- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Benieuwd waarop jij baseert waarom ED niet zo snugger is. Heeft heel wat uit zijn leven en carriere gehaald.
Op TV lopen zaniken dat je totaal geen zin hebt om playoffs te spelen en dan in je laatste wedstrijd een schorsing pakken zodat je geen playoffs hoeft te spelen. Dat noem ik niet snugger nee.
Voor derest geen kwaad woord over hem als voetballer of mens.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Naomi schijnt mannelijk te zijn hoor als je zn profiel bekijkt. Ik ken weinig vrouwen die Gilles heten...
Een vrouw als plaatje,naam = Naomi Watts,voetbal-verstand duid op een vrouw,maar het is een man.
Denk dat het niet raar is dat ik ernaast zit.... 
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Naomi,geef je het alweer op.
Eerst zeg je nog dat Davids zowiezo niet snugger overkomt,en nu heb je het opeens maar over 1 opmerking van hem en voor de rest geen kwaad woord... haha... yeah right..
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Op TV lopen zaniken dat je totaal geen zin hebt om playoffs te spelen en dan in je laatste wedstrijd een schorsing pakken zodat je geen playoffs hoeft te spelen. Dat noem ik niet snugger nee.
Voor derest geen kwaad woord over hem als voetballer of mens.
Simpele ziel...
De man verloor de landstitel op 1 goal, gek dat je dan effe niet bruist van de energie om play offs te spelen. Overigens heeft hij heus niet daarom geel gepakt. Blonk kort erna gewoon uit in de play offs en in de bekerfinale. Geen kwaad woord over zijn inzet en wil. Hij is een echte liefhebber.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ander punt is zoals ik noemde het zonder scheenbescherming spelen. Begrijpend lezen is vaak lastig; dat hij niet snugger overkomt heeft niks te maken met Davids als voetballer en mens.
Je loopt te bazelen, een normale opbouw van je zinnen zou al een hoop schelen.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Geen kwaad over Davids de voetballer en de mens...
Wat blijft erover dan? 
De mens Davids besluit die scheenbescherming niet te dragen,de voetballer speelt zonder die scheenbescherming.
Davids heeft genoeg toegevoegd in zijn tijd dat die er was,niet zo opvallend als een Cocu,maar dat maakt niet uit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Simpele ziel...
Idem
.
Van een man met zijn ervaring verwacht ik dat hij dan de kar trekt.
Ik vraag het me af.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geen kwaad over Davids de voetballer of mens...
Wat blijft erover dan?
communicatieve capaciteiten, gedragspatroon binnen en buiten het veld etc. You name it.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
I rest my case. Heeft toch weinig zin je wat proberen uit te leggen. Maar iedereen die Davids' carriere bekijkt zal niet jouw mening hebben gok ik.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Gedragspatroon is toch David de mens,haha,weet je zelf wel wat je allemaal zegt?
Maar never mind,jij vult je berichtten toch wel op,ook al weet je niks meer om erin te zetten he moppie.
kappeuter (crew films)
-
- 74678 berichten
- 5987 stemmen
Supporters Ajax willen deel ArenA barricaderen - Sport - de Volkskrant
Trieste 'supporters'.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik hoorde het ook al. Die F-side en 410 hebben wel meer van dat soort trieste acties.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Belachelijke actie van de "supporters".
Als het effe niet goed gaat gaan ze steeds maar weer over tot dit soort trieste en laag-bij-de-grondse acties.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Met alle respect, maar het zijn altijd die Ajax-supporters die zulke rare dingen doen. Kijk eens naar het Feyenoord-legioen, die hebben óók een drama-seizoen gehad maar ze blijven achter de ploeg staan. Supporters van Ajax zijn zulke.. verwende kinderen ofzo, kweet niet wat dat is.
Vooral deze quote spreekt weer boekdelen wat dat betreft: Dit jaar hebben we weer verloren, in dorpen en steden waar Ajax niet hoort te verliezen.
Zegt veel over hoe groot zij zich voelen maar al een paar decennia niet meer zijn.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Lekker motiverend voor de ploeg, dat kun je geen supporters noemen.
Een echte supporter blijft altijd achter z'n club staan.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Zo raar is dat niet. Ze willen eenmalig een duidelijk statement naar de club en selectie maken en daardoor willen ze de ring leeghouden. Zodat de spelers de leegte voelen die de supporters al lange tijd van hen voelen.
Liever zon ludieke actie dan dat er gekloot wordt met rellen e.d.
Feyenoorders mogen helemaal niks zeggen, die hebben voorgaande jaren meermaals bijna het Maasgebouw bestormd.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Nja, beetje triest sensatiebelust bericht hoor. Geheel is een stuk genuanceerder, en de officiële supportersvereniging staat er niet (geheel) achter (voor alle Ajax-supporters weer over één kam geschoren worden).
Oproep initiatiefnemers:
"Wij zijn er altijd en overal. Voor Ajax, voor Amsterdam en voor onszelf. We reizen duizenden kilometers om onze club te steunen en de kleuren te verdedigen.
