- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Beter verwende schoothondjes dan verwaarloosde schoothondjes,mr Reinbo.
Als wij een pseudocrisis hebben,wat hebben jullie dan wel niet?
Kies ik liever voor de pseudocrisis,wij hoeven geen geld te bedelen op de straten. 
We hadden een trainer die niet de ervaring had die die nodig had om kampioen te kunnen worden,maar de toekomst ziet er positief uit.
Dit team is op elke positie beter dan feyenoord(wat ook blijkt in onderlinge duels) dus hier maken we ons een stuk minder zorgen dan daar in 010.. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
touche
9. Anyhow, België kan in de rouw:
Boonen opnieuw betrapt op cocaine
Tom Boonen is opnieuw betrapt op het gebruik van cocaïne. Dat gebeurde bij een controle van de antidopingcommissie de Vlaamse Gemeenschap. Het parket in Turnhout heeft inmiddels huiszoeking verricht bij de Belgische sprinter, zo melden diverse Belgische dagbladen.
Stommeke stommeke...
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Als ze met al die miljoenen geen kampioensteam kunnen maken, dan maak ik me wel degelijk zorgen. Ajax overschat zich de laatste seizoenen veel te veel.
Daarentegen moet wel gezegd worden, dat als AZ kampioen word en twente de cl haalt, word er als eerste naar ajax gewezen en niet naar psv en feyenoord.
kappeuter (crew films)
-
- 74678 berichten
- 5987 stemmen
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Otherfool,saai nieuws,denk niet dat de nederlanders hier wakker van liggen.
Maar denk dat iedereen die van voetbal houd in Belgie al jaren in rouw is... 
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
FC Groningen wil onder de play-offs uit - Voetbal - Leeuwarder Courant - leeuwardercourant.nl
Ik wist het, de KNVB had zich van die zaak af moeten houden. Regels zijn regels, klaar.
Maar goed, mission impossible voor Fc Groningen.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Leidenaar, even wat minder toffertjes eten ok!
Die Boonen, wat een clown..
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
1. Ik ben Nederlander.
2. We hebben het over één van de grootste wielrenners van onze tijd, dus ja dat is nieuws.
3. Als inhoudsloze types als jij het sportforum van Moviemeter gaan behuizen en bevuilen, dan weet ik tenminste waar ik niet meer naar toe hoef te gaan voor een leuke sportdiscussie.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Wat hangt er boven het hoofd van Boonen, meer dan een jaar?
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Hij kan niet geschorst worden toch? Omdat het buiten een wielercontrole om is. Maar hij riskeert wel vervolging door justitie volgens mij.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Beter verwende schoothondjes dan verwaarloosde schoothondjes,mr Reinbo.
Als wij een pseudocrisis hebben,wat hebben jullie dan wel niet?
Kies ik liever voor de pseudocrisis,wij hoeven geen geld te bedelen op de straten. 
We hadden een trainer die niet de ervaring had die die nodig had om kampioen te kunnen worden,maar de toekomst ziet er positief uit.
Dit team is op elke positie beter dan feyenoord(wat ook blijkt in onderlinge duels) dus hier maken we ons een stuk minder zorgen dan daar in 010..
Wij hebben een megacrisis, de ergste uit de geschiedenis, maar het ergste lijkt achter de rug. En wat jij bedelen noemt, noem ik supporten. En Feyenoord schoothondjes noemen? Hoe kom je erop? Zeker nooit in de buurt van de Kuip geweest....
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25183 stemmen
Maar denk dat iedereen die van voetbal houd in Belgie al jaren in rouw is...
Wat een niveau weer
.
Otherfool zei het al zeer terecht. Boonen is één van de grootste renners van deze tijd en dat zo'n jongen niet van de drugs (geen doping dus!) af kan blijven is een groot drama. Dat is dus niet alleen iets wat Belgen interesseert maar wielerliefhebbers over de hele wereld.
starbright boy (moderator films)
-
- 22536 berichten
- 5184 stemmen
Boonen opnieuw betrapt op cocaine
Tom Boonen is opnieuw betrapt op het gebruik van cocaïne. Dat gebeurde bij een controle van de antidopingcommissie de Vlaamse Gemeenschap. Het parket in Turnhout heeft inmiddels huiszoeking verricht bij de Belgische sprinter, zo melden diverse Belgische dagbladen.
Triest nieuws. Natuurlijk oerstom van 'm, maar ik had het een paar jaar geleden ook niet achter 'm gezocht, ik dacht dat hij de druk van een supertalent en daardoor beroemdheid in Belgie wel aan leek te kunnen.
Ik hoop dat hij niet het trieste voorbeeld van Frank Vandenbroucke zal volgen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nogmaals, echt met alle respect voor wielrenliefhebbers, maar ís dit nog nieuws te noemen? En zou het niet eerlijker zijn om doping legaal te maken in de wielrensport? Wat vinden jullie daarvan?
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25183 stemmen
Nogmaals, echt met alle respect voor wielrenliefhebbers, maar ís dit nog nieuws te noemen? En zou het niet eerlijker zijn om doping legaal te maken in de wielrensport? Wat vinden jullie daarvan?
Ten eerste, ja het is zeker nieuws. Voor de wielerliefhebbers zelfs groot en afschuwelijk nieuws. We hebben hier ook elke week tien pagina's met gezeur over een crisis bij Feyenoord of Ajax, dat is ook niet echt iets nieuws maar mag ook over gepraat worden dus ik zie niet in waarom dit echte nieuws hier niet besproken mag worden. Dit in antwoord op niet alleen jouw vraag maar ook de vraag die ik proef bij meerdere (voetbal)sportfans op dit forum.
