- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Nicolage Rico
-
- 20231 berichten
- 2384 stemmen
Naomi heeft geen punt. Naomi heeft een drogreden.
Als mijn argumenten, die ik geef op basis van het ruime half uur dat ik zag, niet kloppen vanwege de rest van de wedstrijd dan hoor ik graag de tegenargument. Het simpele feit dat ik de rest niet gezien heb is natuurlijk geen argument op zichzelf.
Verder eens met kos; beide waren geen penalty.
Jij geeft opmerkingen die voor de gehele wedstrijd gelden, terwijl je maar een half uur gezien hebt. Zo komt het in ieder geval over.
En er zijn genoeg tegenargumenten gegeven. Iniesta verpeelde de bal constant, Barcelona kon geen gaten vinden in de defensie van Chelsea en Barcelona kreeg in de overige 60 minuten geen kansen/mogelijkheden.
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Jij geeft opmerkingen die voor de gehele wedstrijd gelden, terwijl je maar een half uur gezien hebt. Zo komt het in ieder geval over.
Ik reageerde op de stelling dat Barca geen kansen had gehad; in het halfuur dat ik keek waren het er al minstens 3 + nog een die tot het doelpunt leidde. Lijkt me nog steeds alleszins legitiem om dit te zeggen.
Maar goed, denk dat we er lang genoeg over hebben gepraat nu. Ik heb in ieder geval een half uur genoten van het spel van Barca. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2267 stemmen
http://www.vi.nl/WebTV/WebTVBesteJohan/VanBastenIsNietGeschiktVoorHetTrainersvak.htm
Met wat Johan Derksen zegt over de wedstrijd van gisteren (vanaf 5.37) ben ik het volkomen eens.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Met nog iets minder dan twee dagen voordat de Giro losbarst kan ik me nog wel even bemoeien met de stand van zaken bij Ajax.
Ik werp even een balletje op voor de échte kenners :
Zou het voor Ajax niet beter zijn als ze voor de verandering eens een complete buitenstaander zouden aannemen als hoofdcoach?
Iemand die niet bij Ajax heeft gespeeld, iemand die niet persé 4-3-3 moet spelen en misschien zelfs een buitenlander die zich niet bezig hoeft te houden met de kampen Cruyff en Van Gaal?
Even serieus, hoeveel echte buitenspelers zijn er nu nog te vinden voor het strakke Ajax-systeem ?
Ik ben het opzich met je eens als het een Nederlandse trainer wordt dan Rijkaard anders zie ik ook het liefst een buitenlandse coach. Eéntje die niet alleen als veldtrainer iets toevoegd maar ook binnen de club, een vereiste is wel dat hij aanvallend voetbal speelt. 4-3-3 hoeft niet per sé wel een variant daarvan, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Pellegrini, Le Guen lijken mij dan de beste opties
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
http://www.vi.nl/WebTV/WebTVBesteJohan/VanBastenIsNietGeschiktVoorHetTrainersvak.htm
Met wat Johan Derksen zegt over de wedstrijd van gisteren (vanaf 5.37) ben ik het volkomen eens.
Ja dus,lekker belangrijk.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Ik ben het opzich met je eens als het een Nederlandse trainer wordt dan Rijkaard anders zie ik ook het liefst een buitenlandse coach. Eéntje die niet alleen als veldtrainer iets toevoegd maar ook binnen de club, een vereiste is wel dat hij aanvallend voetbal speelt. 4-3-3 hoeft niet per sé wel een variant daarvan, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Pellegrini, Le Guen lijken mij dan de beste opties
Lees goed,hij had het niet over buitenlandse coach maar over een buitenstaander....
Bij Ajax hoort zowiezo geen buitenlander maar wij zijn het altijd oneens he Kai haha.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Welke Nederlandse opties zijn er dan die buitenstaander zijn bij Ajax, alleen Jans en Verbeek wat natuurlijk geen echte opties zijn.
Maar wij zijn het nooit eens inderdaad.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Welke Nederlandse opties zijn er dan die buitenstaander zijn bij Ajax, alleen Jans en Verbeek wat natuurlijk geen echte opties zijn.
Maar wij zijn het nooit eens inderdaad.
Ik zeg niet dat ik een buitenstaander wil zien hoor,alleen dat je niet goed aan het lezen was en het eens was met iemand die iets anders zei.
Ik zie graag een Rijkaard komen en misschien zelfs nog liever een Koeman...
Hoef geen Jans of Verbeek te zien...
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25187 stemmen
Ik zeg niet dat ik een buitenstaander wil zien hoor,alleen dat je niet goed aan het lezen was en het eens was met iemand die iets anders zei.
Zou het voor Ajax niet beter zijn als ze voor de verandering eens een complete buitenstaander zouden aannemen als hoofdcoach?
