- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Seedorf in ajax is natuurlijk wel heel wat anders dan Seedorf in Oranje.. ik ben voor! Of hij dat wil is de vraag, maar het zou een mooie paar jaar kunnen zijn. Zo'n type ontberen ze in elk geval.
Hopelijk presteert hij hetzeflde als Davids in ajax. Dan mag hij gerust komen!!! 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Chelsea wil af van Drogba. Ze zijn hem spuugzat na het incident tegen Barcelona.
Opvallend nieuws. Hij heeft maar 5 x gescoord in de competitie, maar hij stond dan ook nooit in de basis bij Scolari.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zeikerds daar. Wat mij betreft de beste spits ter wereld. Ik snap ze daar echt niet.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Terechte beslissing.
Zou een prima spits voor Barca zijn denk ik. Die grote aap voorin en 2 wervelwinden om hem heen, kan erg leuk worden.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Lijkt me juist helemaal geen spits voor Barca, ik zou lekker Eto'o houden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die speelt volgend jaar in het Vicente Calderon
.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Zie Drogba wel passen bij een club als Juventus die ook maar eens een aankoop moet doen.
Zowiezo ligt de Italiaanse competitie hem denk ik wel.
Ik was door zijn houding en gedrag nooit echt een fan van Drogba hoewel ik hem als speler wel erg goed vind,maar krijg toch wel een zwak voor hem.
Dat Chelsea af wil van Drogba is onzin,op de betrouwbare voetbalsites zoals voetbalzone is daar niks van terug te zien.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dat Chelsea af wil van Drogba is onzin,op de betrouwbare voetbalsites zoals voetbalzone is daar niks van terug te zien.
Volgens verschillende Engelse media. Dat wil nog niet zeggen dat het zo is.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Hopelijk presteert hij hetzeflde als Davids in ajax. Dan mag hij gerust komen!!!
ik zie voor de trainers oplossing alleen jansen als kandidaat.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Er was niks mis met de rentree van Davids bij Ajax. Dat 1e halfjaar was zelfs subliem. Sneijder floreerde dankzij Gabri en Davids. Davids scoorde een geniale goal tegen Excelsior, Davids schoot de beslissende penalty erin in de bekerfinale. Daarna brak ie in de voorbereiding zijn been, kwam stroef terug maar zijn laatste maanden waren wederom prima. Een echte leider. Jammer dat van Basten kwam, anders had hij zeker nog dit seizoen voor ons gespeeld. Ik miste hem. Ik had gelukkig de eer bij zn laatste duel aanwezig te zijn. Helaas de play off finale tegen Twente die we verneukten, maar ik heb zeker met de rest hard geapplaudiseert voor Edje, echte Ajacied.
Als Seedorf zon zelfde soort rol op zich zou willen nemen ie hartstikke welkom.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij was Ajax zelfs heel erg lang ongeslagen met Davids in de basis,werd nog eens gezegt toen....
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Je zal er wel meer vanaf weten ajax&litmanen, maar de terugkeer van Davids en Stam bijv. voelen een beetje als mislukt aan. Kan zijn door de blessure van Davids. Maar ik vond het spel van Davids nogal tegenvallen. Komt misschien omdat hij bij Juventus erg goed was en ik dat beeld nog voor me had. 
OlafK
-
- 955 berichten
- 1831 stemmen
Davids comeback was volgens mij wel succesvol, maar die van Stam een complete flop. Die liet te weinig zien. Hij was misschien wel een leiderfiguur maar maakte zelf te veel foutjes.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Davids pakte toen toch een volkomen onnodige rode kaart in de laatste wedstrijd?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Davids pakte toen toch een volkomen onnodige rode kaart in de laatste wedstrijd?
Tegen PSV een ontzettend domme in ieder geval die symbool stond voor zijn laatste jaar. Het eerste halfjaar was hij subliem en bezorgde hij ons bijna de titel. Het 2de jaar was hij erg onprofessioneel en kon hij het niet meer opbrengen. Toch diep respect voor deze ajacied, geweldige voetballer!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Davids zorgde ervoor dat Ajax die hele seizoenshelft met hem ongeslagen was. Ajax verloor toen 1x, play offs bij Heerenveen en juist dat duel miste hij.
Stam was anders. Best aardig begin maar hij was niet meer zo stabiel. Vooral door blessureleed. Maar zijn impact was wel groot. Van mij had ie het jaar zo af mogen maken want hij was op 70% ook nog beter dan elke andere verdediger die we hadden. Ik vind het toch een eer dat de grote Jaap Stam in Ajax dienst heeft gespeeld.
Verder totaal niet met Kais post van 14,50 eens. Hij kwam na zijn blessure te snel terug, mede omdat Ajax hem toen hard nodig had. Tegen PSV was ie erg slecht en pakte hij ook een domme rode kaart. Maar om te zeggen dat hij het hele 2e jaar onprofessioneel was...echt niet. Die beenbreuk was domme pech helaas.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die beenbreuk was gewoon dom. Komt Davids sowieso niet echt snugger over maar zonder scheenbeschermers spelen verwacht ik zelfs van hem niet.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Denk dat Davids heel wat meer in zijn mars heeft dan jij, maar dat terzijde. Moet ik nu ook zon trieste smilie erbij zetten?
En die beenbreuk was gewoon jammerlijk. Oefenpotje in het zonnetje...het is dan niet slim niks om te doen maar het is wel botte pech dat net zon mongool met gestrekt been op die van hem ramt in zon potje om niets waar normaal spelers nooit vooruit te branden zijn.
Maar over professioneel te spreken; Davids revalideerde in de VS maar kwam toen wel over naar Praag om de selectie moed in te praten voor de return tegen Slavia. Dat tekent wel zijn professionaliteit en wil om te presteren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Denk dat Davids heel wat meer in zijn mars heeft dan jij, maar dat terzijde. Moet ik nu ook zon trieste smilie erbij zetten?
. Jammer dat je het opeens op de man moet spelen, onmacht blijkbaar. Voetballend heeft hij meer in zijn mars, ik kwam niet verder dan RBC. Daarbij houdt het dan wel op.
Ach, ook in een vriendschappelijke wedstrijd hoor je alles te geven. Beetje jammeren om niks.
Het is ook echt een professional en een echte winnaarsmentaliteit.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Jij komt niet verder dan continue alles af te zeiken achter je pctje dus wat dat betreft...ja, dan wordt er wel eens op de man gespeeld.
Benieuwd waarop jij baseert waarom ED niet zo snugger is. Heeft heel wat uit zijn leven en carriere gehaald.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Vanaf morgen barst het spektakel los. De mooiste wielerronde ter wereld de Giro beleeft dan zijn aftrap. Dit jaar wederom een parcours waar de tour alleen van kan dromen en ook nog eens een ijzersterk deelnemersveld. Ik heb er alvast gigantische zin in.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Naomi,laat je weer merken dat je een hekel hebt aan Ajax met wat loze opmerkingen die zoals altijd kant noch wal raken...Zit diep he.. 
Altijd lachen met zo'n vrouwtje als jou....
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Naomi schijnt mannelijk te zijn hoor als je zn profiel bekijkt. Ik ken weinig vrouwen die Gilles heten...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.