Ten tweede, nee we moeten niets legaliseren. De renners moeten gewoon uit de snoeppot blijven. Doen ze dat niet dan zijn er nog genoeg renners die hun plaatsen met gemak in kunnen nemen. Ik zou juist willen voorstellen om de regels nog wat zwaarder te maken. Geen schorsingen van twee jaar waarna je weer opnieuw mag beginnen met je zonden (Hamilton, Boonen, Schumacher...) maar levenslang schorsen. Misschien dat renners dan wel inzien dat die hele dopingpraktijken maar eens klaar moeten zijn.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dan hou je geen renner meer over! 
Hey, maar het was een serieus bedoelde vraag hoor, ik zeg toch niet dat dit hier niet besproken mag worden ofzo?
Natuurlijk is dit voor wielrenliefhebbers wel groot nieuws, ik bedoel gewoon het is geen nieúw nieuws, snap je?
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25183 stemmen
Dan hou je geen renner meer over! 
Hey, maar het was een serieus bedoelde vraag hoor, ik zeg toch niet dat dit hier niet besproken mag worden ofzo?
Natuurlijk is dit voor wielrenliefhebbers wel groot nieuws, ik bedoel gewoon het is geen nieúw nieuws, snap je?
Nee, daarom gaf ik ook aan dat mijn antwoord niet alleen aan jou gericht was. Vooral aan andere users die meteen sarcastisch gaan doen als het even niet over voetbal gaat. Het was even een moment van zwakte van mijn kant
.
Verder blijf ik gewoon op mijn wolk en blijf ik geloven dat er dadelijk allemaal 'schone' renners aan de start van de Giro staan. Mede daarom ben ik ook geschokt in deze week van Pfannberger, Rebellin, Schumacher en Boonen. Maar enfin... nog even en het barst los
.
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Ik zou juist willen voorstellen om de regels nog wat zwaarder te maken. Geen schorsingen van twee jaar waarna je weer opnieuw mag beginnen met je zonden (Hamilton, Boonen, Schumacher...) maar levenslang schorsen.
Deels mee eens. Ik moet er niet aan denken om volgend jaar Vinokourov, Schumacher en Ricco weer in de tour te zien. Totaal ongeloofwaardig.
Levenslang vind ik echter een beetje lang. Misschien iets van 4 jaar ofzo.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Gewoon naar een afkickcentrum sturen, want ik geloof dat verslaving ook wel een rol speelt of heb ik het fout?
En dan, als zeker is dat ze helemaal clean zijn, mogen ze weer meedoen aan wedstrijden. Is dat geen goed idee van deze wielrenleek? 
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Vanaf morgen barst het spektakel los. De mooiste wielerronde ter wereld de Giro beleeft dan zijn aftrap. Dit jaar wederom een parcours waar de tour alleen van kan dromen en ook nog eens een ijzersterk deelnemersveld. Ik heb er alvast gigantische zin in.
Hier nog even op terugkomen: ik snap je lyriek over de Giro niet zo goed.
Toegegeven, het is vaak een vrij aantrekkelijke koers maar was qua niveau mijns inziens toch jarenlang de minste van de drie grote rondes. Zolang mensen als Simoni, Cunego en zelfs Garzelli en Di Luca kunnen winnen is het gewoon een slappe hap. Pas sinds een paar jaar (Basso toen, nu Menchov en Leipheimer die ervoor willen gaan) vind ik het niveau omhoog gegaan.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
FC Groningen wil onder de play-offs uit - Voetbal - Leeuwarder Courant - leeuwardercourant.nl
Ze hebben groot gelijk, het is toch van de gekke dat de regels één wedstrijd voor het einde van de competitie veranderd worden? Maar ja, zolang die Kesler het voor het zeggen heeft bij de KNVB blijft het een amateuristische bende.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Leuk van de NOS om het bericht van Boonen op tekst pagina 666 te zetten 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Levenslang schorsen die sukkel. Zoiets heeft een voorbeeldfunctie, een schande voor België is het.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het verwachtingspatroon rondom Tom Boonen is altijd onrealistisch groot geweest. Hij werd bijna heilig verklaard. Je moet wel heel sterk in je schoenen staan om met de onmenselijke druk die dit met zich meebrengt te kunnen blijven omgaan. Vergelijkingen met de fatale afloop van Marco Pantani en de trieste gang van zaken rondom Frank Vandenbroucke zijn aan de orde. Ik leef mee met het menselijk leed dat dit voor Tom Boonen met zich meebrengt.
starbright boy (moderator films)
-
- 22536 berichten
- 5184 stemmen
Ja, het is nieuws (en feitelijk geen dopingnieuws, maar dat terzijde).
En nee, maar er moet wel een discussie losbarsten over wat wel en wat geen doping is. De grens is nu te willekeurig en wellicht ook te rigide.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Geen opvállend nieuws, had ik moeten typen.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25183 stemmen
Ja iedereen wil wel onder die play-offs uit
.
Maar nu wat anders. Is er hier nog iemand die iets van die voorrondes voor de Champions League en Europa League snapt want ik kom er nog amper uit. Is het nu zo dat als FC Twente verliest in de derde voorronde, het hun einde betekent in Europa ?
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Als het goed is speelt Fc Twente in de derde voorrronde van de Champions League inderdaad, en de verliezers van die ronde stromen door naar de groepsfase van de Europa League.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
Staat cocaïne eigenlijk wel op de dopinglijst?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.