordt na een minder seizoen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Het is en blijft gewoon een trieste actie van de "ajacieden". Bij Feyenoord zijn dit jaar een hoop punten gepakt door het Legioen, ondanks de bedroevende resultaten. Zoiets zie ik de ajacieden niet doen in een seizoen dat alles tegenzit.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Zeg ik toch nergens? En een Ajax legioen bestaat niet trouwens.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dan heb je dit seizoen weinig de ArenA bezocht want het publiek was regelmatig doorslaggevend. Denk alleen al terug aan de mooie UC avonden maar ook regelmatig in duels waarin het moeizaam ging. Groningen thuis bv.
Ajax heeft in de ArenA gelukkig met veel ploegen weinig moeite, itt Feyenoord waar iedereen in de Kuip kon winnen de 1e 3 kwart jaar.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dan heb je dit seizoen weinig de ArenA bezocht want het publiek was regelmatig doorslaggevend. Denk alleen al terug aan de mooie UC avonden maar ook regelmatig in duels waarin het moeizaam ging. Groningen thuis bv.
Ajax heeft in de ArenA gelukkig met veel ploegen weinig moeite, itt Feyenoord waar iedereen in de Kuip kon winnen de 1e 3 kwart jaar.
Iedereen kon ook van ajax winnen dit hele seizoen, dat is namelijk het spel. 
Bij ajax moeten ze gewoon de lat lager leggen. 4-0 verliezen op het Kasteel is natuurlijk een grote vernedering, maar om dan direct barricades aan te brengen. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Toch 1 Rotterdamse ploeg waar we bijna elk jaar daar voor moeten buigen. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Toch 1 Rotterdamse ploeg waar we bijna elk jaar daar voor moeten buigen.
Ik zou barricades leggen om het Kasteel als ik jullie was, dan hoeven de "godenzonen" zich daar niet meer te laten vernederen, zoals de laatste seizoenen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Neu, tis Sparta gegund. Leuke cluppie.
Zij hebben het in zich wel het grote Ajax te verslaan 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Best veel clubs de laatste tijd, als je het mij vraagt....
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Feyenoord valt daar dan alleen niet onder...
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Amen
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Klopt, die winnen de laatste tijd inderdaad.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Amen
Eetsmakelijk.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Ach,Ajax speelt nergens meer voor en het seizoen is teleurstellend afgelopen maar zondag zit ik toch in het stadion en dan hopen op een goede afsluiter.
Psv wil erg graag boven ons eindigen maar dat gaat niet gebeuren.
En we eindigen zoals de laatste 10 jaar ook weer boven 010 en weer een seizoen ongeslagen tegen ze,elk lichtpuntje is er 1... 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ach,Ajax speelt nergens meer voor en het seizoen is teleurstellend afgelopen maar zondag zit ik toch in het stadion en dan hopen op een goede afsluiter.
Psv wil erg graag boven ons eindigen maar dat gaat niet gebeuren.
En we eindigen zoals de laatste 10 jaar ook weer boven 010 en weer een seizoen ongeslagen tegen ze,elk lichtpuntje is er 1...
Als Feyenoord UEFA cup voetbal haalt, net als ajax met een enorme begroting, dan zie ik ook een flinke lichtpunt. 
ajax eindigt heus wel als 3e, Feyenoord hopelijk als 7e. Trieste eindstand, maar in de winterstop zou ik ervoor getekend hebben.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Ja acht triest is het wel.
Ajax en Feyenoord zijn de grootste vijanden maar de supporters kunnen ook bij elkaar uithuilen,want al jaren zien beide ploegen niet wat ze willen zien.
Bij ajax is het drama net iets minder groot,en onderling zijn de resultaten gelukkig ook goed,maar ben blij dat 010 niet 4x kampioen is geworden de laatste paar jaar terwijl ajax deze resultaten behaalden,anders was het leedvermaak van de 010-ers groot geweest en de afgang voor Ajax nog groter.
Ben wel blij dat Psv dit jaar geen kampioen is,zie liever dan ploegen als Twente & AZ kampioen worden...
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Wie is 010?
De pastoor 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja LEIDENAAR. Wie is/zijn dat?
Graag met hoofdletters uw antwoord.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
010 is toch het puntenaantal van Roda JC?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.