Iemand die niet bij Ajax heeft gespeeld, iemand die niet persé 4-3-3 moet spelen en misschien zelfs een buitenlander die zich niet bezig hoeft te houden met de kampen Cruyff en Van Gaal?
Ik zeg buitenstaander maar voeg daaraan toe dat een buitenlander misschien wel een optie zou moeten zijn.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik begrijp en bedoel dus eignelijk ook dat onafhankelijke Nederlandse trainers bijna niet beschikbaar zijn. Dus moet je over de grens kijken. Maar ik ben benieuwd volgens 3fm zou er een gesprek tussen Rijkaard en Ajax zijn geweest, al geloof ik dat niet eigenlijk.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Haha daar zijn er meerdere van, echt grappig gedaan allemaal 
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Hij moet nog wat langer, Ballack die met z'n handen die Noor bijna wil wurgen, dat is hét moment.
Wouter
-
- 18738 berichten
- 3094 stemmen
Terugkeer Seedorf en Rijkaard bij Ajax in de maak - voetbalcentraal.nl
Klinkt als wens/vader/gedachte.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dat bericht komt naar mijn weten van Ajaxshowtime.com, uit het gedeelte waar users zelf hun geruchten mogen neerpennen. Het zou mooi zijn maar het gaat niet gebeuren, ik kan het niet geloven. Lijkt me ook vreemd dat Ajax binnen een dag al contact heeft gehad met Rijkaard én Seedorf die er dan beide ook niet meteen onwelwillend er tegenoverstaan.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Toch nog aardig spannende eindfase, jammer dat HSV niet door is, had ik het meer gegunt.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Altijd leuk zo'n keeper die meegaat naar het strafschop gebied en dan ook nog de bal krijgt.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Haha ja, maar meestal zijn ze zo ongecontroleerd bezig dat het eindigt met een boel spelers op de grond en dan snel terug hollen 
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
haha, indeed, en dit keer zelfs met een lachwekkend slecht uitgevoerde schwalbe van de keeper zelf.
Wouter
-
- 18738 berichten
- 3094 stemmen
Dat bericht komt naar mijn weten van Ajaxshowtime.com
Die namen het over van Voetbal Centraal.
Op zich kan dat makkelijk.
Maar dat maakt het nog niet waar.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Volkomen onbegrijpelijk, ik zag er helemaal niets vreemds in hoor.
Alsof je als verdediger in beweging altijd je armen gebogen hebt
waar slaat dat op.
Mijn inziens is iets hands als je bewust de bal raakt met je hand of als je een duidelijke doelkans ontneemt door de bal met de hand te raken. (Dacht eigenlijk ook dat dat de officiele regels waren) Dat tweede is natuurlijk overduidelijk bij Pique. Bewust of niet of hij ontneemt Anelka gewoon een zekere één op één met de keeper.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Je hebt gelijk, ik zie het. Ik zou het leuk vinden als het waar is maar ik heb mij twijfels. Maar we zullen zien, ik kan me niet voorstellen dat Rijkaard en/of Seedorf erin stappen.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Seedorf zal ook wel een keer willen afbouwen,en maybe weer in Nederland willen wonen,a la Cocu.
En natuurlijk gaat die dan naar Ajax.
Misschien hadden ze al eerder hem gepolst maar liet die weten niet te komen zolang van Basten de coach is(logisch na zijn vertrek bij het nederlands elftal) en hebben ze dus gelijk na Marco's ontslag contact gezocht.
Andere kant speelt Seedorf nog vaak zat,en had die laatst gezegt nog 1 grote prijs te willen winnen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Seedorf in ajax is natuurlijk wel heel wat anders dan Seedorf in Oranje.. ik ben voor! Of hij dat wil is de vraag, maar het zou een mooie paar jaar kunnen zijn. Zo'n type ontberen ze in elk geval.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Wat Chelsea nu aan het doen is, gaat wel erg ver, en is gezien het wedstrijd verloop ook compleet onzinnig:

Alsof die scheids het volle vertrouwen had dat Barca met 10 man makkelijk overeind zou blijven 
Hiddink is gelukkig nog niet volkomen doorgedraaid "het voelt alsof we bestolen zijn. Het is de slechtste scheidsrechter die ik ooit heb gezien". Over samenzwering van de Uefa wilde hij niet spreken. "Dat moet je kunnen bewijzen".
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Trouwens, volgt iemand van jullie een beetje de play-offs van het Nederlands basketbal? Onze Groningse trots gaat het weer flikken!
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Ja, leuk. Toen ik nog in Groningen woonde ging ik best vaak kijken bij Donar, echt wel leuk altijd. Fanatiek publiek.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.