Maar we worden in de maling genomen. Door de mensen waar wij achter staan. Het Ajax gevoel is verdwenen. Het shirt kent geen trots die oprecht is. Waar men strijd voor moet leveren. Jonge jongens in ons shirt, die Ajax misbruiken.Dit jaar hebben we weer verloren. In dorpen en steden waar Ajax niet hoort te verliezen. Het hele seizoen hebben wij achter de ploeg gestaan. Maar we treurden diep van binnen. En wat blijkt? Wij supporters zijn de enige die de trots en de eer kennen van het heilig wit-rood-wit.Daarom zullen zondag de ringen op de Zuidtribune de gehele eerste helft leeg zijn. De ingangen Zuid H en Zuid J worden gebarricadeerd. De leegte zal te zien zijn wanneer de laatste ziel van club verdwenen is. Voor onze trots blijven wij buiten!Iedereen zal zich verzamelen om 12 uur bij het supportershome. Om 12.30 uur wordt gezamenlijk richting de ingangen gelopen. Door tal van spandoeken buiten het stadion en aan de ringen van de Zuidtribune zal onze mening worden verwoord. Ondersteund door een open brief die de gehele eerst helft op VAK410 te zien zal zijn.
Na de rust worden de tribunes weer bevolkt. En zullen de liederen weer geheven worden. Uit volle borst zal de CLUB 45 minuten toegezongen worden ongeacht de stand. "
Reactie Supportersvereniging:
"De Supportersvereniging Ajax reageert met begrip op de aangekondigde supportersactie voorafgaand aan de wedstrijd tegen FC Twente. Wél vindt de 85.000 leden tellende fanclub dat iedere supporter voor zichzelf moet kunnen uitmaken of hij of zij aan de actie meedoet.
Afweging
Het is begrijpelijk dat sommige supportersgroeperingen uit frustratie een statement willen maken. De aangekondigde actie om gedurende de eerste helft weg te blijven zal een méér dan duidelijk signaal naar onze club toe zijn.
Het statement zal volgens de supportersvereniging extra krachtig zijn als iedere fan voor zichzelf de afweging kan en mag maken of hij of zij gehoor wil geven aan deze oproep."
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Feyenoorders mogen helemaal niks zeggen, die hebben voorgaande jaren meermaals bijna het Maasgebouw bestormd.
Maar blijven wél achter hun club staan. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vooral deze quote spreekt weer boekdelen wat dat betreft: Dit jaar hebben we weer verloren, in dorpen en steden waar Ajax niet hoort te verliezen.
Zegt veel over hoe groot zij zich voelen maar al een paar decennia niet meer zijn.
Behoorlijk triest inderdaad. Maar dat is Ajax, die voelen zichzelf groots terwijl ze dat al jaren niet meer zijn.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Dat is niet Ajax, dat is een eenling, of een klein groepje dat zich geroepen voelt iets te zeggen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Supporters Ajax willen deel ArenA barricaderen - Sport - de Volkskrant
Trieste 'supporters'.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Kijk eens naar het Feyenoord-legioen
je bedoelt die kakkerlakken die uit de uefa cup gezet zijn.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik zag daar ook regelmatig de Kuip leeglopen. Denk aan Feyenoord-De Graafschap.
En liever een ludiek statement dan jullie supporters die Nancy sloopten en meer negatieve ongein uithaalden. Dan heb ik liever wat gescheld bij een bus en een lege tribune in een potje die er nauwelijks meer toedoet.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen

zitten elk jaar de meeste supporters en dit jaar ook weer na vijf drogen jaren.
en volgend seizoen ook weer. 
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Benieuwd waarop jij baseert waarom ED niet zo snugger is. Heeft heel wat uit zijn leven en carriere gehaald.
Dat hij goed kan voetballen heeft natuurlijk niet zo veel met snugger te maken. Vind hem ook niet echt een groot licht eerlijk gezegd, al geldt dat natuurlijk voor 90 procent van de voetballers.
Cor van der Geest had het daar gisteren nog over op t.v.. Vergeleken met andere sporters zijn voetballers over het algemeen buiten hun sportieve prestaties behoorlijke leeghoofden.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Met alle respect, maar het zijn altijd die Ajax-supporters die zulke rare dingen doen. Kijk eens naar het Feyenoord-legioen, die hebben óók een drama-seizoen gehad maar ze blijven achter de ploeg staan. Supporters van Ajax zijn zulke.. verwende kinderen ofzo, kweet niet wat dat is.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
En nog konden ze op steun rekenen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zeg ik toch nergens? En een Ajax legioen bestaat niet trouwens.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
De acties van de Feyenoord en Ajax supporters zijn misschien te vergelijken, maar de aanleiding niet echt.
Die van Feyenoord hadden ook daadwerkelijk heel wat te klagen lijkt me, wat die van Ajax nu precies verwachten weet ik ook niet helemaal. Tuurlijk is het lullig dat ze de CL niet ingaan, maar ja, als dat het enige is..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.